|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Rejty
|
Post subject: Dvere Posted: 00:36 29. Apr 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Dvere:
Nastaveni ve vlastnostech:
- nastavte originalni tag s vasim prefixem - nastavte vzhled dveri - u nerozbitelnych dveri (zamcenych) nastavte zapletku, u dveri rozbytelnych nastavte tvrdost (snizeni zraneni) a jejich zivoty a zachranny hod na vydrz
Zamceni dveri:
Ve vlastnostech muzete nastavit zamceni dveri. U hracskych domku zaskrtnete i ,,Lze znovu zamknout." Pote nastavte TO zamykani a odemykani.
U zvlastnich dveri na specialni klic (hracske domky, pokladnice v dungeonech, atd.) je treba nastavit tag klice, kterym pujdou otevrit. Temto dverim nastavte i zapletku. U pokojů/bytů/domů na pronájem je tag klíče určen číslem pronajímatelem a číslem pronájmu. Více viz pronajímatelné domy.
Pocatecni stav:
Zde muzete nastavit, jestli budou dvere otevrene a nebo zavrene.
Dvere se zaviraji/zamykaji:
ve skriptech do On Open dej tohle ja_door_onopen
pak nasledujici promenne: DOORCLOSE int 1 DOORCLOSE_DELAY int 10 DOORLOCK int 0
-cimz se dvere budou zavirat automaticky po otevreni po casovem intervalu, ktery urcuje promenna DOORCLOSE_DELAY -DOORLOCK: 1= zamceni v noci, 2= zamceni ve dne, 3= zamceni vzdy
*pozn. Dverim v obydlenych oblastech, ktere nikam nevedou nastavte ve vlastnostech zapletku, zamceno a lze otevrit jen specialnim klicem - nevyplnujte tag. Dvere pote nepujdou rozbit, otevrit ani odemknout.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
jaara
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 14:02 08. Feb 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 410
|
Pozn. V obchodech a pod. nechavejte dvere zamknout jen z vnejsku! Zevnitr pak nejdou otevrit a muze tam uviznout postava.
_________________
ICQ: 299-576-552
|
|
Top |
|
jaara
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 14:59 08. Feb 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 410
|
Zmena: Do OnOpen se dava: "ja_door_onopen" Dvere s hos_autoclosedor nemusite menit. Nove vsak pouzivejte tohle.
_________________
ICQ: 299-576-552
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 11:24 12. Nov 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
Ovládání dveříPokud potřebujete ovládat dveře nějakým placeablem (typicky dveře v hospodě, které mají jít otevřít jen zevnitř, nebo placeblové dveře), použijte následující. Na ovládací placeable (páku, řetěž, nebo cokoliv) nastavte OnUsed ku_opendoor. Další možnosti specifikují následující proměnný: PLC_DOORS int 1 Aby se vedelo, ze se jedna o placeablovy dvere Pokud bude 0, budou se brát nejbližší normální dveře DOORS_TAG string ph_kar_mobrTag dveri, ktere to ma ovladat - pro plc dveře na paku nutné DOORS_COUNT int 2 Pocet dveri, ktere to ma najednou ovládat. Např mriz je slozena ze dvou. Dveře musí mít stejný tag. DOORWAY_BREAK string x0_fallentimber resref placeablu, kterym se ma zatarasit cesta - nutné pro plc dveře, které jsou průchozí i v zavřeném stavu. DOORS_REVERSE int 1 Prevraceny dvere. Některé dveře jde použít tak, že v zavřeném stavu fungujou jako otevřené a naopak. (Např. mříž, která se má být otevřená, když je nahoře, né dole) DOORWAY_BREAK_OFFSET_Z float -2.5 Pokud je potreba to zataraseni nekam vejskove posunout (vuci dverim). Priklad: Mriz je 3.5 nad zemi, takze -2.5 udela pekny brevno tak akorat ve vejsce pasu. Pokud vám chybí potřebné scripty: Attachment:
doors110719.rar [4.98 KiB]
Downloaded 407 times
Otevírací script v případě placeablu automaticky volá ja_door_onopen. Stačí nastavit variably. Standartním dveřím je třeba ja_door_onopen přidat do OnOpen. Pokud se maji PLC dvere otevirat primo kliknutim na dvere, nenastavujete DOORS_TAGscript ku_opendoor nastavte do on used primo na dvere. Scripty jsou kompatibilni s prilozenymi CEP scripty pro otevirani dveri. Idealni zataras brany najdete u CEP bran vetsinou prednastaveny v pormennych (napr.zep_gateblock004). Zmente jen naze promenne na DOORWAY_BREAK
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 17:22 03. Jan 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Medzi dverami som nasiel dvere s nazvom Area Transition (No visible door). V komentari to ma text "Places an Area Transition in the Doorway (Similar to how a transition would appear after a Door is destroyed)." Avsak nehodi to len cisty prechod, ale stale vidno drevene dvere. Skusal som to zmenit vo vlasnostiach, ale nak som nato neprisiel.
Takze v Thalijskom WB module mi to takto blbne. Celkovo mi v Thalijskom WB module blbnu dvere, su inac pooznacovane, ak si nake pridam do vlastni tak mi zmiznu atd. V normalnom module mi to ide bez problemov. Neviete niekto co s tym???
Dakujem za radu.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 18:18 03. Jan 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
Jo, ten konfigurak s dverma byl neskutecnym zpusobem poslepovanej a kdyz jsem to resil, tak jsem byl tad ze jsem to dostal aspon do nejakyho stavu, kdy to nerozhodilo vsechny dvere. Muzu se v tom jeste nekdy povrtat.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 13:20 31. Jan 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Vie mi prosim niekto napisat naky navod ako vytvorit spravne tajne dvere? Dakujem.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 13:23 31. Jan 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
photter to resil.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 13:29 31. Jan 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Dik, poslal som PM.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 10:35 01. Feb 2010 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
jj, máme secret suite v2, můžeš volit mezi dveřma, poklopem a lanem, nastavovat DC odhalení, rádius viditelnosti a čas, za kterej dveře znova zmizej, když poslední postava opustí ten rádius má to akorát nějakej bug s animací, bude to chtít help od kucika až budu doma, ozvu se a udělám nějakej manuálek
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 10:36 01. Feb 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Diky.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 11:24 16. Feb 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
photter wrote: ...až budu doma, ozvu se a udělám nějakej manuálek Asi si na mna s tym manualkom zabudol, tak sa pripominam. Vcelku by sa mi hodil. Diky.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Bluud_Elf
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 20:25 01. Jul 2010 |
|
Joined: 02:16 02. Mar 2010 Posts: 121 Location: London
|
Mohl by mi prosim nekdo napsat aspon strucny navod jak vytvorit pokoje na klic jako je to na povrchu? Snazil sem se to vyzkoumat z Karathy, ale nejak sem do toho nepronikl. Prochazel jsem vetsinu pouzitych scriptu, ale stejne z toho nejsem o moc chytrejsi. Predstavoval bych si to asi tahle. Problem je, ze nemuzu najit ty klice, protoze je asi nemam v palete a tudiz si nemuzu projit ten script na cas klicu, jinak bych to asi zvladnul sam.
- Pronajem klice za urcitou castku na den od hostinskeho. - Pokoje defaultne zamceny pouze na specialni klic - Casovej script bezici na klici - Dlazdice v pokoji co v pripade muze otevrit pokoj zvenci.
Dekuju moc
(nebo by mi mozna stacil poslat jeden z tech klicu, ja bych si to prozkoumal a snad bych pochopil jak to funguje)
_________________ "We all are standing in deep mud, but just few of us still look up to stars."
Czech republic RPG klub : http://www.xfire.com/clans/budweiscompany/
Nesnaž se přesvědčid bohy, že nemají pravdu. Je to boj s větrnými mlýny. Uražená pýcha je ta nejhorší nemoc.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 07:25 02. Jul 2010 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
Daanri wrote: photter wrote: ...až budu doma, ozvu se a udělám nějakej manuálek Asi si na mna s tym manualkom zabudol, tak sa pripominam. Vcelku by sa mi hodil. Diky. jo, zapomněl a tendle post sem nějak přehlíd ...sorry kuciku, koukals na tu nefungující animaci jak sem ti to tenkrát posílal ?
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
tao kan
|
Post subject: Re: Dvere Posted: 16:23 06. Feb 2011 |
|
Joined: 17:29 25. Jan 2009 Posts: 826
|
udelal jsem dvere ovladane pakou podle navodu,ale mam problem, ze me to neotevira pokud je paka moc daleko od dveri. Nastavim PLC_DOORS int 1 a stejne nic, akorat to prestane otevirat nejblizsi dvere, co delam spatne?
_________________ TaoKan Nur,Orconur,Tanur Arged,Balran Nebojsa,Lord Aren Aylom,Jacob Achalym,Victorius Melenol,Glarik syn Argedův,Vastim Lágro,Grudur "Kamenná tvář,Drizdor Zau'ndar....hrob se naplňuje
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |