Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 11:27 21. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 15 posts ] 
Author Message
 Post subject: OPRAVENO: Kensai
PostPosted: 14:57 29. May 2014 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 02:15 28. May 2011
Posts: 41
Ahoj,

mám problém s přestupem z bojovníka (8 lvl) na Kensaie. Došel jsem k mistrovi (Jerema) a po odmáčknutí žádosti o učení a potvrzení jsem si začal nastavovat přestup, jenže políčko povolání Kensai je neaktivní.

Všechny tyto parametry mám:
- Základní útočný bonus: +6
- Odbornosti: Pohyblivost, Uhýbání, Útok v obraně, Zaměření na zbraň pro boj zblízka
- Dovednosti: Akrobacie 5 bodů

Jediné co mě napadá je, že mám zaměření na zbraň falchion, což tu bylo kdysi řešeno ve spojení s chybkama...jinak nevím...

je možné mi nějak pomoci ?? už mám 2 lvl přes bojovníka a čekal jsem jen na opravu Kensaie a teď toto :-)

Díky J_F


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 16:10 29. May 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem.

Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor


Attachments:
cls_pres_kensei.tgz [893 Bytes]
Downloaded 215 times

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.
Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 20:42 29. May 2014 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 02:15 28. May 2011
Posts: 41
kucik wrote:
Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem.

Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor


super, děkuji za rychlé vyřešení.... budu u stroje až zítra, tak se případně oztvu, kdyby to nejelo....


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 22:27 30. May 2014 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 02:15 28. May 2011
Posts: 41
kucik wrote:
Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem.

Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor


Ahoj,

tak i po uložení souboru do složky /override mi nejde přestoupit. Stále je výběr neaktivní.
Nelze udělat přestup nějak ručně přes DM ?

Díky J_F


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 08:40 31. May 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
S tímhle ti bohužel žádné DM nepomůže, to není možné obejít.

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 21:56 01. Jun 2014 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 02:15 28. May 2011
Posts: 41
karolina wrote:
S tímhle ti bohužel žádné DM nepomůže, to není možné obejít.


Můžete mi cca říci, v jakém horizontu bude tento problém řešen? Je mi jasne, ze toho mate hodne, tak abych pripadne resil jinou postavu..dik JF


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 10:55 02. Jun 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Zkusim ten hak večer udělat.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 21:03 12. Jun 2014 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 02:15 28. May 2011
Posts: 41
kucik wrote:
Zkusim ten hak večer udělat.


Kuciku dle PM - nelze použít Ki-zranění. Píše mi to chybu, "nevyužíváš vyvolenou zbraň". Zaměření mám jen na jednu zbraň a to falchion.
díky J_F


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 17:14 13. Jun 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Zřejmě opět bludný falchion :)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 10:20 16. Jun 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Shaman88 wrote:
Zřejmě opět bludný falchion :)

Já si vůbec nejsem jistej, že ki_damage pro cepovky funguje. To vypadá, že mu nastavení weapon of choice nestačí.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 17:45 16. Jun 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Nejlepší by bylo do nového haku změnit v baseitems.2da referenci u toho špatného falchionu na nějakou chybu či prostě jen jiný řádek v tlk aby se zobrazoval nějaký nesmysl... a šlo na první pohled rozpoznat špatný item.

WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál....
Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 12:38 17. Jun 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Shaman88 wrote:
Nejlepší by bylo do nového haku změnit v baseitems.2da referenci u toho špatného falchionu na nějakou chybu či prostě jen jiný řádek v tlk aby se zobrazoval nějaký nesmysl... a šlo na první pohled rozpoznat špatný item.

Ten špatný falchion je už snad definitivně pryč.

Shaman88 wrote:
WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál....
Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše?

To nevim. Má to nějaký smysl?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 18:06 17. Jun 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kucik wrote:
Shaman88 wrote:
WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál....
Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše?

To nevim. Má to nějaký smysl?

Řeším zbraňové balíčky. Jiný setting bojovníka, než má NT, který vychází z toho že se bojovník může zaměřit ne na jednu zbraň ale na zbraňový balíček např. podle geografické polohy, aby tedy bojovník spouště si mohl vzít zaměření na pouštní zbraně.... a aby standardní featy fungovaly stále.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 10:25 18. Jun 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Přidělil bych mu ty featy přes nwnx.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Kensai
PostPosted: 18:09 18. Jun 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kucik wrote:
Přidělil bych mu ty featy přes nwnx.

Snažím se tvořit úpravy abych mohl mít zapnutý Enforce Legal Character, a nemusel řešit bugy.
Ale pokud to jinak nepůjde tak to asi tak budu muset udělat a ELC se budu muset vzdát.... :(


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits