|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Prasokralik
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 16:40 10. Jul 2011 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Tak mě na thalii vadí řeči typu "já jsem lvl 36 epic, takže bych se žádnýho tygra nebál, čili mu seberte tu auru strachu"
když chce někdo hrát drsňáka co se ničeho nelekne tak holt bude muset zamakat na jeho vůli a brát si na ni featy, nebo se dát na paladina a ne plakat na mechaniku, jak je špatná, protože on se polekal
jsou postavy které se neleknou, i když je jim jané že ten boj prohrají? proč? protože jsou to postavy postavené jako odvážní bojovníci a berou si věci jako iron will, nebo hrajou paladina, což jako single class není zrovna procházka růžovým sadem
tohle patří k hrám na hrdiny, obzvlášť na RP světech a ne "já jsem drsnák co by toho tygra jinak rozsekal tka proč mě vyděsil? QQQQQQQQQ"
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
GeForce
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 16:55 10. Jul 2011 |
|
Joined: 19:32 04. Dec 2009 Posts: 148
|
J.F.Payne wrote: I když hodíš jedničku a máš dohromady s hodem dostatečnej save na přehození DC, na Thalii utíkat nezačneš.
"Kritický neúspěch
Hod 1 na D20 neznamená na Thalii automatický neúspěch, pokud máte záchraný hod nebo jinou příslušnou vlastnost dostatečně vysoko, uspějete i při hodu 1." Díky tohle mi uniklo.... Prasokralik wrote: Tak mě na thalii vadí řeči typu "takže bych já jsem lvl 36 epic, se žádnýho tygra nebál, čili mu seberte tu auru strachu"
když chce někdo hrát drsňáka co se ničeho nelekne tak holt bude muset zamakat na jeho vůli a brát si na ni featy, nebo se dát na paladina a ne plakat na mechaniku, jak je špatná, protože on se polekal
jsou postavy které se neleknou, i když je jim jané že ten boj prohrají? proč? protože jsou to postavy postavené jako odvážní bojovníci a berou si věci jako iron will, nebo hrajou paladina, což jako single class není zrovna procházka růžovým sadem
tohle patří k hrám na hrdiny, obzvlášť na RP světech a ne "já jsem drsnák co by toho tygra jinak rozsekal tka proč mě vyděsil? QQQQQQQQQ" Vadit ti může hodně věcí (i když na Thalii ja nad 30 asi nikdy nebudu a nevim, kdo to krom mě řekl o tom, že by se tygra nebál) , ale hlavně já myslel jsem typ, co prošel takovýma věcma, že už ho máloco dokáže překvapit, tak by se tygra zřejmě nelekl... abys to měl přirovnáno, tak třeba malé kotě se lekne myši a když vyroste tak ji loví a už se jí asi nezalekne... a ohledně zrušení tý aury je mi to celkem jedno... A co se mechaniky týče, tak to je z pohledu toho, že by v tomto případě měla opouštět tvory, kterých se postava už asi bát nebude (bud jich zabila stovky, nebo viděla horší typy) a ze začátku by měla být téměř na všem... což je trošku velké sousto udělat
_________________ Sareth - *Leč temnota nezvítezila, odpočívá rukou své milované, pokoj mu* Kvas - Tož ja to nezvdam! Öing! Cornelius *připravuje se*
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 17:25 10. Jul 2011 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Vadí mi nesmyslné řešení prestižních povolání. Chápu, že chcete, aby si lidi nebrali jeden lvl tanečníka kvůli skrývání a podobně, ale nutnost cpát 10 levelů beze změny je vyloženě stupidní. Líbil by se mi systém, který kontroluje, že postava bude muset mít ALESPON 10 levelů svého prestižního povolání do úrovně 40 ale mezitím si může libovolně kombinovat. Takhle jen srážíte prestižkám jejich efektivitu. Obzvlášť s tím pošahaným systémem tří skill bodů za lvl, který tomu dává korunu.
A klidně se vsadím o Rienovu svačinu, že nemáte ošetřené věci typu lvl 39 hraničář si vezme ten jeden poslední lvl tanečníka a tadá, může se skrývat a na těch 10 prestižních levelů kašle.
Je to OTRAVNÉ. Jen to kazí herní zážitek nižším levelům, protože po dosáhnutí 10. urovně té prestižky si už zas mohou vesele buildovat, a tak to lidi nutí rychle expit, protože jejich low lvl chary jsou zmršené kvůli nesmylsnému omezení systému.
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 18:12 10. Jul 2011 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
|
Top |
|
Derken-
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 18:46 10. Jul 2011 |
|
Joined: 22:02 12. Mar 2010 Posts: 4748 Location: Kahzet, město smlouvy
|
Mě vadí i to omezení, že se nedá kombinovat paladin a mnich. Dalo by to za vznik nových buildů. Takhle tu kralujou jen bardi a klerici, který jsou prostě na topu. Teď nějaký chytrák řekne, že je to tim, že jsou nalevlovaný. Ale neni tomu tak. Já si se svojí bardkou na 23 levlu vlezu tam, kde by se bojovníci o mnoho levlu výš báli jít nebo to choděj v partách o třech lidech.
A teď zas to, že by se mělo chodit v partách. Proč, když sám to mám sice o 10 minut delší ale mám o 100% víc exp a lootu než s partou. - Takže mi vadí svým způsobem exp systém - Prakticky to samé co Prasokralikovi + to omezení paladin/monk - Taky mi přijdou nevyvážené střelné zbraně oproti zbraním tváří v tvář. Proč jsou luky jen +5, +x mighty? Dle měl být top luk aspoň +7(a snížil bych to mighty, protože na to si většina střelců třeba ani nešáhne) vůči tomu co je za top zbraň. Chybí mi šípy fearu, omámení a tak podobně. NPC je taky maj, takže asi existujou. Možná by stálo za to přidělit třeba kováři možnost dělat hroty a zprovoznit truhlařinu, kde by se pak mohli dělat šípy s různými efekty. Vím, že je na to potřeba scripter, kterých je ted málo..
_________________ Tvůrce a ničitel ------- Neaktivní ------- .: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 18:56 10. Jul 2011 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Kombinování povolání, tkay souhlasím. Chápu, že ten kdo zakázal mnichy a paladiny kombinovat automaticky přemýšlel o klerikomoncích a sorckadinech, ale to šlo ošetřit i jinak. Proč třeba druid nemůže být mnich? dost by se tím to povolání zatraktivnilo a jeho přeměny ve zvířata by nebyly k smíchu jako doteď. Proč paladin nemůže být Thormův hrdina?
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 20:03 10. Jul 2011 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Hmm ty povolání a ty 3 body skillu za lvl se mi zase vcelku líbí. Asi tým věděl, proč to tak dát. Jinak nelíbí se mi moc ty artefakty, dost jsme jich složili, ale většina z nich je nepoužitelných. Složit artefakt z kterého s problémy najdeš 3 části a pak zaplatíš 500-800 měšců za složení a zjistíš, že je dobrý leda tak ho dát do trezoru. Další věci mě snad napadnou
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 20:12 10. Jul 2011 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
3 skilly za lvl se mi třeba libej, zamezuje pridani 1 lvlu nejakeho povolani za ucelem maximalizace skillu. Monk a paladin, no myšlenka je tam super, ale to řešení je takové kontraproduktivní. Osobně bych byl spíš proto aby se ty povolání dali kombinovat ale aby postava musela mít na každém lvlu vždy víc lvlů toho povolání než povolání jiného.
|
|
Top |
|
Grunt
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 20:27 10. Jul 2011 |
|
Joined: 10:58 23. Jun 2007 Posts: 352 Location: Ostrava
|
AD těhulky: Sorry ale boj těhotných ženských je blbost. Myslím že stačí pěstí do břicha a potrat je na cestě... AD předešlá diskuze: Mně se hodně líbí zdejší systém tvorby postavy. Ať už zamezení kombinací mnicha a paladina, tak i ty 3 skill pointy za level. Omezuje to postavy typu XX/3zloděj, nebo XXčaroděj/1x valečnik atd.. Celkově je to postaveno tak, ať se ty postavy hrajou na RP a ne ať se láme jejich charakter přes koleno, aby fajně seděla akrobacie Mně osobně vadí jen imunity některých monster. Imunity by měli být dány jen tam, kde je to zcela logické. Jako ohnivý drak má imku na oheň atd... Ale nevidím důvod, proč by měli mít například některé monstra (i bossové) imku na mysl, potažmo na ovládnutí. Uznávám že zmámený boss je celkem prasárna, ale z IC hlediska je to zcela neopodstatnitelné. Pokud u nějakého konkrétního monstra se tým rozhodne, že by neměla být možnost ho zmámit, ať má vůli třeba 60, ale pokud je někdo takový borec, že má DC u tohoto kouzla 200 tak prostě je takový borec a zmámí si třeba samotného Thala . (ty čísla jsou jen příklad). To samé by mělo platit i s imkou na kritické zranění (teď ale nevím zda je někde takový případ).
_________________ Zathirel Černokněžna
Ancalagon Černý - The Dark Lord Morgoth bred Ancalagon, called the Black, during the First Age to be the greatest and mightiest of all dragons, and the first of the winged 'fire-drakes'. Mrtev
Val'Doren - Ochránce lesa V exilu
|
|
Top |
|
de Aers
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 20:30 10. Jul 2011 |
|
Joined: 18:40 28. Dec 2009 Posts: 1530 Location: Buran z Buranova
|
Nemrtvý maj imku na kritiky, ale to je tak všude to chápu tak, že prostě kritickej zásah je něco, co člověku zasáhne orgány a tak. Nemrtvej je holt nemá )) edit : nebo teda maj, zombiim tam visí kdecos, ale dávno bez funkce, sou to přece jen ty nemrtvý oživlý pomocí magie.
_________________ "Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 20:38 10. Jul 2011 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Grunt wrote: Mně osobně vadí jen imunity některých monster. Imunity by měli být dány jen tam, kde je to zcela logické. Jako ohnivý drak má imku na oheň atd... Ale nevidím důvod, proč by měli mít například některé monstra (i bossové) imku na mysl, potažmo na ovládnutí. Uznávám že zmámený boss je celkem prasárna, ale z IC hlediska je to zcela neopodstatnitelné. Pokud u nějakého konkrétního monstra se tým rozhodne, že by neměla být možnost ho zmámit, ať má vůli třeba 60, ale pokud je někdo takový borec, že má DC u tohoto kouzla 200 tak prostě je takový borec a zmámí si třeba samotného Thala . (ty čísla jsou jen příklad). To samé by mělo platit i s imkou na kritické zranění (teď ale nevím zda je někde takový případ). Mně by se také víc líbilo, kdyby se upravilo to kouzlo na ovládnutí z devítkového kruhu a kouzla na ovládnutí nemrtvých, než cpát silným monstrům (nejen bossům) imky na mysl komplet. Protože takhle se kvůli jednomu kouzlu devítkového kruhu zlikvidovala možnost použít v podstatě jakékoli kouzlo na vůli, pokud tomu správně rozumím. U imek na bossů zvířecího typu je to trochu složitější, tam jde i o omezení skillu porozumění zvířatům - ale i tam by se mi víc líbilo, kdyby npc nastavené jako boss automaticky dostal bonus 1-2xHD k náročnosti na ovládnutí přes porozumění, než to řešit imkou, která opět blokuje celou řadu schopností a kouzel jiných povolání. Prvně by ta kouzla měla vyhazovat z útočiště (pokud se tak už neděje). Pak by podle mně to ovládnutí bylo úplně v pořádku, pokud by trvalo kolo/level a umožňovalo tak vzít si i velmi silnou potvoru na svou stranu, ale jen krátkodobě. Případně pokud by trvalo delší dobu, ale ovládnutý se mohl vytrhnout pokaždé při průchodu přes přechod mezi lokacemi. Nebo prostě jinak ošetřit, aby si někdo nešel tamnout extra silného nemrtvého nebo příšeru a s ní pak vykosil několik dungů - což je prostě příliš silná taktika. Zároveň by se pak dalo na druhou stranu popřemýšlet i o tom, že kouzla na ovládnutí by u PC neházela jen efekt zmatení, ale něco silnějšího - přinejhorším aspoň paralýzu, v lepším případě něco, co by skutečně umožňovalo ovládajícímu poslat PC do boje na vybraný target. Ale netuším, zda by to šlo. Celé je to složitější na nastavení, ale výsledek by podle mne byl zábavnější.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 20:50 10. Jul 2011 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
de Aers wrote: Nemrtvý maj imku na kritiky, ale to je tak všude to chápu tak, že prostě kritickej zásah je něco, co člověku zasáhne orgány a tak. Nemrtvej je holt nemá )) edit : nebo teda maj, zombiim tam visí kdecos, ale dávno bez funkce, sou to přece jen ty nemrtvý oživlý pomocí magie. Já si zas kriticky zraneni predstavuji jako priserne silnou ranu, proste jak nazev napovida, kritickou pro dane monstrum. Kdyz das kritik kostlivci, tak proste mu zlames kosti, jeho se rozpadne .. tezko rici proc maj ty imky proste .. kriticke zraneni nerika ze to zranuje jen zivou hmotu .. kriticke zraneni je zraneni, ktere vas dost hodne indisponuje .. ..ale beru to jak to je, proste nwn mechanika. Dost veci si kazdej vysvetluje jinak. Vy treba tu auru. Ja nejak nechapu na co delit magicky/nemagicky strach, proste to je stejne strach.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 20:53 10. Jul 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9273 Location: Brno/"Znojmo"
|
Inu zrovna dělám na překladu Unhallowed Metropolis, kde jsou primárním nepřítelem zombies a "kritikaly" tam běžně fungují. Usekávání hlav, končetin, drcení nohou, aby zombie nemohla tolik útočit atd. Spíš ten sneak je logický, aby nefungoval, ale někteří nemrtví by mohli špatně snášet kritická zranění. Ale zas to už je celkem maličkost a je to zas klasická featura u nemrtvých.
_________________ .
|
|
Top |
|
Derken-
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 20:57 10. Jul 2011 |
|
Joined: 22:02 12. Mar 2010 Posts: 4748 Location: Kahzet, město smlouvy
|
LDamian wrote: Prvně by ta kouzla měla vyhazovat z útočiště (pokud se tak už neděje). Pak by podle mně to ovládnutí bylo úplně v pořádku, pokud by trvalo kolo/level a umožňovalo tak vzít si i velmi silnou potvoru na svou stranu, ale jen krátkodobě. Případně pokud by trvalo delší dobu, ale ovládnutý se mohl vytrhnout pokaždé při průchodu přes přechod mezi lokacemi. Nebo prostě jinak ošetřit, aby si někdo nešel tamnout extra silného nemrtvého nebo příšeru a s ní pak vykosil několik dungů - což je prostě příliš silná taktika.
Ale ten nápad se ti líbil ne, tehdy v poušti A na to že maj mágové inteligenci 30+, tak je to chytrá taktika A stále jsem nezměnil názor na to zazdění dexových buildů těma KDčkama napříč Thalii
_________________ Tvůrce a ničitel ------- Neaktivní ------- .: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.
|
|
Top |
|
mandos
|
Post subject: Re: Co Vám na Thalii vadí? Posted: 21:18 10. Jul 2011 |
|
Joined: 23:19 23. May 2009 Posts: 524 Location: Kladno/Praha
|
Taky přispěju troškou do mlýna, nechci se dotknout týmu protože oceňuju jak se Thálii věnujete vážně, ale když už je tu ten topic jednou nadhozený tak ať.
- Nelíbí se mi jak je tu spousta systémů nedodělaných jako například systém pokojů. Já třeba nevím jak je to s prací tady, kolik je toho potřeba udělat aby ten script fungoval ve všech hostincích na Thalii ale přijde mi škoda že se zavede nějaký systém a místo toho aby se dodělal všude tak se udělá v Karatě a Ivory a pak se tím nikdo nezabývá.
- Co se týče změn povolání. Přijde mi to zbytečné celé. Začly se dělat nějaké úpravy protože něco bylo moc silné (předpokládám), ale tím sme se dostali akorát do smyčky kde se pokaždé objeví znova něco moc silné a tak se to zas upraví a takhle to jede pořád. Buď nechat systém jaký je na NWN běžný a nebo to prostě upravit všechno najednou podle určitého plánu. A neohánějte se tu RP...to že někdo jede čisté povolání neznamená že je to víc k duhu RP než když jede třeba co já vím mnicha/paladina - plamennou pěst svého boha. K tomu ještě to ovládání. Například moje zaklínačka je zaměřená na myšlenkový kouzla, je to sice hezká RP představa ale to že mi taková kouzla zabírají dvě ze tří devítkových kouzel ale obě jsou mi například v prahvozdu naprosto kničemu a lektvar proti nim najdete na každém rohu je věc druhá. Zatímco na nekromancii většina potvor žádnou ochranu nemá, a neříkejte mi ať si teda vezmu nekromancii (a těžko to změním bez ztráty většiny expů) s dobrým charakterem to mi vážně přijde jako trotlovina.
_________________ Pokrok je jako stádo sviní v humně. Z takého stáda, to sa mosí uznat, je užitek. Je uzený špek, je ovar, je prejt, sú klobásky, sú nožky v rosolu. Tož sa nesmí ohrnovat nos, že je všecko posrané.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |