|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Jachym
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 22:35 16. Oct 2018 |
|
Joined: 09:15 21. Jun 2007 Posts: 508 Location: Morava
|
Já nevím ale já si myslím že Kell je celkem dobrej , Menhiri má v Kellu 3 trezory a byteček , nerada by o vše přišla. Já bych ten kell nechal jak je a raději dodělal Nové Vary třeba. Je to ale jen můj názor a ten nemusí být správný.
_________________ Menhiri Dierta
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 06:38 17. Oct 2018 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Jachym wrote: Já nevím ale já si myslím že Kell je celkem dobrej , Menhiri má v Kellu 3 trezory a byteček , nerada by o vše přišla. Já bych ten kell nechal jak je a raději dodělal Nové Vary třeba. Je to ale jen můj názor a ten nemusí být správný. O trezory nepřijdeš a o byt taky ne. Existující lokace bytů, banky, chrámu a tak se použijí. Pravděpodobně předělám stáje a ostatní lokace uvidím. Kel je potřeba udělat pro hráče z podtemna a pro potencionální další skupiny, které nemůžou nebo nechcou být v Karathře.
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 07:50 17. Oct 2018 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Možná by se v Kelu měly pořešit i ti obchodníci.
Když přesunu ty z podzemí nahoru, tak sice bude v Kelu prodej věcí +1 až +3. Ale co jsem si všiml, tak ceny všech věcí u těch obchodníků jsou o cca 25-30% vyšší než v Karathře.
Co třeba kdyby ti obchodníci na trhu prodávali věci +1 až +2.
A místo oněch zamýšlených Lázní dát třeba Obchodnický Cech kde by byli obchodníci s věcma +3?
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 08:01 17. Oct 2018 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Obchody se budou v budoucnu revidovat, zatím nech na trhu ty staré.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 10:28 17. Oct 2018 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Okeydokey.
Hmm furt nevím co s těma lázněma. Bud tam vytvořím speciálně lázně do Kelu a nebo má někdo jiný nápad, co dát vedle paláce?
Když bych tam nedal lázně (jejichž využití mi nepřijde kdoví jaké), tak bych tam dal anonymní domy a byty hráčských postav.
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 10:29 17. Oct 2018 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9273 Location: Brno/"Znojmo"
|
Jestli to má nahradit zčásti zlou frakci, tak bych domy nechal volné, časem tam můžou být něčí sídla, či domy k pronájmu. Zatím má Kel "jen" byty, které ač jsou prostorné, nejdou použít úplně na gildovní sídla.
_________________ .
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 11:17 17. Oct 2018 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Nalkanar wrote: Jestli to má nahradit zčásti zlou frakci, tak bych domy nechal volné, časem tam můžou být něčí sídla, či domy k pronájmu. Zatím má Kel "jen" byty, které ač jsou prostorné, nejdou použít úplně na gildovní sídla. Ok dám tam zatím neutrální barák nebo baráky. Mě to aspoň ulehčí práci a pak není problém tam něco doplnit. A vytvoření guildovních sídel si myslím taky není problém....časem
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 20:48 17. Oct 2018 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Jo, nemusí být za každou cenu všude něco Možná bych rád zachoval i podzemní přístav, mohl by po úpravách Podtemna jezdit někam do odlehlé části.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 17:38 18. Oct 2018 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Zatím jsem se zběžně díval na tileset toho Kel a Hazru, jsou tam vcelku hezké možnosti.
Hlavně co se trhů týče a dokonce je tam i speciální věc na ty otrokářské trhy.
Otázkou jest jestli to vše do té lokace napcu a nebudu ji muset zvětšit, to ještě odzkouším a uvidím.
Jinak má někdo ještě nějaké návrhy, dotazy či přání?
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 18:20 18. Oct 2018 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Podle mě je ta lokace už teď dost velká, rozhodně bych nezvětšoval To už radši něco nacpat do přístavu nebo do těch okrajových částí.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Zeerit
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 10:21 19. Oct 2018 |
|
Joined: 21:02 12. Dec 2013 Posts: 1582
|
Nedala by se aréna v Kelu nějak aktivně využít? Po RP stránce jsou tam souboje na život a na smrt každodenní záležitost, ale ve skutečnosti na ní padá prach, protože souboje hráču za rok by se nejspíše daly spočítat na prstech jedné ruky. Třeba nějaký systém na bázi balíkáře. Manažer arény by po přijetí "úkolu" do arény spawnul otroka/gladiátora a po doručení hlavy by odměnil hráče penězi/xp. Pochopitelně by to znamenalo práci pro WB, což je vždycky potíž, ale kdyby jó někdo neměl do čeho píchnout. (Nový)Kel by si možná zasloužil vlastní formu RP-friendly přivýdělku, vzhledem k tomu, že drivá většina stanic pro balíky jsou na severu a na jihu pouze 2 nebo 3 pokud se nepletu.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 12:53 19. Oct 2018 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
Zeerit wrote: Nedala by se aréna v Kelu nějak aktivně využít? Po RP stránce jsou tam souboje na život a na smrt každodenní záležitost, ale ve skutečnosti na ní padá prach, protože souboje hráču za rok by se nejspíše daly spočítat na prstech jedné ruky. Třeba nějaký systém na bázi balíkáře. Manažer arény by po přijetí "úkolu" do arény spawnul otroka/gladiátora a po doručení hlavy by odměnil hráče penězi/xp. Udělat něco takovýho by asi šlo. Něco jako souboje jednoho proti jednomu, ale asi by byl problém, aby tam postava bojovala opravdu bez pomoci z venku (boosty atp.).
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 13:00 19. Oct 2018 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
kucik wrote: Zeerit wrote: Nedala by se aréna v Kelu nějak aktivně využít? Po RP stránce jsou tam souboje na život a na smrt každodenní záležitost, ale ve skutečnosti na ní padá prach, protože souboje hráču za rok by se nejspíše daly spočítat na prstech jedné ruky. Třeba nějaký systém na bázi balíkáře. Manažer arény by po přijetí "úkolu" do arény spawnul otroka/gladiátora a po doručení hlavy by odměnil hráče penězi/xp. Udělat něco takovýho by asi šlo. Něco jako souboje jednoho proti jednomu, ale asi by byl problém, aby tam postava bojovala opravdu bez pomoci z venku (boosty atp.). Nastavit pak, aby v aréně byla jen jedna postava, při průchodu ořezána dispelem, diváci jen na ochozech, na kterých není možné kouzlit? Šlo by něco takového? PS:...i když se stejně obávám toho, že někdo přijde na způsob, jak jakéhokoliv nastavení kapánek zneužít Škoda, nějaká taková aktivita by se mi taky líbila.
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 13:04 19. Oct 2018 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
kucik wrote: Zeerit wrote: Nedala by se aréna v Kelu nějak aktivně využít? Po RP stránce jsou tam souboje na život a na smrt každodenní záležitost, ale ve skutečnosti na ní padá prach, protože souboje hráču za rok by se nejspíše daly spočítat na prstech jedné ruky. Třeba nějaký systém na bázi balíkáře. Manažer arény by po přijetí "úkolu" do arény spawnul otroka/gladiátora a po doručení hlavy by odměnil hráče penězi/xp. Udělat něco takovýho by asi šlo. Něco jako souboje jednoho proti jednomu, ale asi by byl problém, aby tam postava bojovala opravdu bez pomoci z venku (boosty atp.). Možná po vzoru lodního lístku nastavit, tento lístek si koupí za cenu obtížnosti soupeře, souboj začne třeba za minutu, postavu to hodí pak do lokace malé arény, kde jí to sundá kouzla, vyvolá to nepřítele a pokud ho porazí, hodí ji to trofej do invu a vyhodí ji to z lokace. Kde u NPC za trofej dostane prachy. Pokud postava prohraje, tak jí to oživí a vyhodí ji to z lokace a ztratí peníze za lístek. Podobný finanční systém jako balíky. Samozřejmě soubojů by mohlo být jen pár za den.
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi Posted: 13:14 19. Oct 2018 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Puxina wrote: Možná po vzoru lodního lístku nastavit, tento lístek si koupí za cenu obtížnosti soupeře, souboj začne třeba za minutu, postavu to hodí pak do lokace malé arény, kde jí to sundá kouzla, vyvolá to nepřítele a pokud ho porazí, hodí ji to trofej do invu a vyhodí ji to z lokace. Kde u NPC za trofej dostane prachy. Pokud postava prohraje, tak jí to oživí a vyhodí ji to z lokace a ztratí peníze za lístek.
Podobný finanční systém jako balíky. Samozřejmě soubojů by mohlo být jen pár za den. *rozzáří se mu očka* ...a to by vážně šlo? :O
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 31 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |