Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 14:15 18. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Vyvolej bytost - Summon monster
PostPosted: 21:11 25. Aug 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Jak jste si už možná všimli, začal jsem upravovat potvůrky a potvory vyvolávané tímto kouzlem. V současné době jsou již přímo ve hře upraveny kruhy 1, 2 a 3 a na dalších se usilovně pracuje.

Záměr je zhruba takový, že kouzlo vyvolej bytost určitého kruhu má být zhruba o 1 kruh slabší než klasický summon bioware (tedy summony z druhého kruhu zde, zhruba jako lítý jezevec z prvního kruhu klasického kouzla). Vyvoláváním pomocí knihy o jeden kruh výš by se teoreticky mělo tohle oslabení zrušit a vyvoláním o dva kruhy výš dokonce vyděláte. Dále jsou odstraňováni všichni nemrtví a většina outsiderů (planárních bytostí typu démoni, ďáblové a celestiálové...). V každém případě jsem se snažil, aby summony byly zajímavé a použitelné a pokud možno vyvážené.

Takže teď prosím, aby jste tyhle upravené kruhy co nejdůkladněji otestovali a napsali mi buď na ICQ 462 199 571 nebo sem či soukromou zprávou veškeré postřehy týkající se nových summonů. Upozorňuji, že mnoho summonů není primárně určeno jako tank pro sólo castera - některé jsou do družiny větší, další by možná šly použít do CvC - zkuste najít nějaké rozumné využití pro každý summon. Stejně tak mně zajímají vaše hodnocení summonů ve vyšších kruzích - co je přesílené, co naopak slabé a co zlobí třeba kvůli špatné AI. Celá ta úprava je dost pracná a náročná, takže mějte prosím trpělivost - když mi pomůžete to odladit, bude se nám lépe hrát.

Topic NEMÁ sloužit k diskuzi o systému obecně, o cenách knih, nevyváženosti povolání či o jiných věcech - držte se prosím čistě tématu.

Předem děkuji. :)


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 10:02 26. Aug 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Takže zatím se ozval jeden člověk, kterému tímto veřejně, anonymně děkuji. :wink:

Jsou tam očividně chybky s navázáním summonů, takže sem tam se vyvolává něco jiného, než by mělo - mělo by to být snad rychle opraveno.

Pokud se někdo ujmete testování, ideální způsob zprávy (samozřejmě budu rád za cokoli) by byl ve stylu: testoval jsem summony kruhu 1

nebeský vlk: silově ok, žádné zvláštní schopnosti - průměr
nebeská sova: útok slabší, ale trošku déle vydrží, celkově to jde, dobré (přehnané) skilly - možnost použít proti něčemu s hidem
.........
stonožka: silově ok, problémy s průchodem dveřma... (mimochodem zkusim tam dat mensi model, tak potom prosim vyzkouset opet).


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 20:59 26. Aug 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Na nahrání do modulu čekají kruhy 4, 5 a 6. Zároveň jsem provedl několik změn u nižších kruhů a potvory tedy budou vyžadovat nový test.

Ohnivý brouk - redukce zranění, která byla na tomto levelu příliš drsná změněna na částečné imunity.

Stonožka - použit menší model, byl problém s procházením dveří.

Krenshar - chybná AI modelu, zkusil jsem to obejít, pokud ani tak nebude reagovat, budu ho muset vyměnit za něco jiného.

Grig - předělané kouzelné schopnosti, protože byl v podstatě na nic. Jsem zvědav jak to bude teď.

Bažinná zmyje - lehce posílena.

Zemní mephit - snížena redukce zranění, trochu změněny vlastnosti.


U vyšších kruhů, které se teď přidávají prošly nějakou úpravou v podstatě téměř všechny summony a je tedy třeba je otestovat. Z nižších kruhů mne zajímají hlavně nově upravené, potom styrga a stonožka z prvního a v podstatě celý třetí kruh, který zatím nikdo moc netestoval.

Vzhledem k tomu, že mi napsalo velmi málo lidí s nějakými výsledky, chci znovu upozornit, že teď je možnost to ještě vyladit a rychle měnit a upravovat. Když s tím nepomůžete teď, tak později už se do úprav nepoženu. :)

A samozřejmě, díky těm co testují (včetně těch co je moje poděkování vůbec nezajímají). :wink:


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 22:39 04. Sep 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Na přídání čekají kruhy 7,8 a 9. Budu samozřejmě rád za jakékoli poznatky, postřehy, testy a podobně.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:20 05. Sep 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
POZOR PRI VYVOLAVANI kruhu 7,8 a 9! Byli tam dany novi summoni, ale nazvy v knize jeste nejsou prepsany (+ je v tom zrejme celkove trochu zmatek).

Celkove pokud nechcete testovat, riskovat a podobne, doporucuji pouzivat elementaly, kteri temer nebyli meneni a na jejichz uroven by se meli i ostatni summoni daneho kruhu ladit.


Chyby o kterych vim:

- krokodyl ma stale kouzla jako puvodni summon (melo by byt rychle upraveno)
- krenshar je pasivni (uz jsem zkousel upravit, otestujte prosim ve hre, ale vypada to, ze ho necim nahradim)
- plivnik - pri testech se nejak nechtela potvora zapojovat do boje - opet zkuste otestovat


Jinak budu rad za jakekoli vase zkusenosti, snazil jsem se ta monstra udelat tak, aby to nebyly nahrady za valecnika s premrstenou redukci zraneni, ale spis aby meli zvlastni schopnosti, aby kazde melo nejake sve zvlastni pouziti a to se samozrejme dopredu odhaduje obtizneji. Takze pokud narazite na neco prilis slabeho, prilis silneho nebo nefunkcniho, tak se zbytecne nerozcilujte, napiste o tom a muze to byt velmi rychle opraveno.


Last edited by LDamian on 23:40 05. Sep 2007, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 15:22 05. Sep 2007 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Nova monstra pridana do povolavacich knih.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:16 18. Sep 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Na přidání čekají monstra 10. kruhu. Zároveň upraveno:

bažinná zmije
krenshar
grig
mizící pes
obří pavouk
plivník

Na serveru by se úpravy měly projevit dnes od 18. hodiny.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vyvolej bytost - Summon monster
PostPosted: 21:10 27. Jan 2008 
Offline
Nováček
User avatar
 Profile

Joined: 11:52 21. Jun 2007
Posts: 8
Mam jen jednu drobnou poznamku: Na stare Thalii se myslim pri summonu nezohlednovala schopnost kleriku s domenou Animal (shodou okolnosti jsme ji mel):

Able to summon more powerful creatures using Summon Creature I through VIII.

Myslim, ze by bylo fajn to nejak promitnout.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vyvolej bytost - Summon monster
PostPosted: 21:18 27. Jan 2008 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Ale zohlednuje se.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vyvolej bytost - Summon monster
PostPosted: 23:55 31. Jan 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 18. Sep 2007
Posts: 223
Stale blbne meditace a spanek zranuje postavu a i sumonta i kdyz je uplne dolecen a kdyz se da spanek nekde nahodne preklikev v divocine schodi to mameditovana kouzla :cry:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vyvolej bytost - Summon monster
PostPosted: 10:55 01. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 410
To je špatně, zkontroluji to.

_________________

ICQ: 299-576-552


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vyvolej bytost - Summon monster
PostPosted: 15:22 09. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Nyní mi nejde přímo o summon monster, ale přímo vyvolání přítele druida. Vyvolávám tygra a i když ho odvolávám vyléčeného nebo mezitím spím a medituji, tak opětovné vyvolání znamená, že je zraněný o deset bodů dolů.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vyvolej bytost - Summon monster
PostPosted: 16:10 09. Feb 2008 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 17:09 27. Apr 2007
Posts: 986
Location: Hell
Nevim jak je to u nekoho jineho ale me se to stavalo u magova pritelicka tim odvolavanim(pres tabulku,ne uplne).Jako by se zapamatovala ta posledni vyska HP u nej.Pak jsem to resil tak, ze jsem si ho vyvolal pri spani a srovnalo se to.

_________________
Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vyvolej bytost - Summon monster
PostPosted: 17:03 09. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Jenže on to udělá, i když přítelíčka odvolám s plným HP..

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vyvolej bytost - Summon monster
PostPosted: 19:05 09. Feb 2008 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 17:09 27. Apr 2007
Posts: 986
Location: Hell
Pac si to pamatovalo,rikam vyspat se s nim kdyz je vyvolanej.A co sem ted koukal, tak se v tom nekdo hrabal, protoze ta moznost na odvolani se nekam stratila :(

_________________
Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits