Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 09:28 20. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Pasti, pasti, pastičky
PostPosted: 14:20 31. Oct 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Pak dává smysl méně dmg a více efektů.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Pasti, pasti, pastičky
PostPosted: 19:02 31. Oct 2014 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 10:42 30. Nov 2013
Posts: 615
pavad wrote:
kucik wrote:
Jediné co bych nerad viděl, aby ty pasti fungovaly jinak na bossy/npc a jinak na PC. To je prostě vždycky divné.
Presne tohle mi taktez vadi: jak je mozne ze na 2 stejne postavy, stejne urovne, stejne povolani, stejne featy - jen jedna PC a druha NPC... past funguje zcela jinak.

Bohuzel, neprisel jsem na nic co by pastovy (a i dmg z kouzel davajici) problem vyresilo. EDit:Pasti a dmg kouzla totiz jsou fakticky totozny system, trpici stejnym vstupnim problemem: devalvace udelovaneho dmg kvuli nasobnemu navyseni hp u NPC a bossu. Plosnym zvednutim dmg udelate jedno i druhe naprosto smrtici v CvC. Rozbocovacem logickeho rozpoznavani PC vs NPC se vyrabi (IMHO) logicky nesmysl. Ponechanim ve stavajicim stavu je obe ucinne pouze do CvC, v CvE ne.


Aha, sice jsem nepochopil co obsahovala ta druhá část v editu. Ale došla mi hlavní věc. Pasti jsem zamýšlel jako kompletní systém. Který budou moci použít WB v dungeonech na hráče a budou mít pestrou účinnou škálu pastí. A zároveň z toho budou těžit i hráči, jelikož se pasti stanou použitelnými i pro ně. Ale po notné chvilce přemýšlení mi došlo, že kdyby mělo dojít k onomu cílení na PC/NPC tak jsem vlastně uvažoval o 3 typech pastí, Protože bych rozhodně trval na tom navrhovaném nastavení pastí a oslabení pastí do CvC. V tu chvíli by se ale oslabili pasti v rámci hráčů a to je proti záměru úpravy systému pastí. Takže bohužel z toho nevidím nic víc než maglajs. Jinak bych musel navrhovat 3 verze pastí: WB, CvC a CvE. Což je logicky nesmysl. A myslím že další úvahy v tomto směru nebudou pohybem v před. Spíše by se chtělo zaměřit na balanc navrhovaných změn jak z pohledu CvE tak z pohledu CvE.

Smysl by mělo, kdyby pasti položené pouze hráčem by rozlišovali PC/NPC. Pak bych řekl, že je to asi nejsnadnější způsob jak vytvořit vybalancovaný systém.
Nevím jak moc velký faktor divnosti v tom vidíte, dle mého názoru s tím moderní herní systémy počítají.

_________________
Valghloth - "Darkness from the dark."

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Pasti, pasti, pastičky
PostPosted: 20:15 31. Oct 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Infra wrote:
Smysl by mělo, kdyby pasti položené pouze hráčem by rozlišovali PC/NPC. Pak bych řekl, že je to asi nejsnadnější způsob jak vytvořit vybalancovaný systém.
Nevím jak moc velký faktor divnosti v tom vidíte, dle mého názoru s tím moderní herní systémy počítají.
To je prave vec co se Kucikovi (a ani mne, i kdyz ja jsem jen ten kecalista) nepozdava.

Prinasi to logicke neshody: proc postava, ktera ma stejny pocet urovni, stejne featy, stejne skilly - je jednou pasti zabita, podruhe jen lehce "omzena"? Proc je ten rozdil jenom proto ze jednou ji ovlada hrac a podruhe AI?

Samozrejme, obdobne se muzes ptat proc zadny PC prskavec nevydrzi stejne mnozstvi zasahu a je podobne nesrazitelny jako NPC na ktere narazis v lokacich, nebo proc PC bojovnici nevrhaji z rukavu kouzla stejne casto jako jejich NPC protejsky.

Inu, mudrujte.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Pasti, pasti, pastičky
PostPosted: 21:41 31. Oct 2014 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 10:42 30. Nov 2013
Posts: 615
pavad wrote:
Prinasi to logicke neshody: proc postava, ktera ma stejny pocet urovni, stejne featy, stejne skilly - je jednou pasti zabita, podruhe jen lehce "omzena"? Proc je ten rozdil jenom proto ze jednou ji ovlada hrac a podruhe AI?

Na toto ti odpovím stylem: je to hra na hrdiny. Hrdina je víc než klasické npc. Pokud by npc neměla tuny HP a savy někde ve výších, asi by veškeré boje vypadali jinak. Přeci jen běžný hrdina toho za sebou bude mít víc než klasické npc. Tudíž hrdina utrží nižší zranění nežli neznalé npc. Protože pokud by jsi chtěl hledat logiku v mechanice, tak by jsi musel přepracovat mnohem více věcí. Nechci z toho dělat precedens pro ostatní logické mouchy. Jak jsi uvedl dále, tak přesně víš co mám na mysli. Spíš se obávám překomplikovanosti systému než-li toho, že by to bylo jaksi trochu divné.

_________________
Valghloth - "Darkness from the dark."

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Pasti, pasti, pastičky
PostPosted: 21:11 01. Nov 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
No ale vždyt u kouzel máte taky jiné efekty pro bossy a jiné pro zbytek?


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits