Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 12:57 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: WB
PostPosted: 23:55 23. Jul 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Ještě jedna anketa do mlejna.
Máte nějaký nápad jak rozšířit stavy WB?
Co by podle vás bylo pro vás popř. pro jiné spoluhráče motivátorem k výpomoci s tvorbou světa.

Jak je asi zřejmé, směřování Thalie jakožto modulu, resp. plánování vývoje řeším poslední rok a něco já za vytrvalé pomoci Nalkanara a Rejtyho. Thalie je ale velký svět, my všichni stejně asi jo i vy všichni jsme už dospělí a tak toho času není tolik, co bylo kdysi. Já osobně bych byl rád kdyby i další lidé se podíleli na tvorbě a zlepšovali svět, který máme všichni rádi. Jsme jedna komunita, všichni chceme at thálie funguje ještě roky.

Jeden z důvodu proč se ptám je taky ten, že za ten rok a něco se přihlásilo cca 5 lidí co chtěli pomoct se skripty. Zadaný úkol pak neudělal nikdo, resp. vyšumělo to do ztracena.
Takže pak vše zůstává na mě a trvá to.
Jsem rád za lidi co pomáhají nebo pomohli s tvorbou lokací. Rejty vytrvale na lokacích pracuje a bez něj by nebyl reálný žádný další vývoj. V minulosti to byla spousta dalších tvůrců... nebudu jmenovat, nemám zase tak dobrou paměť a nerad bych na někoho zapomněl.

Pak je spousta lidí, kteří tvoří lokace jako v kontextu hry jejich vlastních postav. Což je vlastně koncept, který funguje na zahraničních serverech pro veškerou tvorbu, nejen lokace ale i skripty a cokoli dalšího. Prostě hráči se rozhodnou něco vytvořit, předloží svůj návrh týmu, pokud tým to schválí, tak hráči to vytvoří a tým to přidá.
Nebráním se takovému přístupu, v podstatě takto si Mourisson sám navrhl, my schválili a on implementoval použití featů přes textové příkazy.
Ale stále to taky neřeší to že prostě dle plánu se vyvíjí pomalu.

Byl bych rád za každý názor.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 00:13 24. Jul 2020 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:55 28. Nov 2013
Posts: 43
Co se tvorby lokací týče jsme schopný s "hrobníky a přáteli" udělat co je potřeba nebo co chybí atd.
Buď podle zadání nebo na schválení. A to včetně NPC a rozhovorů.

Scripty si nejsem jist ale spíše ne.

Jinak jsme spíše PJové ...

_________________
Vladimir Morzanov - "Nejsem upír...jen tak vypadám."
Ara Nerug - "Ara silná! Ara mlátit!"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 11:35 24. Jul 2020 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 14:49 08. Feb 2020
Posts: 159
Ohledně motivace nevím. Pokud někdo umí skriptovat a stejně se ke skriptování nedokope tak ho to asi nebaví, nebo nechce zkrátka trávit čas tady a tráví ho skriptováním jinde.

Co se mé výpomoci týče, tak rád pomohu s WB pracemi, ale se skripty si neporadím, nicméně podle návodu mi nedělá problém v lokaci skripty nastavit.

EDIT: Podle mě hráč prostě musí sám chtít a musí ho to bavit. Jinak motivace v podobě Xp už je a přijde mi celkem dost fajn :)

_________________
Nimoen Nera


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 13:56 24. Jul 2020 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Ty nevíš co Tě motivuje Šamane?

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 14:52 24. Jul 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
sandoftime wrote:
Ty nevíš co Tě motivuje Šamane?

Já mám spíše vnitřní motivaci.
Je to jiné, když na světě nehraješ... ale jen tvoříš, ale to se nedá aplikovat na hráče.

Jinak trošku mě irituje to že hráči mají své vlastní kecátka - skypy a discordy a prostě není ani zpětná vazba.
Takhle to vypadá, že vše co uděláme je přijato s povděkem a nikdo není proti.
Samozřejmě nejde na druhou stranu očekávat že když něco uděláme a hráči napíšou že je to na***u, tak že to zase smažem.
Nemám problém o čemkoli diskutovat.... pokud je to ve fázi že v tom ještě nemám nalitý čas....


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 15:26 24. Jul 2020 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 19:45 13. Jan 2012
Posts: 599
Shaman88 wrote:
sandoftime wrote:
Ty nevíš co Tě motivuje Šamane?

Já mám spíše vnitřní motivaci.
Je to jiné, když na světě nehraješ... ale jen tvoříš, ale to se nedá aplikovat na hráče.

Jinak trošku mě irituje to že hráči mají své vlastní kecátka - skypy a discordy a prostě není ani zpětná vazba.
Takhle to vypadá, že vše co uděláme je přijato s povděkem a nikdo není proti.
Samozřejmě nejde na druhou stranu očekávat že když něco uděláme a hráči napíšou že je to na***u, tak že to zase smažem.
Nemám problém o čemkoli diskutovat.... pokud je to ve fázi že v tom ještě nemám nalitý čas....


Protože se hráči doví o úpravách až ve chvíli kdy už jsou hotové a na serveru, myslím že ta část s diskuzí není asi úplně reálná.

_________________
------------------ =^.^=
Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 16:05 24. Jul 2020 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:55 28. Nov 2013
Posts: 43
Co třeba jednou za měsíc udělat něco na DC jako "Voláme řediteli"
Lidi se můžou zeptat a ty můžeš a nemusíš odpovědět.

_________________
Vladimir Morzanov - "Nejsem upír...jen tak vypadám."
Ara Nerug - "Ara silná! Ara mlátit!"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 16:27 24. Jul 2020 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 14:18 27. Apr 2014
Posts: 66
U mě by stačilo:
a) mít na to čas a/nebo posunout to v prioritách nahoru. Už nějakou dobu z různých důvodů nehraji. S vývojem mám zkušenosti, ale problém je, že v tomto směru je potřeba toho času docela dost. Prvně na samotný vývoj, druhak na naučení se kódování pod nwn (on to není .NET,... :)) a oboje dost času zabere - pokud se to má dělat pořádně.
b) Sdílet s týmem nějakou výslednou vizi Thálie, ve kterou bych věřil a na které bych se chtěl podílet (+ aby mě hra ve výsledku bavila i v rámci mého stylu hraní). Bohužel v tomto směru nějak pořád nevím co nás na konci čeká a jestli se mi to jako celek, bude líbit. Co sleduji fórum, tak pár navržených konceptů se mi líbilo. Na druhou stranu, s některými rozhodnutími/koncepty jsem měl vnitřní "problém". Bohužel když to vše sečtu, tak to na posun priorit zatím není:(.

P.S.: Cíle co jsou popsány v viewtopic.php?f=213&t=9416 jsou tak obecné, že si z toho obrázek moc neudělám - ďábel je vždy zakopán v detailu:)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 19:21 24. Jul 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Progress wrote:
U mě by stačilo:
a) mít na to čas a/nebo posunout to v prioritách nahoru. Už nějakou dobu z různých důvodů nehraji. S vývojem mám zkušenosti, ale problém je, že v tomto směru je potřeba toho času docela dost. Prvně na samotný vývoj, druhak na naučení se kódování pod nwn (on to není .NET,... :)) a oboje dost času zabere - pokud se to má dělat pořádně.
b) Sdílet s týmem nějakou výslednou vizi Thálie, ve kterou bych věřil a na které bych se chtěl podílet (+ aby mě hra ve výsledku bavila i v rámci mého stylu hraní). Bohužel v tomto směru nějak pořád nevím co nás na konci čeká a jestli se mi to jako celek, bude líbit. Co sleduji fórum, tak pár navržených konceptů se mi líbilo. Na druhou stranu, s některými rozhodnutími/koncepty jsem měl vnitřní "problém". Bohužel když to vše sečtu, tak to na posun priorit zatím není:(.

P.S.: Cíle co jsou popsány v viewtopic.php?f=213&t=9416 jsou tak obecné, že si z toho obrázek moc neudělám - ďábel je vždy zakopán v detailu:)

Díky za zpětnou vazbu.
Bud více konkrétní, co se ti nelíbilo? Co se ti líbilo?
Konkrétní cíle se vždy za všech okolností obrácejí proti severu, proto (ze zkušenosti) není výhodné je zmiňovat, ale třeba se vůbec se nebráním informovat na tom co dělám.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 19:58 24. Jul 2020 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 14:18 27. Apr 2014
Posts: 66
Shaman88 wrote:
Progress wrote:
U mě by stačilo:
a) mít na to čas a/nebo posunout to v prioritách nahoru. Už nějakou dobu z různých důvodů nehraji. S vývojem mám zkušenosti, ale problém je, že v tomto směru je potřeba toho času docela dost. Prvně na samotný vývoj, druhak na naučení se kódování pod nwn (on to není .NET,... :)) a oboje dost času zabere - pokud se to má dělat pořádně.
b) Sdílet s týmem nějakou výslednou vizi Thálie, ve kterou bych věřil a na které bych se chtěl podílet (+ aby mě hra ve výsledku bavila i v rámci mého stylu hraní). Bohužel v tomto směru nějak pořád nevím co nás na konci čeká a jestli se mi to jako celek, bude líbit. Co sleduji fórum, tak pár navržených konceptů se mi líbilo. Na druhou stranu, s některými rozhodnutími/koncepty jsem měl vnitřní "problém". Bohužel když to vše sečtu, tak to na posun priorit zatím není:(.

P.S.: Cíle co jsou popsány v viewtopic.php?f=213&t=9416 jsou tak obecné, že si z toho obrázek moc neudělám - ďábel je vždy zakopán v detailu:)

Díky za zpětnou vazbu.
Bud více konkrétní, co se ti nelíbilo? Co se ti líbilo?
Konkrétní cíle se vždy za všech okolností obrácejí proti severu, proto (ze zkušenosti) není výhodné je zmiňovat, ale třeba se vůbec se nebráním informovat na tom co dělám.


Odpovím po PM. Ono líbilo/nelíbilo je vždy hrozně subjektivní a nerad bych svými názory zatěžoval toto vlákno :D


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 10:16 29. Jul 2020 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:58 20. Aug 2012
Posts: 945
Location: Somewhere I belong
U mne treba osobne spis nez motivace ke skriptovani chybi motivace hrat na Thalii, a kdyz na ni nehraju, tak jdu vetsinou hrat nebo delat neco jineho, tudiz se prestanu venovat vecem na Thalii i jako jsou scripty atp.

(Tim nechci rict ze by se na Thalii nedalo hrat, nebo tak, ale spis u mne osobne momentalne nejak vysumelo to nadseni z NWN RP takze moc neni duvod proc hrat)

_________________
Luth'arth Tel'vien

Morn'ango et Hravanlómë - Jabkožrout a hlídací pes.
Elrienavien - Nico Robin #2
Sithe'sarol - žádejte u svého lékaře
El'thien Erume - “As above, so below”
Lothias Telvunar Tarlen


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 06:08 30. Jul 2020 
Online
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 01:01 27. Aug 2011
Posts: 1517
Mohu dělat pouze "nebojové" lokace včetně NPC i s rozhovory (ale jednoduchými).
Přizpůsobím se zadání.

Skripty - tvorba nepřichází v úvahu, zkoušet se jejich psaní naučit by v mém případě bylo marné trápení na mé straně i na straně učitele. :)

Tvorba lokací mě baví sama o sobě, pokud se na mě nespěchá, teď už jsem na tom s časem lépe.

_________________
Olwen Emerald
Fiona
Wang Yan Vlaštovka


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: WB
PostPosted: 09:26 31. Jul 2020 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Shaman88 wrote:
sandoftime wrote:
Ty nevíš co Tě motivuje Šamane?

Já mám spíše vnitřní motivaci.
Je to jiné, když na světě nehraješ... ale jen tvoříš, ale to se nedá aplikovat na hráče.

Jinak trošku mě irituje to že hráči mají své vlastní kecátka - skypy a discordy a prostě není ani zpětná vazba.
Takhle to vypadá, že vše co uděláme je přijato s povděkem a nikdo není proti.
Samozřejmě nejde na druhou stranu očekávat že když něco uděláme a hráči napíšou že je to na***u, tak že to zase smažem.
Nemám problém o čemkoli diskutovat.... pokud je to ve fázi že v tom ještě nemám nalitý čas....


No vidíš tak sis sám odpověděl. Víc propagujte "oficiální" discord a hledej WBčka, které bude zajímat samoitné WBčkování, nikoliv přetváření světa ve kterém hrajou.

Hráče (nebo alespoŇ ty hráče co jsou schopní nějakou tu lokaci vytvořit, ve vzácnějších případech i npasat skript) bych spíš angažoval na krátkodobé projekty s nějakou ucelenou představou co přesně a kde je třeba vytvořit.

Dejme tomu udělej vlkáno speciálně pro toto na fóru, svaž ho odkazem s discrodem a obě místa využij pro komunikaci s hráčskou základnou ke dvěma věcem:
    1.Brainstorming co nového do modulu přidat
    2.Najímání "pracovní" síly z hráčkých řad s nějakou vidinou odměny ve hře

Ta odměna může být cokoliv. Drobná odměna ve formě expů, vlastní odkaz ve světě (třeba cedule s poděkováním v úvodní lokaci, nebo nějaký pomníček/socha/studánka cokoliv navíc co by hráč ve hře chtěl, přednostní právo koupit si domek dle výběru v nové lokaci atd. apod.)

Další věcí je, pokud máte kritický nedostatek WB, což je nejspíš vždy a všude, proč se o tom málo mluví? Ty potřebuješ zejména lidí kalibru tebe nebo Kučíka. Tedy mluvit o tom, ptát se a to jak tady, tak na discordu, tedy aby se o tom lidé, co třeba méně hrají ale tvorba světa a psaní skriptů by je bavilo víc (prostě divné lidi jako jsi Ty).

Možná jsou mezi hráči, možná jsou mezi jejich kamarády, možná jsou na jiných světech ale o možnosti, že by se mohli někde takto angažovat prostě nevědí.

Shrnuto a podtrženo:
    1.Pokud ti chybí zpětná vazba, víc se ptej a víc využívej ap ropaguj oficiální Thalie discord
    2.Na krátší projekty zkus lákat kreativní hráče s vidinou příjmené symbolické (ale nikoliv PG friendly) odměny
    3.Pokud hledáš schopné WB dlouhodobě, dej o tom vědět

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits