Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 13:26 21. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: Fišupulínův klobouk
PostPosted: 12:39 18. Oct 2014 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:13 27. Sep 2012
Posts: 969
Infra wrote:
Za prvé předělat plátovku na hadry nejde. (nejsou plnoplátové sexy negližé v paletě)
Za druhé máš přece hlavu, aby ti bylo jasný, že z plátu vzduch neuděláš.
Za třetí pokud už bych takový item bral, tak bych cílil na kápi, která je látěnná a teoreticky nemusí být plně nasazená.
Za čtvrté, pokud chceš řešit fakt každou kravinu tohoto typu, tak se můžeš pustit do předělávání helmicových kápí. (base item helmice)


1) to nevím, já se o to nikdy nesnažil
2) to vím, já se o to také nikdy nesnažil - ale předělat helmici na vzduch jde, od toho máme přece hlavu, že? :wink:
3) to jak to uděláš je tvá věc, zde na foru jsi o pár příspěvků výše psal, že tvé řešení je zneviditelnit helmici a nasadit klobouk
4) to že se snažím naznačit, že toto řešení by mohlo být proti pravidlům je maličkost? Pro mě za mě si klidně neviditelné ocelové helmice s kloboučky noste. A nenavrhoval jsem předělávat helmicových kápí, jen nevnucovat, že plášť je klobouk u nově kupovaných věcí.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Fišupulínův klobouk
PostPosted: 12:46 18. Oct 2014 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 10:42 30. Nov 2013
Posts: 615
ad 3) bavím se o slotu helmy tedy obecně a uvědom si že i kápě jsou helmice, tedy polovina z nich. Protože ve hře existuje base item kápě s váhou jedna, ale moc ho nevídám na NT.

ad 4) zas má snad každý vlastní rozum a když si není jist tak ať se obrátí na DM. Já jen tvrdím že klobouk jde mechanicky momentálně řešit buď vzhledem pláště, či tím nákrčníkem při předělávání zbroje. Taková je současná mechanika. Nechápu, od čeho jsou tedy ty popisky itemů? To můžem hrát rovnou bez nich, když je nikdo nečte. Asi jsem profesionálně dementní, ale vždy u hraní hry si tyhle věci pročítám, protože už jsem se s tímto setkal jak v kampani tak na ST i v jiných hrách.

_________________
Valghloth - "Darkness from the dark."

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Fišupulínův klobouk
PostPosted: 13:04 18. Oct 2014 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:13 27. Sep 2012
Posts: 969
Infra wrote:
ad 3) bavím se o slotu helmy tedy obecně a uvědom si že i kápě jsou helmice, tedy polovina z nich. Protože ve hře existuje base item kápě s váhou jedna, ale moc ho nevídám na NT.

ad 4) zas má snad každý vlastní rozum a když si není jist tak ať se obrátí na DM. Já jen tvrdím že klobouk jde mechanicky momentálně řešit buď vzhledem pláště, či tím nákrčníkem při předělávání zbroje. Taková je současná mechanika. Nechápu, od čeho jsou tedy ty popisky itemů? To můžem hrát rovnou bez nich, když je nikdo nečte. Asi jsem profesionálně dementní, ale vždy u hraní hry si tyhle věci pročítám, protože už jsem se s tímto setkal jak v kampani tak na ST i v jiných hrách.


ad 3) Já neříkám. U kápí už je to o něčem jiném, ale stále jsou tam ve hře ty helmice viz 4

ad 4) Já nechci obhajovat Krysaka, měl si to prostudovat. Jen chci říct, že mi to nepříjde jako moc jednoduché a elegantní řešení. Hrají tu i starší, nebo naopak mladší hráči, a ne každý se orientuje ve všem okolo hry. K použití tohoto itemu je třeba správně přijít na to, že je to klobouk patřící do slotu pláště. Pak musíš ještě vykoumat, jestli mít plášt co se jmenuje klobouk, nebo že je zde možnost zneviditelnit helmu, ovšem helma by zenviditelněna neměla být, takže že je lepší tam dát kápi, a ještě to vše nějak spojti s equipem... no... přišlo by mi lepší tam prostě dávat pláště. Když někdo bude moooc chtít klobouček, tak si plášť přešije na klobouk, tak jak se to tu běžně dělá a smíří se s tím, že se to jmenuje plášť.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Fišupulínův klobouk
PostPosted: 13:26 18. Oct 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Goran wrote:
Sandoftime: to je o úhlu pohledu. Když si postava může vzít helmu + plášť, proč už nemůže klobouk + plášť? Co jí brání? Aha... zrovna se jí nechce, navždy, protože ooc zábrana.

V tom mít klobouk a plášť jí taky nic nebrání. Plášť si může udělat jako vzhled krku na zbroji.

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Fišupulínův klobouk
PostPosted: 13:29 18. Oct 2014 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:13 27. Sep 2012
Posts: 969
sandoftime wrote:
Goran wrote:
Sandoftime: to je o úhlu pohledu. Když si postava může vzít helmu + plášť, proč už nemůže klobouk + plášť? Co jí brání? Aha... zrovna se jí nechce, navždy, protože ooc zábrana.

V tom mít klobouk a plášť jí taky nic nebrání. Plášť si může udělat jako vzhled krku na zbroji.


Jo vlastně, v tom máš pravdu. Na to jsem zapomněl.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Fišupulínův klobouk
PostPosted: 13:49 18. Oct 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Goran wrote:
Já hlavně nevidím jediný přínos nastavení tohoto předmětu:

a) koupím si klobouk, budu nosit klobouk, nebudu chtít vypadat hodně divně, takže si nevezmu i helmu - ztracený slot
b) vezmu si klobouk i helmu - budu vypadat divně
c) udělám si z toho plášť, co se bude jmenovat klobouk
d) popletu to a koupím něco co jsem nechtěl (chtěl jsem něco do slotu hlavy a dostal jsem něco do slotu pláště)

Ani jedna možnost mi nepříjde fajn u předmětu za 150 měšců - tedy nejspíše předmětu do bojové výbavy. Takže v tom prostě nevidím logiku, ani přidanou hodnotu.

Sandoftime: to je o úhlu pohledu. Když si postava může vzít helmu + plášť, proč už nemůže klobouk + plášť? Co jí brání? Aha... zrovna se jí nechce, navždy, protože ooc zábrana.


A já třeba když si kupuji předmět který není za hubičku, tak ho nekupuji stylem, hej to se mi líbí -> banka -> obchod -> rychle koupit.
Rozmyslím se a projedu si všechny věci zda sedí a pak kupuji.
Před několika lety jsem na ST koupil kosu. Měla 2k12element. Pak jsem ji hodil do trezoru a vyndal za pár dní a ejhle, měla 2k12element proti elementům. Najednou zcela nepoužitelná věc pro mě. Dodnes jsem nezjistil zda mi to provedl trezor a nebo jsem se při nákupu špatně podíval. Nicméně od té doby se vždy koukám co si to vlastně kupuji.
Takže neházejte chyby na tvůrce a zamyslete se u sebe. Zamyslete se nad tím jak těmto chybám předcházet.
Věřím že Krysak ode dneška než si něco koupí tak se vždy podívá co že si to vlastně kupuje. Kdyby se mu to peněžně nahradilo, člověk by se nikdy nepoučil.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits