 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
KaTo
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 01:14 17. Aug 2010 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Ještě k mému příspěvku z první stránky - mě napadlo dodatečně...že vlastně spousta postav v dílně nekraftí, ale jen RPí s kraftery, ale teď to "odskáčou" s nima... 
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 06:32 17. Aug 2010 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Celé mi to přijde jako na DH, tam se taky upravovaly věci proti bugerům a tak dále, jako vždy na to dojeli ti co erpí.
Vlastně vždy na to dojedou ti co erpí.
Já osobně taky rád erpím sexpím, ale i další věci, jako je craft, loot, expení na potvorách a nebo třeba i nějaké ty CvC. Ty sám Rejty si prohlásil, že na Thalii je volnost, at si každý dělá co chce, když neporušuje pravidla.
Proč teda ti co neporušují pravidla jsou nejvíc bití?
Proč to neuděláte opačně, proč ty erpaře nepodpoříte? A nedáte motivaci i ostatním neafkovat v dílně popřípadě v hospodě u Ivory a jinde?
Vždyt je to jednoduché.... "Ty dobře erpíš a dlouho erpíš, bavíš se tím a hlavně bavíš i ostatní? Tak tady máš nějaké priviliegia, které ti creepeři atak nemají. Tady máš třeba ohnivého koně, tady máš klíč do lokací, kam se jen někdo nedostane, tady máš fajn RP předmět, tady máš unikátní předmět. A hej ty co sexpíš, na tu máš klíč do obchůdku se sexuálnima hračkama.....atd... atd."
Nebylo by se lepší zaměřit na tohle? Na rozvoj RP a ne na to jak kde co omezit.
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 08:20 17. Aug 2010 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Hmm a jak sem si to ještě jednou četl, očividně některým leze krkem to, že sou postavy často zavřené v dilně. Ale ten důvod proč tomu tak je sem už vysvětloval a je dobře že to tak je. Když chce hráč dostat se v craftu na vyšší úroveň, tak do toho holt musí hrábnout a musí makat a výroba čehokoliv trvá a těch nej věcí trvá hodně dlouho. Výhodou je to, že se trh nepřesytí craft věcma a každý si hodně rozmyslí, jestli pro někoho má dělat například prsten u ktetého stráví třeba dvě hodky real času. To že třeba já mám zavřenou postavu v dílně několik hodin a dělám pokusy, no to snad nevadí, když sem tam sám, tak sám se sebou RP hrát moc nechcu, jo když je tam někdo cizí, tak si rád povídám. To snad není RP? Opravdu hodně lidí v dílně kecá a klidně aj sexpí (vzpomíná na pokřtění kovadliny  ), to taky není RP? Já vás chápu, že vám ti lidi, kteří zneužívají klikacích programu ser...ehmm štvou. Ale nevím no. Viz můj předchozí příspěvek.
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
menderon
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 08:39 17. Aug 2010 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 11:13 18. Mar 2008 Posts: 173
|
Je jeden velmi logický argument, proč je tenhle návrh správný:
Premisa: Postava má dva druhy povolání, které může nezavisle na sobě trénovat
Pokud trénuji dobrodruha, pak netrénuji řemesla, proč by tomu mělo být naopak u řemesel?
Obě povolání si vzájemě pomáhají, ale Xp by člověk měl dostávat jen do jednoho, podle toho na co se v tu chvíli soustředí víc.
To je vše, určitě se najdou protiargumenty, ale ja s tímhle krokem po logické stránce souhlasím.
_________________ "Prohlášením, že jsi nevinen, potvrzuješ svojí vinu." Neznámý muž na neznámém míste při neznámé příležitosti.
Quido z Červíčkova - dobrácký gnóm a zapřísáhlý antiteista.
|
|
Top |
|
Pajule
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 08:59 17. Aug 2010 |
|
Joined: 13:23 30. Apr 2007 Posts: 4709 Location: Gremliní nora pod sněhem
|
neviděla bych o tak černě jako většina,taky tu časové xp nebejvaly prostě a nikdo to nelámal přes koleno.Hold nebudou mega vysoké levly no a né každej bude ten nejlepší 
_________________ Nieninquë - legenda Lilien - magie, magie, magie
Keep talking I'm analyzing you.
,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord
Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 09:30 17. Aug 2010 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
KaTo wrote: Ještě k mému příspěvku z první stránky - mě napadlo dodatečně...že vlastně spousta postav v dílně nekraftí, ale jen RPí s kraftery, ale teď to "odskáčou" s nima...  Já teda když jsem v práci tak makam a nehraju "RP" s kolegama  To se musí za každou cenu točit všechno kolem dílny? Stačí bejt otrok a dělat trochu blbýho, nechápavýho nebo provokovat a hraje se RP skoro kamkoliv jdeš. Ať je to v baráku, v dílně, městě, dungu, na lovu bílejch... Holt RP hráči nebudou workoholicí. Pořád mi ale přijde, že hardcore crafter je něco víc než creeper... každej píše, jak se v dílně dá zahrát RP a ať se tam podporujou časovky. Craft je supr pro RP, při výpravě do dungu se ale RP hrát nedá... a každej kdo tam jde je hnusnej creeper co si jde nahrabat.
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
Glumišek
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 09:32 17. Aug 2010 |
|
Joined: 16:22 01. Jun 2009 Posts: 300
|
Souhlasím s výše uvedeným. V dílně budu trénovat craft a budu získávat zkušenosti do jednotlivých řemesel. V dílně budu posléze vyrábět předměty vhodné k prodeji ostatním postavám a tím si vydělám nějaké zlato. V 99% ostatních oblastí mohu získávat zkušenosti "hovorové" (časové) nebo bojové. Za mě žádný problém. Prodlouží to život mé postavy, bude to trvat déle, tohle sice nemám moc rád, mám raději vyšší rychlost, ale s tímhle dokáži žít a smířit se. Za mě není problém.
P.S. jak rád říkám, i za tuhle změnu si můžeme mi hráči, jako prakticky za všechny
_________________ Durman Zlomocný - Helgaronův válečný kněz
|
|
Top |
|
Molly23
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 09:42 17. Aug 2010 |
|
Joined: 16:55 18. Sep 2009 Posts: 5217 Location: Bad Reichenhall
|
Já si myslím  (možná naivně), že je to jen prvotní řešení a že třeba vznikne nějaký mechanismus, který přeruší dávkování time xp pro ty postavy co craftí (asi jako když se přeruší časovky při boji). Takže bych to tak zle neviděl (doufám), a to jsem v dílnách proerpil několik tisíc xp  protože vím že tam najdu danou osobu.
_________________ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ Molly23 alias Mišák
▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 09:48 17. Aug 2010 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Jako téměř se mne to netýká a tak do toho moc nevidím. Také nevím, jak je to provedené a tak prostě jen okamžitý nápad.
Zvážil tým možnost, že by se ty expy nezastavovaly v dílně, ale ze by je zastavoval přísun craft expů? Samozřejmě je možné, že je příliš obtížné to tak realizovat a nebo to týmu prostě nevyhovuje.
To jen tak pro ten případ, že by někdo hrál strážného v dílně třeba.... Nebo tam prostě rozebíral politiku a erpil, tak ať ho systém netlačí k tomu jít na ulici.
PS: alchymista teď nebude dělat kraft v dílně, ale u potulných alchymistů, takže to bude jediný "craft", který bude dostávat expy za čas. Nic proti, je to čistě technická poznámka.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 09:58 17. Aug 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
LDamian wrote: Zvážil tým možnost, že by se ty expy nezastavovaly v dílně, ale ze by je zastavoval přísun craft expů? Samozřejmě je možné, že je příliš obtížné to tak realizovat a nebo to týmu prostě nevyhovuje.
Ano, je to možnost, o které se uvažuje, ikdyž je to pracnější varianta. Přísun časových xp se bude proti stávajícímu stavu ještě drobně upravovat. Stojí to hlavně na nedostatku mého času, protože zároveň připravujem další nové věci.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 10:09 17. Aug 2010 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Tak ono to blbne aj ted. Sem tam se časovky samovolně vypínají, aj když běhám a přitom nebujuju.
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 10:10 17. Aug 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
-RoF- wrote: Tak ono to blbne aj ted. Sem tam se časovky samovolně vypínají, aj když běhám a přitom nebujuju. Spouštění časových xp bylo upraveno a ještě se ladí.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 10:15 17. Aug 2010 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
menderon wrote: ... Pokud trénuji dobrodruha, pak netrénuji řemesla, proč by tomu mělo být naopak u řemesel? ... Namátkou pár jmen - Bakly (Žamboch), Conan (Howard), oba dobrodruzi/bojovníci oba nadprůměrní kováři. Jenifer (Sapkowski) schopná čarodějka a schopná alchymistka, atd. Jestli si myslíš, že u řemesla postava nezesílí a nezíská vytrvalost, odolnost, soustředění, nezpevní se vůle, atd. zkrátka že se postava nezlepšuje... *krčí rameny* ..si asi nikdy nic pořádně nedělal  (no offence) igor wrote: ...jsem v práci tak makam a nehraju "RP" s kolegama... Netuším co děláš, ale kdekoli jsem makal (od stavby drážního koridoru, přes klikání v kanceláři), tak jsme se dokázali "v partě" občas slézt u "cigára" (a to jsem nekuřák), nebo prostě na chvíli pokecali když sme si udělali "zdravotní" - ale jako jo, máme i takové Igory...teda kolegy  , co se nikým nebaví a jen klikají. Jenže tohle co tu hlásíš už je začíná být nucení MOJE "RP" musí být TVOJIM "RP" = v dílnách nebudou expy, protože já jsem se rozhodl, že nebudou, protože já se "v dílně" při práci taky nebavím. Btw - pokud někdo u kraftu "nechce" expy, nikdo ho nenutí mluvit a místo toho jen klikat, však ony se zastaví sami. P.S. Závěr...začínám se opakovat  : . Zrušení časovek je to rozhodnutí týmu, ve kterém se prosadila jedna lobistická skupina (která stejně podle mě IC nehraje, tak má na háku  dopady do komunity). Osobně si myslím, že utahovat šrouby, mi přijde...zbytečné(?), tým to vidí jinak (btw - jak někdo řekl na srazu - doufám že z Thalie nechcete udělat druhou EQ, tyhle úpravy mi připomínají dobu, kdy se tam měnila z "EQ2 na EQ3"). Prostě osobně jsem "citlivý" na to, když se systémově začne znevýhodňovat/zvýhodňovat určitá skupina hráčů, zvlášť když to kladivo na čarodějnice dopadne podle hesla padni komu padni i na mojí postavu  (a o kterém jsem přesvědčen, není primárně určeno právě na ni). Btw - tímhle krokem se zvýhodňují "staré" postavy, které si během kraftu v pohodě nahnali lvly (jako postavy, tak kraftu) a to nemluvím o tom, že měli naprosto luxusních 6/8 expů po celou dobu, ne jako teď. Přitom jak se teď "utahuje" možnost získat vyšší lvly, tu budou čnět jako nedosažitelní titáni... P.P.S. Sice remcám (ale znáte to - když lid mlčí, mocní si myslí že jejich kroky jsou v pohodě), ale jinak se mi Thalie líbí  . edit po LD: To jsem si taky uvědomil - už protože u potulných alchymistů "jsem" doteď často vařil. Jsem zvědav zda alchymisty najednou vyhubí nějaká epidemie  . Nebo alchemka bude smět mít výjimku z tý restrikce.
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 10:15 17. Aug 2010 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: Ano, je to možnost, o které se uvažuje, ikdyž je to pracnější varianta. Přísun časových xp se bude proti stávajícímu stavu ještě drobně upravovat. Stojí to hlavně na nedostatku mého času, protože zároveň připravujem další nové věci. Jasný chápu. Říkal jsem si, že to bude něco takového...
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Muthor6
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 11:43 17. Aug 2010 |
|
Joined: 10:54 28. Dec 2008 Posts: 107 Location: Valašské království
|
Tak jsem si to zas pročetl... a musím důrazně souhlasit s RoFem. Proč se pořád dělají nějaké úpravy, které něco zakazují, znemožňují, zhoršují a nedělá se žádná úprava na zvýhodnění? Pokud je cílem "Týmu projektu Thalie" (  ) odradit co nejvíc hráčů, ať už nesmyslnými bany respektivě znemožnit a zhoršit tu různorodost činností na serveru (a tím odradit některé určité skupiny hráčů, kterých se úprava[čti zhoršení podmínek pro určitou činnost  ] týká) tak se vám to daří. Jen vypněte časovky úplně, na Thalii už nebude rekordních(za ty roky co hraju nwn na všech možných serverech, jsem tolik hráčů online nikdy neviděl) 30-40 hráčů...
_________________ Magbug - vesnický půlork-žoldák Mutharil - Okřídlený elf bojující výhradně s oboustranným mečem a vlastnoručně vyrobeným lukem Raphael le Mars
Tohle by mělo povinně hrát v každé lokaci jako hudba: http://www.youtube.com/watch?v=63W9AKlpGZk
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 21 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |