 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
MrKure
|
Post subject: Re: vzhledy zbraní Posted: 19:51 09. Jul 2011 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 17:01 08. Dec 2010 Posts: 2
|
Daanri wrote: Neviem ci je vobec mozne dat prec efekt ohna (alebo ineho elementu) u zbrane, ktora ma zranenie elementom viac ako 1k4 alebo 1k6 - myslim, ze to aj toolset nastavuje napevno. Maximalne to ide aj v toolsete zamenit za iny efekt, co je zas nelogicke aby zbran s napr. ohnivym zranenim vyzerala ako zbran s elektrickym zranenim. Sice je to už trošku offtopic nicméně narazil jsem na zajímavé řešení, lze zrušit grafický efekt zbrani a to i zbrani s k6++ zraněním elementem. Možná by se to někomu líbilo. A to přidáním souboru iprp_visualfx.2da do modulu, do něj se připíše další řádek 7 **** 202, po otevření toolsetu se ve visual efektech objeví nová možnost "none" po jejím přidání na zbraň v toolsetu zbraň stále svítí, nicméně ve hře již ne. Bohužel to nelze nascriptovat přes čtení 2da do hry (aspon mně se to teda nepodařilo), protože pak vrací FALSE ( tedy vzhled kyseliny).
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: vzhledy zbraní Posted: 20:27 09. Jul 2011 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Rozumím ti až po to nascriptování... co bys chtěl nascriptovat?
|
|
Top |
|
MrKure
|
Post subject: Re: vzhledy zbraní Posted: 21:31 09. Jul 2011 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 17:01 08. Dec 2010 Posts: 2
|
Víceméně nic, jen jsem zkoušel pro změnu vzhledu ve hře načítat kromě standartních 0-6 různý vtipný hodnoty jako třeba -1, 256 S čimž jsem samozřejmě nepochodil .)
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: vzhledy zbraní Posted: 22:45 09. Jul 2011 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Jo to ne no, to bys musel ty funkce přespat. Navíc pridani tech prazdnych modelu sebou nese par bugů.
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: vzhledy zbraní Posted: 00:23 01. May 2012 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Trochu si hraju ve hře s rapírem, myslím že problém některých zbraní a možných/nemožných vzhledů je v nastavení tzv. neplatných vzhledů. Pro příklad abych to objasnil - rapír má vzhledy vršku 1-4 povolené, vzhled 5 je nepovolený. V okamžiku, kdy hráč na kovadlině aktivuje nepovolený vzhled, skript mu automaticky hodí vzhled číslo 1, nikoliv nejbližší další povolený. Proto, ačkoliv jiné vzhledy zbraně ve hře jsou, se k nim hráč přes kovadlinu nemá šanci dostat, i kdyby klikal jako o život.
Řešení která mě napadají: 1. Namísto návratu na vzhled č. jedna přeskakovat na první NÁSLEDUJÍCÍ povolený vzhled 2. Vyplnit nepovolené vzhledy tvz. báglem na ruku, aby se přes ně dalo proklikat k povoleným vzhledům 3. Udělat změny zbraní namísto přes kovadliny jako nějaký dialog (ten by šel i s "npc" kovadlinou ne?) stejně jako barvíř. možnost vkládat čísla přes chatbox by tenhle problém taky rozsekla. 4. Nepovolené vzhledy zrušit, povolit všechno. Osobně mi není jasné proč jsou některé zakázané, když lightsabery ve hře jdou vyrobit bez problému.
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: vzhledy zbraní Posted: 01:12 01. May 2012 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
No a není výběr vzhledu zbraní řešený obdobně jako u výběru vzhledu u krejčího? Nejen že můžeš klikat "další vzhled", ale určitě můžeš "říct" číslo určitého vzhledu.
Nebo to tak není?
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: vzhledy zbraní Posted: 01:15 01. May 2012 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Není to přes dialog, je to přes kovadlinu podobné kraftu, jestli u toho jde mluvit pak se omlouvám moje chyba, nenapadlo mě to. Vyzkouším
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
Koninho87
|
Post subject: Re: vzhledy zbraní Posted: 05:40 01. May 2012 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 23:13 08. Nov 2010 Posts: 464
|
Není to jako u krejčího.Na číslo které napíšeš to nereaguje.
|
|
Top |
|
Aillen
|
Post subject: Re: vzhledy zbraní Posted: 09:15 01. May 2012 |
|
Joined: 01:01 27. Aug 2011 Posts: 1517
|
Vůbec jsem netušila, že jdou měnit vzhledy zbraní, třeba luků, netuším ani kde a jak se to může udělat  Jestli v tom ale jsou chyby a riziko poškození kvality zbraně, tak ani nemá smysl to zkoušet, byla by to škoda 
_________________ Olwen Emerald Fiona Wang Yan Vlaštovka
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 30 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |