 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
pavad
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 15:31 20. Mar 2014 |
|
 |
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
kucik wrote: Ne, to by vznikl strašnej chaos. Neslo by to poresit zavesenim na funkci OnEquip? Ktera by otestovala zda je item pro wiz/sorc a pokud ne, tak by item sundala dolu?
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 15:33 20. Mar 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
pavad wrote: kucik wrote: Ne, to by vznikl strašnej chaos. Neslo by to poresit zavesenim na funkci OnEquip? Ktera by otestovala zda je item pro wiz/sorc a pokud ne, tak by item sundala dolu? Právě tim bysme imho zaváděli hroznej bordel a takovou nelogiku do mechaniky.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 15:38 20. Mar 2014 |
|
 |
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
Zrušit UMD, už ted je velmi k ničemu..... dorazil bych ho, pokud to pomuze jiným věcem.
|
|
Top |
|
Mourisson1
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 15:42 20. Mar 2014 |
|
Joined: 15:58 20. Aug 2012 Posts: 945 Location: Somewhere I belong
|
Ty asi UMD tak trochu nepoužíváš, viď?
_________________ Luth'arth Tel'vien
Morn'ango et Hravanlómë - Jabkožrout a hlídací pes. Elrienavien - Nico Robin #2 Sithe'sarol - žádejte u svého lékaře El'thien Erume - “As above, so below” Lothias Telvunar Tarlen
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 15:47 20. Mar 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
pavad wrote: Aulus wrote: A nešlo by udělat to, že by damagová kouzla mohla být seslána dvakrát, než se "vyplýtvají"? Pokud si dobre pamatuji tak nejde - tohle je hardcoded. (kdyz tak at me nekdo povolanejsi opravi) Tohle jde v pohodě.
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 15:50 20. Mar 2014 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Shaman88 wrote: pavad wrote: Aulus wrote: A nešlo by udělat to, že by damagová kouzla mohla být seslána dvakrát, než se "vyplýtvají"? Pokud si dobre pamatuji tak nejde - tohle je hardcoded. (kdyz tak at me nekdo povolanejsi opravi) Tohle jde v pohodě. Tohle bych nezaváděl. Anebo můžete udělat Frynovi radost a navázat do na komponenty (ačkoliv ani to se mi nelíbí).
_________________ .
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 15:50 20. Mar 2014 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
V čem by to byla nelogika, kdyby to umožnilo používat jen hůlky a svitky?
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 15:52 20. Mar 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Rejty wrote: UMD tohle právě úplně zabíjí. Vytvořím pro mágy např. silné róby s pohlcením, ale přes UMD je nasadí kdekdo, takže ve výsledku neposílím ani tak mágy, jako někoho jiného. Muselo by se UMD povolit jen na hůlky a svitky, potom by bylo možné ladit některá povolání přes předměty. Ví někdo, zda je tato úprava toho skillu možná, nebo je to hardcoded? Tak dá se to řešit, ale dost blbě. Jde tam zavést několik podmínek namísto jedné, takže třeba hůl by měla podmínku: Povolání: Sorc/Wiz Přesvědčení: Good Rasa: Elf Tam pak naskáčou slušný čísla, který nenasadí ani fakt hustej UMDčkař. Blbý je že by muselo vzniknout strašně moc variant totožných hůlek  No a nebo rozhrabat scripty a dát těm itemům UMD náročnost 150 a nazdar, jen nevím jesti je to zrovna jednoduchej krok, pokud by to šlo někam zadat u vytváření itemu, bylo by vyhráno.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 16:02 20. Mar 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Nejjednodušší by byl spíš nějaký item který ti tu hůlku vytvoří, jako že budeš mít magickou brašnu na magickou hůlku použiješ ji vypadne ti z ní magická hůlka (jako šípy z toulce) a tam můžeš dát kontrolu jestli je to mág. No a k tomu nastavíš aby daný předmět hůlky byl neodložitelný.
|
|
Top |
|
Grin
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 08:30 21. Mar 2014 |
|
Joined: 19:11 19. May 2011 Posts: 614
|
To Bahnak: kdyz udelas takhle alternativu pro kazdy presvedceni a rasu , nestane se to ze UMDckar najde vzdy alternativu k sobe(rasu.presvedceni) a defakto bude muset s UMD prekonat zas jen povolani?
_________________ Ra'wirr - specialista na přežítí, podobný spíše kryse, se kterými dlouhá léta žil, než ušlechtilému drowovi Ragnrak - Duergaří bouřlivák, pramálo věrný tradici svých předků... Momentálně maňáskový a břichomluvecký samouk.
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 10:00 21. Mar 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Jono, stane, takže vlastně taky zase nic. Tak pak nevím jak to ošetřit, leda prohrabat ty scripty a tu UMD hodnotu tam nasázet růčo - pokud to jde.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Absinthorix
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 11:21 21. Mar 2014 |
|
Joined: 23:28 05. Feb 2010 Posts: 3017
|
A musí to být systémové? Nestačí že by ty róby byly na prodej pro certifikované mágy a kohokoliv jiného by s takovým předmětem viděli stráže/ostatní mágové, byl by jednoduše zmizen pod hladinou?
Viz.: zákaz nošení helem co vypadaly jako kapuce... prostě máš u sebe nepovolený předmět a čau. (Ano otrava pro DM policii a spoleh na hráčskou slušnost - ale rozhodně jednodušší než UMD a systémy a tak)
_________________ Vojen Bouřný „Hudba je klíč k ženskému srdci.“
horlivý bojovník za krásu a estetično ʇoıpı ɐ ʇuɐɹoubı ýuןsʎɯoɹoɥɔ ýusnʞʌǝu
Balík kompletní bardské hudby - funkční a správný ke stažení
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 12:06 21. Mar 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Všemi deseti jsem pro systémové vyřešení. Jakýkoliv sebemenší sledovací proces, který vyžaduje byť jen chvilkovou přítomnost DM, dělá z dotyčného DM dělníka, namísto aby se bavil, tak tupě něco kontroluje a kliká. To akorát bere chuť logovat. Raději to vymyslet a pak už neřešit než přidat další kolonku do nějakých pomyslných úkolů DM.
Mě napadlo to zkombinovat, že třebas mág na 20 levlu by dostal klíč od speciálního obchůdku v magický věži. Ten by byl nastaven jako neodložitelný a zároveň by podmínkou rozhovoru obchodníka s postavou byla přítomnost klíče v inventáři. (tím by se zabránilo Hajdařům proplížit do obchodu a kupovat itemy) Získané nakoupené hole by taktéž byly nastaveny jako neodložitelné. (a tímto by se zabránilo šíření holí po planetě) Stačilo by pak vymyslet jak se "zbytečných holí" zbavovat a bylo by. (Možná prsknout jim tam výkupní stolek a do rozhovoru přidat řádek: "Chci se zbavit té hole co máš ve stolku"...?)
...prostě jen mi to v hlavě nedá...
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Aulus
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 12:08 21. Mar 2014 |
|
Joined: 17:31 22. Jan 2012 Posts: 5998 Location: Nový Jičín / Brno
|
A co tohle řešení? Mně osobně se líbí. Shaman88 wrote: Nejjednodušší by byl spíš nějaký item který ti tu hůlku vytvoří, jako že budeš mít magickou brašnu na magickou hůlku použiješ ji vypadne ti z ní magická hůlka (jako šípy z toulce) a tam můžeš dát kontrolu jestli je to mág. No a k tomu nastavíš aby daný předmět hůlky byl neodložitelný.
_________________ "Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků "But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 12:18 21. Mar 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Já nerozumim, proč dělat takový workaround. Od toho má wizard prostě spelly. K čemu bude dobré, že bude mít kapesní craft na hůlky? Jednak to bude zbytečně zabírat pole v invu a druhak se to bude hůř balancovat, když se bude navíc řešit, co si může vycraftit za hůlky jako bonus ke spellům, které umí.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |