Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 18:35 25. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: OČ modifikátory
PostPosted: 12:23 09. May 2009 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 13:55 05. Oct 2008
Posts: 1491
Chtěl bych vědět, jaké části těla mohou mít jaké modifikátory oč prosím. (chtěl bych si koupit botky na odolnost, a nahradil stávající ocelový okovany (+1 OC uhýbání)

Který další slot má uhýbání prosím?

_________________
Jake Buchar, Kybernautický detektiv
A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!

Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha
Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: OČ modifikátory
PostPosted: 12:31 09. May 2009 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 11:31 01. Feb 2008
Posts: 686
Location: Trondheim, Norsko
Hlava - Odrážení
Torso - zbroj
Chrániče - zbroj
boty - uhybání
pásek - Odrážení (myslím)
Plášt - Odrážení

Jinak uhybání se ti sčítá s Modifikátorem obratnosti a akrobacií (do maxima 20)
ostatní se nesčítají tudíž když budeš mít Helmu +4 a pásek +5 počítá se to vyšší.
Stejně i chrániče a torso

_________________
Fallion Meynolds - Hrdý hraničář, manžel Kory Meynolds - té nejkrásnější ženy na Thalii - a otec tří krásných dětí.

Člen Virtuálního Páru

Samozvaný SpamMaster v nejlepších letech!

Our love is a bed of nails
Love hurts good on a bed of nails
I'll lay you down and when all else
Fails
I'll drive you like a hammer on a
Bed of nails
Baby when you scratch,
you know I'm gonna bite!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: OČ modifikátory
PostPosted: 12:32 09. May 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
žádnej

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: OČ modifikátory
PostPosted: 14:03 09. May 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 12:50 13. Oct 2007
Posts: 838
+ rukavice: odrazeni

_________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností,sobectvím a tyranií lidské zloby.Požehnán buď ten,kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty,neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny,kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.A když uvalím svou mstu na tebe,seznáš,že jméno mé je DM!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: OČ modifikátory
PostPosted: 14:13 09. May 2009 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 10:46 21. Mar 2008
Posts: 297
Location: Morava
Neni to sice uplne k tematu, ale vrta me hlavou od ceho se odecita postih za brneni? Od akrobacie, nebo od hodu na reflexy, nebo od neceho jineho? :oops:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: OČ modifikátory
PostPosted: 17:55 09. May 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
Marvin wrote:
+ rukavice: odrazeni

záleží na tom, co je baseitem...pokud gloves je odražení a pokud bracers je zbroj

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: OČ modifikátory
PostPosted: 18:02 09. May 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
chjo: kouknete do manualu a je to, je to tam vysvetleno.

AC (Armor Class) - základ je pro jakoukoli postavu 10

Obratnost - zvedá AC, ale jen o tolik, kolik dovolí oblečené brnění
(jinak pokud postava s obratností treba 30/+10 oblékne Plnou plátovou, stejne se ji započítá jen obratnost +1, při střelbě však využívá bonus +10...

Modifikátor Uhýbání - helmy, boty, prsteny

Modifikátor odražení - opasek, plášt, rukavice

Přirozený modifikátor OČ - amulety

Modifikátor zbroje - zbroje

Skill Akrobacie - každých 5 bodů zvedá AC o 1(nezávisle na čemkoliv jiném)

Featy - epický feat +2 AC, trpaslíci mají rasový bonus +4 k AC při boji s Obry, tuším že se tam dá najít ještě něco...

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: OČ modifikátory
PostPosted: 18:07 09. May 2009 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 18:10 13. Feb 2008
Posts: 318
Ja teda nechcem rypat ale ten "manual" je nepresny.
Napr. helmy nedavaju uhybani ale odrazeni, prsten s uhybnym OC som tiez este nevidel... davju odrazeni.
Bonus k OC za zbroj davaju aj niektore chranice...

_________________
ACC Brik - Amywiel Luelven
ACC Brik - Pandora

A nakoniec: Meňavec by sa mal obnoviť.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: OČ modifikátory
PostPosted: 19:10 09. May 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 12:50 13. Oct 2007
Posts: 838
Bahnak wrote:
chjo: kouknete do manualu a je to, je to tam vysvetleno.

AC (Armor Class) - základ je pro jakoukoli postavu 10

Obratnost - zvedá AC, ale jen o tolik, kolik dovolí oblečené brnění
(jinak pokud postava s obratností treba 30/+10 oblékne Plnou plátovou, stejne se ji započítá jen obratnost +1, při střelbě však využívá bonus +10...

Modifikátor Uhýbání - helmy, boty, prsteny

Modifikátor odražení - opasek, plášt, rukavice

Přirozený modifikátor OČ - amulety

Modifikátor zbroje - zbroje

Skill Akrobacie - každých 5 bodů zvedá AC o 1(nezávisle na čemkoliv jiném)

Featy - epický feat +2 AC, trpaslíci mají rasový bonus +4 k AC při boji s Obry, tuším že se tam dá najít ještě něco...


Sorry, ale mas to celkom spatne. Spravne to ma Czech_Lutor.
Uhybani su LEN boty. Zbroj-zbroj a chranice (bracers), Prirodzeny-Amulet, Odrazeni-vsetko ostatne (plast,helma,rukavice,opasok,prsten), Stit- stit ... plus tie featy a akrobacia, to sedi

_________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností,sobectvím a tyranií lidské zloby.Požehnán buď ten,kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty,neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny,kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.A když uvalím svou mstu na tebe,seznáš,že jméno mé je DM!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: OČ modifikátory
PostPosted: 19:37 09. May 2009 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 12:49 30. May 2007
Posts: 500
kaz wrote:
Neni to sice uplne k tematu, ale vrta me hlavou od ceho se odecita postih za brneni? Od akrobacie, nebo od hodu na reflexy, nebo od neceho jineho? :oops:


http://nwn.wikia.com/wiki/Armor_check_penalty

nebo

Armor check penalty
An armor check penalty applies to most dexterity-based skills when a character wears armor heavier than leather. This penalty is used instead of the maximum dexterity bonus, and it applies to hide, move silently, parry, pick pocket, set trap, and tumble. The only dexterity-based skill not on this list is open lock, to which neither the maximum dexterity bonus nor the armor check penalty applies.
If a character is wearing armor and using a shield, both armor check penalties apply. A character's encumbrance (the amount of gear carried, including armor) may also apply an armor check penalty.

_________________
Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits