 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Kiri
|
Post subject: Re: Omluva Posted: 21:25 11. Jun 2008 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
Ja hraju na permku...kdyz mi o ni nekdo rekne ale nejak nevim jak to souvisi s xyz omluvou... 
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Marvin
|
Post subject: Re: Omluva Posted: 21:41 11. Jun 2008 |
|
Joined: 12:50 13. Oct 2007 Posts: 838
|
Kiri wrote: ...ale nejak nevim jak to souvisi s xyz omluvou...  *zhasne a pred tvarou si zapali zapalovac* zvlastna magicka spojitost *snazi sa byt strasidelny* .... 
_________________ Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností,sobectvím a tyranií lidské zloby.Požehnán buď ten,kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty,neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny,kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.A když uvalím svou mstu na tebe,seznáš,že jméno mé je DM!
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Omluva Posted: 10:35 12. Jun 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
permka po CvC: samozřejmě, v mnoha případech je permanentní smrt zbytečná. když postavu přepadne bandita, srazí a okrade, mohla být jenom v bezvědomí. když ji v bitvě sejme drow, mohla být jenom těžce zraněná. ale jsou případy, kdy je jaksi "logicky" na místě - dobře provedená nájemná vražda atd., kdy útočníkovi jde opravdu o zabití ve smyslu dějové linie, kterou to ovlivní. (je pravda, že frakční boj na Thalii, kde se jedná o válku mezi skupinami, které se navzájem neznají a pochází z odlišných kultur, je jiného charakteru, než frakční boj na EfU, kde se jedná o politické intriky a oživování v podstatě bezejmenných dobrodruhů na Thalii se nedá srovnat se smrtí kněží a vůdců frakcí na EfU... ovšem pokud dosáhneme toho, že postavy budou ve světě více integrované a zastávat nějaké pozice, stane se tento problém aktuálnějším...)
většina případů spadá do kategorie 1. nicméně, může to být námětem na silný příběh, na novou dějovou linii. jmenoval bych dariena, nebejt toho, že jemu šlo o problém s nabýváním xp a ze serveru odešel. kdyby zůstal a rozhodl se hrát jinou postavu, právě jemu bych navrhl usnadnění jejího postupu.
za zabití postavy by mohly bejt xp, proč ne. pokud je budou udělovat DM (ne za zabití, ale za RP provedení, na EfU ostatně nabádají hráče: veškeré CvC řešte pokud možno za přítomnosti DM, předejdete tím mnoha potížím (jasně, mají 12+ aktivních DM), jsi-li drow, klidně si stáhni z mrtvoly kůži a nech si z ní vyrobit kheitan nebo do ní uvázat knihy... proč ne?
to igor, sveneld a další námitkáři: nikdo netvrdí, že musí existovat systém, nebo přesný výpočet toho, jak bude nové postavě postup usnadněn. Vzhledem k předpokládané četnosti bych řekl, že je v silách DM, aby každý případ řešili individuelně a sami došli k tomu, jaký bonus adjí za životopis, případně nabidnou-li postavě nějaký ten questík vyplývající z její historie. (PS: igore, wall vlší kůže není na lvl. 30. má tuším 21, tj. polovina by byla 10-11 (a já bych mu je klidně dal, pokud by nechal v případě smrti walla permanentně zemřít). pokud umře dál, dostane se zase na +- polovinu lelevu zemřelé postavy. jinými slovy, pokud budou jeho zemřelé postavy na 30 lvl. bude začínat vždy na 15... ale jinak ne)
EDIT1: ty perma mrtvé posty by se mohly třeba strčit do podsvětí bez možnosti návratu, nebo jim vytvořit nějakou "Valhallu" nebo tak...
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Omluva Posted: 10:42 12. Jun 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Tak sem to myslel, ze nekdy by byla permka vhodna, ale vynucovat ji pri kazdy rvacce v hospode by bylo spatny. Nikdo nerika, ze nemuze postava ziskat vysoky post ve svete, jen to neni pravidlem a musi pro to neco udelat. Tezko ziska napr. post karathskeho krale, ktery se vetsinou dedi a kral ma nastupce. Musi pro to udelat a to, ze si jen vzpomene to delat a nebo o tom bude psat sagy na foru na to nestaci. Quote: EDIT1: ty perma mrtvé posty by se mohly třeba strčit do podsvětí bez možnosti návratu, nebo jim vytvořit nějakou "Valhallu" nebo tak... To s tou ,,Valhallou neni spatny napad. Takovy skladiste na mrtvy postavy. 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Omluva Posted: 10:58 12. Jun 2008 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
S pripadmi ked niekto necha permanentne zomriet svoju postavu na vysokom lvl a pridelit mu viac xp za zivotopis novej postavy nie je problem. To by som taktiez schvaloval, ale nechal by som individualne posudenie vsetkymi DM na DM fore, aby to nedopadlo tak, ze niekto si naexpi postavu a pritom ziadne RP pomaly ani nehra, jeho prinos pre svet je nulovy a zrazu si zmysli, ze chce hrat inu postavu, tak staru necha zomriet len tak a bude si hrat novu postavu a niekolko lvl vyssie ako keby musel normalne zacinat.
Takze zaverom, dovolit to pre RP postavy (hracov), ktore boli prinosom pre svet, pred svojou smrtou.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |