 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Lord_Berserk
|
Post subject: Sviňárny vod DM Posted: 14:45 09. Sep 2007 |
|
Joined: 11:23 28. Apr 2007 Posts: 1056 Location: Plzeň
|
sem pekne nasr**ej nejenom kvuli dnesnimo obvyklimu vtipku DM, kdy v normalni Minotauri jeskyni se zas DM bavi tim ze me zneskodni a ani tu sanci na unik mi neda - pridat par samanu, hodit minotaurum to nejlepci srazeni a dat jim odzbrojovani...takze hned sem byl vodzbrojenej na prvni ranu srazenej a 3x kritika po cca 60 zivotach (bez jakyhokoliv "vypadni z nasi jeskyne")... a kdyz sem prochazel potom chodbu tak tam stejnak muj mec na zemi nelezel takze je v prd**i a po druhy sem zdechnul
a dalsi vec ktera mi pekne se*e a nejenom me - dat hned za prechod 6 vrrku nebo par Asalynskejch tygru je pekny svinstvo jako ...prechod je tam jenom kvuli systemu a normalne bych za nej videl
vo ztraceny prachy ani XP mi nejde, ale bejt tu nove tak mi to znechuti hrani a pudu jinam...byl bych raci kdyzby se delali naky mensi nebo i velky questy misto tydle blby zabavy...tak potom co lidi vidi ve hre DM tak na naky mimoquestovy vychazky do jeskyni atd. kaslou...a to je takovy divny
tak sem lehce nasranej - tak to tu flejmujte at to tu hori 
_________________ ...VIKINGS are back...your agony begins !!!  No...You'll never make a Berserk... Berserker's Party Erik The Viking
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 15:12 09. Sep 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Tak jedine naco mozes byt nasranej tak jedine na sebe...a laskavo neprekrucuj ako to bolo...samani su tam normalne...jedine co som pridal bol Minotauri barbar...ktory sa ti ukazal a stal tam a mal si moznost utiect az ked si zacal bojovat s ostatnymi minotaurami tak sa zapojil do boja...ty si vsak stale neutekal a bojoval dalej...pak si zacal utekat tak ta nechal bezat...ale tesne pred vchodom si sa zas zastavil a zacal zabijat normalnych minotaurov....tak dosiel a odzbrojil ta nato si vybehol von...neprenasledoval ta a nechal utekat...potom si sa vsak vratil bez toho aby si sa vyliecil a dalej proti nim bojoval...zabit ta nikto nemal v plane ale bohuzial...este vela krat som ho zadrzal aby ti dal poslednu ranu potom ta na vystrahu znova odzbrojil a stiahol sa ale ty si stale bojoval a neutekal prec tak ta bohuzial sejmul aj ked som ho chcel zadrzat ale vtedy ked ta sejmul som to uz nestihol ho zadrzat...
S tymi priserami za prechodmi tak to je praca hracov a nie DM (DM a ani WB urcite nema zajem zabijat hracov tym ze bude davat spawn priser hned za prechod)...to mozes nadavat na nich...podobne som videl zomriet hraca co isiel k mantikoram a niekto predtym ich natahal rovno k prechodu kedze ich nezvladol sejmut...vzdy sa snazim ked vidim natahane prisery za prechodom ich davat prec ale nie vzdy to najdem a stihnem spravit predtym ako stihnu niekoho sejmut...
Znova si len uvedomte...prisery a NPC nie su krabice, ktore budu len stat a nechat sa vrazdit, obcas mozu byt na danom mieste aj silnejsi jedinci, ktorych samy proste nezabijete, ale ked si budete mysliet ze zvladnete vsetko tak bohuzial doplatite nato
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Lord_Berserk
|
Post subject: Posted: 15:27 09. Sep 2007 |
|
Joined: 11:23 28. Apr 2007 Posts: 1056 Location: Plzeň
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 15:36 09. Sep 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
V okoli Tartenu by sa alansijsky tygri nemali ani vyskytovat...aspon co viem sa nevyskytovali takze neviem kto ich tam mohol dat, ale ja som to urcite nebol to ti mozem zarucit.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 16:57 09. Sep 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Viem ze si bol vcera v hre. Snazili sme sa s Najivom vypatrat tych skretov, som to i ja i on parkrat spomenul cez party chat. A sme najivne cakali az sa nieco stane. No napokon sme zarvali inde.  Preco si ma vtedy nezabil nejakym skretom? Mne to nevadi ja som uz zvyknuty a tu postavu neberiem za zle ked zomrie. Kludne ma zabi. Ja som zvyknuty uz. Prosiiiim. Ne do nich ale do mna mozes.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Sorrow
|
Post subject: Posted: 17:50 09. Sep 2007 |
|
Joined: 17:09 27. Apr 2007 Posts: 986 Location: Hell
|
Koukam ze se tu pekne bavite...
Sorrow
|
|
Top |
|
Hassan
|
Post subject: Posted: 17:51 09. Sep 2007 |
|
Joined: 21:02 28. Apr 2007 Posts: 362 Location: Stinadla
|
Ja si osobne myslim ze kdyz te chce DM proste zabit tak te zabije a je jedno co to bude klidne jezevcem  Na druhou stranu proc by meli DM jen tak bez ucelne hrace zabijet a nebo je stvat...DM je ve hre proto aby spestril hru hracum ne jim ji kazil....Bohuzel i me se stalo uz neco podobnyho ale vetsinou jsem to resil s tim DM ve hre.No co si budem povidat DM ma vzdy posledni slovo  No a na zaver bych chtel jen dodat ze at tendle incidet byl jak koliv mel by se k tomu hrac postavit tak ze i DM to muze obcas prehnat a hrac naopak muze kdykoliv vzit "Roha".....Ja sam sem se naucil ze proste nejsem nesmrtelnej a kdyz na to nemam otocim se a jdu proste jinam nebo se snazim RP domluvit vypravu a jit tam s nekym...
|
|
Top |
|
Žorž
|
Post subject: Posted: 17:58 09. Sep 2007 |
|
Joined: 18:11 27. Apr 2007 Posts: 1274 Location: Praga
|
Ad Sylmmova poznámka: No pozor, zase bych se neukvapoval. Při hlídce v lese jsme narazili na ty vlezlé a mimo ruiny vylezlé ghůly, proto jsme je dostali a pak pročistili vstupní halu. Zvedla se tam ta mrtvola, vrátili ji zpět na máry a v tu chvíli jsme za v splněný plán dostali nějaké expy, tedy zpestření jsem považoval za ukončené. Vše toto obhospodařoval Jaara, ne Daanri.
Když jsme se po poradě rozhodli podívat se ještě do mučírny, mám dojem, že to bylo už v nepřítomnosti nějakého DM. Proto jediné, co naše smrt potvrzuje, je, že je bojovník ve značené nevýhodě oproti mnoha ostatním povoláním. A co teprve, pokud nechce nebo nemůže zářit boosty. Pochybuji o tom, že by naše smrt byla zapříčiněna nějakým blbým odhadem DM, proto sem bych to netahal.
_________________ Slovotepec Žorž = Písmák Matlafousek
Částečně mimo thalijský provoz, ovšem v psaní neustávající: http://kibucim.blogspot.cz/
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 18:18 09. Sep 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Hej jaara tam bol par sekund. Potom sme uz sli naprazdno rovno smrti do naruce. Ja som len tymto chcel povedat ze ak mate nejake osobne problemy v zivote ci ste v neustalom strese a potrebujete si do niekoho udriet tak do postavy Gardakan mozte kedykolvek a ktokolvek. Mozno vas potom ta zurivost opusti a uorbite pekny prijemny vecer nejakym tym hracom. Vsetko su to len cisla ktore si beriete k srdcu az prilis vazne.
Hej a k tym cudnym neobvyklym spawnom co DM obcas hodi do cesty. Mozno by bodlo hraca upozornit po tellu ze nieco nieje v poriadku a nespoliehat sa nato ze si uvedomi ze je tam o mrtvolu viac ci si precita nad priserou minotaur barbar a hned vie ze to je typnm lvl 25 prisera ...
Keby kazdy uvazoval tak ako vy chcete tak si lahnem k ohnu a mozem tak akurat kecat!
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 18:21 09. Sep 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Nevim o co ti Sylme akoze ide...ci potrebujes zase rypat alebo co? Viem ze ste vcera hladali skretov ale ked tam ziadny neboli tak tam ziadny neboli...to ze bola vyhlasena pozornost u Ivorske domobrany na skretov neznamena ze teraz vsade budu...nepoznas pozadie tak nechapem preco zbytocne rypes a urcite nemam za potrebi niekoho zabijat...hovorim to uz naposledy.
To kolko krat DM zadrzi prisery aby vas nesejmuli nikto uz nevidi, tak sa ma laskavo nesnaz nastvat a chod si rypat do niekoho ineho. Viac k tomu nemam co dodat.
K tomu incidentu s Berserkom som sa vyjadril vyssie ako to bolo, k tomu ostatnemu taky.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 18:27 09. Sep 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Uvemte si, ze cil DM neni zabijet hrace ci je odrazovat od hry. Nesedime denne X hodin u pocitace kvuli tomu, abysme nekomu skodili. Vzdy, kdyz se vam neco nelibi a nebo zemrete, tak se zamyslete, zda jste neco neudelali spatne, nebylo lepsi utyct a nebo se situace nemohla vyresit jinak... Pokud vam neco je nejasne a nebo se vam nezda, tak napise dotycnemu DM na ICQ a nebo PM. Nebo muzete napsat i me. Rozmazavani na foru k nicemu nevede a jen to dela zlou krev...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Lord_Berserk
|
Post subject: :-) Posted: 18:35 09. Sep 2007 |
|
Joined: 11:23 28. Apr 2007 Posts: 1056 Location: Plzeň
|
Quote: No a na zaver bych chtel jen dodat ze at tendle incidet byl jak koliv mel by se k tomu hrac postavit tak ze i DM to muze obcas prehnat a hrac naopak muze kdykoliv vzit "Roha"...
smrt me vubec netizi, to je normalni... v tomdle pripade sice roha vzit slo, ale hned pri prvnim kontaktu s tim naskillovanym hejzlem mi vyrazil zbran pak u vychodu i druhou zbran...no prece je tam nenecham lezet ne - rudo pred vocima a holejma rukama sem zabijel normalni minotary co sli za mnou pred jeskyn - tak sem se aspon zkusil vratit ze je v rychlosti seberu a zdrhnu  ale to uz je fuk votudle situaci vubec nejde.... spis mi vadi ze to vypada tak jako kdyzby DM nemeli do ceho pichnout a bavili se tim ze hodi do dungeony par naboostenejch potvor a bavi se jak hraci zdrhaj (napriklad velkej sprintik jednoho hrace kdyz za prechodem cihali 4 vrrci a prenesli se vo lokaci zpet a pronasledovali ho)
BTW: co se mi trebas libilo byl Zlobri Mag na kteryho nepusobila moje zbran a honil nasi skupinku asi 5 min, ze nas sezere...todle bylo dobry - tady zdechnout, tak nereknu ani piiip
de jenom voto abych kdyz vidim ze je ve hre DM, abych si moh vyjit mimo quest sam nekam a necekal hned v prvnim dungu smrt a nebo zdrhacku...to uz raci nakej mini-ukol
...taaak podpalujte
_________________ ...VIKINGS are back...your agony begins !!!  No...You'll never make a Berserk... Berserker's Party Erik The Viking
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 18:46 09. Sep 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Dobre, ale zda sa ti to zabavne ked hrac uteka pretoze ho nahanas zo specialne silnou priserou z palety? Mne teda nie. Rad sa zucastnim nejakeho questiku. Ale ked niekam idem a vyhana ma odtial DM. Zajdem inam a tam zas ten isty DM do mna meta firebaly, tak akoze o co ide? Prisiel som do tej hry aby ma niekto provokoval? A si tiez uvedomte ze tu mate postavy ktore aj hraju to co su, trebars chlapa bez strachu ktory zomrie len aby potlacil vsetko to zlo ktore najde na hrbitove a neutecie z boja! Preco si dava DM vobec namahu takto "sprijemnit" hru hracovi ked to moze urobit inac. Par tell hlasok o popise okolia alebo prisery co vidi hrac. A... srat nato len tu provokujem chudaka daanriho az ma tlak kdesi medzi mrakmi.  SIA!
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 18:52 09. Sep 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Na kazdy ukol DM potrebuje minimalne hodinu a vela krat aj viac casu...tolko casu velakrat proste nie je. Niekedy ma DM cas hodinu prist do hry a za ten cas stihne maximalne reagovat za NPC na hracov...to je v podstate to o co tu ide...
Mali by ste si uvedomit ze ked pridete do nakeho dungu tak prisery nemusia vzdy reagovat rovnako, niekedy tam bude aj silnejsi jedinec, pripadne nebudu jednat blbo ako ste zvyknuty ale zrazu pouziju naku strategiu a to stretne najma niekoho kto ide holt do dungu sam. Ked uz budem delat Q tak skor pre skupinu postav ako pre jedneho samotneho hraca, to by si ten dotycnej musel ten Q naozaj zasluzit (ale aj taky hraci su, a su to najma ty co stale neexpia ale vedia sa zabavit aj inac).
A vobec sa nemas co pozerat ci je v hre DM alebo nie je. Mas hrat stale rovnako, ste si len zvykli ze ked nie je v hre DM tak si mozte ist beztresne zabijat a masakrovat prisery ako bezduche a blbe krabice ktore lakate po jednom a tak ich zabijate a expite na nich a ked vam to zrazu DM zarazi tak uz je zle.
BTW: odzbrojil ta az po dlhsej dobe ked si stale neutiekol aj ked si videl ze je silnejsi, a najskor ta pripravil o jednu zbran a potom az o druhu.
BTW 2: uvedomte si ze DM tu nie je len od toho aby vam robil Q, DM dozera a jedna aj za NPC a nie vzdy musi ist len o Q, Q si zasluzia hraci, ktori hraju dobre a pekne RP, neporusuju pravidla a nesnazia sa nak podvadzat a obchadzat NPC, co v poslednej dobe vidim dost casto...jednanie v style "NPC je krabice a nic mi neudela" a ked je tam zrazu DM a jedna za nu tak ste z toho vykolajeny.
Neviem uz ako viac to este vysvetlit...
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 18:54 09. Sep 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Sylm by si mohl nechat ty rypave poznamky...  Ale castecne mate pravdu, je urcite lepsi, aby DM delali Q nez jen vyhaneli hrace. I kdyz nektere postavy si mysli, ze jsou nesmrtelne a vsechno musi za kazdou cenu zabit...
*edit: S tema NPC krabicema ma Daanri pravdu, dost hracu tak jedna...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |