 |
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 15 posts ] |
|
Author |
Message |
John_Faker
|
Post subject: OPRAVENO: Kensai Posted: 14:57 29. May 2014 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 02:15 28. May 2011 Posts: 41
|
Ahoj, mám problém s přestupem z bojovníka (8 lvl) na Kensaie. Došel jsem k mistrovi (Jerema) a po odmáčknutí žádosti o učení a potvrzení jsem si začal nastavovat přestup, jenže políčko povolání Kensai je neaktivní. Všechny tyto parametry mám: - Základní útočný bonus: +6 - Odbornosti: Pohyblivost, Uhýbání, Útok v obraně, Zaměření na zbraň pro boj zblízka - Dovednosti: Akrobacie 5 bodů Jediné co mě napadá je, že mám zaměření na zbraň falchion, což tu bylo kdysi řešeno ve spojení s chybkama...jinak nevím... je možné mi nějak pomoci ?? už mám 2 lvl přes bojovníka a čekal jsem jen na opravu Kensaie a teď toto  Díky J_F
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 16:10 29. May 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem.
Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
John_Faker
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 20:42 29. May 2014 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 02:15 28. May 2011 Posts: 41
|
kucik wrote: Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem.
Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor super, děkuji za rychlé vyřešení.... budu u stroje až zítra, tak se případně oztvu, kdyby to nejelo....
|
|
Top |
|
John_Faker
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 22:27 30. May 2014 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 02:15 28. May 2011 Posts: 41
|
kucik wrote: Ty podmínky pro povolání jsou špatně. Regulerní oprava bude s dalším cfg hakem.
Zatim by mělo stačit, pokud si po restartu hodíš do override tenhle 2da soubor Ahoj, tak i po uložení souboru do složky /override mi nejde přestoupit. Stále je výběr neaktivní. Nelze udělat přestup nějak ručně přes DM ? Díky J_F
|
|
Top |
|
karolina
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 08:40 31. May 2014 |
|
Joined: 13:01 26. Mar 2012 Posts: 4644 Location: Teplice/Praha
|
S tímhle ti bohužel žádné DM nepomůže, to není možné obejít.
_________________ Na vyžádání.
|
|
Top |
|
John_Faker
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 21:56 01. Jun 2014 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 02:15 28. May 2011 Posts: 41
|
karolina wrote: S tímhle ti bohužel žádné DM nepomůže, to není možné obejít. Můžete mi cca říci, v jakém horizontu bude tento problém řešen? Je mi jasne, ze toho mate hodne, tak abych pripadne resil jinou postavu..dik JF
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 10:55 02. Jun 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Zkusim ten hak večer udělat.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
John_Faker
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 21:03 12. Jun 2014 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 02:15 28. May 2011 Posts: 41
|
kucik wrote: Zkusim ten hak večer udělat. Kuciku dle PM - nelze použít Ki-zranění. Píše mi to chybu, "nevyužíváš vyvolenou zbraň". Zaměření mám jen na jednu zbraň a to falchion. díky J_F
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 17:14 13. Jun 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Zřejmě opět bludný falchion 
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 10:20 16. Jun 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Shaman88 wrote: Zřejmě opět bludný falchion  Já si vůbec nejsem jistej, že ki_damage pro cepovky funguje. To vypadá, že mu nastavení weapon of choice nestačí.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 17:45 16. Jun 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Nejlepší by bylo do nového haku změnit v baseitems.2da referenci u toho špatného falchionu na nějakou chybu či prostě jen jiný řádek v tlk aby se zobrazoval nějaký nesmysl... a šlo na první pohled rozpoznat špatný item.
WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál.... Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše?
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 12:38 17. Jun 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Shaman88 wrote: Nejlepší by bylo do nového haku změnit v baseitems.2da referenci u toho špatného falchionu na nějakou chybu či prostě jen jiný řádek v tlk aby se zobrazoval nějaký nesmysl... a šlo na první pohled rozpoznat špatný item.
Ten špatný falchion je už snad definitivně pryč. Shaman88 wrote: WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál.... Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše? To nevim. Má to nějaký smysl?
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 18:06 17. Jun 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kucik wrote: Shaman88 wrote: WM na cepové zbraně by fungovat měl... sám jsem to někde hrál.... Otázka mimo: Kuciku, nevíš zda pomocí nwnx_weapons a těch funkcí co jsou v onModuleLoad lze udělat aby jednu vlastnost(třeba zaměření na zbraň bitevní sekera) zajišťovali 2 různé featy? nebo ten druhý to přepíše? To nevim. Má to nějaký smysl? Řeším zbraňové balíčky. Jiný setting bojovníka, než má NT, který vychází z toho že se bojovník může zaměřit ne na jednu zbraň ale na zbraňový balíček např. podle geografické polohy, aby tedy bojovník spouště si mohl vzít zaměření na pouštní zbraně.... a aby standardní featy fungovaly stále.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 10:25 18. Jun 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Přidělil bych mu ty featy přes nwnx.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Kensai Posted: 18:09 18. Jun 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kucik wrote: Přidělil bych mu ty featy přes nwnx. Snažím se tvořit úpravy abych mohl mít zapnutý Enforce Legal Character, a nemusel řešit bugy. Ale pokud to jinak nepůjde tak to asi tak budu muset udělat a ELC se budu muset vzdát.... 
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 15 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 23 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |