 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
igor
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 14:31 29. Jan 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
kucik wrote: ... Poupravil bych to na 3 nevrhlý elfky + 1 chudák otrok 
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
wekslo
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 14:34 29. Jan 2008 |
|
Joined: 15:43 25. Aug 2007 Posts: 83 Location: Demona
|
Theogil I wrote: kucik wrote: Moje idea je, ze: Thalie byla pro mě úžasná a nádherná právě díky kraftu, tolik možností, tolik zkoušení abych viděl co to umí, tolik zklamání a následně radosti, ta radost z každého kraftového exp. a pokusy na nových materiálech, to nebezpečí při získání nové suroviny to je to co mě bavilo a jak vidíš nebyl jsem zdaleka sám. S timhle naprosto souhlasim...ja osobne sem na zadnym jinym servru necraftil - bud to byla nuda, nebo nedomysleny - nerikam ze ten starej Thalia craft nemel par much, napr. ono vypsani co je potreba za suroviny atd, ale klady jako rozmanitost, zabavnost, realisticnost a v neposledni rade vychytavka se slepicema ;] ty mouchy zadupali do zeme. A zazitek kdyz sem se s craftem tady poprve setkal? Ten je pro me nezapomenutelny a rad na nej po vecerech u kaficka a cigaretky vzpominam ;]. Kazdopadne a uprimne, absence craftu po wipeu zpusobila, ze sem nekolik dni a noci preckaval pred dvermi Krejcovske dilny ve stanu tak jako fanaticka faninka cekajici na koncert Micheala Jacksona. Bohuzel ta moje hvezda nedorazila ;] Takze drzim palce at se prace na novem craftu dari a snad to bude velkej comeback ty moji vysneny hvezdy a ja, a verim ze ne jen ja, ale i ostatni fanousci, se konecne dockame prekrasnyho koncertu ;] Btw: kdyby byla moznost jak pomoci a tim urychlit proces vytvareni "noveho alba" tak me prosim kontaktujte pres PM, estli teda o pomoc stojite :]
_________________ Kostky jsou vrzeny...proc si vsak nehodit znova.
|
|
Top |
|
Lord_Berserk
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 14:45 29. Jan 2008 |
|
Joined: 11:23 28. Apr 2007 Posts: 1056 Location: Plzeň
|
wekslo wrote: Kazdopadne a uprimne, absence craftu po wipeu zpusobila, ze sem nekolik dni a noci preckaval pred dvermi Krejcovske dilny ve stanu tak jako fanaticka faninka cekajici na koncert Micheala Jacksona. Bohuzel ta moje hvezda nedorazila ;] No k Majklovi raci neprirovnavej nebo nam ta kraftova hvezda nedorazi a navzdy se rozpadne 
_________________ ...VIKINGS are back...your agony begins !!!  No...You'll never make a Berserk... Berserker's Party Erik The Viking
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 15:07 29. Jan 2008 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
oka ve trech mozna, ale to je zase druha zalezitost mezi hracema...pak posledni vec a t oje odbornost na sekeru (bylo by to lepsi kdyby nemusela bejt smrtelna)
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Theo
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 15:15 29. Jan 2008 |
|
Joined: 01:49 28. Apr 2007 Posts: 227
|
kucik wrote: Rasova omezeni by tam imho byt nemela. Je mozne, ze bude mit nejaka rasa zvyhodneni pro urcite remeslo, ale to bych asi moc predbihal. Akoze napriklad budu moct trpaslici pouzivat techniku znamu len im - runy?
_________________ Ora et Labora
|
|
Top |
|
Awadar
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 15:24 29. Jan 2008 |
|
Joined: 11:29 02. Jan 2008 Posts: 200 Location: Brno
|
Kiri wrote: oka ve trech mozna, ale to je zase druha zalezitost mezi hracema...pak posledni vec a t oje odbornost na sekeru (bylo by to lepsi kdyby nemusela bejt smrtelna) Toto se většinou řeší pracovními rukavicemi – mají odbornost smrtící zbraně + negativní vlastnosti Jen stačí jim dát dostatečný počet negativních vlastnosti, aby to někdo nezneužíval trvale.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 15:29 29. Jan 2008 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Myslim, ze sa zbytocne obavat vobpred aky bude craft. Urcite si dame na nom zalezat aby bol zaujimavy a premysleny. Nikto z toho nebude robit simulator reality. Myslim, ze o to na Thalii nejde v nicom. Vsetky obmedzenia su nastavovane tak aby to stale bolo este hratelne a tak isto bude koncipovany aj craft a verte, ze sa je naco tesit. Bude omnoho premakanejsi ako ten predtym. 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 15:47 29. Jan 2008 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
jucha.....po dlouhy dobe bdue mit zivot smysl  )) 
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 17:02 29. Jan 2008 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
Nezlobte se, je to of topic,ale zdá se mi, že v týmu jsou převážně voliči sociální demokracie. Taky chtěj nám chudákům živnostníkům a řemeslníkům co nejvíce otrávit život ! Kuciku, je fakt,že z mahagonu udělat řadu luků nebyl pro Lucii žádnej problém - problém byl ale je prodat - prodala jen jeden skládanej očarovanej mahagon, druhej nosila sama. A když po úsilovné práci a především díky povinným minimálním cenám nahromadila celkem 600 000 zlatek, už nevěděla co s nimi ! Kraft na Thalii před wipem byl dobrý, stejně jako byl dobrý na ARK2. Na ostatních serverech za moc nestojí. Doufám, že nový kraft se k těm ostatním serverům nepřipojí
Zdraví vás ze záhrobí Lucie Exos
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 17:27 29. Jan 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Mno tema pseudo-komancema bys me urazil, ale to nechme bejt. Ja jsem teda pri prodavani na zadnej problem nenarazil. Snad jen ze odnosit to kvantum luku z dilny ke svazu obchodniku zabralo trochu casu, protoze ten luk neco zabere. Nwn ma k realite daleko a nema smysl se k ni snazit dopracovat. I v realu mi ale prijde nesmysl, aby si remeslnik - truhlar vydelal za den pul milionu. Craft je v tomhle trosku orisek. Jednak jsou tu omezene prostredky nwn. Jendoduse natahnout cas, potrebny k vyrobe jednoho predmetu by omezilo tuny vyrobku, ale mam pochybnosti, ze by nekoho bavilo cucet na svoji postavu, jak pul hodiny mlati do kovadliny bez interakce a nakonci z toho vyleze zmetek. Zaroven nechci, aby postavy trcely cely den v dilne a nevylezly mezi ostatni. To si muzu zahrat rovnou singleplayer.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 17:36 29. Jan 2008 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
kucik wrote: Nwn ma k realite daleko a nema smysl se k ni snazit dopracovat. I v realu mi ale prijde nesmysl, aby si remeslnik - truhlar vydelal za den pul milionu.
porat se mi ty sumy zdaji byd odhadem dooost prehnany...
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 17:49 29. Jan 2008 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
I v realu mi ale prijde nesmysl, aby si remeslnik - truhlar vydelal za den pul milionu. Těch 600 000 nevydělala za den, ale za celej život na Thalii, to sběrači pokladů vydělali daleko víc, zejména ten, co si chodil po resu pro poklady v invisu 
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 18:28 29. Jan 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ja vychazim z toho, ze tech 300 nebo pul milionu jsme za odpoledne proste udelali, pokud jsme chteli.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 19:35 29. Jan 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
udělali, já u toho byl  tim prvním svým přispěvkem sem měl především na mysli právě omezit to množství, to zbytečný, neupotřebitelný množství zbytečnejch výrobků, ktrý se vyráběj jen proto, aby se řemeslník zlepšil jakej je rozdíl v tom, jestli postava za tejden (reál) vyrobí 500 výrobků a zlepší se o lvl, nebo jestli tejden dělá výrobky dva a zlepší se zrovnatak o lvl ? ano, možná ste uhodli - rozdíl je, že na světě neni těch 498 přebytečnejch inflačních šmejdů a postava taky dělá něco jinýho než lítá s volama po surovinách
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: omezení craftu Posted: 19:48 29. Jan 2008 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
photter wrote: udělali, já u toho byl  tim prvním svým přispěvkem sem měl především na mysli právě omezit to množství, to zbytečný, neupotřebitelný množství zbytečnejch výrobků, ktrý se vyráběj jen proto, aby se řemeslník zlepšil jakej je rozdíl v tom, jestli postava za tejden (reál) vyrobí 500 výrobků a zlepší se o lvl, nebo jestli tejden dělá výrobky dva a zlepší se zrovnatak o lvl ? ano, možná ste uhodli - rozdíl je, že na světě neni těch 498 přebytečnejch inflačních šmejdů a postava taky dělá něco jinýho než lítá s volama po surovinách Jo ale vyrobit ty dvě věci mi zabere např. 30 min. a co budu do konce týdne dělat? Tak právě kvůli tomuto přístupu ... tj. lootění craftu to asi chtějí předělat, a vás to tak bavilo. *dost se diví* těch přebytečných 498 např. železných malých štítů odvezu do Karaty a prodám po 10 zl. ... to mi hodí pěkných skoro 5000 zl. nebo i víc, však taky těch 500 štítů dělám týdem a chtěl bych postoupit na další lvl, nebo si něco hezkého koupit ... tomu se říká vydělat si peníze.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
Last edited by Theogil I on 19:53 29. Jan 2008, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |