|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Bahnak
|
Post subject: Re: Temnota - rasová drow Posted: 20:57 04. Mar 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Držím palce, zní to dobře, uvěřitelně a líbí se mi to i po mechanické stránce.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Temnota - rasová drow Posted: 21:01 04. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Zkusim se na to podivat - ale az ukoncim ty rozpracovane buffovaci kouzla.
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Temnota - rasová drow Posted: 22:06 04. Mar 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kucik wrote: To chce oddebugovat na test serveru. Nevim co se tam vlastně používá.
Je v tom dost zmatek. Jsou tam tři identický scripty na temnotu. Jeden původní nw_s0_darkness. a další dva sp_Darkness a cl_cern_temnota
Jednotlivá kouzla pak volají: 36 Darkness -> sp_Darkness 345 SHADOW_CON_Darkness -> NW_S0_Darkness 606 ASDarkness -> NW_S0_Darkness 688 GWildShape_DriderDarkness -> x2_s1_driderdark 842 SD_TEMNOTA -> nw_s0_darkness 865 FEAT_CERNOKNEZNIK_INVOKACE1_TEMNOTA -> cl_cern_temnota 911 FEAT_SUBRACE_DROW_TEMNOTA -> sp_Darkness
Pak tu je taky cl_sd_darkness a sp_drow_darkness(jen uvnitř sesílá darkness spell). A teď babo raď, co ten drow vlastně castí. To je nějaké divné, jako by tam nebyla poslední oprava nebo se díváš do špatného souboru. Správně by měly řádky 36,345,606,842,865 volat nw_s0_darkness A řádek 911 volat sp_darkness
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Temnota - rasová drow Posted: 00:53 05. Mar 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
@pavad: Gust of wind odstranuje jen nasledujici AoE efekty: sAOETag == "VFX_PER_FOGACID" || sAOETag == "VFX_PER_FOGKILL" || sAOETag == "VFX_PER_FOGBEWILDERMENT" || sAOETag == "VFX_PER_FOGSTINK" || sAOETag == "VFX_PER_FOGFIRE" || sAOETag == "VFX_PER_FOGMIND" || sAOETag == "VFX_PER_CREEPING_DOOM") To je primo podminka ze scriptu. Takze jaky je plan upravy? Nejak jsem ho z toho nevycetl. Shaman88 wrote: To je nějaké divné, jako by tam nebyla poslední oprava nebo se díváš do špatného souboru. Správně by měly řádky 36,345,606,842,865 volat nw_s0_darkness A řádek 911 volat sp_darkness A tu opravu jsi daval kdy a kam?
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Temnota - rasová drow Posted: 01:46 05. Mar 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
kucik wrote: @pavad: Gust of wind odstranuje jen nasledujici AoE efekty: sAOETag == "VFX_PER_FOGACID" || sAOETag == "VFX_PER_FOGKILL" || sAOETag == "VFX_PER_FOGBEWILDERMENT" || sAOETag == "VFX_PER_FOGSTINK" || sAOETag == "VFX_PER_FOGFIRE" || sAOETag == "VFX_PER_FOGMIND" || sAOETag == "VFX_PER_CREEPING_DOOM") To je primo podminka ze scriptu.
Takze jaky je plan upravy? Nejak jsem ho z toho nevycetl Aktualne tedy zadna uprava - nevedel jsem ze ten bug "odstran vse" odstranili v 1.69 update. Ze jmenovanych efektu neni treba odstranovat nic - to je spravne.
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: Temnota - rasová drow Posted: 02:32 05. Mar 2014 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
Krysak wrote: Tu za běžného světla musí neco způsbovat. Definice tmy dle Alberta Einsteina je krásná, ale pro potřeby vysvětlení kouzel velmi komplikovaá, osobě si myslím, že tma by měla být odstranitelná gust od windem. Může se jednat na příklad o drobné magické fragmenty bránící průchodu světla. Problém je, že svetlo nezacilím na plochu, kde je tma, musí mít cíl. Ultravize je pasivní ochrana. Podle mne by gust of wind fungovat měl. No, tak si to představ třeba jako posun frekvence světla procházejícího do oblasti mimo viditelné spektrum a zase zpátky, když jde ven. To ti vysvětlí dokonce i to, proč jsou viditelné věci za temnotou... Obkecat jde kdeco... temnota není mrak a být ani nemá. Ani v pen&paper pro to není opodstatnění a je to také důvod, proč jsou tam kouzle dělající kouř, odděleně.
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Temnota - rasová drow Posted: 09:47 05. Mar 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Bylo to součástí té poslední úpravy masteru a haku ode mě co jsem dělal.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Temnota - rasová drow Posted: 11:10 05. Mar 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
Shaman88 wrote: Bylo to součástí té poslední úpravy masteru a haku ode mě co jsem dělal. To je asi tak stejně užitečná informace, jako ta předchozí. Takže prostě úprava není.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 16 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |