Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 17:30 21. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 128 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 13:33 20. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Shaman88 wrote:
Pokud vím tak nikdy jen tak nestály.
Kdyz jsem na NT zacal hrat tak jsem zazil parkrat situace (nebyly porad, ale obcas se vyskytly) kdy bud staly NPC a PC je v klidu upizlalo - nebo naopak, kdy stalo PC a NPC je bez potizi upizlaly. Neslo o systematickou zelezitost, vypadalo to spise na potize traviciho traktu serveroveho hardware...

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 13:35 20. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Rejty wrote:
Já osobně jsem pro následující úpravy:
- Vrátit zpět Neviditelnost, Vylepšenou neviditelnost, Prohlédni neviditelnost, Pravdivé vidění na nižší kruhy, na těch vyšších to akorát blokuje útočná kouzla a mágovi na ně opravdu nezbývá moc prostor a jen boostí.
- Pravdivému vidění vrátit bonus +1 všímavost / úroveň.
- Kamenná kůže, Silnější kamenná kůže a Předtucha - Od 20. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +6 a vyšší, od 30. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +7 a vyšší.
- Zrevidovat Prohlédni neviditelnost a TS u monster, dávat méně častěji.

PS: Tvrzení, že stejně všude dáme každé potvoře TS, sražení a +5 zbraň mě uráží, pokud tu má někdo takový přístup, nemá smysl tu dát debatovat.



1. Nedá se než souhlasit.
2. To PS je mířené na mne a vytržené z kontextu. Formuloval jsem to tak, že počítám, že po 25 lvl bude mit prohlédni nevidtelnost i veverka za kterou budou xp. Je logické aby nepřátele na lvl 25+- meli +5 zbrane, když se zlepší premotion, není to problém, protoze to bude furt v souladu s lvl.... do toho lvl ale počítat jen lvl mága ne celkový lvl.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 13:37 20. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Rejty wrote:
Já osobně jsem pro následující úpravy:
- Vrátit zpět Neviditelnost, Vylepšenou neviditelnost, Prohlédni neviditelnost, Pravdivé vidění na nižší kruhy, na těch vyšších to akorát blokuje útočná kouzla a mágovi na ně opravdu nezbývá moc prostor a jen boostí.
- Pravdivému vidění vrátit bonus +1 všímavost / úroveň.
- Kamenná kůže, Silnější kamenná kůže a Předtucha - Od 20. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +6 a vyšší, od 30. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +7 a vyšší.
- Zrevidovat Prohlédni neviditelnost a TS u monster, dávat méně častěji.
Krok dobrym smerem.

Je-li/bude-li to rozhodnuti teamu, mohu se do tech uprav pustit.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 13:41 20. Mar 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
pavad wrote:
Rejty wrote:
Já osobně jsem pro následující úpravy:
- Vrátit zpět Neviditelnost, Vylepšenou neviditelnost, Prohlédni neviditelnost, Pravdivé vidění na nižší kruhy, na těch vyšších to akorát blokuje útočná kouzla a mágovi na ně opravdu nezbývá moc prostor a jen boostí.
- Pravdivému vidění vrátit bonus +1 všímavost / úroveň.
- Kamenná kůže, Silnější kamenná kůže a Předtucha - Od 20. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +6 a vyšší, od 30. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +7 a vyšší.
- Zrevidovat Prohlédni neviditelnost a TS u monster, dávat méně častěji.
Krok dobrym smerem.

Je-li/bude-li to rozhodnuti teamu, mohu se do tech uprav pustit.
Na ST se mág dal proseknout bo +5 zbraně byly dostupné, na NT získá tedy "nesmrtelnost" nebo na NT budou i +7 zbraně?

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 13:41 20. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
pavad wrote:
Rejty wrote:
Já osobně jsem pro následující úpravy:
- Vrátit zpět Neviditelnost, Vylepšenou neviditelnost, Prohlédni neviditelnost, Pravdivé vidění na nižší kruhy, na těch vyšších to akorát blokuje útočná kouzla a mágovi na ně opravdu nezbývá moc prostor a jen boostí.
- Pravdivému vidění vrátit bonus +1 všímavost / úroveň.
- Kamenná kůže, Silnější kamenná kůže a Předtucha - Od 20. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +6 a vyšší, od 30. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +7 a vyšší.
- Zrevidovat Prohlédni neviditelnost a TS u monster, dávat méně častěji.
Krok dobrym smerem.

Je-li/bude-li to rozhodnuti teamu, mohu se do tech uprav pustit.

Já jsem určitě pro.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 13:42 20. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
KaTo wrote:
Na ST se mág dal proseknout bo +5 zbraně byly dostupné, na NT získá tedy "nesmrtelnost" nebo na NT budou i +7 zbraně?

Vždyť je to jenom redukce, ne?

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 13:47 20. Mar 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
A nebylo by lepší tvořit na Thalii NPC s maximálne +4 drápama?
Tím pádem se nemusí překopávat do PvE kouzla a do CvC vyrábět zbraně na mága +6/+7?

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 13:55 20. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
KaTo wrote:
A nebylo by lepší tvořit na Thalii NPC s maximálne +4 drápama?
Tím pádem se nemusí překopávat do PvE kouzla a do CvC vyrábět zbraně na mága +6/+7?

+5 a vyšší zbraně by měly jít sehnat už nyní z lootu. Není záměrem týmu, aby byly dostupné běžně v obchodě. :)

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 13:58 20. Mar 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Puxina wrote:
Mág je prostě support, to máte jak v lolku. Pomáháte, boostíte, léčíte a můžete rozhodovat boje. ;)

Až na to, že supporti v lolku jsou dost často tankoidní, i taková soraka nebo nami jsou schopné utéct, v tohmle má krysák pravdu.

Tady je největší problém, že když mu dáš GS, mírně mu tak vylepšíš PvE schopnosti, ale astronomicky navýšíš jeho PvP potenciál.

Mě třeba nenapadá jak tnehle rozhozený balanc vyrovnat, ale rozhodně nesouhlasím s návratem věcí jako GS a TS. Líbí se mi, že mágové konečně nemají v PvP nesmrtelnost.

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 14:00 20. Mar 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Aulus wrote:
KaTo wrote:
A nebylo by lepší tvořit na Thalii NPC s maximálne +4 drápama?
Tím pádem se nemusí překopávat do PvE kouzla a do CvC vyrábět zbraně na mága +6/+7?

+5 a vyšší zbraně by měly jít sehnat už nyní z lootu. Není záměrem týmu, aby byly dostupné běžně v obchodě. :)
Btw - pro mě, za mě, hlavně aby byly.

Btw - co druhá půlka mého návrhu, aby na NT neexistovaly NPC s +5 a vyššími zoubky?

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 14:05 20. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
sandoftime wrote:
Tady je největší problém, že když mu dáš GS, mírně mu tak vylepšíš PvE schopnosti, ale astronomicky navýšíš jeho PvP potenciál.

Tohle bych vypichnul. Uz jsem slysel kdejake napady - na posileni wiz/sorc. Kazdy z nich ma presne tuhle vadu.

Padl navrh na navyseni dmg kouzel aby mohy mag i neco jineho nez se usmivat na bosse. Dobra, zvysit dmg kouzel nejakou komponentou nebo medailonkem jde - jenze pak v CvC vznika super prasarna, vznika kouzlo PC-instant-kill. Je to matematika: ma-li boss 5k hp, jednorazove poskozeni kouzlem za par desitek ci nekolik malo set hp ho vubec nerozhodi. Ale PC nemaji tisice zivotu, tzn. jednorazove poskozeni od wiz/sorc za nekolik malo set hp by byla prakticky pro kazdeho konecna.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 14:08 20. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
pavad wrote:
sandoftime wrote:
Tady je největší problém, že když mu dáš GS, mírně mu tak vylepšíš PvE schopnosti, ale astronomicky navýšíš jeho PvP potenciál.

Tohle bych vypichnul. Uz jsem slysel kdejake napady - na posileni wiz/sorc. Kazdy z nich ma presne tuhle vadu.

Padl navrh na navyseni dmg kouzel aby mohy mag i neco jineho nez se usmivat na bosse. Dobra, zvysit dmg kouzel nejakou komponentou nebo medailonkem jde - jenze pak v CvC vznika super prasarna, vznika kouzlo PC-instant-kill. Je to matematika: ma-li boss 5k hp, jednorazove poskozeni kouzlem za par desitek ci nekolik malo set hp ho vubec nerozhodi. Ale PC nemaji tisice zivotu, tzn. jednorazove poskozeni od wiz/sorc za nekolik malo set hp by byla prakticky pro kazdeho konecna.

To by se dalo vyřešit tím, že by měl mág více slabších útočných kouzel, které by nevypotřeboval za pár kol.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 14:09 20. Mar 2014 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 22:59 03. Aug 2011
Posts: 991
Aby se pak pure mágové nevykašlali na Epic warding, které sice trvá sice round/lvl a poskytuje ochranu až do +20 a pohltí o trochu navíc. Přesto s Premonition a rostoucími lvly to pak bude na pováženou. Feat navíc se vždy hodí. :twisted:

_________________
I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic?
Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR)
Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff."
Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 14:11 20. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
50 redukce je 50 redukce. To skoro mága ochrání před některými sneakery.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 14:13 20. Mar 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
pavad wrote:
sandoftime wrote:
Tady je největší problém, že když mu dáš GS, mírně mu tak vylepšíš PvE schopnosti, ale astronomicky navýšíš jeho PvP potenciál.

Tohle bych vypichnul. Uz jsem slysel kdejake napady - na posileni wiz/sorc. Kazdy z nich ma presne tuhle vadu.

Padl navrh na navyseni dmg kouzel aby mohy mag i neco jineho nez se usmivat na bosse. Dobra, zvysit dmg kouzel nejakou komponentou nebo medailonkem jde - jenze pak v CvC vznika super prasarna, vznika kouzlo PC-instant-kill. Je to matematika: ma-li boss 5k hp, jednorazove poskozeni kouzlem za par desitek ci nekolik malo set hp ho vubec nerozhodi. Ale PC nemaji tisice zivotu, tzn. jednorazove poskozeni od wiz/sorc za nekolik malo set hp by byla prakticky pro kazdeho konecna.


Tohle krásně řeší world of warcraft, kde funguje resilience. Do bosů dpska solí rány za 500k+ ale čistý dmg vůči hráčům je redukován o 70%, takže k astronomickým hodnotám a instakillům v pvp nedochází.

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 128 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits