 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Bruciacullo
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 12:26 21. Aug 2012 |
|
Joined: 20:49 21. Jan 2010 Posts: 2779 Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
|
Barbar321 wrote: Bruciacullo wrote: Předpokládaná reakce archetypálních hráčů českých NWN světů: Já to nemám tak to ostatním zakážu. Zamyslete se... Kolik těch timestopů má... Kolik toho stačí za ten jeden timestop vytěžit... Logicky to u většiny surovin nemá ani význam... A u těch mála je to i tak velký risk takže to užije stejně jen někdo šikovný s rychlými prsty..  Hraju taky socku, tudíž svým názorem bojuju sám proti sobě  Hrát sorcku neznamena mít timestop 
_________________ Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"
QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.
"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith
DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 12:28 21. Aug 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Nalkanar wrote: ... ačkoliv mám těžbu u 80%, tak se to rozhodně nedaří vždy. ...ale přecejen u takhle vzácných surovin i jeden ingot je dost slušný zisk, ne? Nalkanar wrote: A mágové skoro nic neprojdou na epických lvlech.
Však tu bylo několikrát řečeno, že cílem Thalie je týmová hra
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 12:29 21. Aug 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Bruciacullo wrote: Hrát sorcku neznamena mít timestop  nejsem ještě tak daleko, ale TSko si brát budu. Myslím, že je to logické rozhodnutí valné většiny socek
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 12:30 21. Aug 2012 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Barbar321 wrote: Nalkanar wrote: A mágové skoro nic neprojdou na epických lvlech.
Však tu bylo několikrát řečeno, že cílem Thalie je týmová hra Týmovou hru popírá např. existence alchymie.  Proč by i mág nemohl občas někam (byť i jen pro pár kousků kovu) chodit sám? Proč takovou výsadu mají jen plechovky sjeté hromadou lahviček? 
_________________ .
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 12:35 21. Aug 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
J.F.Payne wrote: A vadilo by někomu, kdyby v timestopu těžil třeba cín? Mě by to vadilo taky. Jde pořád o princip. Chceš zdroje? Vymlať si dung. Proč se zakázalo jen projití dungu s cíleným zabitím bosse? Nejspíš z důvodu, že to obchází drsně systém a nabořuje to RP hru. Podle mě je toto úplně stejný případ. Tvůrci nějak naplánovali dung tak, aby kov byl nesmírně vzácný a pokud ho někdo chce, měl by pro jeho získání něco obtížného vykonat. A když ne, tak aspoň se složit v partě a v té jít ten dung pročistit. Určitě nebylo cílem, aby ho bylo možné získat pomocí jednoduchého systému. Tímto ovšem nenarážím pouze na kouzla socek, ale třeba i již zmiňovaná alchymie, která dokáže mnohé věci obejít jednduše také
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 12:36 21. Aug 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Nalkanar wrote: Týmovou hru popírá např. existence alchymie.  Proč by i mág nemohl občas někam (byť i jen pro pár kousků kovu) chodit sám? Proč takovou výsadu mají jen plechovky sjeté hromadou lahviček?  Ano, pod to se podepíšu taky 
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Radim
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 12:37 21. Aug 2012 |
|
Joined: 16:12 06. Oct 2008 Posts: 3269 Location: Petrovice u Rakovníka
|
Přesunout meteor jinam na obtížnější místa a že se jich určitě najde.
_________________ Zara´thea Zau'ndar oddaná služebnice Xi´an
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 12:45 21. Aug 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Osobně bych toto téma přesunul na jiné vlákno. Tyto informace (a debaty kolem) moc prospěšné nováčkům nebudou 
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 13:04 21. Aug 2012 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
kucik wrote: To je samozřejmě otázka. Nicméně si myslim, že ten timestiop je natolik krátkej, že to nemá žádnej větší efekt. Nehledě na to, že se tam musí ta postava i nějak dostat. Nevim, co na to ostatní. Nikdo další se k tomu zatim nevyjádřil. Čiste teoreticky jo? 7timestopů za rest. Přijdeš tam a máš 7timestopů, odbehnes přes přechod, udelas rest a máš dalších 7timestopů. Pak odlogneš. Za hodku si logneš, udelas rest a máš zas 7timestopů. Ruda se ti spawnuje furt, timestopy se ti "spawnuji furt" .. At s edívám jak se dívám. Objetuješ jeden real den tomu že tam bdueš zaparkovanej a si dost těžce vyzívanej. edit: Ono by nebylo od věci třeba tento top kov dát ne jako skálu, ale jako trofej z bosse, tak jako to má mithrilovej golem. To dané "stvoření" co je hned za tímto dungem by mohlo býti ideální. Popřípadě zvednout DC u jedné jeho věcičky a hned máte top surovinu fakt TOP ! a ne jen leháry leháry ..
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 13:06 21. Aug 2012 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
-darkvision- wrote: kucik wrote: To je samozřejmě otázka. Nicméně si myslim, že ten timestiop je natolik krátkej, že to nemá žádnej větší efekt. Nehledě na to, že se tam musí ta postava i nějak dostat. Nevim, co na to ostatní. Nikdo další se k tomu zatim nevyjádřil. Čiste teoreticky jo? 7timestopů za rest. Přijdeš tam a máš 7timestopů, odbehnes přes přechod, udelas rest a máš dalších 7timestopů. Pak odlogneš. Za hodku si logneš, udelas rest a máš zas 7timestopů. Ruda se ti spawnuje furt, timestopy se ti "spawnuji furt" .. At s edívám jak se dívám. Objetuješ jeden real den tomu že tam bdueš zaparkovanej a si dost těžce vyzívanej. Typický drow. Hned prasí. Odběhnutí za přechod? Zneužívání přechodu. Odlog v dungu pro kolečkování zdroje? Defakto to samé jak když odlogneš u bosse. Moje úvaha samozřejmě byla v té košér pravidlové verzi, kdy dojdu k dungu, projdu v invisu/GS, dojdu ke zdroji, hodím pár timestopů, abych vykutal jedno ložisko a zase se v invisu/GS odeberu pryč. Vyžere mi to nejvyšší kruh nebo dva a budu na hodinu a víc nepoužitelný skrz resty.
_________________ .
|
|
Top |
|
Bruciacullo
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 13:06 21. Aug 2012 |
|
Joined: 20:49 21. Jan 2010 Posts: 2779 Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
|
-darkvision- wrote: kucik wrote: To je samozřejmě otázka. Nicméně si myslim, že ten timestiop je natolik krátkej, že to nemá žádnej větší efekt. Nehledě na to, že se tam musí ta postava i nějak dostat. Nevim, co na to ostatní. Nikdo další se k tomu zatim nevyjádřil. Čiste teoreticky jo? 7timestopů za rest. Přijdeš tam a máš 7timestopů, odbehnes přes přechod, udelas rest a máš dalších 7timestopů. Pak odlogneš. Za hodku si logneš, udelas rest a máš zas 7timestopů. Ruda se ti spawnuje furt, timestopy se ti "spawnuji furt" .. At s edívám jak se dívám. Objetuješ jeden real den tomu že tam bdueš zaparkovanej a si dost těžce vyzívanej. edit: Ono by nebylo od věci třeba tento top kov dát ne jako skálu, ale jako trofej z bosse, tak jako to má mithrilovej golem. To dané "stvoření" co je hned za tímto dungem by mohlo býti ideální. Popřípadě zvednout DC u jedné jeho věcičky a hned máte top surovinu fakt TOP ! a ne jen leháry leháry .. Tady jde vidět jak kdo uvažuje...... A hned několik porušení pravidel.. Roztomilé můžeš to zkusit... 
_________________ Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"
QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.
"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith
DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 13:16 21. Aug 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Nalkanar wrote: Moje úvaha samozřejmě byla v té košér pravidlové verzi, kdy dojdu k dungu, projdu v invisu/GS, dojdu ke zdroji, hodím pár timestopů, abych vykutal jedno ložisko a zase se v invisu/GS odeberu pryč.
Promiň, ale tobě tohle přijde jako čestná RP hra? Mě teda (aniž bych na tebe chtěl jakkoliv útočit) to přijde jen jako prosté obcházení systému. Neříkám, že jsi jediný, asi je to běžná praxe, ale osobně jsem proti takovému obcházení.
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Těžba v timestopu Posted: 13:25 21. Aug 2012 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Příjde mi to víc košér, než drow přecházející přechod a odlogovávající přesně na časy restů.
Není to ideální, nicméně mi příjde IC logické, že pokud mi jde jen o rudu, která se vyskytuje na jednom místě, tak nebudu vybíjet vše, co je cestou k rudě a ideálně rudu jen prostě natěžím. Oproti zabíjení bossů to není kdo ví jaké obohacení a ve výsledku v tom timestopu nezvládnu nikdy kompletně vytěžit zdroje, tak jako ten, kdo si to složitěji celé vybije.
V tom zvýrazněném vidím ten zásadní rozdíl. Když někdo obejde dung, aby sejmul bosse, tak tím sejme bosse pro všecky ostatní na sakra dlouho a výrazně se přitom obohatí. Když projdu dung směrem k surovině, vytěžím třeba jeden zdroj ze tří, protože víc mi nedovolí počet spellů v restu a odejdu. Tak rozdíl vidím v tomto - zaprvé se suroviny doplňují rychleji než bossové, zadruhé tam pořád zůstane ruda pro ostatní, zatřetí na craftu se nedá bohatnout vůbec tak rychle, jako na bossech, takže to nevedu k nějakým extrémům v obohacování postavy.
_________________ .
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 13:54 21. Aug 2012 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Barbar321 wrote: Nalkanar wrote: Týmovou hru popírá např. existence alchymie.  Proč by i mág nemohl občas někam (byť i jen pro pár kousků kovu) chodit sám? Proč takovou výsadu mají jen plechovky sjeté hromadou lahviček?  Ano, pod to se podepíšu taky  Pod tohle se podepisovat nebudu. Protože "prskolet" při nynějším nastavení thalijském si může zajít pro jakýkoliv kousek rudy, od cínu až po meteor!
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 13:59 21. Aug 2012 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Nalkanar wrote: -darkvision- wrote: kucik wrote: To je samozřejmě otázka. Nicméně si myslim, že ten timestiop je natolik krátkej, že to nemá žádnej větší efekt. Nehledě na to, že se tam musí ta postava i nějak dostat. Nevim, co na to ostatní. Nikdo další se k tomu zatim nevyjádřil. Čiste teoreticky jo? 7timestopů za rest. Přijdeš tam a máš 7timestopů, odbehnes přes přechod, udelas rest a máš dalších 7timestopů. Pak odlogneš. Za hodku si logneš, udelas rest a máš zas 7timestopů. Ruda se ti spawnuje furt, timestopy se ti "spawnuji furt" .. At s edívám jak se dívám. Objetuješ jeden real den tomu že tam bdueš zaparkovanej a si dost těžce vyzívanej. Typický drow. Hned prasí. Odběhnutí za přechod? Zneužívání přechodu. Odlog v dungu pro kolečkování zdroje? Defakto to samé jak když odlogneš u bosse. Moje úvaha samozřejmě byla v té košér pravidlové verzi, kdy dojdu k dungu, projdu v invisu/GS, dojdu ke zdroji, hodím pár timestopů, abych vykutal jedno ložisko a zase se v invisu/GS odeberu pryč. Vyžere mi to nejvyšší kruh nebo dva a budu na hodinu a víc nepoužitelný skrz resty. *odkašle si* Kde že prasím? Pokud víš hovno (klidne i napomenutí mi zde dejte) tak se nevyjadřuj. Jsem asi jediněj mág kterej to vždy vymlátíl od začátku do konce. Kerej netěžil v gsku a nevyužival těchto vašich PRASECINEK. Za svou éru jsem tak natěžil našemu rodu přes 100rudy meteoru a vše dle pravidel. Ani ty debilní npcčka jsem si neovládal z invisu či gs (nevím co z toho bugovalo). To si zas laskavě zaměťte před svým prahem !! Jen říkám co tenhle "TVŮJ NÁPAD" může způsobit a dvakrát košér se mi to nezdá. Takže si zas zaměť před svým prahem!! Takže si mě neber laskavě do úst, když nevíš .. ty umělče, kerej neumí hrát prskoleta !
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |