Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 00:26 25. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 324 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Next
Author Message
 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 13:25 26. May 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
DenGrasse wrote:
...nikoho neohrožovaly!
Mně by se takový svět líbil.
A co vy, černí vlci atd.: chtěli byste v něm hrát? :mrgreen: :idea: :mrgreen:
Mě tak napadá, kdyby "černí vlci a spol" někdy pod drápy NPC padli (pod -10 HP, heh)...byl by od nich taky natrvalo pokoj nebo by se respawnovali dál a dál?

//rýpu, joke :twisted:

edit: Když se můžou respawnovat Hráči, proč je někomu trnem v oku, že se respawnují NPC? :wink:

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 13:39 26. May 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
Ad loot v epic lokacich :
http://thenoob.winterfell.cz/strip025.html

Ad topic: Ja se divim, ze jeste nad 30 jde neco sehnat casovkama. Co by se uz totalni drakobijec mel naucit vysedavanim v hospode ?
Chapu, ze je to pro postavy jediny realny pristup xpu, ale me by se libilo, ze by treba nad 30+ lvl ziskavaly xpy treba jen za bose stylu : drak, Nacelnik Trolloku atd..

Jnak je jasne, ze sehant partu 5 lidi na lvl 30+ aby mohly jit do tech nejsilenejsich dungu je tezke... ale tak trebas to vice postav nalaka dojet to na tu 30+ uroven.

me se treba libi, ze je na Thalii porad velky vyber lvlu, ze to nejni tak, ze vsichni maji 20+ . Porad je tam ta ruznorodost.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 13:58 26. May 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 15:50 20. Apr 2010
Posts: 585
Když člověk cvičí, tak se může pořád učit něco jiného. Je to nesmysl, rušit časové XP na 30 lvlu. Pořád se můžeš naučit něco nového.

Jen je škoda, že na thalii všichni jen craftí nebo lootují. Málo hráčů tady hraje RP a zastává funkce, a když funkci mají, tak zas jen craftí nebo lootují. Je to docela škoda.

( všichni neznamená 100%, normálně ano, ale v mém příspěvku ne :mrgreen: )

Co mě neskutečně zaráží je, že se na Thalii děje docela dost zajímavých věcí, ale jako hráč mám pocit, že to ostatní hráče moc nezajímá. Říkám si, na co tu jsou DMka?

Tohle je můj subjektivní pohled a názor, samozřejmě že to může být jinak.

Edit: Raději jsem Edit smazal, říkám si, že nemá smysl některé věci řešit. Mám-li být zcela upřímný, začínám být v některých věcech skeptický a z některých věcí na Thalii čím dál tím více otrávený.

_________________
Dělejte si s mými postavami co chcete, jen ať v tom není OOC!!!


Last edited by efu_redo on 14:03 26. May 2010, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 14:02 26. May 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
nomis_b wrote:
...
Ad topic: Ja se divim, ze jeste nad 30 jde neco sehnat casovkama. Co by se uz totalni drakobijec mel naucit vysedavanim v hospode ?
Chapu, ze je to pro postavy jediny realny pristup xpu, ale me by se libilo, ze by treba nad 30+ lvl ziskavaly xpy treba jen za bose stylu : drak, Nacelnik Trolloku atd...
...to je rafinovaný návrh na delevel stávajích 30+ postav? = každá smrt, ztráta expů, které už nijak nebude mít šanci získat zpátky? :twisted: :twisted: :twisted: :lol: Hehe, jen tak do nich! :twisted: :mrgreen: "To je odnaučí bláznit!" (Rimmer, Red Dwarf)

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 14:05 26. May 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:21 27. Jan 2008
Posts: 150
Krata wrote:
hele mě se fakt zdá že trochu přeháníte.. teda s tim low lvl lokací souhlasim, ty expi pro lowíky jsou fakt malé a první kroky nejsou nejlehčí, 1 lvl zabije náraz mouchy, když se ještě postavě podaří tu mouchu zabít tak dostane minimum xp, zohle by se podle mě ještě mohlo doladit
.

No na povrchu aspon není problém sehnat partu, ale v podtemnu první kroky sou fakt pomalý, když za krysu je třeba 5-10xp a to má nějakejch 6hp, za kobold sice asi 15-20xp, ale taky nic extra..

_________________
"Pak by te mohlo neco zabit a nemuselo by mit ani nahozene stinove zabiti..."
"Tady nešlo o zabijeni někoho v AFK - jak jinak chceš napsat že ho chceš omráčit, vezmeš ho zbraní po hlave (zabiješ) "


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 14:06 26. May 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
KaTo wrote:
Mě tak napadá, kdyby "černí vlci a spol" někdy pod drápy NPC padli (pod -10 HP, heh)...byl by od nich taky natrvalo pokoj nebo by se respawnovali dál a dál?
//rýpu, joke :twisted:
edit: Když se můžou respawnovat Hráči, proč je někomu trnem v oku, že se respawnují NPC? :wink:

Sorry, to jsem zapomněl. Mně samozřejmě VADÍ, že se respawnují postavy... permku všem!!! :mrgreen:

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 14:12 26. May 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
efu_redo wrote:
...Jen je škoda, že na thalii všichni jen craftí nebo lootují. Málo hráčů tady hraje RP a zastává funkce, a když funkci mají, tak zas jen craftí nebo lootují. Je to docela škoda.
...
Co mě neskutečně zaráží je, že se na Thalii děje docela dost zajímavých věcí, ale jako hráč mám pocit, že to ostatní hráče moc nezajímá. Říkám si, na co tu jsou DMka?
...
Když už to zmiňuješ - taky bych rád celý večer hrál RP, naháněl/scháněl informace na nějakého toho DM zlouna (klaďáka :twisted: ), ale na druhou stranu bych rád výbavu, aby mě nesejmul první obr se sražením, vlk, formian, apod... nebo každej podtemňák, co si vyleze opalovat šunky pod záři polarizovaného slunce.
Nikdy jsem nevěřil tomu, že mi nějaké výbava spadne z hůry zadarmo...prostě jen tak, pro moje krásný modrý oči (kdo nevěří, že mám krásný modrý oči, tomu ty jeho vyškrábu lžící a vypiju brčkem!!). A krom toho - v časy kdy se loguju je většina Q ukončována :D . Takže asi tak.

to Arsen: Hele, nevím co řešíš do cca 6tého lvlu za expy na mobech - vždyť časovky vs nároky na lvl letí tak, že snad ani nepotřebuješ zkřivit chlup mouše. Pravda, chce to aspoň týden s někým "RPit". A od šestky (nejsi-li DEXař :lol: ) už rozsekáš kdeco.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 14:17 26. May 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 23:19 23. May 2009
Posts: 524
Location: Kladno/Praha
Teda mě to fakt přijde vtipný jak tu na 16 stran řešíte přesílený monstra. Kdyby tak ten svět byl nastavenej už od začátku taky byste na to tak nadávali. Že umíráte víc no tak jo no život dobrodruha není žádný med proto taky není každej dobrodruh. Já nevim jak vy ale já začínal na EQ a tam mi to přijde daleko těžší. A pokud opravdu budou zvýšený odměny nebo se to prostě bude upravovat ekvivalentně k nové síle monster jak jsem mam pocit tady zahlídl pak mi to stačí. :) a i pokud ne tak to nějak přežiju...

_________________
Pokrok je jako stádo sviní v humně. Z takého stáda, to sa mosí uznat, je užitek. Je uzený špek, je ovar, je prejt, sú klobásky, sú nožky v rosolu. Tož sa nesmí ohrnovat nos, že je všecko posrané.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 14:49 26. May 2010 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 15:07 01. Apr 2009
Posts: 105
s Arsenem nesouhlasim, podle mě je horší sehnat partu na povrchu než v podtemnu :D . Jinak pro mě byl nejlepší čas hraní 2 měsíce po wipe co jsem přišel na Thalii. Nejvyšší lvl tu měl Wall, vlčí kůže, Ragnar Rudovous, Berserk atd a když Pivas přišel se sekerou kamenného ohně, tak všichni čuměli co to je za super sekyru. To byla krásná doba, když dokonce i mého trpaslíka na 13 lvl vzali do prahvozdu :wink: btw: bez craftu to podle mě bylo lepší (soukromý názor)


Last edited by Xaarth on 14:52 26. May 2010, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 14:51 26. May 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:21 27. Jan 2008
Posts: 150
KaTo wrote:
efu_redo wrote:

to Arsen: Hele, nevím co řešíš do cca 6tého lvlu za expy na mobech - vždyť časovky vs nároky na lvl letí tak, že snad ani nepotřebuješ zkřivit chlup mouše. Pravda, chce to aspoň týden s někým "RPit". A od šestky (nejsi-li DEXař :lol: ) už rozsekáš kdeco.

Jasně "rpit" tím myslíš sedět v hospodě afk jako každej druhej tady ? :D

_________________
"Pak by te mohlo neco zabit a nemuselo by mit ani nahozene stinove zabiti..."
"Tady nešlo o zabijeni někoho v AFK - jak jinak chceš napsat že ho chceš omráčit, vezmeš ho zbraní po hlave (zabiješ) "


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 15:18 26. May 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 15:50 20. Apr 2010
Posts: 585
Arsen wrote:
KaTo wrote:
efu_redo wrote:

to Arsen: Hele, nevím co řešíš do cca 6tého lvlu za expy na mobech - vždyť časovky vs nároky na lvl letí tak, že snad ani nepotřebuješ zkřivit chlup mouše. Pravda, chce to aspoň týden s někým "RPit". A od šestky (nejsi-li DEXař :lol: ) už rozsekáš kdeco.

Jasně "rpit" tím myslíš sedět v hospodě afk jako každej druhej tady ? :D


Hej!!! Vkládáš mi do úst něco co řekl Kato :!: :!: :mrgreen:

_________________
Dělejte si s mými postavami co chcete, jen ať v tom není OOC!!!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 15:22 26. May 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:21 27. Jan 2008
Posts: 150
To ani nevím jak se mi to povedlo, to je tím touchpadem, moc citlivej :D

_________________
"Pak by te mohlo neco zabit a nemuselo by mit ani nahozene stinove zabiti..."
"Tady nešlo o zabijeni někoho v AFK - jak jinak chceš napsat že ho chceš omráčit, vezmeš ho zbraní po hlave (zabiješ) "


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 15:22 26. May 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 12:29 08. Jan 2008
Posts: 287
souhlasim s tím co napsal LDamian a jen dodávám, že občas je dost těžké přemluvit postavy cca 27+ lvl, aby vyrazily do nějakého drsného nebo ještě neprobádaného dungu, jelikož hráči mají strach, že smrtí ztratí expy za měsíc a i třeba více hry.
Osobně se mi změny, které byly udělány v síle monster, obtížnosti dungeonu včetně těch nových, co jsem zažil, začli líbít. Je to konečně ten správný adrenalin....

_________________
Obuki - ten vod Škopku


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 15:23 26. May 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 13:12 01. Oct 2008
Posts: 1450
Location: Rožnov p. R.
mandos wrote:
Teda mě to fakt přijde vtipný jak tu na 16 stran řešíte přesílený monstra. Kdyby tak ten svět byl nastavenej už od začátku taky byste na to tak nadávali. Že umíráte víc no tak jo no život dobrodruha není žádný med proto taky není každej dobrodruh. Já nevim jak vy ale já začínal na EQ a tam mi to přijde daleko těžší. A pokud opravdu budou zvýšený odměny nebo se to prostě bude upravovat ekvivalentně k nové síle monster jak jsem mam pocit tady zahlídl pak mi to stačí. :) a i pokud ne tak to nějak přežiju...

Naprosto souhlasím.
Ještě si matně vzpomínám, jaké tu dřív byly debaty že 30lvly už nemají co bít. Teď už mají, avšak zas něco je špatně.

Hold každý krok ať k lepšímu nebo k horšímu je ve výsledku špatný. :D

_________________
Hant Sendt - Ztracen neznámo kde.
Jorg syn Jargena - Trpoš-člen klanu Nordových kladiv, velitel Černého pluku a bývalý kaprál VI. roty Karathské armády.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Přehnaně silná monstra
PostPosted: 15:26 26. May 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:21 27. Jan 2008
Posts: 150
Stejně tohle je spíš o lagách než o síle monster, tady se skoro každý NPC chová jak hipser nebo hidař :D

_________________
"Pak by te mohlo neco zabit a nemuselo by mit ani nahozene stinove zabiti..."
"Tady nešlo o zabijeni někoho v AFK - jak jinak chceš napsat že ho chceš omráčit, vezmeš ho zbraní po hlave (zabiješ) "


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 324 posts ]  Go to page Previous  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits