Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 11:52 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 127 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 14:44 13. Aug 2020 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Shaman88 wrote:
Takže třeba Bard / heretik ve svém původním podání byla taková že měla AB, dmg, AC , savy, party buff, party debuff.... a vše nadprůměrně. To je prostě game-breaking postava, a chápu že tě baví to hrát, mě by to bavilo taky.


Nu, když si to tak pročtu, je na tom tvém vyjádření dost úsměvného. Ono ano, hraje se dobře, baví mě, když má postava více možností jak přežít než jen tupé bušení mečem se stále stejnými vlastnostmi bez jakékoluv úpravy (chápej válečník) a jen škemrat v duchu, ať má štěstí a soupeř smůlu. Jednou fajn, ale založit na tom postavu? Nuzná nuda. Mám rád, když si můžu zvolit třeba ze třech vlastností a nakombinovat je dle potřeby. Ale když se poohlédnu do ne zrovna vzdálené minulosti serveru, tak ač je to server multiplayerový, často mi nezbylo nic jiného, než si zkrátka vystačit sám. To se pak není čemu divit, že hledám kombinace, které si solo poradí ve světě, než jen vysedávat v hospodě a čekat na zázraky, zda logne potřebný mág / zloděj / dpsko / střelec či cokoliv jiného, co je aktuálně do daného místa třeba.

Za mě můžu říct, že před probíhajícími změnami klerici sice patřili mezi dobré kombinace, tím největším kalibrem ale nebyli. A přesto, i když jsem sem tam zaslechl, že někdo tu TOP kombinaci rozjel, nepostřehl jsem, že by jí kdokoliv byl ochoten či schopen dotáhnout do konce. Silných kombinací bylo dost a stejně se nedá říct, že by je kdy hráli všichni. Píšeš, že heretik / bard je mimo parametry a přesto za celou dobu ho hrála jen jedna další postava a to ještě v odlišném provedení a nikdy se nedostal do stavu, kdy by byl použitelný. Čím to tedy je, že v podtemnu neběhali všechny takové postavy, když jak píšeš, při objevení postavy mimo parametry jí budou chtít hrát všichni?

Stejně jako na povrchu se našlo pár nedostižných kombinací a stejně je nehráli všichni. Ba právě naopak, většinou jen jeden hráč a kombinace odpadla s koncem jeho hry. Bude to pořád tak, že i když se sestaví vynikající kombinace, nepojedou ji nikdy všichni. Historie tomu napovídá a není nejmenší důvod si myslet, že tomu v budoucnu bude jinak

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 14:52 13. Aug 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Dobře možná jsem se vyjádřil nepřesně. To asi nebudou hrát všichni.

Nicméně ty to nějak celé stavíš na tom že by ses měl dostat solo s jednou postavou kamkoli a to je za mě těžký nesmysl.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 15:14 13. Aug 2020 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Shaman88 wrote:
Dobře možná jsem se vyjádřil nepřesně. To asi nebudou hrát všichni.

Nicméně ty to nějak celé stavíš na tom že by ses měl dostat solo s jednou postavou kamkoli a to je za mě těžký nesmysl.


Ne a nikdy jsem to ani nechtěl a ani nikdy nedělal. Až moc jsem měl rád postavu a velmi nelibě nesl zápory ze smrti (a to i v případě, že to byla třeba postava na max. lvl a do nedávné změny smrti jí to mohlo být v podstatě jedno). A ani za Alessara jsem nechodil všude, protože jsem na to zkrátka neměl žaludek (v šak jsem také psal, že by v rukou schopnějšího hráče vysolovala celou Thalii). Co z toho, že dokázal získat solo meteor, když mi to trvalo mnoho hodin, stálo mě to děsnou spoustu nervů a ve výsledku se mi stejně zlomil krumpáč :/ Ne, kdepak. Byl jsem tam tak jednou a stačilo mi to na celou dobu. Jsou místa, která mají být pro více hráčů a to jsem vždy respektoval a souhlasím s tím.

Jiná ale věc už je ta, že když se složí potřebná skupina, která by dle mého odhadu měla místa dosáhnout, jsem určitě rád za to, že má postava přežije a je aspoň něco platná (ale řekněme si přímo, 2x univerzál nebyl, není a nikdy nebude tak výkonný, jako dvě odlišná povolání, která se doplňují a žijí v symbioze). Ale holt právě proto raději univerzála bez parťáka, na kterém by byla postava životně závislá a bez něj by nemohla ani vyjít na onoho pověstného jezevce (těch případů z minulosti znám opravdu dost).

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 15:18 13. Aug 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
A to já ti neberu. Universálové jsou z pohledu systému podporovaní.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 18:41 13. Aug 2020 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
Shaman88 wrote:
Barbar321 wrote:
Shaman88 wrote:
Ale na druhou stranu je nutné osekávat špičky, tedy to co vybočuje už přespříliš.


Takže je to přeci jen tak. Se štěstím se najde super kombinace, bude se na ní makat intenzivně měsíce ve hře a nakonec špička = nutno oříznout.

tj. nevybočuj z davu, udělej si základní postavu a buď rád, že na třicítce, kam se za rok či dva obětování tvého života dostaneš na časovkách, zabiješ triumfálně toho starého jezevce :D

Drsně smutná realita


Postoj vývoje je jiný než hráče. My chceme znovuhratelnost + aby postavy nebyly jako přes kopírák. Ve chvíli kdy by nějaká kombinace příliš převyšovala ostatní a neměla žádné slabiny tak ji bude hrát hodně hráčů, a znovuhratelnost jde do kytek.
Zase to neber tak doslovně.
Když se podíváš na nové úpravy klerika, tak klerik má rozumné AB i AC, takže to je v podstatě pro nějakou solo hru. I v případě že se pojede na kouzla.


Ale Shamane touhle větou vlastně tvrdíš, že hráčům jde především o build.

Je spoustu hráčů, kterým o něj nejde...
Navíc...Build jsou jen čísla..no a co. Dvě číselně naprosto identické postavy dvou rozdílných hráčů, nikdy nebudou zahrané stejně.

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 19:03 13. Aug 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Luelle wrote:
Ale Shamane touhle větou vlastně tvrdíš, že hráčům jde především o build.

Je spoustu hráčů, kterým o něj nejde...
Navíc...Build jsou jen čísla..no a co. Dvě číselně naprosto identické postavy dvou rozdílných hráčů, nikdy nebudou zahrané stejně.

Ne. Já primárně komunikuji s hráči. kterým jde o build.

Ano je spousta hráčů, kterým o něj nejde, ale s takovými hráči si vzhledem k tomu že řeším mechaniku nemám co říct. Oni ingorují mechaniku a já ignoruju je.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 19:04 13. Aug 2020 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
Shaman88 wrote:
Luelle wrote:
Ale Shamane touhle větou vlastně tvrdíš, že hráčům jde především o build.

Je spoustu hráčů, kterým o něj nejde...
Navíc...Build jsou jen čísla..no a co. Dvě číselně naprosto identické postavy dvou rozdílných hráčů, nikdy nebudou zahrané stejně.

Ne. Já primárně komunikuji s hráči. kterým jde o build.

Ano je spousta hráčů, kterým o něj nejde, ale s takovými hráči si vzhledem k tomu že řeším mechaniku nemám co říct. Oni ingorují mechaniku a já ignoruju je.



a přitom bys pro nás mohl vytvořit tolik zajímavých věcí, které by bavily všechny. Škoda

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 19:06 13. Aug 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Luelle wrote:
a přitom bys pro nás mohl vytvořit tolik zajímavých věcí, které by bavily všechny. Škoda

Tolik zajimavých věcí, které by bavily hlavně ty nezajímá mechanika.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 19:14 13. Aug 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Luelle wrote:

a přitom bys pro nás mohl vytvořit tolik zajímavých věcí, které by bavily všechny. Škoda

Já mám v bufferu věci pro všechny, ale chci se z mechaniky konečně vymotat. Takže dělám podle priorit.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 20:36 13. Aug 2020 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Braenn wrote:
xpm335 wrote:
Věřím že sand naráží spíše na to že ve světě dobrodruh co má nad krbem drowí hlavy a nebo třeba dračí je ve světě stejné hovno jako kde jaký vidlák.
Pokud je postava známá tím že konstantně vyvražďuje drowy, kupříkladu ze kterých je většina obyčejné populace posraná. Tak se k němu nebudou chovat přece jako k někomu kdo na ulici sbírá hovna za pár zlatek.
Prostě dokud není respekt k postavám, nebudou ani postavy mít respekt k npc. Proč taky že jo :D
Je to začarovanej kruh.

Ne, není to začarovanej kruh, jen jsou lidi co si myslí, že kolečkování dungu je IC záslužná věc...


Nic než výmluvy eRPíků co chtějí mít IC moc ale nejsou schopni ji doložit buildem.

Když chci hrát neohroženého rytíře co má pro strach uděláno, musí být schopný taky uštědřit ránu. Jinak je to jen blábolící nekňuba. Což odpovídá většině tvých postav. Páčko

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 20:43 13. Aug 2020 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 17:24 04. Jan 2016
Posts: 400
Shaman88 wrote:
Luelle wrote:

a přitom bys pro nás mohl vytvořit tolik zajímavých věcí, které by bavily všechny. Škoda

Já mám v bufferu věci pro všechny, ale chci se z mechaniky konečně vymotat. Takže dělám podle priorit.



Se přimlouvám.
Nechme Shamana dodělat tu mechaniku. Za předpokladu, že jednou skutečně napíše, že je to hotový a už se v tom nebude do konce serveru nikdo vrtat. Jen tak to má smysl.
Jestli se pak zvýší nebo sníží síla nějakých potvor už je jedno. Ale ta mechanika hráčských postav by tu prioritu mít zkrátka měla.

_________________
Alkin - potulný minnesänger
Kulik - seržant Isilské Druhé jízdní


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 20:47 13. Aug 2020 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
sandoftime wrote:
Braenn wrote:
xpm335 wrote:
Věřím že sand naráží spíše na to že ve světě dobrodruh co má nad krbem drowí hlavy a nebo třeba dračí je ve světě stejné hovno jako kde jaký vidlák.
Pokud je postava známá tím že konstantně vyvražďuje drowy, kupříkladu ze kterých je většina obyčejné populace posraná. Tak se k němu nebudou chovat přece jako k někomu kdo na ulici sbírá hovna za pár zlatek.
Prostě dokud není respekt k postavám, nebudou ani postavy mít respekt k npc. Proč taky že jo :D
Je to začarovanej kruh.

Ne, není to začarovanej kruh, jen jsou lidi co si myslí, že kolečkování dungu je IC záslužná věc...


Nic než výmluvy eRPíků co chtějí mít IC moc ale nejsou schopni ji doložit buildem.

Když chci hrát neohroženého rytíře co má pro strach uděláno, musí být schopný taky uštědřit ránu. Jinak je to jen blábolící nekňuba. Což odpovídá většině tvých postav. Páčko

Pod to podepisu. Aby svet fungoval musi ty vazby byt oboustranné.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 23:16 13. Aug 2020 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 02:09 21. Jan 2010
Posts: 52
Pardon, ale co má "neohroženost rytíře, co má pro strach uděláno" společného s "uštědřováním ran"? Co má schopnost jednotlivce zabít či podlehnout drakovi společného s mocí? Kdo je mocnější, ten k jehož přemožení je třeba četa mužů nebo ten jemuž jsou věrné čety dvě?

Jasně, někdo kdo se prezentuje jako válečník by měl být schopný ohánět se mečem. Ale fakt, že kouzelník co si za pomocí kopy kouzel nakonec i s mečem povede lépe než ten šermíř přece neznamená, že je ten první nekňuba nebo zbabělec...ne?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 23:27 13. Aug 2020 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
zdech wrote:
Pardon, ale co má "neohroženost rytíře, co má pro strach uděláno" společného s "uštědřováním ran"?


Image

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ani nevím jak to pojmenovat.
PostPosted: 23:32 13. Aug 2020 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 02:09 21. Jan 2010
Posts: 52
A nějaká odpověď na mou otázku prosím? Kdo vyleze živý ze souboje na život a na smrt ukáže, kdo byl lepší řezník/byl zákeřnější/připravenější/měl větší štěstí.

O odvaze to nevypoví nic a na rytířské zásady se nikdo neptal (a o těch to taky nic nevypovídá).


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 127 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits