Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 04:45 29. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 88 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:09 17. Feb 2008 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 23:43 08. May 2007
Posts: 313
Location: Praha
@Aznar:
Jenže to, co píšeš na mě působí dojmem:
"Dynamický spawn je super. Trocha adrenalinu (a xp *rejp* :)) se vždycky hodí, ale v žádným případě by to nemělo postavu ohrozit (natožpak zabít!), neb to je pak nehratelný."
Pokud je postava hloupá a vydá se v noci na cestu ,o které je známo, že ji přepadaj banditi... :roll:

_________________
Vaillardo Vran:


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:11 17. Feb 2008 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 07:49 03. Jul 2007
Posts: 379
zamknete to, tohle fakt nikam nevede, nedokazu argumentovat na porad stejny veci, ktery opakujete dokola a ani me to nebavi...
pro kazdyho dalsiho kdo by chtel reagovat v podobnym duchu, tak moji odpoved uz tady najdete na 90% nekde vys

_________________
Terner Matson - ivorsky rybar a lovec
Lori Blaberk - trochu blazniva trpaslici carodejka
Grul - postrach Ivory


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:13 17. Feb 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Aznar wrote:
...

Já tě taky chápu, na nízkym lvl tam prostě přes ty bandity neprojdeš. Vlci se daj se štěstim obejít, ale banditi ne. To že člověk může počkat do rána a slušnej člověk je přes noc ve městě je sice hezký, ale ač mam rád RP tak nemam na to sedět sám 2 hodiny (real) někde na lavičce a čekat až se rozední.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:14 17. Feb 2008 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 07:49 03. Jul 2007
Posts: 379
igor wrote:
ač mam rád RP tak nemam na to sedět sám 2 hodiny (real) někde na lavičce a čekat až se rozední.

bingo

_________________
Terner Matson - ivorsky rybar a lovec
Lori Blaberk - trochu blazniva trpaslici carodejka
Grul - postrach Ivory


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:16 17. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Nikto nikomu nekaze sediet na lavicke kdesi, vravim ze do Karathy vedu aj ine cesty. Chces najkratsiu tak znasaj riziko. Nevravim ze na tych inych cestach riziko nehrozi

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:20 17. Feb 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
OneHeart wrote:
...

A co třeba z důvodu nebezpečnosti zamykat na noc města? Jen blázen by šel v noci sám po cestě natož někam do lesa. Řádí tu tieflingové a drowové, já bych ty města radši zavřel a nepustil nikoho ven ani dovnitř. Dynamickej spawn je fajn, ale klidně bych nastavil aby u medvědů se vyskytovali náhodně lítí medvědi nebo u plivníků ty slepice co pohledem zkamení. Ale do Karathy nevede žádná jiná rozumná cesta a postava co tamtudy potřebuje projít (do banky, pro jídlo, vyspat se, na pivo) se holt odpojí a počká na den...

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:22 17. Feb 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Daanri wrote:
Nikto nikomu nekaze sediet na lavicke kdesi, vravim ze do Karathy vedu aj ine cesty. Chces najkratsiu tak znasaj riziko. Nevravim ze na tych inych cestach riziko nehrozi

No nevim, dá se dostat cestou přes medvědy a orky, o dost delší a nebezpečnější než banditi nebo druhou stranou přes ty pavouky co tě chytí do pavučiny, a při kousnutí tě otráví a sníží ti vlastnost (nevim jakou) - tu bych taky neriskoval, pokud sníží např. sílu tak i pro bojovníka je to konečná, přestane trefovat a s přetíženim taky neutečeš. O jiné cestě nevim.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:24 17. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Uz to tady bylo opakovany snad desetkrat, takze to zopakuju jeste jednou. Prima cesta mezi Karathou a Ivory je v noci nebezpecna. Ano. Tak sakra to snad chces, aby nebezpeci cihalo jen kdesi v zapadlych dungeonech, ve chvili, kde se rozhodnes jit za dobrodruzstvim? Sakra neprijde ti to trochu moc pohadkovy?

Ale to jsem odbocil.

To dulezity a opakovany sdeleni je:
Pokud uvidis na ceste bandity (a ze's je videl nez jsi na ne zacal utocit) tak sakra prece zkus jinou cestu ne?!
Jasne, je to nejkratsi cesta a proto neni vzdy bezpecna. Co ti brani to obejit jinudy? A obchazeli jsme to nedavno bez jakyhkoliv problemu na 3. levelu.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:25 17. Feb 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 18:37 29. Apr 2007
Posts: 1260
Location: vsudeANDnikde
Daanri wrote:
Nikto nikomu nekaze sediet na lavicke kdesi, vravim ze do Karathy vedu aj ine cesty. Chces najkratsiu tak znasaj riziko. Nevravim ze na tych inych cestach riziko nehrozi

ROFL Daanri promin, ale co ti na tohle mam povidat? nejvice bezpecna cesta ktera existuje prave tahle to vi kazdej krapet znalej thalie....navic obejit bandity nejde, zkosuel sem t ose segrou nedavno po wipu kdyz se tam spawnuli ve dne a haedjte kcemu sme dosli? NEJDE TO :D takze bych byl rad kdyby ste mi vokazali tu paradni zkratku, nebo i vobrovsky dlouhou cestu ktera se da projit. Takez alespon to obchazeni muzete laskave vynechat, kdyz uz se uznava ze dynamickej je hustej a musiem s tim pocitat.

_________________
stiznosti sem -> 291472609
jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska ***
ministerstvo zabavy varuje:
creeping zabiiji!!!

Pisu sam za sebe


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:28 17. Feb 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 18:37 29. Apr 2007
Posts: 1260
Location: vsudeANDnikde
kucik wrote:
To dulezity a opakovany sdeleni je:
Pokud uvidis na ceste bandity (a ze's je videl nez jsi na ne zacal utocit) tak sakra prece zkus jinou cestu ne?!
Jasne, je to nejkratsi cesta a proto neni vzdy bezpecna. Co ti brani to obejit jinudy? A obchazeli jsme to nedavno bez jakyhkoliv problemu na 3. levelu.

jo, lae riskovali ste uplne stejne nekde typuju u odbocky k orkum a dornovu lovisti, nabo pak na vychodni stezce nebo jak se to menuje kde se vobjevuji liti vlci.... :D takez nevim co je lepsi

_________________
stiznosti sem -> 291472609
jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska ***
ministerstvo zabavy varuje:
creeping zabiiji!!!

Pisu sam za sebe


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:30 17. Feb 2008 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 07:49 03. Jul 2007
Posts: 379
kucik wrote:
Co ti brani to obejit jinudy? A obchazeli jsme to nedavno bez jakyhkoliv problemu na 3. levelu.

pak o takovy ceste nevim, coz samozrejme neznamena, ze opravdu neni...
pokud ano, tak to meni situaci, ja mel doted za to, ze pokud zvolim jinou cestu nez tu nejkratsi, tak to znamena na 90% smrt

_________________
Terner Matson - ivorsky rybar a lovec
Lori Blaberk - trochu blazniva trpaslici carodejka
Grul - postrach Ivory


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:36 17. Feb 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 18:37 29. Apr 2007
Posts: 1260
Location: vsudeANDnikde
Aznar wrote:
kucik wrote:
Co ti brani to obejit jinudy? A obchazeli jsme to nedavno bez jakyhkoliv problemu na 3. levelu.

pak o takovy ceste nevim, coz samozrejme neznamena, ze opravdu neni...
pokud ano, tak to meni situaci, ja mel doted za to, ze pokud zvolim jinou cestu nez tu nejkratsi, tak to znamena na 90% smrt

Logicky by mela, protoze ostatni dve vedou da se rict opravdu divocinou. Vzhledem ktomu, ze postava nemuze vedet kde se co vyskytuje jak v noci tak za dne. Je logicke jit tou nekratsi a co nejrychleji. Jenze je taky stejne logicke, zustat drepakovat pres noc nekde pobliz osidlenych oblasti. Maximalne dojit pres lokace ktere mi jako postave sou natolik zname, ze i s opatrnosti muzu lehce ocekavat co mi muze cekat.

_________________
stiznosti sem -> 291472609
jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska ***
ministerstvo zabavy varuje:
creeping zabiiji!!!

Pisu sam za sebe


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:42 17. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Kiri wrote:
jo, lae riskovali ste uplne stejne nekde typuju u odbocky k orkum a dornovu lovisti, nabo pak na vychodni stezce nebo jak se to menuje kde se vobjevuji liti vlci.... :D takez nevim co je lepsi


Tak to bych to tu asi nepsal nemyslis? To ti mam tu cestu popsat a zdokumentovat, kudy se mas pohybovat, aby na tebe nic nevybehlo?
Fajn vlky obejdes bez problemu (pokud se vubec spawnou).
Orci? No promin ale pokud se nerozhodnes udelat si odbocku do jejich tabora, tak je ani neuvidis.
Pak te mozna budou ohrozovat svymi pohledy hranicari z Dornova utociste, ale i to jde s troskou umu a pevnyma nervama prezit.
Medvedi: Bud budes trochu klickovat, nebo holt toho jednoho az dva zabijes. Pokud se nerozhodnes navstivit jejich doupe, tak to taky neni takova tragedie.
Vlci: Mno...na desatym levelu uz by chudinka postava mohla jednoho takovyho pejska udolat, nebo ne?
Jezevci: Tak tady se lame chleba. Jezevce prezijou skutecne jen ti nejostrilenejsi bojovnici.
Konecne Ivorsti strazni - ty jsou pro nektere postavy jistou zahubou.

Co z toho plyne? Fakt je to naprosto nepruchozi.

Aha, takze chyba je v tom, ze chudinka postava na 10. levelu nezjistila, ze z Karathy vede vic cest? No to je fakt vazna chyba nastaveni hry.

// Pokud jste v tom postrehli trochu ironie, ctete spatne. Je ji tam totiz vic nez jen trochu.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:48 17. Feb 2008 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
kucik wrote:
Aha, takze chyba je v tom, ze chudinka postava na 10. levelu nezjistila, ze z Karathy vede vic cest? No to je fakt vazna chyba nastaveni hry.


Da se to vystihnout jednim slovem: nehratelny!!! :mrgreen:

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
 

 Post subject: Re: dynamicky spawn
PostPosted: 14:53 17. Feb 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Rejty wrote:
Da se to vystihnout jednim slovem: nehratelny!!! :mrgreen:

No hele taky jsem nad tim zauvažoval, když paladin se 60 životama (5.lvl) začal bojovat s lítym jezevcem... paladin skoro za celou dobu nehodil víc jak hodnotu známky ze školy za kterou tě doma pochválí. Zato jezevec prošel nejspíš elitním výcvikem a po souboji s nim mi zbyly 3 životy.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 88 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits