Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 15:16 25. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 06:24 21. Dec 2009 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 17:28 13. Dec 2009
Posts: 4
-RoF- wrote:
Ale no tak klídek Galio :wink:

Prostě se smiř, že tohle je jiný modul a tady mají své pravidla a okrádání tu nechcou.
Nemůžeš to nikomu vnutit, aby to tu bylo jak chceš ty a nebo aby to tu bylo jak na jiném modulu ;).

Už to dál prosím neřešte.

PS: na démoně tak nechcou devast a nebo kamy třeba :)


Nj ja se taky zminuju o krasnych casech pred wipe :( ted je to tam dos*** asi jako tady akorat ze tam problem okradani vyresili podepisovanim predmentu (mozna by to slo i tady tak udelat ale tak aby kdys vec pak budete chtit prodat aby ste si ji odepsali a pak s ji kupijici podepise to je taky reseni)a penize nosi v mescech ktere nejde krast a tak kdys nekoho okradete tak ziskate nanejvis trs bylinek nebo podobne craftove veci.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 09:09 21. Dec 2009 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:02 28. May 2007
Posts: 191
Location: Praha
Trosku ten vás pohled na okrádaní nechápu, vy tady píšete ze chcete zamezit jednoduchému obohacováni, které by případně narušilo svět. Ale dle mého nejde o to, aby zloděj byl prachač a měl všechno třeba jako někteří z Craftu. Ti co se většinou zde ozvou, jsou Crafteři zlata a věcí mají dost a taky dost pěkně lvl, jen se boji aby někdo nepřišel o své suroviny či nějakou cenou věc. To je jediný důvod, protože vlastně jinak když není okrádají mají vše a nemusí se bát. To okrádaní kterém mluvím je přece zpestření pro hru, těch nekonečných zápletek kdy se lide, rozčilují, pátrají po zlodějích, lynčují, soudí je a vůbec všechno řešení po krádežích i na tom fóru, když se něco řeší, patří to ke hře. Chápu, že chce ten systém doladit, protože nestojí za nic, ale nikam se nehýbeme a prostě to okrádání ve hře chybí, i když ne třeba všem. A fakt je, že jednu ze základních vlastností jednoho povolaní Team vypnul a dlouho se nic neděje. Taky by se nelíbilo válečníkům vypnout sražení, či kouzelníkovi kouzlení. Chtělo by to opravdu alespoň nějaké rozumné a rychlé omezení okrádání pořešit a pustit ho a pak ladit.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 09:32 21. Dec 2009 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 12:24 17. Sep 2009
Posts: 273
Scriptování není moc moje. Ale v GTA San Andreas, bo v jakem koli gtaáku bylo, že když si ukradl auto přes policajtama, začli tě automaticky honit. Získat nějak ten script tam odsad asi není moc reálný že?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 10:22 21. Dec 2009 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 18:43 07. May 2009
Posts: 347
Hraju zloděje a okradání je dle mě absolutně zbytečné, nedovedu si představit jedinou kladnou věc snad krom toho že by dotyčný zloděj měl radost z lupu. Za prvé - když ještě bylo okrádání možné, ukradl sem vždycky takovou kravinu, že se to během minuty válelo v koši (např. lektvary). Za druhé - když už se mi povedlo něco pěkěnšího, nedalo se to prodat, takže uplně k ničemu. Za třetí - povětšinou to bylo co se týče RP hry horší, než psaní po tellu, protože sem viděl jak chlápkovi ukradl malý hobit pavézu větší než je on sám. A za čtvrté - pokud by se chtělo zamezit kradení věcí, které jsou víc jako 2x1 pole v invu, bylo by s tím hodněpráce navíc. TAKŽE ABYCH PRAVDU ŘEKL, NECHAL BYCH TO TAK JAK TO JE - ZRUŠENÉ.

_________________
Lorne malvo karathský strážný, lučištnik, hraničář


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 10:47 21. Dec 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Lorelei wrote:
Trosku ten vás pohled na okrádaní nechápu, vy tady píšete ze chcete zamezit jednoduchému obohacováni, které by případně narušilo svět. Ale dle mého nejde o to, aby zloděj byl prachač a měl všechno třeba jako někteří z Craftu. Ti co se většinou zde ozvou, jsou Crafteři zlata a věcí mají dost a taky dost pěkně lvl, jen se boji aby někdo nepřišel o své suroviny či nějakou cenou věc. To je jediný důvod, protože vlastně jinak když není okrádají mají vše a nemusí se bát. To okrádaní kterém mluvím je přece zpestření pro hru, těch nekonečných zápletek kdy se lide, rozčilují, pátrají po zlodějích, lynčují, soudí je a vůbec všechno řešení po krádežích i na tom fóru, když se něco řeší, patří to ke hře. Chápu, že chce ten systém doladit, protože nestojí za nic, ale nikam se nehýbeme a prostě to okrádání ve hře chybí, i když ne třeba všem. A fakt je, že jednu ze základních vlastností jednoho povolaní Team vypnul a dlouho se nic neděje. Taky by se nelíbilo válečníkům vypnout sražení, či kouzelníkovi kouzlení. Chtělo by to opravdu alespoň nějaké rozumné a rychlé omezení okrádání pořešit a pustit ho a pak ladit.


A to je právě ten omyl, ne všichni jsou top crafteři a mají všeho včetně zlata dost. Jsou tu i tací co byli svědkem odcizení obouručné sekery v řádu statisíců pulčíkem ze zad půlorkovi. Jsou tu dokonce tací, kteří mají povědomí o tom jak bylo jedné nejmenované aasimarce odcizeno velké kladivo trhliny v řádech miliónu a to prosím od pasu. Dokonce jsou tu i tací co spali v dle pravidel "uzamčeném pokoji" a bylo na nich použito 7x okradení za sebou. V neposlední řadě jsou tu tací co s postavou na 1 lvl vešli do Ivory (cca 5 min. po zrození na světě) a během dalších 5 min. přišli o všechny peníze a všechny věci, což je tak znechutilo, že za tuto postavu už nikdy nehráli. Nesmím zapomenout na ty co jim byli pravidelně vykrádány muly, stolečky u obchodníků atd.atd.. Pokud budu mít jistotu, že se to nebude opakovat jsem pro okrádání všema deseti, ale sledovat znovu to jak několik dobytků (ne všichni, znám spousty skvělých zlodějů a hráčů za nimi) kazí hru spoustě ostatním si opravdu nepřeji.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 10:56 21. Dec 2009 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 12:24 17. Sep 2009
Posts: 273
Lorelei wrote:
Taky by se nelíbilo válečníkům vypnout sražení, či kouzelníkovi kouzlení.


Tak jako zlodějovi byl vzat skill kradení, kouzelník má omezená různá kouzla. Ano je to silný build, ale omezen už je, tak neříkej že ne.

Ps. Kouzelník bez kouzel je sedlák, nic netrefí, nic neumí.
Rogue bez okrádání je furt rogue. (vysoke AC, AB, dmg pěkný)
Válečník bez sražení je furt válečník (Ab, dmg pěkný)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 11:28 21. Dec 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Lorelei wrote:
...

Já možná nepíšu dost jasně, nebo jsi můj poslední příspěvek nepostřehl, ale žel jediným aktivním scripterem jsem tu momentálně já a (světe div se) volného času, který můžu věnovat Thalii nemám neomezeně a musim řešit prioritnější věci (jako například opravy bugů, které někdo začne zneužívat).
Takže ano. okrádání pořád neni a nebude, dokud na něj nebude čas. Můžeš se s tim smířit, nebo pro to můžeš dělat něco užitečnějšího, než rozkazování na foru, co bysme měli dělat.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 11:38 21. Dec 2009 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Skill kradeni by mel byt IMHO funkcni a nejak vyuzitelny (stejne jako casem vsechny skilly).

Delat nejake slozite scripty na okradani kde se rozeznava velikost predmetu, hmotnost, pocitaji nejake modifikatory a tak dale je zrejme moc pracne, zvlast v situaci, kdy toho je az nad hlavu. Navic to okradani predmetu je ocividne pro hodne hracu kontroverzni, vzhledem k predeslym udalostem.

Takze co zkusit udelat nejake minimalisticke reseni s tim, ze ted se neco takoveho predbezne odsouhlasi (aby tak nejak vsichni vedeli jak to bude fungovat) a proste udela se to az bude cas. Pripadne to muze nascriptit kdokoli jiny, kdo o to kradeni ma zajem a vidi v nem prioritu. Nevim jak je presne tento skill delan, ale rikam si, ze tohle by mozna mohl zvladnout i nekdo jiny nez Kucik a jen script dodat.

Kradeni nechat jak je podle nwn, ale omezit ho pouze na zlato (zadne predmety). Do pravidel pridat, ze zlodej smi libovolnou postavu okrast maximalne jedenkrat za realnou hodinu.

To pravidlo sice nepujde dohlidat naprosto presne, ale pokud nekdo pouzije kradeni x krat za sebou, tak je to ocividne poruseni a da se normalne trestat.

Penize je stejne mozne sebrat a dokonce vsechny najednou, jen je treba postavu zabit. Ztrata penez z inventare snad nikoho nebude bolet az tak hrozive, aby se s tim nemohl smirit (stejne o ne muze prijit - viz to zabiti).

PS: ano, kradeni tak bude temer na nic z hlediska obohaceni postavy. Ale pouzit pujde.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 11:57 21. Dec 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 16:59 15. Mar 2009
Posts: 1551
Lorelei wrote:
Trosku ten vás pohled na okrádaní nechápu...

Co nechápeš na tom, že my jsme si peníze poctivě vydělali a prijde mentol a vyluxuje inventář(byť by ukradl jen jeden prsten, ale ten prsten má cenu kolem 1 milionu, což mu stačí na EQ do 20 lvlu). Pokud ti to vážně tak chybí najdi si pravidla okrádání a zkus si to s někym zahrát RP D&D, třeba tě někdo obdaruje, ale počítej s tím, že až to zjistí, tak se nasere. A krást věci třeba takový Tariel si myslím je dost špatnej nápad, protože by jí mohlo rupnout v bedně a uprostřed karathy někoho sejmout, byť jen pod záminkou, že je to zloděj.

Souhlasim s Ldamian, jen bych dodal, že třeba top crafteři u sebe tahaj milion na craft, tak doufám, že nemyslí na to, že mi odtáhne 10 pytlů zlata najednou aniž bych si toho nevšiml.

_________________
Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?"
Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine."
Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!"
Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!"
Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim."
Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 14:11 21. Dec 2009 
Offline
DM Thalie
 Profile

Joined: 19:38 28. Jan 2008
Posts: 364
Location: všudezdejší
LDamian wrote:
Skill kradeni by mel byt IMHO funkcni a nejak vyuzitelny (stejne jako casem vsechny skilly).

Delat nejake slozite scripty na okradani kde se rozeznava velikost predmetu, hmotnost, pocitaji nejake modifikatory a tak dale je zrejme moc pracne, zvlast v situaci, kdy toho je az nad hlavu. Navic to okradani predmetu je ocividne pro hodne hracu kontroverzni, vzhledem k predeslym udalostem.

Takze co zkusit udelat nejake minimalisticke reseni s tim, ze ted se neco takoveho predbezne odsouhlasi (aby tak nejak vsichni vedeli jak to bude fungovat) a proste udela se to az bude cas. Pripadne to muze nascriptit kdokoli jiny, kdo o to kradeni ma zajem a vidi v nem prioritu. Nevim jak je presne tento skill delan, ale rikam si, ze tohle by mozna mohl zvladnout i nekdo jiny nez Kucik a jen script dodat.

Kradeni nechat jak je podle nwn, ale omezit ho pouze na zlato (zadne predmety). Do pravidel pridat, ze zlodej smi libovolnou postavu okrast maximalne jedenkrat za realnou hodinu.

To pravidlo sice nepujde dohlidat naprosto presne, ale pokud nekdo pouzije kradeni x krat za sebou, tak je to ocividne poruseni a da se normalne trestat.

Penize je stejne mozne sebrat a dokonce vsechny najednou, jen je treba postavu zabit. Ztrata penez z inventare snad nikoho nebude bolet az tak hrozive, aby se s tim nemohl smirit (stejne o ne muze prijit - viz to zabiti).

PS: ano, kradeni tak bude temer na nic z hlediska obohaceni postavy. Ale pouzit pujde.



Jednou za hodinu je prilis casto hlavne pro vsechny co delaji craft, to budu delat nejaky top predmet (delaji se i vic nez den) a bude u mne stat zlodejicek a kazdou hodinu si me prijde vybrat jako do bankomatu? Prave proto se to zakazalo myslim... Rozhodne nemam chut hrat nekomu bankomat...

_________________
Xantipa

http://thalie.pilsfree.cz/pravidla-hry-217.htm
najdete mě na discordu: https://discord.gg/WgJwKG


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 14:13 21. Dec 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Ono zase od toho můžou fungovat různý postihy v nějakejch lokacích, kde to dává smysl.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 14:35 21. Dec 2009 
Offline
DM Thalie
 Profile

Joined: 19:38 28. Jan 2008
Posts: 364
Location: všudezdejší
kucik wrote:
Ono zase od toho můžou fungovat různý postihy v nějakejch lokacích, kde to dává smysl.


to zni rozumne.

LDamian wrote:

Kradeni nechat jak je podle nwn, ale omezit ho pouze na zlato (zadne predmety). Do pravidel pridat, ze zlodej smi libovolnou postavu okrast maximalne jedenkrat za realnou hodinu.



bych to snad navazala na nejaky predmet do inventare, ktery by se aktivoval meditaci a slo by to pouzit spise jednou za meditaci nez jednou za real hodinu, myslim ze by to mel tak skripter snazsi.

_________________
Xantipa

http://thalie.pilsfree.cz/pravidla-hry-217.htm
najdete mě na discordu: https://discord.gg/WgJwKG


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 14:51 21. Dec 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Použití předmětu vyvolá takovou tu animaci rukama dopředu, takže tim to dělat dost dobře nejde. Chce to upravit nějaký featy.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 16:10 21. Dec 2009 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:02 28. May 2007
Posts: 191
Location: Praha
Trochu si stále špatně rozumíme, nejde mi o to, abych mohl brát někomu prsteny za 20 mil zl. Nebo miliony zl lidem, kteří je nosí při sobe jak tu někdo píše. Chápu, že je to i dosti náročné pro jednoho člověka dát do provozu systém okrádání tak aby byl funkční a trochu logický. Já jen chtěl nějaké jednoduché a rychle řešení, třeba krade se jen zlato do max. 100 zl. A nechat stejný systém… prozatím. I když také nevím jak je jen toto náročné nastavit a dát do hry. To je prostě vše. Když nic takového nejde tak proste okrádaní nebude. Já jen zda má do toho cenu dávat nějaké body nebo ne třeba to někoho to zajímá.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna
PostPosted: 16:43 21. Dec 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
Lorelei wrote:
Trochu si stále špatně rozumíme, nejde mi o to, abych mohl brát někomu prsteny za 20 mil zl. Nebo miliony zl lidem, kteří je nosí při sobe jak tu někdo píše. Chápu, že je to i dosti náročné pro jednoho člověka dát do provozu systém okrádání tak aby byl funkční a trochu logický. Já jen chtěl nějaké jednoduché a rychle řešení, třeba krade se jen zlato do max. 100 zl. A nechat stejný systém… prozatím. I když také nevím jak je jen toto náročné nastavit a dát do hry. To je prostě vše. Když nic takového nejde tak proste okrádaní nebude. Já jen zda má do toho cenu dávat nějaké body nebo ne třeba to někoho to zajímá.


Dobře, ať tedy je stanoveno, že se krade jen zlato a to jen 100 zlatých, ale úspěšné ukradení musí zrušit veškeré ukrývání a neviditelnosti a okradený musí dostat hlášku "Bylo vám ukradeno 100 zlatých " aby mohl na zloděje reagovat !
Jinak z názoru, že zloději patří do basy nebo na šiběnici neustoupím.

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits