Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:32 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 15:50 28. Jan 2020 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12262
Location: Plzeň
Před pár týdny se upravila na přání hráčů Ivory a v současné době pracuji na úpravách Karathy. V souvislosti s tímto bych byl rád za případné návrhy, co na stávajících lokacích Thalie upravit, vylepšit atd. ku lepší hratelnosti, uvěřitelnosti ve vztahu k reáliím a podobně. Zatím zakládám jedno téma, v případě potřeby to pak rozdělím na jednotlivá témata. Pozor nejedná se o téma na hlášení chyb, to je v příslušné sekci.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 23:04 28. Jan 2020 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 14:39 27. Aug 2013
Posts: 2521
Osobně nemám k lokacím nějaké výhrady. Většina lokací se mi libí a hodně jsem jich ještě ani neviděl :).

_________________
Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi

Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia

Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 23:20 28. Jan 2020 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 17:24 04. Jan 2016
Posts: 400
Ahoj,
já bych asi ocenil nějaký jiný vstup do shardonského hájku. "Star gate" sice vypadá působivě, leč se mi vůbec nelíbí. Nehledě na skutečnost, že je obrovská a není problém se v jejím teleportu ztratit, zvlášť pokud někdo nepoužije pro pohyb šipky. Myslím, že nějaká menší branka (např. obrostlá keřem nebo cokoliv na ten způsob) by se hodila víc.

_________________
Alkin - potulný minnesänger
Kulik - seržant Isilské Druhé jízdní


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 23:33 28. Jan 2020 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:23 30. Apr 2007
Posts: 4706
Location: Gremliní nora pod sněhem
RainMan wrote:
Ahoj,
já bych asi ocenil nějaký jiný vstup do shardonského hájku. "Star gate" sice vypadá působivě, leč se mi vůbec nelíbí. Nehledě na skutečnost, že je obrovská a není problém se v jejím teleportu ztratit, zvlášť pokud někdo nepoužije pro pohyb šipky. Myslím, že nějaká menší branka (např. obrostlá keřem nebo cokoliv na ten způsob) by se hodila víc.


osobně bych hákej vrátila do lesa.. vim, že to mělo svoje i ic důvody, ale zas je to dávno, tak by se zas mohl odkryt? O:) a hezky zpět do dorenu s nim

Jinak co se týče karathy..no asi mi prostě chybí ten Racek na náměstí, byl to takovej středonod, ted tam podle měnikdo ani nezabloudí omylem pomalu a to je škoda

_________________
Nieninquë - legenda
Lilien - magie, magie, magie

Keep talking I'm analyzing you.

,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord



Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 10:01 29. Jan 2020 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Rejty wrote:
Před pár týdny se upravila na přání hráčů Ivory a v současné době pracuji na úpravách Karathy. V souvislosti s tímto bych byl rád za případné návrhy, co na stávajících lokacích Thalie upravit, vylepšit atd. ku lepší hratelnosti, uvěřitelnosti ve vztahu k reáliím a podobně. Zatím zakládám jedno téma, v případě potřeby to pak rozdělím na jednotlivá témata. Pozor nejedná se o téma na hlášení chyb, to je v příslušné sekci.


Myslíš i přímo v Karatě nebo tam už máš představu a zajímají tě spíš ostatní lokace?

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 10:07 29. Jan 2020 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12262
Location: Plzeň
LDamian wrote:
Myslíš i přímo v Karatě nebo tam už máš představu a zajímají tě spíš ostatní lokace?


Ta už byla probrána zde: viewtopic.php?f=105&t=9403

Zajímají mě jiné lokace :wink:

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 13:46 29. Jan 2020 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 17:24 04. Jan 2016
Posts: 400
Rejty wrote:
LDamian wrote:
Myslíš i přímo v Karatě nebo tam už máš představu a zajímají tě spíš ostatní lokace?


Ta už byla probrána zde: viewtopic.php?f=105&t=9403

Zajímají mě jiné lokace :wink:



Omlouvám se, špatně jsem pochopil první příspěvek. Vyznělo mi z toho nějak, že se to týká Karathy.
Co se týká ostatních lokací, pak bych se přimluvil za přidání potvor do lokací a dungů kolem Nových Varů, jak bylo kdysi přislíbeno a dosud se tak nestalo.
Přijde mi škoda tak pěkné lokace (a teď nemyslím přímo vesnici) nechat ležet ladem.

_________________
Alkin - potulný minnesänger
Kulik - seržant Isilské Druhé jízdní


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 15:26 29. Jan 2020 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:15 21. Jun 2007
Posts: 508
Location: Morava
Především jsou to Nové vary . Tento server je vyloženě potřebuje . Střední postavy 16+ se motají okolo Ivory a následkem , toho tam nenajdete jednoho bossa pro 5-8 lvl . Nové vary potřebují dodělat , aby se tam dalo spát a prodávat trofeje. Oni nevypadají nijak špatně jen chtějí zprovoznit . Za Novýma Varama jsem našel poloprázdné dva či tři dungy . Hlavně bych doporučoval dodělat ty Alanijské tygry s bossem se samicí . tygři by měli být stahovatelní jako na ST. A samici bych prosil dát nějakou dost dobrou kůži , (třeba legendární at se vyřeší problém s kůžema. ) V dalším dungu byli nějací obři , (tak na 16 - 22) také ti nejsou dotaženi a hotovy. A uplně vzadu byli ty potvory co byli na prastaré Thalii vpravo před Ivory. (schválně nejmenuji) . -- Co víc by se mi libilo na Thalii ? Třeba to jezero klidu co bylo na levo za udolím větrů na ST. No a chybí nám Krynské Hory a lední medvědi a popř i Yeti. Nejdůležitější jsou ale Nové Vary a jejich okolí. - Děkuji za dočtení.

_________________
Menhiri Dierta


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 15:32 29. Jan 2020 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 19:45 13. Jan 2012
Posts: 599
Toho by me vzdy napadlo mraky.

1) V kazdym dungu je jako "dekorace" plno mrtvych, umirajicich nebo jeste stale se pohybujicich tel. Vzdycky me to z nejakyho duvodu stvalo.
2) Hrobky jako takove, vsude samej nemrtvak v Karathskym kralovstvi, ktere je pod taktovkou Juany a Dei-ananga. Clovek ale jen prejde z Ivory do lokace hrbitova a je tam skupina zombie (jen za noci a ne pokazde). Celkove by se alespon me libilo, kdyby tyto hrbitovy a hrobky byli bez bossu a zamcene. Odemknutelne, nebo rozbitelne dvere. Clovek vejde do bezne hrobky a muze ji vykrast s mensi sanci ze mrtvy povstanou aby chranili veci s kterymi byli pohrbeni.
3) majaky, vlastne vsechny majaky na thalii jsou obsazeny potvorama. Kolem plno trosek, taky by bylo hezke kdyby majak byl majakem a ne jen dungem navic. Precejen uz nekomu za tech x let a spoustou stroskotanejch lodi musi byt divny proc majacky neslouzi.

_________________
------------------ =^.^=
Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 18:58 29. Jan 2020 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:36 28. Nov 2013
Posts: 453
Mě by se líbila Karatha taková jaká byla na ST. Mám na ní spousty sentimentálních vzpomínek. Jenom v méně hranatým stavu, aby vypadala, jak to říct...Skutečněji? :D


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 14:09 30. Jan 2020 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 19:45 13. Jan 2012
Posts: 599
Taky low dungy jsou tak nejak nestastne, taky jsem z tech co furt brblali malo dungu, malo dungu... Ne dungu je az moc! Hodinku beham s postavou pod 10lvl a mam v kapse 10trofeji z bosse. Dungy by to chtelo zredukovat mirne, ale hlavne asi prodlouzit. Kdyz je cely dung o 3-5 potvorach a boss tak to pusobi ze se ve svete hrozne rychle vydela a aby ne kdyz jich sesbiram v kratkem case tolik. K tomu se poji i to ze ceny z lepsich bossu nejsou nijak vyrazne lepsi a behat to low se porad vyplati.
+ to co rikam porad, jeden clovej pokousejici si na neco vydelat odrovna zabavu z creepeni celemu serveru.

_________________
------------------ =^.^=
Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 14:41 30. Jan 2020 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:15 21. Jun 2007
Posts: 508
Location: Morava
K těm dungům okolo Ivory pro malé lvli . 1 - bylo by dobré udělat malou upravu ve spojovací jeskyni kde je starý krysodlak. Tou jeskyní se často probíhá do Petroniky a pak i vyšší lvl neodolá a majzne toho starýho krysodlaka po palici a sebere si jeho kůži . Menší lvl tam pak nemá nic. Stačilo by , strčit toho starýho i s pokládkem za ten průchod do další časti jeskyně, kde zatím nic není . Snadná a rychlá uprava , která pomůže.
2 - Nesq ty musíš být už za ten měsíc obíhání a totálního čištění balíků a okolí Ivory , snad už víc jak 10 lvl . Jen upozornuji že některé dungy se před rokem zkracovali , např stonožky, a bylo by jaksi divné je znova natahovat, ale budiž, to je mi jedno.
3 - a za třetí jsem zapoměl co jsem to chtěl. tak příště.

_________________
Menhiri Dierta


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 20:46 30. Jan 2020 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Chtělo by to ladění potvor co se týče náročnosti a výdělku / expů. Pomoc by mohla statistika toho, co se nejvíc a nejméně běhá.

Třeba osobně mi připadá, že oproti dungům typu želvy/stonožky/štírci/vosy/pavouci/slimáci/mravenci/zemní elementálové/štíři - je většina ostatních věcí expově poměrně málo hodnocena. Přitom zrovna tyto dungy nemají prakticky žádné pasti ani jiné překážky zvyšující obtížnost nebo nutící ke spolupráci více postav, i poklady jsou bez pastí (logicky). Aspoň že mravenci jsou zábavní sami o sobě a kombinace různých potvor nutí pořídit si na ně výbavu na oheň a kyselinu + zajímaví bossové, ale také jsou kolečkovaní až přehnaně, protože chybí dobré alternativy.

Naopak dungeony se skřety (krvavý hvozd jako celek), část dungeonů s nemrtvými... se moc nechodí mi přijde, protože díky kombinaci střelci, nepřátelé s obouručkami a buď imky nemrtvých nebo zákeřáky, pastí a kouzlících je tam výsledná náročnost o dost vyšší než odpovídá jednotlivým potvorám a tedy i expům. Dungeon s pevností skurutů by si zasloužil rozšířit a propracovat aspoň o jedno patro víc, aby konečný boss byl na úrovni šéfky mantikor a byli v oblasti aspoň dva bossové této náročnosti.

Osobně by se mi líbilo i rozšíření dungeonu se lvouny na poušti. To jsou krásné potvory a takhle jich je jen pár na konci poté, co se člověk probije přes džany a džiny (kteří jsou také fajn). Kdyby tam bylo ještě další patro jejich s trochu silnějšími lvouny a nějakými třeba vyššími džiny, bylo by to moc fajn. Ten dung má epický potenciál.

Líbil by se mi spawn boss potvor s šancí třeba 1-5% v některých lokacích na takových těch bočních, málo chozených místech. Klidně s celou skupinkou potvor a mimo systém lovce odměn (protože na toho bosse půjde narazit vzácně).

Na Kryn a Alansijské hory (okolí Nové Vary) se také velmi těším.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 21:17 30. Jan 2020 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Normálně podbíhatelný Kořínkov. Ty cestičky nahoře jsou super, je to zpestření a dává to IC obranný smysl. To, že městečko nejde v pohodě podběhnout/oběhnout kromě protlačování se těsně u plotů už tolik ne.

EDIT: A to je tam na té jedné straně dimenzionální kotva.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi
PostPosted: 21:18 30. Jan 2020 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 19:45 13. Jan 2012
Posts: 599
LDamian wrote:
Normálně podbíhatelný Kořínkov. Ty cestičky nahoře jsou super, je to zpestření a dává to IC obranný smysl. To, že městečko nejde v pohodě podběhnout/oběhnout kromě protlačování se těsně u plotů už tolik ne.


Ooooo ano kořínkov!

_________________
------------------ =^.^=
Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits