|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Daanri
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 22:51 13. Dec 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Takze ake scripty nechat NPCckam? Vedel by si to kuciku nak zosumarizovat? Hlavne ma zaujima co u obyc obyvatela co bude v lokacii?
Napr.
Straze
- nechat vsetky scripty - nastavit promennou - AI_NOWALK int 1
Obchodnik
- vymazat vsetky scripty - nastavit promennou - AI_NOWALK int 1
Obyvatel
- ???
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 12:06 14. Dec 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Všem NPC nechat minimálně OnSpawn OnDeath
Obchodníkům nechat pouze OnSpawn OnDeath OnConversation nastavit promennou - AI_NOWALK int 1
NPC, které mají chodit, příp. nějak reagovat nechat OnSpawn OnDeath OnConversation OnHeartbeat
Strážím nechat vše nastavit promennou - AI_NOWALK int 1 (pokud nemají chodit)
Doufám, že takhle by to snad mělo být ok.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 17:00 13. Jul 2013 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
Mně spíš zajímá, jak strážným nastavit, aby chodili... a dá se určit trasa, po který budou mašírovat?
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
Amber
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 17:13 13. Jul 2013 |
|
Joined: 18:45 22. Jan 2012 Posts: 5386
|
J.F.Payne wrote: Mně spíš zajímá, jak strážným nastavit, aby chodili... a dá se určit trasa, po který budou mašírovat? Trasa určitě nastavit jde (viz NPC na farmách východně od Karathy), NPC pak po ní chodí stále dokola sem a tam. Mrknu se, jestli najdu, jak se to nastavuje. Edit: Podívala jsem se na to a co se trasy týče... Zkus teda nastavit NPC nějaký specifický tag, např. li_clovek01. Nastav té postavě skript nw_t0_walk. Vytvoř vedle postavy kontrolní bod WP_li_clovek01_01. Udělej za sebou několik kontrolních bodů jako osu "trasy", kudy má NPC chodit. Další body pojmenovávej WP_li_clovek01_02, WP_li_clovek01_03, WP_li_clovek01_04,... Když pak v toolu na tu postavu klikneš, mezi kontrolními body se objeví spojující bílá linka. NPC bude chodit po lince tam a zpátky. Snad ti to pomůže.
_________________ Lareth Belle - rudovlasá bardka a špionka. Sirya Walda - culíkaté elfítko. Yasstra - stvoření noci. Jeduha Fištrón - nejroztržitější geniální gnómský vynálezce a krotitel oslů.
Bylo tu hezky, vděčím Thalii za spoustu zábavy a skvělé hry, ale je čas jít dál. Nastal čas pověsit grammarbičík na háček. Děkuju a mějte se fajně...
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 15:52 22. Aug 2013 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Jde nastavit, aby NPC při rozhovoru šeptalo? Abych nerušil spamem rozhovoru ostatní?
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 15:55 22. Aug 2013 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Určitě to nějak jde. Hledej něco jako private dialog. Bude to buď v nastavení rozhovoru, nebo při spouštění toho dialogu.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 16:01 22. Aug 2013 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
kucik wrote: Určitě to nějak jde. Hledej něco jako private dialog. Bude to buď v nastavení rozhovoru, nebo při spouštění toho dialogu. Okey otestuju. Zatím je na to čas, ale ptám se předem no. Ještě otázka mám v rozhovorech použít nastavení, aby NPC rozlišovalo jestli mluví s holkou nebo s chlapem? Já jen aby neměl kecy třeba Ryudern a tak
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 16:10 22. Aug 2013 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Pokud se ti chce, tak bych tam to rozlišování dával.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 16:11 22. Aug 2013 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
kucik wrote: Pokud se ti chce, tak bych tam to rozlišování dával. Dobrá zkusím si s tím pohrát.
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 11:53 04. Sep 2013 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Jak nastavit NPC frakci? A nebo to pak někdo udělá?
Jde mi hlavně o přátelskou a o přátelskou pro všechny bez rozdílu rasy.
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 13:17 04. Sep 2013 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Quote: Jak nastavit NPC frakci? A nebo to pak někdo udělá? Ve vlastnostech bytosti najdeš nastavení frakcí, nevím, zda jsou ve WB modulu k dispozici ty thalijské. Quote: Jde mi hlavně o přátelskou a o přátelskou pro všechny bez rozdílu rasy To je pravý neutrál a pravý nepřítel.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: NPCs Posted: 13:18 04. Sep 2013 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Rejty wrote: Quote: Jak nastavit NPC frakci? A nebo to pak někdo udělá? Ve vlastnostech bytosti najdeš nastavení frakcí, nevím, zda jsou ve WB modulu k dispozici ty thalijské. Quote: Jde mi hlavně o přátelskou a o přátelskou pro všechny bez rozdílu rasy To je pravý neutrál a pravý nepřítel. Ok díky, mrknu na to.
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |