Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 13:46 21. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 128 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:31 20. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
kucik wrote:
Ne, to by vznikl strašnej chaos.
Neslo by to poresit zavesenim na funkci OnEquip? Ktera by otestovala zda je item pro wiz/sorc a pokud ne, tak by item sundala dolu?

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:33 20. Mar 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
pavad wrote:
kucik wrote:
Ne, to by vznikl strašnej chaos.
Neslo by to poresit zavesenim na funkci OnEquip? Ktera by otestovala zda je item pro wiz/sorc a pokud ne, tak by item sundala dolu?

Právě tim bysme imho zaváděli hroznej bordel a takovou nelogiku do mechaniky.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:38 20. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Zrušit UMD, už ted je velmi k ničemu..... dorazil bych ho, pokud to pomuze jiným věcem.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:42 20. Mar 2014 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:58 20. Aug 2012
Posts: 945
Location: Somewhere I belong
Ty asi UMD tak trochu nepoužíváš, viď?

_________________
Luth'arth Tel'vien

Morn'ango et Hravanlómë - Jabkožrout a hlídací pes.
Elrienavien - Nico Robin #2
Sithe'sarol - žádejte u svého lékaře
El'thien Erume - “As above, so below”
Lothias Telvunar Tarlen


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:47 20. Mar 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
pavad wrote:
Aulus wrote:
A nešlo by udělat to, že by damagová kouzla mohla být seslána dvakrát, než se "vyplýtvají"?
Pokud si dobre pamatuji tak nejde - tohle je hardcoded. (kdyz tak at me nekdo povolanejsi opravi)

Tohle jde v pohodě.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:50 20. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Shaman88 wrote:
pavad wrote:
Aulus wrote:
A nešlo by udělat to, že by damagová kouzla mohla být seslána dvakrát, než se "vyplýtvají"?
Pokud si dobre pamatuji tak nejde - tohle je hardcoded. (kdyz tak at me nekdo povolanejsi opravi)

Tohle jde v pohodě.

Tohle bych nezaváděl. Anebo můžete udělat Frynovi radost a navázat do na komponenty (ačkoliv ani to se mi nelíbí).

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:50 20. Mar 2014 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
V čem by to byla nelogika, kdyby to umožnilo používat jen hůlky a svitky?

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 15:52 20. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Rejty wrote:
UMD tohle právě úplně zabíjí. Vytvořím pro mágy např. silné róby s pohlcením, ale přes UMD je nasadí kdekdo, takže ve výsledku neposílím ani tak mágy, jako někoho jiného. Muselo by se UMD povolit jen na hůlky a svitky, potom by bylo možné ladit některá povolání přes předměty. Ví někdo, zda je tato úprava toho skillu možná, nebo je to hardcoded?


Tak dá se to řešit, ale dost blbě.
Jde tam zavést několik podmínek namísto jedné, takže třeba hůl by měla podmínku:

Povolání: Sorc/Wiz
Přesvědčení: Good
Rasa: Elf

Tam pak naskáčou slušný čísla, který nenasadí ani fakt hustej UMDčkař.
Blbý je že by muselo vzniknout strašně moc variant totožných hůlek :-(
No a nebo rozhrabat scripty a dát těm itemům UMD náročnost 150 a nazdar, jen nevím jesti je to zrovna jednoduchej krok, pokud by to šlo někam zadat u vytváření itemu, bylo by vyhráno.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 16:02 20. Mar 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Nejjednodušší by byl spíš nějaký item který ti tu hůlku vytvoří, jako že budeš mít magickou brašnu na magickou hůlku použiješ ji vypadne ti z ní magická hůlka (jako šípy z toulce) a tam můžeš dát kontrolu jestli je to mág. No a k tomu nastavíš aby daný předmět hůlky byl neodložitelný.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 08:30 21. Mar 2014 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 19:11 19. May 2011
Posts: 614
To Bahnak:
kdyz udelas takhle alternativu pro kazdy presvedceni a rasu , nestane se to ze UMDckar najde vzdy alternativu k sobe(rasu.presvedceni) a defakto bude muset s UMD prekonat zas jen povolani?

_________________
Ra'wirr - specialista na přežítí, podobný spíše kryse, se kterými dlouhá léta žil, než ušlechtilému drowovi
Ragnrak - Duergaří bouřlivák, pramálo věrný tradici svých předků... Momentálně maňáskový a břichomluvecký samouk.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 10:00 21. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Jono, stane, takže vlastně taky zase nic.
Tak pak nevím jak to ošetřit, leda prohrabat ty scripty a tu UMD hodnotu tam nasázet růčo - pokud to jde.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 11:21 21. Mar 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 23:28 05. Feb 2010
Posts: 3017
A musí to být systémové? Nestačí že by ty róby byly na prodej pro certifikované mágy a kohokoliv jiného by s takovým předmětem viděli stráže/ostatní mágové, byl by jednoduše zmizen pod hladinou?

Viz.: zákaz nošení helem co vypadaly jako kapuce... prostě máš u sebe nepovolený předmět a čau.
(Ano otrava pro DM policii a spoleh na hráčskou slušnost - ale rozhodně jednodušší než UMD a systémy a tak)

_________________
Vojen Bouřný
„Hudba je klíč k ženskému srdci.“

horlivý bojovník za krásu a estetično
ʇoıpı ɐ ʇuɐɹoubı ýuןsʎɯoɹoɥɔ ýusnʞʌǝu


Balík kompletní bardské hudby - funkční a správný ke stažení


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 12:06 21. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Všemi deseti jsem pro systémové vyřešení. Jakýkoliv sebemenší sledovací proces, který vyžaduje byť jen chvilkovou přítomnost DM, dělá z dotyčného DM dělníka, namísto aby se bavil, tak tupě něco kontroluje a kliká. To akorát bere chuť logovat. Raději to vymyslet a pak už neřešit než přidat další kolonku do nějakých pomyslných úkolů DM.

Mě napadlo to zkombinovat, že třebas mág na 20 levlu by dostal klíč od speciálního obchůdku v magický věži. Ten by byl nastaven jako neodložitelný a zároveň by podmínkou rozhovoru obchodníka s postavou byla přítomnost klíče v inventáři.
(tím by se zabránilo Hajdařům proplížit do obchodu a kupovat itemy)
Získané nakoupené hole by taktéž byly nastaveny jako neodložitelné.
(a tímto by se zabránilo šíření holí po planetě)
Stačilo by pak vymyslet jak se "zbytečných holí" zbavovat a bylo by.
(Možná prsknout jim tam výkupní stolek a do rozhovoru přidat řádek: "Chci se zbavit té hole co máš ve stolku"...?)

...prostě jen mi to v hlavě nedá...

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 12:08 21. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
A co tohle řešení? Mně osobně se líbí. :)
Shaman88 wrote:
Nejjednodušší by byl spíš nějaký item který ti tu hůlku vytvoří, jako že budeš mít magickou brašnu na magickou hůlku použiješ ji vypadne ti z ní magická hůlka (jako šípy z toulce) a tam můžeš dát kontrolu jestli je to mág. No a k tomu nastavíš aby daný předmět hůlky byl neodložitelný.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů
PostPosted: 12:18 21. Mar 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Já nerozumim, proč dělat takový workaround. Od toho má wizard prostě spelly.
K čemu bude dobré, že bude mít kapesní craft na hůlky? Jednak to bude zbytečně zabírat pole v invu a druhak se to bude hůř balancovat, když se bude navíc řešit, co si může vycraftit za hůlky jako bonus ke spellům, které umí.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 128 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits