 |
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Author |
Message |
paja13
|
Post subject: tajemne strelecka podpora – pripominky a namety Posted: 23:31 28. Mar 2012 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 15:46 23. Aug 2008 Posts: 146
|
asi mam v posledni dobe smulu na agresivni npc co mi postavu pravidelne zabijeni, tak me berte s rezervou :o) info co tady davam je z pohledu postavy strelce 14-19 urovne
vetsina expovych npc ma redukce zraneni bez ohledu na druh zraneni a okouzleni zbrane: silakovi redukce 5-10 moc nevadi, strelec breci kdyz honi jedno npc po lokaci nekolik minut realu aby ho uzuzlal po par hp. cerny les –medvedi a vlci, kryn - ledni medove. spousta dalsich npc ma srazeni, jedy, ability utoky s hodem na vuli nebo vydrz. oboje je pro strelce vrazedny. jen par npc ma hody zamereny na obratnost – pavouci s pavucinovou siti ale ti maji jeste jed, eteri se zapletenim co snizuje OC porad a pomali neprustrelni stromomori. :o)
presileny npc proti expum z nich: ledovi medove- prostrelit ledniho medveda lvl 16 strelcem jde hodne ztuha, zkriplit ho uderem do nohy skoro nejde. Muzete prosim zkusit jaky lvl strelce je schopny se s lednim medou vyporadat a jaky pak dostane expy kdyz uz to stihne? Medvedi vseobecne zesilili ale ti ledovi jsou zabijaci. Podobne silny je divocak okolo hlavniho mesta a lesu ivory ale pro lowliky: silny utok dost hp pritom mizerny expy.
lokace pro strelce zabijacky: Snad jen v elfii je vic lokaci kde je dost prostoru a zaroven npc na loveni. Zbytek npc na expy je v dungach odhadem tak 90%. V chodbach strelec vystreli jednou a ma npc na sobe. za ten jeden vystrel strelec npc za vic jak 2 expy nezabije. I kdyz mi terka beha jak maratonec tak staci maly zalagovani nebo bug nwn (npc je neviditelny) – a je problem s resenim u dabla. Nalakavam npc jak to jde ale dost lokaci ma npc na takovym chumlu ze nejde zadny nebo vsichni. par lokaci ma npc co vidi primo na prechod to je pak postava bez sance – utoci na ni jeste nez se nacte lokace: brouci jeskyne obe patra a hlavni mistnost s kralovnou, jeskyne pravekych vlku, cerny les haj se stromomory, pavouci v beldu, ruiny u ivory. pro strelce je nebezpecna i skupina ne moc obtiznych npc – strelec nema na strileni sekacek takze za 1 kolo sunda jen 1 npc a ne vic. lokaci kde je 1 npc a pak nic moc neni. :oD
lokacepro strelce prijemny: napada me jen dve kde to maji tanci horsi jak strelci – jeskyne brouku kyselacu a cerny les se stromomory. Brouky sikovny strelec ustrili na dalku a stromomor je pomaly tak mu utece.
zisk penez: kdybych mel novou postavu strelce na lvl 14-19 (nemel stahovani 70+ a nevedel kam jit) tak nvm jak by prezila nebo nasetrila na vybavu – za leceni utracim stejne jak tank vepredu – npc se nedostanou tak casto na telo ale kdyz tak tim vic to boli kdyz nemam redukce zraneni jak tanci s brncem. Jasne da se to resit baliky a cilenym lovem npc na kuze – s tim supr stahovanim je kuze yetiu za 300 zlatek. Muzete ale prosim srovnat jak moc si vydelava strelec proti plechovce? S tim ze je jeste omezeni na nosnost. spousta npc nema zadny penize nebo trofej - cerny les je priklad. na prachy je super zabijet bazilisky - tam je trofej za 700 proti kuzi z medveda ledniho za 300 a bazilisek jde sestrelit o dost lip jak bily meda.
hratelnost: na serveru mam postavu strelce pres 4 roky, pred vic jak rokem jsem musel dat relevel z 27 urovne na 10 – postava ktera prezivala pred vsim orezavanim nemohla prezit po nem. s buildem mi pomohl kamrad a tak po relevelu jsem mel na 13 urovni obranu co predtim ma postava na lvl 27. kdyz je muj strelec v parte tak vetsinou prezije :o) ale parta neni vzdycky. co delat sam? Plechovku hrat ne – terka mi prirostla povahou. za napady jak zlepsit skore thalie:terka budu moc rad. za zamysleni nad plechovkovym setingem budu jeste radeji :oD
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: tajemne strelecka podpora – pripominky a namety Posted: 23:36 28. Mar 2012 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Vezmi si co nejdříve feat finty se zbraní a pořiď si levelu odpovídající poboční zbraň (rapír/kudlu) a slušný malý štít. Střelec je od toho aby střílel, luk není vhodná zbraň na blízko. Když k toběp řiběhne potvora, přehoď zbraně a upižlej ji - mnohonásobně to zvýší tvé šance na přežití.
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: tajemne strelecka podpora – pripominky a namety Posted: 23:37 28. Mar 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Je to jednoduchý, máš špatný build. Svět je těžký, potřebuješ bud partu nebo silnější postavu.
|
|
Top |
|
Maya
|
Post subject: Re: tajemne strelecka podpora – pripominky a namety Posted: 23:42 28. Mar 2012 |
|
Joined: 12:56 05. Dec 2010 Posts: 1053
|
Běhá tu střelec shadow dancer, který si sám vymlátí na epicu dungy co ostatni epici chodi minimálně ve třech. Myslím, že u střelců je HIPS velkou vyhodou a pak samozřejmě asi build, jak říká shaman, jestli chceš solovat... 
_________________ _______________________________________________ "Dejte muži volnou ruku - a najdete ji někde na sobě." - Mae Westová
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: tajemne strelecka podpora – pripominky a namety Posted: 23:42 28. Mar 2012 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
Tank + střelec = VSL.
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
paja13
|
Post subject: Re: tajemne strelecka podpora – pripominky a namety Posted: 23:50 28. Mar 2012 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 15:46 23. Aug 2008 Posts: 146
|
J.F.Payne wrote: Tank + střelec = VSL. nvm co je vsl :o) Maya wrote: Běhá tu střelec shadow dancer, který si sám vymlátí na epicu dungy co ostatni epici chodi minimálně ve třech. Myslím, že u střelců je HIPS velkou vyhodou a pak samozřejmě asi build, jak říká shaman, jestli chceš solovat... ;) upresnim - pisu o tajemnym lukostrelci - ten se neschova do plani. tomu stitu a rapiru moc nerozumim - AAcko jede na zamereni na luk jak dam stit a kudlu tak uz zadny dmg neudelam a 1 npc na 1 AAcko se stitem podle me vyhrava npc diky srazeni vetsimu dmg a tak. vic npc na 1 AAcko je jasny od zacatku. :oD
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: tajemne strelecka podpora – pripominky a namety Posted: 23:59 28. Mar 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Abych nebyl OT: Je celkem naivní se představovat že si založíš střelce a budeš hrát tím stylem že tvá postava bude chodit sama a velmi dobře expit.... Lučišník na dmg není snadná postava a je fakt dobrá jen do party. Existují v podstatě jen 2 možnosti jak hrát solo lučišníka(pokud nechceš jednou vystřelit a pak útočit na blízko rapírem) a to: 1) Lučišník se stínovým tanečníkem - jak píše Maya je to velice silná varianta. 2) Lučišník summoner - tzn. vyvolávač, např klerik druid či čaroděj - prostě vyvoláš nestvůru ta má výrazně menší obranu než ty takže NPC půjdou do ní a ty máš čas nepřítele ustřílet. Nicméně je to složitější na hraní než varianta se stínovým tanečníkem. To k tvorbě postavy....
Pokud máš postavu založenou už tak pár praktických rad. Cílený zásah na nohu je celkem nepraktický a na expení je hodně špatně využitelný... protože máš při tom útoku -4 do útoku a budeš často míjet. Pokud nechceš umírat nauč se analyzovat NPC - využij nějakého summona kamaráda bojovníka co danou lokalitu zvládá, nech ho at vybije ty nepřátele a ty pak analyzuj log - zjisti jaký mají bonus k útoku a jakou obranu a počet životů. Z toho dobře usoudíš jak co půjde zvládnout. Tyto poznatky si zapisuj (moc lidí to nedělá). Dále si nakup střelivo s různým elementy - musíš brát v potaz že npc mají na některé elementy imunitu, na některé pohlcení ale taky na některé zranitelnost - tzn. s tím elementem dáváš větší DMG než standartně. Tohle jsou vše nutné znalosti pro tebe. Jakmile budeš mít zmapovanou celou thalii nebo alespon místa která znáš, můžeš to začít i v rámci RP vyučovat - protože jsou to fakt potřebné znalosti... které ocení nejen postava ale i hráč.
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: tajemne strelecka podpora – pripominky a namety Posted: 00:38 29. Mar 2012 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Finty se zbraněmi = rapír nebo malé zbraně mají DEX bonus do útoku. (vylepšené) sražení = v okamžiku kdy srazíš, utečeš (přes klávesnici, je to ryhlejší), přehodíš luk, vystřelíš, když tě to doběhne, zpátky kord+štít, srazit (zkoušet srazit, dokud nesrazíš)...je to zdlouhavé, leč bezpečnější než to řešit "sólo" lukem. Jsi-li DEXař a máš nějaký (vyšší  ) skill v Ukrytí, NWN poskytuje HIPS zdarma, zaběhneš "za roh", abys zmizel NPC z očí....pak naklikneš ukrytí a máš "hips". P.S. DEXař na Thalii to obecně má (o dost) těžší než "tupá" plechovka přes sílu  . Minimálně pokud není SD nebo lvl 27  .
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: tajemne strelecka podpora – pripominky a namety Posted: 18:07 29. Mar 2012 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Vše důležité zde už padlo. Z mého pohledu: AA nikdy nebude solista, jde o výtečný doplněk party, budeš vítán vždy všema deseti, ale na solo to prostě není. Základ hry za AA tedy není běhat po lese a solovat, ale mít stálou bandu či zevlit u hospody a čekat zda se někdo někam nevydá. Na druhou stranu dobře postavený AA má jedno z nejvyších AB (Attack bonus) ve hře vůbec, tedy časem tvé šípy budou téměř vždy zasahovat i těžce defenzivní potvory - DMG je průměrné, nečekej žádné zázraky, prostě to že zasahuješ neznamená že budeš krásně zabíjet, na druhou stranu oproti ostatním střelcům, tvé útoky zasáhnou častěji, takže můžeš potvory zasypávat dle libosti. Dál počítej s tím, že šípy jsou drahé. On sice balík 10.000 šípů na oko vypadá že je navždy, ale takový AA ho vypráská klidně i za den. Ne nadarmo se mu přezdívá kulometčík.
Pakliže máš tendenci střílet a přitom jet pouze solo AA nebude nic pro tebe, v tom případě doporučuji Rogue/SD (Shadow Dancer), hrát si s pastičkama a lebedit si se zákeřnejma útokama + vždy při průseru pěkně udělat hají do stínů. Takovýto build není příliš náročný, taktéž se výborně chytá v bandě (dokonce i občas více než AA, neboť coby Roguna umíš pokládat a sundávat pasti, odemykat zámky...) jen to expení je opravdu zdlouhavé.
KATOva technika funguje, nicméně je to opět zdlouhavé a pro hodně tvrdý nátury, Shaman to shrnul krásně, to s tím psaním AB,AC,HP, imkama a redukcema - dobrý AA (a nejen AA) si dělá do deníčku poznámky a ví co na něj kde čeká...
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |