 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Awadar
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 14:54 06. Feb 2008 |
|
Joined: 11:29 02. Jan 2008 Posts: 200 Location: Brno
|
Teesha wrote: Myslím si, že by se platit mělo, ale cena by měla být jednotná a adekvátně odpovídající cenám ostatních komodit a služeb. Rozdíl by však byl v tom, jestli je dotyčný mrtvolák věřícím dotyčného boha, potažmo dokonce knězem. Pokud by byl věřícím, cena by byla 50% a pokud knězem, byla by cena pouze 30%. Postavy by si musely rozmyslet, jestli poputují s tělem do vzdálenějšího chrámu kde sídlí dotyčný bůh a nebo požádají o pomoc kněze v blízkosti... Zajímavé z tím bohem v kterého věříš, ale jako trpaslík věřím jedině v Norda a už vidím jak mě někdo nese do našeho chrámu(prostě vzhledem přístupnosti by jsi nutila jiné platit víc protože se prostě ke svému chrámu dostat nemůžou). Ceny jsou podle mě stanoveny celkem dobře, ale z ohledem na plnou funkčnost hry(možný výděleku při craftu a tak dále). Prozatím jsou dle mého vyšší než si někteří můžou dovolit.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 14:59 06. Feb 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
LDamian wrote: Tak ze zvedavosti? Jaky mas level u postavy?  4. Pro predstavu pridava cisla, ktera si muze kazdy snadno spocitat. Code: level Pruchod podsvetim raise death resurection chram 5 500 300 200 100 10 2250 1350 900 450 15 5250 3150 2100 1050 20 9500 5700 3800 1900 25 15000 9000 6000 3000 30 21750 13050 8700 4350
Stale si myslim, ze jsou ty castky prilis mirne.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:02 06. Feb 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Jinak udelat nejakou lehci provazanost na to, zda je dotycny ozivovat v chramu boha ve ktereho veri by byla pekna. Zvyhodnovat kneze zrejme ne, leda by meli postih ve vsech ostatnich - spis bych to nechal jen na te vire. Ovsem ta provazanost musi byt skutecne pouze mirna - jinak si lide budou vybirat boha podle toho, ktery je v Ivory... Coz zase na druhou stranu... hmmmm... taky dava smysl, pokud tam vyrustali ze... hmmm ale stejne bych to nedelal vyrazne, jen jako rp vylepseni - 10-20% z ceny dolu maximalne. Jinak to co tu psal Darien by melo smysl a nemusi to ani narusit system. Problem ale je, ze aby to fungovalo, tak by do toho musel nekdo dat velke mnozstvi casu na vytvareni a testovani. Pak by si to mohlo jit jakoby predplacet - misto penez by bylo alternativou platit casem stravenym pri modlitbach, pri prinaseni ruznych surovin zdarma a dalsich chramovych cinnostech... Proste takovy slozitejsi system viry a naklaneni si jednotlivych chramu, ktery by hybal s tou cenou za oziveni. Takze bych to zaradil nekam do kolonky - hezky napad - moznost realizovat az bude dost casu. Nezavrhoval bych to uplne. Mozne rp vysvetleni navaznosti ceny na level: 1. Pritahnout z podsveti dusi, ktera ma mnoho zkusenosti skutecne kvalitne, vyzaduje mnohem vic prace, narocnejsi ritual, drazsi suroviny... Ve chvili, kdy se to dela kvalitne, tak je to proste rozdil - ozivit tuhle sedlaka Vencu je hracka, ale ozivovat takoveho krale... hmmmm. 2. I kdyz diky moci propujcene bohy dokaze knez vyvest dusi z podsveti, Astaroth si lepe hlida duse silne a znale, na jejichz zkusenosti ceka - proto je to obtiznejsi. //Mimochodem vite, kolik musi ten Astaroth mit zkusenosti... Urcite neco chysta.. jen pockejte, az jich nabere dost, aby se mohl postavit nejvyssimu... 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:11 06. Feb 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
LD: Ano, RP okecat to samozrejme jde, ale osobne se mi nelibi stav kdy se: 1. Nevyplati nekoho nest do chramu a radeji se necha lezet. 2. Donesu mrtvolu do chramu abych zjistil, ze na to proste nemam a nechal ho lezet pred knezem. - kolikrat uz jsem to videl.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:14 06. Feb 2008 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
kucik wrote: LD: Ano, RP okecat to samozrejme jde, ale osobne se mi nelibi stav kdy se: 1. Nevyplati nekoho nest do chramu a radeji se necha lezet. 2. Donesu mrtvolu do chramu abych zjistil, ze na to proste nemam a nechal ho lezet pred knezem. - kolikrat uz jsem to videl. No nám se to stalo teď, kdybych těch 1250zl. měl tak to zaplatím, bohužel nemám (nekradu) tak šel brácha krz podsvětí. Ani mi nešla jeho mrtvola odložit, až teprve prošel zmizel mi z inv.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:16 06. Feb 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: Stale si myslim, ze jsou ty castky prilis mirne. Ja vcera dvakrat umrel na 7. levelu a sel zpet na 6. level, takze mi to neprijde.  Holt jsem se vykaslal na to, ze znam par nestvur co je mozno v klidu zabijet a objevoval svet. Poprve jsem vcas neutekl hnedemu medvedovi a podruhe jsem si hral s obrima hadovkama a sel dolu s odolnosti. A to jakou mam sanci prezit poznam koneckoncu az z toho boje ze... A to jsem jeste potreti tak tak prezil u Erenyei, skreti se chovali nejak vzacne inteligentne, obsadili ustupovou cestu a neubyvalo jich (mimochodem dobra zabava, diky) a jednou mne v lagu malem utloukly harpyje, ktere se mi tam nejprve proste neukazaly a potom jich byla letka kolem mne... Vcera byl celkove takovej veselej den, jen jsem si pak rikal, jestli jsem se radeji nemel vykaslat na experimentovani a radeji se drzet osvedcenych jezevcu a podobne. A presne tohle by mimo jine to zvysovani postihu za smrt delalo - zkoumat nove levely a experimentovat by bylo jeste nevyhodnejsi oproti stalemu koleckovani bezpecnych spawnu. A neni to o tom, kolik je za co expu. Treba takovej divocak mi prijde nebezpecnej az az a moc za nej neni - to same potom s litym divocakem. Ale my mame normalne odlisne pojeti i styl hry, takze je to v pohode. Aspon je nejaky rozdil v domnenkach a sem tam nazorech. Mimochodem - o tohle se samozrejme nebudu prit. Pokud se tym rozhodne, ze tu smrt jeste vic osoli, tak ani nepipnu a proste to vezmu na vedomi. Jen davam svuj pohled na vec. 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:19 06. Feb 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Ad ty platby u kneze a okecavani. Ja to myslel ciste jako namet na to, jak to okecat, kdyby byl problem nahodou v tom, ze to jde obtizne rp zduvodnit. Pokud je problem z hlediska hratelnosti a systemu, tak je to uz uplne jina vec. A celkem to chapu... Na A2 tohle bylo kdysi reseno tak, ze po oziveni musel dotycny vykoupit stripek sve duse a do te doby v podstate nemohl expovat - ale ozivit ho slo. Resilo to tedy tento problem. Take to ale nebylo moc oblibene. EDIT: jeste mne napada nechat v chramu jako alternativu udelat nejakou mene narocnou moznost oziveni s vetsi ztratou expu (ale mensi nez podsvetim - treba jako raise dead), ktera bude levnejsi. Takze si potom ten co prinese telo bude moct vybrat.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Darien
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:26 06. Feb 2008 |
|
Joined: 03:04 03. Feb 2008 Posts: 510 Location: Praha
|
huhulak wrote: za kneze by se platit melo, ale naklady na oziveni by mely bejt stejny u u vsech levelu stejny. vdyt knez pouzije stejne skouzlo, stoji ho to stenou silu, a komponenty sou taky stejny. s tim nabozestvim bych tam rozdil delal, aby si knezi pritahli vice ovecek. ale ne nijak velky Nesmí se zapomínat, že u vyššího levelu je samozřejmě je vyšší ztráte experience!!! Tudíž kdykoliv se tu bavíme o penězích a poměru ztráty mezi low level a high level, tak kdokoliv umře výš, tak ho to sakramentstky bolí víc. Jinak se mi líbí ta diskuse, co se vyvolala, můj návrh nepovažují za geniální a jedinečný, ale jako motivaci ke změně. STále se mi ale nelíbí to, že za mne vlastně při oživení platí někdo jiný, myslím, že vyexportování závazku platby k oživenému by byl zajímavější. Protože ten, kdo mne sebere v lese, když mně tam najde ležet, ty peníze fakt nemusí mít. MOhl by tu nějaký DM opravdu přesně popsat, jak to teď tedy je co se týče jak experience, tak peněz? Ta tabulka, co tu ukazoval Kucík je jen experience, ale pokud se nepletu, přináší to i obrovské náklady na peníze a hlavně se mluvilo o nějakých dalších rozdílech. Mohli bychom tu pro představu dostat tedy kompletní současné vyjádření, jak je to s umíráním? Díky. A ještě jednou díky všem za diskusi.
_________________
Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:33 06. Feb 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
já furt nevim...mrtvej má platit ? to je divnější jak cokoli já myslim, že ten dobrák, co najde mrtvolu a vleče ji do chrámu by za svůj "dobrej skutek" měl bejt po zásluze potrestanej - většinou je to stejně metagame - jednou já jeho, příště von mě, že... něco jinýho je, když de parta a domluví si to předem a pak si to vyúčtuje...zároveň je to nutí mít ňákej kash u sebe a ne všecko ulitý bezpečně v bance
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Teesha
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:36 06. Feb 2008 |
|
Joined: 21:14 28. Dec 2007 Posts: 173
|
kdo sbírá mrtvoly po lese je plyšák a trouba...tak at za to platí!
_________________ Zabijte je všechny, Xi´An už si je dole přebere!
Cress del Ssivah N´Abarn
Sibaris de Cifris
Merlin
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:38 06. Feb 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Jasne, tak ja tvrdim ze jen z rozdilnych nazoru a diskuze muze vzniknout spravny reseni. Kdyby tu kazdej s kazdym souhlasil, tak by to bylo pekne na ..ehm.
Jestli to spravne odhaduju, tak jsi za ty dve smrti mohl ztratit dohromady asi 2500xp. Myslim, ze je to castka, ktera se ti vrati docela rychle a proto z te smrti proste neni takovy strach. Samozrejme si uvedomuju, ze to neroste s levelem linearne, ale i presto...az do epickych levelu mi i pruchod pres Astarotha prijde "levny". Navic to tolik nenuti brat si s sebou nekoho dalsiho, aby mrtvolu mel kdo odtahnout do chramu.
Je mi jasny, ze v tomhle budu asi v drtivy mensine, protoze zmena je to nepopularni, ale presto mi to neda nerict svuj nazor.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:38 06. Feb 2008 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Teesha wrote: kdo sbírá mrtvoly po lese je plyšák a trouba...tak at za to platí! neboj tvou tam budou nechávat.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
Darien
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:43 06. Feb 2008 |
|
Joined: 03:04 03. Feb 2008 Posts: 510 Location: Praha
|
a) nevím ani o tom, že je v Ivory banka a není mi jasné, jestli pak při těch smrtích nad 5. level si to bere jen z peněz, co mám u sebe (při průchodu přes démona) nebo ze všech peněz, co vlastním? b) imho je velký problém, že není rozjeta celá ekonomika. Prostě ve chvíli, kdy fakt musím tři dny makat na tom, abych měl tisíc zlatých tím, že do zblbnutí sbírám ovoce a tu a tam se mi podaří stáhnout nějakou kůži a to v okamžiku, kdy nejmenovaný DM tvrdí, že zlepšování se ve všech těchto aktivitách je třeba zpomalit a ztížit, tak v tuhle chvíli za někoho, kdo vyloženě není RP můj dobrý přítel nebo kamarád to celý šmahem utratit, je šílený. A pokud to z něj budu chtít dostat, tak už to bude pro hráče znamenat nepříjemnosti a radši se na to vykašlou. Nedá se craftit - víme proč a proto nemůžeme na DM hartusit, ale na druhou stranu- přeci nebudou všichni craftit, ne? To není normální, aby byl každej bojovník a ktomu švec. Tím pádem to chce buď víc stálých questů za penízky nebo nějaké DM náhodné questovní akce pro výdělek. V podstatě jsou na tom low level hůř, protože nic neuměj, sbírat, stahovat, lovit ryby a přitom asi umíraj daleko víc, protože neznaj svět, nebezpečí, maj hrozně málo HP, takže nestačej utéct... nemůžou si pomalu nic koupit a jedna smrt je stojí tři nebo víc dní práce... kucik wrote: Jasne, tak ja tvrdim ze jen z rozdilnych nazoru a diskuze muze vzniknout spravny reseni. Kdyby tu kazdej s kazdym souhlasil, tak by to bylo pekne na ..ehm.
Jestli to spravne odhaduju, tak jsi za ty dve smrti mohl ztratit dohromady asi 2500xp. Myslim, ze je to castka, ktera se ti vrati docela rychle a proto z te smrti proste neni takovy strach. Samozrejme si uvedomuju, ze to neroste s levelem linearne, ale i presto...az do epickych levelu mi i pruchod pres Astarotha prijde "levny". Navic to tolik nenuti brat si s sebou nekoho dalsiho, aby mrtvolu mel kdo odtahnout do chramu.
Je mi jasny, ze v tomhle budu asi v drtivy mensine, protoze zmena je to nepopularni, ale presto mi to neda nerict svuj nazor. Já teda nevím, na koho tohle přesně bylo, ale celá ta diskuse tady není o ceně XP, ale o penězích, o progresi ceny a také o tom, kdo to vlastně má platit a jestli to nejde nahradit částelčně tím modlením a podobnými aktivitami, které by stály sice herní čas, ale bylo by to v rámci role a podporovalo by to víc než cokoliv jiného náboženství.
_________________
Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:50 06. Feb 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
Darien wrote: a) ....za někoho, kdo vyloženě není RP můj dobrý přítel nebo kamarád to celý šmahem utratit, je šílený... a proto je to dobrý a mělo by se to zachovat nebo eště vosolit táhnout mrtvolu neznámýho chlápka z lesa x mil do chrámu je šílený, úchylný a zhovadilý...zahoďte už konečně ten plyš a to kolektivní hraní proti zlýmu světu
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 15:55 06. Feb 2008 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: Jasne, tak ja tvrdim ze jen z rozdilnych nazoru a diskuze muze vzniknout spravny reseni. Kdyby tu kazdej s kazdym souhlasil, tak by to bylo pekne na ..ehm.
Jestli to spravne odhaduju, tak jsi za ty dve smrti mohl ztratit dohromady asi 2500xp. Myslim, ze je to castka, ktera se ti vrati docela rychle a proto z te smrti proste neni takovy strach. Samozrejme si uvedomuju, ze to neroste s levelem linearne, ale i presto...az do epickych levelu mi i pruchod pres Astarotha prijde "levny". Navic to tolik nenuti brat si s sebou nekoho dalsiho, aby mrtvolu mel kdo odtahnout do chramu.
Je mi jasny, ze v tomhle budu asi v drtivy mensine, protoze zmena je to nepopularni, ale presto mi to neda nerict svuj nazor. No je to tak 5-7 hodin pohodoveho expovani zabijenim no... Takze mne to zdrzi tak dva dny v postupu u postavy. A par dni, nez naberu zpet tech asi 2K zlatych, protoze ja vul nestastnej sem tahal penize u sebe (coz ale nesouvisi primo)... Uznavam, ze to neni nijak hrozny, ale pamatuju si, ze na tom 12. levelu uz mne ta smrt dost bolela - tam takhle hloupe dvakrat umrit uz sezralo co jsem naexpil za cely propareny vikend a jeste trochu - spawnum kde jsem umiral casteji (!!cikani!!), jsem se postupne uz zacal uplne vyhybat. A ty smrti se proste vyskytovaly - jako zlodej jsem to proste obcas nekde schytal treba zabijackym kouzlem a sel jsem domu. Podle mne je to tak akorat a mozna na vysokem levelu (kolem 20ti) prijdu s tim, ze je to prilis - to ted neposoudim. Jinak: do chramu mne jen tak nekdo tahat nebude, nejsou a zrejme ani nebudou na to prachy. Svitky taky zatim stoji prilis - na levelu kdy uz budou dostupne bude uz ta ztrata pres Astarotha taky dost bolet a tak to k hrani v parte bude tlacit stejne. Nejvic se tesim, az tu budou klerici s ozivenim. Jak nejakeho uvidim, pomazu se jako pulork vazelinou a... 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 43 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |