 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
OneHeart
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:09 17. Feb 2008 |
|
Joined: 23:43 08. May 2007 Posts: 313 Location: Praha
|
@Aznar: Jenže to, co píšeš na mě působí dojmem: "Dynamický spawn je super. Trocha adrenalinu (a xp *rejp*  ) se vždycky hodí, ale v žádným případě by to nemělo postavu ohrozit (natožpak zabít!), neb to je pak nehratelný." Pokud je postava hloupá a vydá se v noci na cestu ,o které je známo, že ji přepadaj banditi... 
_________________ Vaillardo Vran:
|
|
Top |
|
Aznar
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:11 17. Feb 2008 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 07:49 03. Jul 2007 Posts: 379
|
zamknete to, tohle fakt nikam nevede, nedokazu argumentovat na porad stejny veci, ktery opakujete dokola a ani me to nebavi... pro kazdyho dalsiho kdo by chtel reagovat v podobnym duchu, tak moji odpoved uz tady najdete na 90% nekde vys
_________________ Terner Matson - ivorsky rybar a lovec Lori Blaberk - trochu blazniva trpaslici carodejka Grul - postrach Ivory
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:13 17. Feb 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
Aznar wrote: ... Já tě taky chápu, na nízkym lvl tam prostě přes ty bandity neprojdeš. Vlci se daj se štěstim obejít, ale banditi ne. To že člověk může počkat do rána a slušnej člověk je přes noc ve městě je sice hezký, ale ač mam rád RP tak nemam na to sedět sám 2 hodiny (real) někde na lavičce a čekat až se rozední.
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
Aznar
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:14 17. Feb 2008 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 07:49 03. Jul 2007 Posts: 379
|
igor wrote: ač mam rád RP tak nemam na to sedět sám 2 hodiny (real) někde na lavičce a čekat až se rozední. bingo
_________________ Terner Matson - ivorsky rybar a lovec Lori Blaberk - trochu blazniva trpaslici carodejka Grul - postrach Ivory
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:16 17. Feb 2008 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Nikto nikomu nekaze sediet na lavicke kdesi, vravim ze do Karathy vedu aj ine cesty. Chces najkratsiu tak znasaj riziko. Nevravim ze na tych inych cestach riziko nehrozi
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:20 17. Feb 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
OneHeart wrote: ... A co třeba z důvodu nebezpečnosti zamykat na noc města? Jen blázen by šel v noci sám po cestě natož někam do lesa. Řádí tu tieflingové a drowové, já bych ty města radši zavřel a nepustil nikoho ven ani dovnitř. Dynamickej spawn je fajn, ale klidně bych nastavil aby u medvědů se vyskytovali náhodně lítí medvědi nebo u plivníků ty slepice co pohledem zkamení. Ale do Karathy nevede žádná jiná rozumná cesta a postava co tamtudy potřebuje projít (do banky, pro jídlo, vyspat se, na pivo) se holt odpojí a počká na den...
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:22 17. Feb 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
Daanri wrote: Nikto nikomu nekaze sediet na lavicke kdesi, vravim ze do Karathy vedu aj ine cesty. Chces najkratsiu tak znasaj riziko. Nevravim ze na tych inych cestach riziko nehrozi No nevim, dá se dostat cestou přes medvědy a orky, o dost delší a nebezpečnější než banditi nebo druhou stranou přes ty pavouky co tě chytí do pavučiny, a při kousnutí tě otráví a sníží ti vlastnost (nevim jakou) - tu bych taky neriskoval, pokud sníží např. sílu tak i pro bojovníka je to konečná, přestane trefovat a s přetíženim taky neutečeš. O jiné cestě nevim.
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:24 17. Feb 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Uz to tady bylo opakovany snad desetkrat, takze to zopakuju jeste jednou. Prima cesta mezi Karathou a Ivory je v noci nebezpecna. Ano. Tak sakra to snad chces, aby nebezpeci cihalo jen kdesi v zapadlych dungeonech, ve chvili, kde se rozhodnes jit za dobrodruzstvim? Sakra neprijde ti to trochu moc pohadkovy?
Ale to jsem odbocil.
To dulezity a opakovany sdeleni je: Pokud uvidis na ceste bandity (a ze's je videl nez jsi na ne zacal utocit) tak sakra prece zkus jinou cestu ne?! Jasne, je to nejkratsi cesta a proto neni vzdy bezpecna. Co ti brani to obejit jinudy? A obchazeli jsme to nedavno bez jakyhkoliv problemu na 3. levelu.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:25 17. Feb 2008 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
Daanri wrote: Nikto nikomu nekaze sediet na lavicke kdesi, vravim ze do Karathy vedu aj ine cesty. Chces najkratsiu tak znasaj riziko. Nevravim ze na tych inych cestach riziko nehrozi ROFL Daanri promin, ale co ti na tohle mam povidat? nejvice bezpecna cesta ktera existuje prave tahle to vi kazdej krapet znalej thalie....navic obejit bandity nejde, zkosuel sem t ose segrou nedavno po wipu kdyz se tam spawnuli ve dne a haedjte kcemu sme dosli? NEJDE TO  takze bych byl rad kdyby ste mi vokazali tu paradni zkratku, nebo i vobrovsky dlouhou cestu ktera se da projit. Takez alespon to obchazeni muzete laskave vynechat, kdyz uz se uznava ze dynamickej je hustej a musiem s tim pocitat.
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:28 17. Feb 2008 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
kucik wrote: To dulezity a opakovany sdeleni je: Pokud uvidis na ceste bandity (a ze's je videl nez jsi na ne zacal utocit) tak sakra prece zkus jinou cestu ne?! Jasne, je to nejkratsi cesta a proto neni vzdy bezpecna. Co ti brani to obejit jinudy? A obchazeli jsme to nedavno bez jakyhkoliv problemu na 3. levelu. jo, lae riskovali ste uplne stejne nekde typuju u odbocky k orkum a dornovu lovisti, nabo pak na vychodni stezce nebo jak se to menuje kde se vobjevuji liti vlci....  takez nevim co je lepsi
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
Aznar
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:30 17. Feb 2008 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 07:49 03. Jul 2007 Posts: 379
|
kucik wrote: Co ti brani to obejit jinudy? A obchazeli jsme to nedavno bez jakyhkoliv problemu na 3. levelu. pak o takovy ceste nevim, coz samozrejme neznamena, ze opravdu neni... pokud ano, tak to meni situaci, ja mel doted za to, ze pokud zvolim jinou cestu nez tu nejkratsi, tak to znamena na 90% smrt
_________________ Terner Matson - ivorsky rybar a lovec Lori Blaberk - trochu blazniva trpaslici carodejka Grul - postrach Ivory
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:36 17. Feb 2008 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
Aznar wrote: kucik wrote: Co ti brani to obejit jinudy? A obchazeli jsme to nedavno bez jakyhkoliv problemu na 3. levelu. pak o takovy ceste nevim, coz samozrejme neznamena, ze opravdu neni... pokud ano, tak to meni situaci, ja mel doted za to, ze pokud zvolim jinou cestu nez tu nejkratsi, tak to znamena na 90% smrt Logicky by mela, protoze ostatni dve vedou da se rict opravdu divocinou. Vzhledem ktomu, ze postava nemuze vedet kde se co vyskytuje jak v noci tak za dne. Je logicke jit tou nekratsi a co nejrychleji. Jenze je taky stejne logicke, zustat drepakovat pres noc nekde pobliz osidlenych oblasti. Maximalne dojit pres lokace ktere mi jako postave sou natolik zname, ze i s opatrnosti muzu lehce ocekavat co mi muze cekat.
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:42 17. Feb 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Kiri wrote: jo, lae riskovali ste uplne stejne nekde typuju u odbocky k orkum a dornovu lovisti, nabo pak na vychodni stezce nebo jak se to menuje kde se vobjevuji liti vlci....  takez nevim co je lepsi Tak to bych to tu asi nepsal nemyslis? To ti mam tu cestu popsat a zdokumentovat, kudy se mas pohybovat, aby na tebe nic nevybehlo? Fajn vlky obejdes bez problemu (pokud se vubec spawnou). Orci? No promin ale pokud se nerozhodnes udelat si odbocku do jejich tabora, tak je ani neuvidis. Pak te mozna budou ohrozovat svymi pohledy hranicari z Dornova utociste, ale i to jde s troskou umu a pevnyma nervama prezit. Medvedi: Bud budes trochu klickovat, nebo holt toho jednoho az dva zabijes. Pokud se nerozhodnes navstivit jejich doupe, tak to taky neni takova tragedie. Vlci: Mno...na desatym levelu uz by chudinka postava mohla jednoho takovyho pejska udolat, nebo ne? Jezevci: Tak tady se lame chleba. Jezevce prezijou skutecne jen ti nejostrilenejsi bojovnici. Konecne Ivorsti strazni - ty jsou pro nektere postavy jistou zahubou. Co z toho plyne? Fakt je to naprosto nepruchozi. Aha, takze chyba je v tom, ze chudinka postava na 10. levelu nezjistila, ze z Karathy vede vic cest? No to je fakt vazna chyba nastaveni hry. // Pokud jste v tom postrehli trochu ironie, ctete spatne. Je ji tam totiz vic nez jen trochu.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:48 17. Feb 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
kucik wrote: Aha, takze chyba je v tom, ze chudinka postava na 10. levelu nezjistila, ze z Karathy vede vic cest? No to je fakt vazna chyba nastaveni hry. Da se to vystihnout jednim slovem: nehratelny!!! 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: dynamicky spawn Posted: 14:53 17. Feb 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
Rejty wrote: Da se to vystihnout jednim slovem: nehratelny!!!  No hele taky jsem nad tim zauvažoval, když paladin se 60 životama (5.lvl) začal bojovat s lítym jezevcem... paladin skoro za celou dobu nehodil víc jak hodnotu známky ze školy za kterou tě doma pochválí. Zato jezevec prošel nejspíš elitním výcvikem a po souboji s nim mi zbyly 3 životy.
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |