 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
nomis_b
|
Post subject: Re: Questy Posted: 12:05 18. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Rejty wrote: Suroviny - Q od alchymisty
Alchymista - ry_ghoul_jatra
To ma alchymista voperovane ghouli jatra  asi to budu ghuli jatra - ry_ghoul_jatra, ze ?
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Questy Posted: 12:32 18. Jun 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Tak tak.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Questy Posted: 11:04 19. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Hele. mam ted probelm s nastavenim vykupu kuzi. Vykup veci minulych sem delal pres snizovani poctu veci ve stacku, ale kuze se nestackuji a kdyz je vykupuju, tak mi to odecte jednu a da mu to penize za vsechny, nebo se proste nestane nic. Zjistoval jsem jak by to mohlo fungovat a vypada to tak, ze on sice projede skript kde je x krat destroy object, ale znici ho az uplne po ukonceni skriptu, tudiz jednou. Neznici ho v prubehu cyklu, a to ani kdyz je tam nastavene wait. nevite kde je chyba?? nebo nahodou jak je to delane u vetesnika?? Dekuji za odpoved . tady je ten skript:
int cnt=0; if (GetIsObjectValid(no_Item)) { if(Random(100) > 95) { SpeakString(" *pred tvyma ocima vse vysype do kose* To neni jeho kuze, vzdyt ty ani neumis poznat co lovis ! "); //je 5% sance ze vyhodi nasbirane veci do kose... DestroyObject(no_Item); } //konec vyhazovani do kose
int price = GetLocalInt(no_Item,"TROFEJ"); if(price == 0) price = 5; //nastavi vykupni cenu
while (GetIsObjectValid(no_Item)) {
no_pocet = no_pocet-1; //snizi se promena na obchodnikovy SetLocalInt(OBJECT_SELF,"no_pocetveci",no_pocet); cnt++; DestroyObject(no_Item,0.1); ActionWait(0.2); if (no_pocet==0) break;
PS: kdyz mi poslete na mail skipt vetesnika, tak to z toho zjistim taky. no_Item = GetFirstItemInInventory(no_oPC); while(GetIsObjectValid(no_Item)) { if(GetResRef(no_Item) == no_nazev) break; no_Item = GetNextItemInInventory(no_oPC); } if (!GetIsObjectValid(no_Item)) break;
} GiveGoldToCreature(no_oPC, cnt*price*2); //vykoupi dvakrate draze, nez normalne }
EDIT: kdyby to nekdo resil stejne jako ja, tak davam tady na web reseni od Kucika:
int cnt=0;
if (GetIsObjectValid(no_Item)) {
int price = GetLocalInt(no_Item,"TROFEJ"); if(price == 0) price = 5; //nastavi vykupni cenu
no_Item = GetFirstItemInInventory(no_oPC); while (GetIsObjectValid(no_Item)) { if (no_pocet==0) break;
if(GetResRef(no_Item) != no_nazev) { no_Item = GetNextItemInInventory(no_oPC); continue; }
no_pocet = no_pocet-1; //snizi se promena na obchodnikovy cnt++; DestroyObject(no_Item);
no_Item = GetNextItemInInventory(no_oPC); }
SetLocalInt(OBJECT_SELF,"no_pocetveci",no_pocet); }
_________________ A zase se craftí...
Last edited by nomis_b on 07:45 21. Jun 2008, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Questy Posted: 07:40 21. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Rejty wrote: Dale by mohly byt Q od hostinskeho, ktery by chce napr. maso, hrusky a ja nevim jaky dalsi jidlo. Potom kovar co schani rudu, uhli, atd. Se tak na to divam a myslim si ze: a) hrusky uz vykupuje ten prvni obchodnik, tak proc mu nepridat maso? b) existuje i jine jidlo, nez maso?? a kolik je ho druhu? tusim ze 3 druhy, nebylo by to na vykup malo? c) ruda a uhli se daji uz tezit?? sem myslel, ze se ty skripty tezeni z toho odstranili. EDIT: jsou tady v tomhle vlaknu vsechny suroviny do alchymisty?? ja sam znam z podtemna dalsich 20 co tam nejsou a na povrchu uz sem taky posbiral napr. trolli slzy, co v tech resrefech nejsou
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Questy Posted: 15:21 24. Jun 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
,,Donaskova sluzba"
Jednoduche Q typu dones neco nekomu. Po Thalii by se udelala sit NPC, ktere maji sanci tento Q zadat a nebo prijmout. Pokud by NPC zadala Q, tak by se ji nahodne vybral nekdo do dvojice, komu by byla zasilka urcena. Odmena penezni dle vzdalenosti (cim dal tim vic).
Donaskove predmety bych videl na:
- dopis, balik, batoh, kniha, prsten, obraz, atd.
*Predmety klidne vyhotovim a napisu tagy / restrefy, aby se to mohlo zadat do skriptu.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Questy Posted: 15:29 24. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Ok to by slo udelat, ale tady by to asi chtelo ujasnit par veci: Musis mi napsat jak velkou cenu (klidne s rozptylem nahodneho faktoru popripade ze balik vazici 3xvice bude mit vetsi cenu) ocekavas od jake vzdalenosti. Kolik presne jich bude a v jakich vzdalenostech ci mestech. Musim totiz asi kazde NPC nastavit zvlast, aby vedelo ze ktere ze je lokace a kolik si teda ma uctovat.
S vyhotovenim predmetu neni problem, stejne je musim asi vytvaret pres script, takze si akorat pak prenastavym nejake testovaci predmety.
Zkusim se na to mrknout, co se v te veci da podniknout. nejdriv ale dokoncim ten alcyhmisticky vykup.
kazdopadne to pujde udelat takhle systemove nahodne na stejen bazi ajko ty obchodnicke questy.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Questy Posted: 15:45 24. Jun 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Hinty na donáškovou službu: Seznam tagů NPC Všechna NPC mají OnConversation stejný script, který spustí podle proměnné na NPC buď rozhovor "Odnes tohle", "Co mi neseš?" nebo nic. 1. Náhodně vybrat protější NPC(2), nastavit mu že čeká balík. 2. Dát PC předmět, vygenerovat mu tag (nejlépe vzít původní tag a za něj náhodné číslo) kvůli jedinečnosti. Nastavit protějšímu, jaký tag chce. 3. Pravděpodobně vybrat od PC nějakou zálohu  Přečíst PC jméno 2. NPC a název lokace. Volitelně: Vygenerovat protějšímu náhodné jméno a nastavit mu ho, aby ho PC poznal. 4. Jak určit vzdálenost. Nejjednodušší způsob mě napadá, aby NPC měli na sobě x a y souřadnici lokace. Vzdálenost pak abs(x1 - x2) + abs(y1 - y2). Předat vzdálenost NPC 2. 5. PC dojde k NPC2 a ten už ví co má dostat a kolik má zaplatit za délku cesty - možno zohlednit váhu balíčku.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Questy Posted: 16:02 24. Jun 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
S ruznym ohodnocenim velikosti / vahy zasilky je to dobry napad, to me nenapadlo. A neslo by udelat nejakou hodnotu promenny pro kazdy misto (mesto, osada, srub, atd.) a ta by se nastavila danejm NPC a podle toho by se vyhodnotila cena?
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Questy Posted: 16:06 24. Jun 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Hmm...to můžem rovnou dát souřadnice všem lokacím...no všem teda ne, ale tam kde je to potřeba
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Questy Posted: 16:42 24. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
kucik wrote: Hinty na donáškovou službu: Seznam tagů NPC Všechna NPC mají OnConversation stejný script, který spustí podle proměnné na NPC buď rozhovor "Odnes tohle", "Co mi neseš?" nebo nic. 1. Náhodně vybrat protější NPC(2), nastavit mu že čeká balík. 2. Dát PC předmět, vygenerovat mu tag (nejlépe vzít původní tag a za něj náhodné číslo) kvůli jedinečnosti. Nastavit protějšímu, jaký tag chce. 3. Pravděpodobně vybrat od PC nějakou zálohu  Přečíst PC jméno 2. NPC a název lokace. Volitelně: Vygenerovat protějšímu náhodné jméno a nastavit mu ho, aby ho PC poznal. 4. Jak určit vzdálenost. Nejjednodušší způsob mě napadá, aby NPC měli na sobě x a y souřadnici lokace. Vzdálenost pak abs(x1 - x2) + abs(y1 - y2). Předat vzdálenost NPC 2. 5. PC dojde k NPC2 a ten už ví co má dostat a kolik má zaplatit za délku cesty - možno zohlednit váhu balíčku. NO ja sem nad tim premejsel trochu jinym zpusobem: rozhovor zacne mam balik do XX tam ti za nej daji XXXgp kdyz ho tam das do 5hodin. chces ho? // 40minut se nebude generovat dalsi balik Nechci ho // balik ceka 1hodinu, jeslit by ho nekdo nedonesl jiny. Balik ma na sobe promenne: - odkud prisel - kam jde - cena (mozne ji pocitat pri prichodu, ci odchodu, + zavislou na vaze) - promenou kdy ma dojit Druhe NPC tedy bere vsechny baliky, ktere maji promenou - kam jde shodnou s jeho vlestni promenou - odkud jsem. Vyhody: - muze najednou putovat vice baliku a nebudou si navzajem prepisovat tagy NPCcka - je to jediny soubor skiptu pro vsechny obchodniky, protoze bere promenne z bytosti a baliku. Nevyhody: nnevim, asi narocnost na udelani ale kdyz uz to pojede, nevim co bude lepsi ? mozna poradi Kucik jo a ten system x,y souradnic mi taky prijde jako nejjednoduzsi. Daji se napsat primo obchodnikum do promenych a tim padem rychle zmenit.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Questy Posted: 16:49 24. Jun 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Bude se ti líp hledat předmět v invu, pokud budeš znát jeho tag.  Možná nejlepší je nastavit mu tag podle adresáta. Pak šaháš jednou funkcí na jistotu do invu a zároveň se balíky nemůžou poplést.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Questy Posted: 10:21 25. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Nastinim, jak jsem to myslel: vsechny baliky budou mit stejnej resref, takze je budu hledat podle resrefu a overovat, kam miri (promennou kam miri) predmety pak budou mit vice tagu, protoze nejakej bude velkej, nejakej malej a kazdy z nich bude mit jinej obrazek ci treba i jinej popis (jmeno bude takove, aby se tam objevovalo kam miri) Muzu mit tedy i ruzne vahy a vse bude uz predchystane paletou.
Ale na co sem narazil: Jak nejlepe udelat object danemu cili do inventare? jak to funguje? 1.)Delaji se jen objekty, ktere uz mam v palete a odtama si je muzu najit nejakou funkci, treba podle tagu? 2.) pomoci copyitem ci createitem (to vypada spis na loot podle lexiconu) vytvorim novej a zmenim mu uplne vsechno (vzhled, vahu, resref, tag ...) Treba na zmenu resrefu sem nikde nevidel funkci.
Nejak sem se proste zasekl na tomto bode, ze nevim jak tu vec vytvorit, ani nevim odkud (jak to funguje)
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Questy Posted: 10:40 25. Jun 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Nemuzes mit stejnej resref. Resref je jednoznacnej identifikátor v paletě. Resref nemůžeš měnit. Těch X balíků s různou váhou a rozměry si musíš předdefinovat a dát jim resrefy např no_zasilka_[n]. Vytvoříš ho funkcí CreateItemOnObject() Pokud bys ho pak funkcí CopyObject() překopíroval k PC (nezapomeň smazat původní) a zároveň mu nastavil tag odpovídající cíli, můžeš ho na druhém konci získat jednoduše funkcí GetItemPossessedBy(). Nemůžeš měnit vzhled, váhu ani resref. musíš si udělat cca 5-10 různejch předmětů, nebo lépe najít si už hotové v paletě a opsat si jejich resrefy.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Questy Posted: 18:32 26. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Rejty wrote: Kuze - Q od kozesnika
Krovky brouka - ry_br_krovky, ry_br_krovky_2
Dneska sem narazil na tohle pri debugovani kozesnika. Nechal jsem tam jen jedny, protoze bych to uplne cely musel kvuli temto krovkum prekopat. Jako myslim tim celej vykup a tak. Ted ale nevim, jestli nebude nekdo nastvanej, kdyz prinese krovky 1 a on bude chtit krovky 2 je to nejak ve hre odlisene?? kdyby ne, tak bych to radsi z vykupu smazal.. jestli tam bude 51 nebo 52 to zas takovej rozdil neni..
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Questy Posted: 12:09 28. Jun 2008 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Takze posta hotova. Kdyby to po mne nekdo opravoval, nebo menil, tak tady uvedu jak to funguje. Poznamek uvnitr je dost, ale prece jenom :
Co je nutne nastavit:
U osob ktere sou na povrchu, tak musi mit rozhovor:no_posta_povrch U osob v podzemi se musi nastavit rozhovor: no_posta Dale: U vsech postaku se musi nastavit promena o jejich domovni stanici pomoci promenne primo na NPC: jmeno:no_posta typ:String hodnota:
chara_akad //podtemno chara_xian chara_duer chara_pris cheel_univ cheel_labo cheel_obch hagol_soud hagol_slev hagol_helg hagol_veli dafjam_star zril_obch
alwa_pala //povrch alwa_drui alwa_host shar_arci doub_star murg_host ivor_zema kara_radn kara_obch kara_bran kara_thal kara_univ pous_knih pous_obch kryn_host dorn_dorn tart_stra grub_star
NPC s nastavenima (jsou tak i pojemnovane baliky) (poradi odpovida vise uvedenym znackam) Charaxas - magicka akademie - prijemne novacku - chram Xian - arciknezka - duergarska ambasada - ambassador - pristav - spravkyne pristavu
Cheel - universita - arcimag university - alchymisticke laboratore - universitni obchod
Hagol - soudni budova - nejvyssi soudce - hut - vedouci slevac - Helgaronuv chram - vrchni knez - velitel chmurne straze
Hlubina - starosta
Zrir´Mar - krcma - obchodnik
Alwariel - kralovsky palac - sidlo druidu - hostinsky U Mrzuteho sotka
Shardonsky hajek - arcidruid
Doubkov - starosta
Murgond - hostinsky U Prasivyho baziliska
Ivory - radnice - zeman
Karatha - radnice - urednik - svaz Karathskych obchodniku - vojenska akademie Brana Rozvazneho - chramova ctvrt - Thaluv knez - magicka univerzita
Kel-A-Hazr - palac mistodrziciho - knihovnik - obchodnik U Mecouna
Krynske hory - hostinsky U Hromburace
Dornovo utociste - Dorn
Tarten - U Peti soudku - velitel strazi
Gruberik - starosta
Nesmi tam byt chybne pismenko a nesmi tam byt ani velke pismeno !!! Jake je presne zneni se da vzdy podivat do no_post_inc a post_inc_povrch. Kdyz to bude spatne nastavene, bude normalne vydavat baliky, ale muze vydat balik, ktery posle od sebe k sobe a nebude zadne baliky vykupovat. Bohuzel vsechny baliky, ktere pujdou od takovehoto NPC se budou poctita, ze vysli ze souradnic 0,0, takze muze byt i cena 5000gp (a to i pri NPC stojicich vedle sebe). To je takovej jedinej risk no.
Cena se pocita podle vzorce v no_post_gen a no_post_gen_povrch je az uplne na dolnim radku a pise se na predmet. Tvar ma: X= rozdil x mest Y= rozdil y mest cenabaliku = 70 + (X*Y)/30 + ((X*Y)*vaha)/100 + ((24 - pocet hodin na doruceni)*(X*Y))/50;
EDIT Na rozkaz rejtyho zvysena cena na : cenabaliku = 150 + (X*Y)/5 + ((X*Y)*vaha)/500 + ((24 - pocet hodin na doruceni)*(X*Y))/20; //ve vaze sem udelal chybku, bere to vahu jako int tudiz 10.0 liber je int 100 !!! nejvetsi mozna cena: krynskehory - poust balik 100liber, 3hodiny: cena = 150 + 485(vzdalenost) + 4850(vaha) + 2300(cas) = 7785 gp
Vsechny souradnice mest je v no_post_inc a post_inc_povrch
priklady cen: alw -kar 10,5liber 15hod 223gp alwar - kar 10,5liber 11hod 466gp shar -morg 100,5liber 17hodin 3772gp ivory - dorn 5,5liber 23hod 160gp. doubkov- poust 100,5liber 12h 9741gp // na vetsich vzdalenostech to de znat jeste vice to zvyseni
_________________ A zase se craftí...
Last edited by nomis_b on 20:19 28. Jun 2008, edited 2 times in total.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |