kucik wrote:
pavad wrote:
Zeerit wrote:
Kruh 2: Barkskin - Upravený progess AC bonusu funguje dle popisu v mechanice, doba trvání odpovídá původnímu NWN.
Opraveno.
Zbytek je zasah do spells.2da, coz by vyzadovalo zmenu souboru i u klientu.
A vis, v cem je tam problém, než to budu hledat?
Odzadu:
Code:
Kruh 3: Poison + Contagion: V mechanice se píše zrušeno, obě jsou ale stále v nabídce kouzel.
Tohle je pripad i pro wiz/sorc, taktez ma k dispozici toto kouzlo (ac jej jiz mit nema).
Problem s tim neni zadny ve smyslu editace na depozitari - staci dat 4 hvezdicky pro vsechna povolani na radku spells.2da. Problem vidim v tom, ze je pak nutne provest update jak modulu na serveru, tak u klientu. Pokud by byla rozdilnost spells.2da tak to dela pri hre nepredvidatelne psi kusy.
Dosud jsem nezjistil jak to je s promitanim zmen z depozitare na modul - tak se temto modul i klient zasahuj radeji vyhybam.
Code:
9.kruh - Elemental Swarm ve hře momentálně chybí.
Toto kouzlo je ve spells.2da kompletne vyhvezdickovano, proto neni druidovi k dispozici. V spells.2da navic odkazuje na puvodni nwn-vanilla skript (tusim s0_nw_cosi).
V popisu kouzla Elementar Swarm jsou takove "drobnosti" jako ze povolavany elemental ma vzdy 21 HD a poradi v jakem jsou elementalove povolavani (zacina to vzdusnym, konci ohnivym, pokud me pamet neklame).
Zaridit v poradi vyvolavani jako problem prilis nevidim. Lec jak to ma byt s temi summony a jejich silou je "politicke" rozhodnuti sefstva NT. Pokud bude rozhodnuti, ze ma jit o identicke summony jako wiz/sorc/klerik (IMHO nejlogictejsi rozhodnuti), tak je potreba pozmenit soubor summon.nss aby dokazal brat vstupni parametr urcujici druh elementala (dosud je v nem nahodny hod kostkou).
Proc jsem do tohoto vubec strkal nos je to, ze bych rad (nekdy v budoucnu?) videl moznost vybrat si summona/povolance pro castery, podobne jako to bylo na starem serveru. Tzn.: druh elementala podle vule castera, druh planarnich povolancu dle presvedceni s tim ze lze povolat o jednu tridu presvedceni vedle (tzn. zly muze povolat zleho + neutrala, neutral muze povolat dobreho, zleho nebo neutralniho, zloun pouze zleho nebo neutralniho povolaneho).
Edit: Ona vyse uvedena volba druhu summonu/povolancu je taktez "politicke" rozhodnuti. Po zkusenostech s timto druhem rozhodovani/rozhodnuti se s nim nehodlam trapit. Ono jak mi bylo naznaceno/receno (tusim od Tebe osobne?) tak me komunikacni schopnosti nejsou vhodne pro obdrzeni odpovedi. Kazdopadne ne v realnem case. Viz mesice trvani rozhodovani o funkci ohnive zdi (pak naraz za hodinu vykomunikovane) nebo (stale nerozhodnutych) dispellech.