Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 00:35 27. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 18:01 29. Apr 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 16:59 15. Mar 2009
Posts: 1551
A co trezor v bance ?

_________________
Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?"
Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine."
Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!"
Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!"
Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim."
Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 18:06 29. Apr 2009 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 18:37 29. Apr 2007
Posts: 1260
Location: vsudeANDnikde
innfra wrote:
A co trezor v bance ?

Aaaaaj, no ten urcite bude fungovat. ... teda.. no vlastne pracuje na stejnym principu jako truhla..SKODA :oops:

_________________
stiznosti sem -> 291472609
jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska ***
ministerstvo zabavy varuje:
creeping zabiiji!!!

Pisu sam za sebe


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 18:07 29. Apr 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 16:59 15. Mar 2009
Posts: 1551
tak reklamace, koupil jsem za 50k a nikde nebylo napsaný že se nesmí používat a navíc mi to při používání neblbnulo ani nepadal server

_________________
Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?"
Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine."
Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!"
Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!"
Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim."
Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 18:12 29. Apr 2009 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 18:37 29. Apr 2007
Posts: 1260
Location: vsudeANDnikde
innfra wrote:
tak reklamace, koupil jsem za 50k a nikde nebylo napsaný že se nesmí používat a navíc mi to při používání neblbnulo ani nepadal server

kloubis moc informaci dohromady, stejnak asi bez rozumnyho vysledku :twisted:

_________________
stiznosti sem -> 291472609
jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska ***
ministerstvo zabavy varuje:
creeping zabiiji!!!

Pisu sam za sebe


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 20:32 29. Apr 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
kucik wrote:
Vim, že jsi mi jednou napsal, že ten script umřel na časovou prodlevu. Tou dobou byl nasazenej testovací server, kterej vykazoval i jiný chyby při práci s databází. Od té doby jsem o podobné chybě neslyšel.

Podstatný asi je kolik věcí a jakejch tam bylo. Pokud se tam ty věci uloží, tak se neztratí. Může se stát chyba při jejich obnově, ale v DB zůstanou a jdou z ní vytahat.


Tak jsem provedl test nové bedny ( pokolikáté už ?)
Vložil jsem do ní 2 valouny rudy titanu a 2 kusy rudy granátu. Oboje kraftem netknuté !
Při kontrole truhly za 3 hodiny nepřítomnosti na thalii tyto předměty v truhle nejsou ! A to ani neproběhl restart !
Stav je přesně takový, jaký byl v době, o níž byla řeč, že jsem o tom psal, i když jste se na to údajně podívali....
Potřebujete ještě podrobnější popis chyby ? Nebo ze mě stále budete dělat pitomce ?

Pokračování testu truhel :
z nové bedny jsem vyjmul 2 kusy rudy malachitu, kterou jsem tam uložil hned při prvním otevření bedny po jejím dodání ( psal jsem tehdy, že prvně vložené věci byl jediný materiál, který v bedně vydržel) a zkusil je brousit . NEJDOU ! Stejně jako kameny od zákazníka, který je měl v bankovním trezoru a jako dříví, na které si stěžoval M. Derta.
Jo to už jasné ?
Já chyby hlásím ne proto abych vážené božstvo obtěžoval,ale aby bylo možno je napravit !

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 22:08 29. Apr 2009 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
monstera wrote:
Oboje kraftem netknuté !
tyto věci jsou součástí craftu (jsou vytěžené) a obsahují proměnné. to že jsi je dosud nezpracoval neznamená "kraftem nedotknuté".

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 22:23 29. Apr 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
DenGrasse wrote:
monstera wrote:
Oboje kraftem netknuté !
tyto věci jsou součástí craftu (jsou vytěžené) a obsahují proměnné. to že jsi je dosud nezpracoval neznamená "kraftem nedotknuté".

Jo a v tom případě jsou součástí kraftu i natrhané bylinky a pak mi řekni, co tedy vůbec lze do persistentní bedny dávat ? věci od Dobrodruha taky ne, tak už nic nezbývá...
Skutečnost je, že staré bedny bez problému uchovávaly jak suroviny, tak polotovary kraftu a neomezovaly jejich zpracování. Nové bedny jsou nedodělané, věci se z nich ztrácejí a mění se tak,že nejdou zpracovávat.
Tak jsou dvě možnosti - buď nové bedny dodělat, nebo se jich vzdát a používat staré.
A hlavně se ukřivděně netvářit, že si někdo dovolil něco kritizovat - i když spíše upozorňuje na chybu, kterou by bylo dobré odstranit.

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 09:41 30. Apr 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
To je ten sorrowuv barák? Jestli jo, tak tam bude celkem jistě problém v tom, že je v truhle 360(!!!) předmětů (když nepočítám stacknutý) a takhle dlouhou funkci prostě bioware engine nezvládne.

Poprosim Rejtyho, ať tam těch truhel dá víc a já to mezi nima rozházim. Pak udělám nějakej limit na počet předmětů v truhle. Víc jak stovku jsem jich tam totiž fakt nezkoušel strčit.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 10:25 30. Apr 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
A nebo mi napiš, až budeš ve hře a já tam ty předměty postupně vyházim.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 10:51 30. Apr 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
craft vyuziva jen TAG veci, kterej je originalni, takze ten by mel fungovat na 100%
ostatni promenne uz nejsou az tak dulezite.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 10:58 30. Apr 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
nomis_b wrote:
craft vyuziva jen TAG veci, kterej je originalni, takze ten by mel fungovat na 100%
ostatni promenne uz nejsou az tak dulezite.


Jseš si jistej, že nepoužívá resref? Tag by to mělo stopro udržet.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 11:01 30. Apr 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 16:59 15. Mar 2009
Posts: 1551
Jak je to teda s trezorem v bance ? Protože jestli se do něj nedaj odložit věci na craft, tak je to trapas a ten trezor mi je v podstatě na jednu věc... ohnisko duhy a jestli se z toho dělá násada, tak je taky zabitý a důvod proč jsem si ho pořizoval(ještě jsem se někoho ptal jestli to tam můžu strčit a bylo mi řečeno že jo, že nemá proměnný) nesplňuje protože perzistentní bedny jsou hold crash a nic tam nemůžu strčit, protože věci v invu jsou z 95% craftový, kam to mám strkat ? Spíš kam to maj strkat chary co unesou míň jak já... Nějak mi teda uniká pointa těch beden a sry že nečtu topiky v koši...(z topiku by se mělo teda něco vytáhnout... co z toho vzešlo a hodit to někam do infa alespoň, než to přesunout bez ničeho do koše{pak se objeví novej člověk a koš si většinou nečte a většinou nečte ani fórum dokud nenabourá}...) :idea:

_________________
Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?"
Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine."
Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!"
Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!"
Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim."
Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 11:19 30. Apr 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
kucik wrote:
nomis_b wrote:
craft vyuziva jen TAG veci, kterej je originalni, takze ten by mel fungovat na 100%
ostatni promenne uz nejsou az tak dulezite.


Jseš si jistej, že nepoužívá resref? Tag by to mělo stopro udržet.

hm, to je fakt. resref to taky potrebuje. ale ten je nutny pro vyvolani predmetu z databaze, takze sem na tom nejak ani neuvazoval, ze by to nemelo fungovat...

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 11:23 30. Apr 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
innfra wrote:
Jak je to teda s trezorem v bance ? Protože jestli se do něj nedaj odložit věci na craft, tak je to trapas a ten trezor mi je v podstatě na jednu věc... ohnisko duhy a jestli se z toho dělá násada, tak je taky zabitý a důvod proč jsem si ho pořizoval(ještě jsem se někoho ptal jestli to tam můžu strčit a bylo mi řečeno že jo, že nemá proměnný) nesplňuje protože perzistentní bedny jsou hold crash a nic tam nemůžu strčit, protože věci v invu jsou z 95% craftový, kam to mám strkat ? Spíš kam to maj strkat chary co unesou míň jak já... Nějak mi teda uniká pointa těch beden a sry že nečtu topiky v koši...(z topiku by se mělo teda něco vytáhnout... co z toho vzešlo a hodit to někam do infa alespoň, než to přesunout bez ničeho do koše{pak se objeví novej člověk a koš si většinou nečte a většinou nečte ani fórum dokud nenabourá}...) :idea:


Uff, trezory a všechno normálně funguje. Je tam jen chyba s ukládáním proměnnejch, která se řeší. Problém byl se starou persistencí, o který jsme říkali, že se nemá používat.

Dál je tam problém, že trezor nezvládne hodně věcí - odhadem víc jak sto může být problém. To znamená, že tam musim přidat počítadlo a kontrolovat, kolik tam toho kdo strká.

nomis_b wrote:
hm, to je fakt. resref to taky potrebuje. ale ten je nutny pro vyvolani predmetu z databaze, takze sem na tom nejak ani neuvazoval, ze by to nemelo fungovat...


Resref ti je k něčemu, jen pokud je předmět v paletě. Pokud v paletě neni, tak ho neni možný zachovat ani v persistenci.
Pokud v paletě je a přesto ho persistence nezachová, můžem řešit kde je chyba.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Záhady persistence
PostPosted: 11:26 30. Apr 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
kucik wrote:
Resref ti je k něčemu, jen pokud je předmět v paletě. Pokud v paletě neni, tak ho neni možný zachovat ani v persistenci.
Pokud v paletě je a přesto ho persistence nezachová, můžem řešit kde je chyba.

vsechny predmety z craftu jsou v palete. ale napr je tam :
craftovej mec reref: no_zb_dl_00_00_00
skriptem mu menim tag podle toho, z ceho je vyrobenej a taky mu menim vzheld, popis i prisuzuju vlastnosti

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits