Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 01:23 17. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 33 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Player vs Player
PostPosted: 11:17 08. Feb 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
Mam takovej napad, jednou uz to tu nekdo naznacil trochu.
Az se Drowove vyhrabou z ty jejich malebne krajinky a budou nas mucit... mozna by bylo dobry nejak zohlednit zabiti Hracem oprti NPC (taky z duvodu unavujicich flejmu na forech - tys me zabil proc, nevokecal si to ani atd...). Ja trebas kdyz deme rabovat beru pro jistotu 1 lekarnicku abych ho po pripadny kritice neposlal do pekel a mohli sme si snim hrat. Podle me by se pak hraci nemuseli bejt pak nastvany aby psali do tellu "hele nevotravuj raci vodlognu a bude pokoj - coz uz tu jednou bylo RES to poznal :) "

Treba by bylo dobry udelat pokud vase postava umre, aby se zobrazila nabidka (nekde v rohu nejlip :) )
"Hned posli mou dusi do podveti" nebo "Chci se divat nato divadylko zustanu se prizabitej este chvili valet na zemi"

Ja byl mucenej zatim jenom jednou a skvele sem se pritom bavil (Razak a Roland si vysli na prochazku) a i kdyz bych potom hereckym vykonu tech vsivaku zdechnul...vubec by me to nevadilo :P

Takze jenom takovej napad... hlavne bych si chtel vydupat tu obrazovku rad bych se dival co by se mnou delali po smrti :D

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 11:21 08. Feb 2008 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Ja bych v prvni rade rozlisovat Player vs Player a Charakter vs Charakter. :wink:

Jsem proti jakymkoliv mensim ztratam pri zabiti od PC, smrt ma bolet a hraci by se ji meli bat. Ztraty nejsou nijak zavratne a daji se ustat. Nechceme tady z toho delat arenu, ne?

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 11:30 08. Feb 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
Rejty wrote:
Ja bych v prvni rade rozlisovat Player vs Player a Charakter vs Charakter. :wink:

Jsem proti jakymkoliv mensim ztratam pri zabiti od PC, smrt ma bolet a hraci by se ji meli bat. Ztraty nejsou nijak zavratne a daji se ustat. Nechceme tady z toho delat arenu, ne?

jojo napsal sem to blbe, to je jasny ze nepojedu zmlatit a vokrast hrace :lol:

no me to taky jako nejak netrapi jenom sem to dal jako topic kdyz uz sem to tu nekdo zahlidnul, ale co ta "Obrazovka smrti" melo by to cenu ?? a nebo treba udelat jak to tu nekdo navrhoval delsi dobu krvaceni... no nevim treba je to blbost jenom mi to tak nahle v praci napadlo :wink:

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 11:42 08. Feb 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Lord Berserk in da Job wrote:
jojo napsal sem to blbe, to je jasny ze nepojedu zmlatit a vokrast hrace

když to hezky RP okecáš tak proč ne :lol:

Myslim, že se tu kdysi mluvilo o tom že má bejt něco co tě jen omráčí, ale nezabije (jako nastavit na zbrani)... nevim jestli se na to zapomnělo nebo jestli je to pořád v plánu :)

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 11:47 08. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
budem pro začátek doufat, že nejsme psychopati a vraždící maniaci, budem pro začátek doufat, že dokážeme zahrát pud sebezáchovy a budem pro začátek doufat, že nikdo nemá potřebu hrát sebevražedný hrdinství tváří v tvář drtivý přesile
pokud nedoufáme marně, nemusí těch smrtí bejt moc, možná dokonce žádná (i když to je asi přehnanej optimismus)
a pokud doufáme marně, řešme to pak
prozatím můžeme kultivovat herní projev v krizovejch situacích žvaněním na fóru, temná hrozba zatim nemá moc šancí vylézt nahoru, takže to nespěchá :wink:

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 11:49 08. Feb 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
Jo ted sem si vzpomel ze sme na chatu asi resili to svazovaci lano, ktery by ho paralizovalo pokud by si hodil spatne kostkou (v pripade ze postava neni v pohybu) ... ten napad podle me neni k zahozeni :)

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 11:56 08. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Jestli to chapu spravne, tak tu nejde o ulevy pri smrti v CvC, ale o to, ze pokud chce postava A zajmout postavy B, musi resit, jak to udelat, aby ji nezabila.

Jediny reseni, co me ted napada je, aby si utocnik mohl nastavit, jestli svou obet ubije uplne, nebo jestli ji necha -1 prestane a pak si ji vyleci. Myslim, ze tohle nekdo navrhoval jako tzv. stinova zraneni.

Zajimalo by me, co si o tom mysli ostatni.

Se svazovacim lanem souhlasim, ale nesmi to byt zneuzitelne v boji.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 12:00 08. Feb 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
kucik wrote:
Jestli to chapu spravne, tak tu nejde o ulevy pri smrti v CvC, ale o to, ze pokud chce postava A zajmout postavy B, musi resit, jak to udelat, aby ji nezabila.

Jediny reseni, co me ted napada je, aby si utocnik mohl nastavit, jestli svou obet ubije uplne, nebo jestli ji necha -1 prestane a pak si ji vyleci. Myslim, ze tohle nekdo navrhoval jako tzv. stinova zraneni.

Zajimalo by me, co si o tom mysli ostatni.

Se svazovacim lanem souhlasim, ale nesmi to byt zneuzitelne v boji.

Presne tak...vod ulev uz sme upustili...
A to lano je jasny aby se pak nesvazovalo na potkani kazdy NPC.

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 12:06 08. Feb 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Já jsem taky jednoznačně pro, stačilo by dát do Duše bytosti nastavení Zabít / Omráčit...
if (($attack == 'omracit') && ($protivnik_hp < 0)) {
$protivnik_hp = 1; //nebo -1 třeba
}

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 12:22 08. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
igor wrote:
Já jsem taky jednoznačně pro, stačilo by dát do Duše bytosti nastavení Zabít / Omráčit...
if (($attack == 'omracit') && ($protivnik_hp < 0)) {
$protivnik_hp = 1; //nebo -1 třeba
}

No jo, PHPckar se pozna hned :lol:
Pokud k tomu nebude namitek, rozhodne bych se na to podival. Doufam, ze to pujde vyresit i pro silaky co davaj ranu za 20hp.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 12:25 08. Feb 2008 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 07:49 03. Jul 2007
Posts: 379
kucik wrote:
Doufam, ze to pujde vyresit i pro silaky co davaj ranu za 20hp.


spis bych to resil pro silaky co budou davat kritiky 100+ :mrgreen:

_________________
Terner Matson - ivorsky rybar a lovec
Lori Blaberk - trochu blazniva trpaslici carodejka
Grul - postrach Ivory


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 12:28 08. Feb 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
kucik wrote:
igor wrote:
Já jsem taky jednoznačně pro, stačilo by dát do Duše bytosti nastavení Zabít / Omráčit...
if (($attack == 'omracit') && ($protivnik_hp < 0)) {
$protivnik_hp = 1; //nebo -1 třeba
}

No jo, PHPckar se pozna hned :lol:
Pokud k tomu nebude namitek, rozhodne bych se na to podival. Doufam, ze to pujde vyresit i pro silaky co davaj ranu za 20hp.

Možná by bylo lepší tohle (nechce se mi nad tim přemejšlet tak to napíšu slovama):
Postava dá nějakej útok a dmg... ten dmg odchytit a ještě než zraní postavu porovnat to jestli klesne pod 0... pokud ne, normálně jí to zraní a pokud ano, nastaví se životy na požadovanou hodnotu. Ale nevim jestli to takto jde zrealizovat.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 12:39 08. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
igor wrote:
Možná by bylo lepší tohle (nechce se mi nad tim přemejšlet tak to napíšu slovama):
Postava dá nějakej útok a dmg... ten dmg odchytit a ještě než zraní postavu porovnat to jestli klesne pod 0... pokud ne, normálně jí to zraní a pokud ano, nastaví se životy na požadovanou hodnotu. Ale nevim jestli to takto jde zrealizovat.


To prave myslim, ze by byl dost problem udelat

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 12:42 08. Feb 2008 
Offline
WB Thalie
 Profile

Joined: 14:16 09. May 2007
Posts: 220
Hlavně pozor na zákeřné a smrtící údery.
U střelných zbraní s bodným zraněním by mohly existovat specílní šípy/šipky s tupým koncem. Ty by se potom vždy považovaly za omračující (je divné zapnout nějaký feat a najednou všechny ostré hroty omračují).


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 12:44 08. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
problém nebudou jenom siláci ale hlavně sneakaři
a nastavování přes duši je zdlouhavý a nepoužitelný v bojovým módu

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 33 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits