 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Bahnak
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 21:51 07. Jul 2010 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
V prvé řadě: Přesvědčování, zastrašování, blufování mají v současné době na Thalii využití mimo konkrétních kombinací povolání jen pro hru s DM a RP. Pro inspiraci: Vytáhl jsem jeden článek o užití diplomacie v DaD, sice není uplně o persuade, ale jsou v něm zajímavé postřehy: http://www.giantitp.com/articles/jFppYw ... hONNF.htmlAle je to spíš jen pro představu a tak... Osobně jsem tyto skilly používal jen za přítomnosti DM, který stanoví dle okolností DC sám. V případě hry dvou PC mezi sebou bude záležet na domluvě. Pokud se obě strany po tellu dohodnou na velikosti DC a použité vlastnosti, můžou házet. Pokud se domluvit nedokážou, můžou zkusit poprosit o pomoc DM. Ale stejnak je to všechno takové...hmmm... prostě ne stavěné na NWN a Thalii... Ty skilly byly prvotně určené pro trvale nastavené DC v rozhovoru, DC stanovili tvurci modulu a dál o tom moc nikdo nepřemýšlel... Asi tak...
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
White wolf
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 22:32 07. Jul 2010 |
|
Joined: 09:17 14. May 2010 Posts: 69
|
Miky wrote: Postava s int. osm bude znát barvy a bude vědět že se jí snaží nabulíkovat naprostý nesmysl (v životě si x krát ověřil jak vypadá červená), tím pádem je to druhý případ kdy si může hodit vůli (ví že se ho snaží zmanipulovat), jiná situace by byla kdyby se dva půlorci s int 8 dohadovali která květina je nachová. Že se tě někdo záměrně snaží ovlivnit pozná postava na základě přesvědčování nebo intuitivně vycítí postava svoji moudrostí. Pokud je ji jasné že ji manipuluje, může se bránit vůlí. Mno zjevně nečteš zcela co píšu,protože hod na vůli je tam zmíněn a jen tak pro info ....moudrost to jsou životní zkušenosti postavy ....něco co nasbírala během let...inteligence to je něco co má vrozené .... jo a ještě něco....víš to s tím orkem a barvou byl jen příklad a tudíž nebyl myšlen doslovně. 
|
|
Top |
|
Miky
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 02:38 08. Jul 2010 |
|
Joined: 07:21 28. Dec 2008 Posts: 183
|
White wolf wrote: Mno zjevně nečteš zcela co píšu,protože hod na vůli je tam zmíněn a jen tak pro info ....moudrost to jsou životní zkušenosti postavy ....něco co nasbírala během let...inteligence to je něco co má vrozené .... jo a ještě něco....víš to s tím orkem a barvou byl jen příklad a tudíž nebyl myšlen doslovně.  No..popravdě moc pozorně nečtu. Ty si pro změnu přečti alespoň základní popisky co je co v nwn, než nad tím začneš špekulovat http://nwn.wikia.com/wiki/Wisdomhttp://nwn.wikia.com/wiki/Experience_point
|
|
Top |
|
White wolf
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 11:42 08. Jul 2010 |
|
Joined: 09:17 14. May 2010 Posts: 69
|
Miky wrote: No..popravdě moc pozorně nečtu. Ty si pro změnu přečti alespoň základní popisky co je co v nwn, než nad tím začneš špekulovat http://nwn.wikia.com/wiki/Wisdomhttp://nwn.wikia.com/wiki/Experience_pointPopravdě pravidly NWN se řídím pokud je to nezbytně nutné a na hru používám vlastní rozum a myslím i na ostatní.  Ne každý má zájem házet kostkou a jsem jak bych to .... spíše odpůrce hraní přes kostku,protože si myslím že pokud to umí oba zahrát je to fajn a pokud ne pak dle mě ani hod kostkou to nezachrání.....apropo až mi to na tý wikině přeložíš do češtiny pak o tom můžem debatovat...to víš my starší ročníky jsme měli ještě ruštinu. 
|
|
Top |
|
Lidda
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 12:23 08. Jul 2010 |
|
Joined: 21:48 01. Mar 2010 Posts: 209
|
Hazeni kostkou je o nahode (d20) a prave ta podle me dela hru zajimavejsi. Prece kazdej se umi drzet svejch vyjetejch koleji.. Jak uz ale bylo nekolikrat receno, tezko Persuade pouzit na velky rozhodnuti typu 'Uriznout si ruku ci neuriznout'.
Peknej a logickej zpusob jak protihazet postnul Bahnak
DC: 15 + level postavy s nejvyssim levelem v druzine, kterou se snazis ovlivnit + bonus moudrosti postavy s nejvyssi moudrosti v ty samy druzine +10 az -10 dle vztahu s danou postavou +10 az -10 dle toho jak je zalezitost, o ktery se snazime presvedcit proti srsti presvedcovanyho
Jenze pocitej se s tim : )
|
|
Top |
|
Miky
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 00:09 10. Jul 2010 |
|
Joined: 07:21 28. Dec 2008 Posts: 183
|
White wolf wrote: Pravidla slouží jako společný dorozumívací prostředek, bez nich se žádná MMORPG neobejde, ikdyby měli všichni rozum a mysleli na ostatní. NWN je na házení kostkou založené a háže prakticky neustále, bohužel není příliš připravené na online hraní...proto jsou potřeba alespoň základní pravidla hodů a použitelná "kostka", jinak se často RP stává fraškou. Jak chceš vyřešit situace typu: x přijde k y a dá mu pěstí; x drží y a ten se chce vysmyknout nebo chytrý x radí hloupému y co má udělat bez kostky? Co když oba umí situaci skvěle zahrát, ale mají protichůdné zájmy? Co která vlastnost znamená najdeš i v popisu ve hře nebo na české nwn wikině. Lidda wrote: Peknej a logickej zpusob jak protihazet postnul Bahnak Takový návod je spíš pro PCvsNPC...ale mohl by sloužit jako inspirace pro DM.
|
|
Top |
|
White wolf
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 09:41 14. Jul 2010 |
|
Joined: 09:17 14. May 2010 Posts: 69
|
[quote="Miky"][/quote] Mno zatím si nikdo na moje řešení situací nestěžoval a nepoužívala jsem žádnou kostku takže to asi pro mě celkem platí.  Dle mě dobrý hráč se přizpůsobí ostatním pokud se nejedná o extrémní situace ....jen malý příklad .....válečník-muž vs žena-SD .....muž dělá ženě nemravné návrhy a obtěžuje ji...žena se stáhne do stínu a vlepí mu facku.....a teď mi řekni jak bys tohle řešil přes kostku,když dotyčný ji nevidí a tudíž asi nemá možnost reagovat a takových situací může být hodně. PS: Pardon za offtopic,ale nedalo mi to.
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 15:13 14. Jul 2010 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
White wolf wrote: ...žena se stáhne do stínu a vlepí mu facku.....a teď mi řekni jak bys tohle řešil přes kostku,když dotyčný ji nevidí a tudíž asi nemá možnost reagovat... Co třeba reflexy? Vem si OOC příklad s komárem/cokoli co tě bodne/kousne, kolikrát ho rozmázneš dřív než stihne zmizet z dosahu. Taková facka má "na konci ruku", kterou můžeš chytit. Btw - facka je útočná akce (= unarmed fight), která má SD správně vyhodit z Hide. Tyhle situace jsou podle mě "na hraně" stejně jako někde na foru zmiňované: A: *chytí elfa a znehybní mu ruku s dýkou* B: *vykroutí se a bodne drowa dýkou přímo do srdce* A: //tak zautoč B: útok: miss A: vylepšené sražení: hit 
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
White wolf
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 17:28 14. Jul 2010 |
|
Joined: 09:17 14. May 2010 Posts: 69
|
KaTo wrote: White wolf wrote: ...žena se stáhne do stínu a vlepí mu facku.....a teď mi řekni jak bys tohle řešil přes kostku,když dotyčný ji nevidí a tudíž asi nemá možnost reagovat... Co třeba reflexy? Vem si OOC příklad s komárem/cokoli co tě bodne/kousne, kolikrát ho rozmázneš dřív než stihne zmizet z dosahu. Taková facka má "na konci ruku", kterou můžeš chytit. Btw - facka je útočná akce (= unarmed fight), která má SD správně vyhodit z Hide. Tyhle situace jsou podle mě "na hraně" stejně jako někde na foru zmiňované: A: *chytí elfa a znehybní mu ruku s dýkou* B: *vykroutí se a bodne drowa dýkou přímo do srdce* A: //tak zautoč B: útok: miss A: vylepšené sražení: hit  Jistě můžeš se pokusit tu ruku chytit nicméně ta facka už padla a tam tě žádný hod nezachrání,ale o tom to není de prostě o to,že ne každý má zájem hrát přes kostky a co si budem povídat jsou tu tací (ostatně ty jsou všude) co ti napíšou po tellu "bud si hodíš nebo umřeš" a teď mi pověz jakou šanci má takový lvl 1 proti lvlu 30 v jakémkoliv hodu.....co si budem nalhávat šance na přehození je téměř nulová ....tákže i když se tu řeší persuade dle mě jak už zde bylo zmíněno tak kostku používat pouze a jen ve věcech zásadních a se souhlasem všech zůčastněných a samozřejmě na žádost DM.
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 18:03 14. Jul 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Yep white, tak to tu ale chodi. Udam priklad, kdyz jsem hraval nahore. Potuloval jsem se po Ivory, mel jsem kapuci, byl vecer a potkali me dva typci z armady. Ten jeden byl bez helmy a ten druhej mel kapuci (Fallion). Vyzval me abych si sundal svou kapi a ja mu rekl ze sundam, ale chci videt taky jeho tvar, abych vedel kdo mi to rika. Rozhovor se vedl v podobne podobe. Nakonec ten prvni me srazil (pouzil srazeni pestma) a kapi mi sundali. Fallion me nejak snad zbil a kdyz jsem napsal neco ve smyslu ze se chci vyprostit a chtel jsem si hodit kostkou, zacal mi tellovat ze on zabil draka a tak nemam nejmensi sanci. Ja byl do lvl 5. Oni byli oba nad lvl 15 (Fallion mel kridla, ten druhej co me srazil celkem slusne vysoke ab uz). Nakonec to skoncilo tak, ze jelikoz jsem nemel sanci se z toho dostat, tak jsem skoncil v Isilu v zaláři na nějaky real dny. Co tim chci rici, muzes chtit hrat kostky, ale stejnak, pokad potkas vyšší lvl a oni ti řeknou bla bla bla, nemas nejmensi sanci. Muzes se pokusit o neco jineho a oni ti tellem napisou ze zdolali to a ono npc a jsou fakt "borci". A kdyz se pokusis utect, tak jelikoz jsi mensi lvl jak oni, hrave te dostanou. 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
White wolf
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 22:47 14. Jul 2010 |
|
Joined: 09:17 14. May 2010 Posts: 69
|
Darkvisione ehm já jsem z těch co hody moc nevedou,ale na druhý straně si tu tvář mohl ukázat.....já ti nevím,ale kdybych byla výkonná moc a potkala někoho kdo se v kápi courá po městě asi by mi byl podezřelý a chtěla bych vidět jeho tvář a když odmýtne tak bych ho donutila.....to odpovídá realíím hry dle mě. Si to vem co když bys byl nějaký špion  či nájemný vrah nebo hledaná osoba.....ono nic ti nebránilo ukázat tvář....nebo ano? Dle mě základní věci přes kostku neřešit,áááále na druhé straně brát při své hře ohled na ostatní...uff nepsala jsem to tu už?:D
|
|
Top |
|
Miky
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 00:48 15. Jul 2010 |
|
Joined: 07:21 28. Dec 2008 Posts: 183
|
White wolf wrote: Jistě můžeš se pokusit tu ruku chytit nicméně ta facka už padla a tam tě žádný hod nezachrání,ale o tom to není de prostě o to,že ne každý má zájem hrát přes kostky a co si budem povídat jsou tu tací (ostatně ty jsou všude) co ti napíšou po tellu "bud si hodíš nebo umřeš" a teď mi pověz jakou šanci má takový lvl 1 proti lvlu 30 v jakémkoliv hodu.....co si budem nalhávat šance na přehození je téměř nulová ....tákže i když se tu řeší persuade dle mě jak už zde bylo zmíněno tak kostku používat pouze a jen ve věcech zásadních a se souhlasem všech zůčastněných a samozřejmě na žádost DM. Jednoduše si hodí útok na flat-footed character, útok ze stínu není automatický úspěšný. Moje dlouholetá zkušenost říká, že jsou spíš tací, kteří tě zabijí bez možnosti si hodit  . Šance na přehození není nulová, protože jsou tu 1 a 20...kostky naopak dávají šanci "slabším" a těm co si dávají body i do "RP" schopností. Darkvision: Heh, měl jsi udělat screeny a dát je do vtípků.
|
|
Top |
|
White wolf
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 09:06 15. Jul 2010 |
|
Joined: 09:17 14. May 2010 Posts: 69
|
Ehm promiň miky,ale my se tu bavíme o facce ne o vražedném útoku ....vem si,že by takový útok přišel z invi třeba...taky chceš házet? Jak hodíš proti něčemu co nevidíš hmm. Promiň,ale ty mě dostáváš teda *rozchechtá se*. 
|
|
Top |
|
Miky
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 09:03 16. Jul 2010 |
|
Joined: 07:21 28. Dec 2008 Posts: 183
|
White wolf wrote: Ehm promiň miky,ale my se tu bavíme o facce ne o vražedném útoku A? Jaký je systémový rozdíl? White wolf wrote: vem si,že by takový útok přišel z invi třeba...taky chceš házet? Neviditelnost funguje pouze od určité vzdálenosti... Rozhodně si nemyslím, že se má házet za každé situace. Jde o rozlišení kdy dát oponentovi šanci a na co si hodit...Házet u facky od ženské mi přijde jako zdržování (samozřejmě záleží na hráčích). Ale co kdyby ho chtěla okrást nebo svázat? Jak bys to hrála bez hodů? White wolf wrote: Promiň,ale ty mě dostáváš teda *rozchechtá se*. *Jde si pustit písničku* 
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Persuade Posted: 13:03 16. Jul 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
White wolf wrote: ... Ja bych mu tu tvar ukazal, spise slo o to ze on taky zakryval tvar. Pokad je to vojak tak by mel dle me respektovat stejne zakony a ne ze on si udeli sam vyjimku. 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |