 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
igor
|
Post subject: Banditi Posted: 01:19 12. Mar 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
Jen mě tak napadalo, jestli by šlo udělat to, že např. u banditů před Karathou by byla možnost usmlouvat/koupit si průchod lokací. Tím myslim že by postava využila např. svojí charismu či přesvědčování k tomu aby ve zdraví prošla.
"Jseš ve špatnej čas na špatnym místě hlupáku! Chlapi postarejte se o něj!" "Nechte mě prosím naživu, dam vám všechno co mám." *následuje hod na přesvědčování* (pokud úspěch): *Bandita tě obral o (random(10-50zl))* "Zmiz odtaď než si to rozmyslim." (neúspěch): "Oberte ho a mrtvolu hoďte do propasti!" *následuje klasický boj*
Třeba by to bylo takový zpestření u inteligentnějších potvor a silově slabší, zato charizmatičtější postavy by se mohli vykecat či vykoupit ve zdraví.
PS: Nehraju a ani si nestěžuju na silnej spawn či omezení projít někudy nejkratší cestou.
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
Anurin
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 01:34 12. Mar 2008 |
|
Joined: 10:40 20. May 2007 Posts: 83
|
igor wrote: ... To zní velmi zajímavě. 
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 15:31 13. Mar 2008 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
Jo dobrej nápad, šlo by to udělat i u jinecjh lokací 
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
Shifter
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 15:39 13. Mar 2008 |
|
Joined: 20:26 05. Dec 2007 Posts: 287 Location: KutnaHora/Praha
|
Taky bych rekl ze je to dobry, ale od charizmaticke postavy s bodama v presvedcovani to asi nema tu spravnou vahu 
_________________ Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"
|
|
Top |
|
Pajule
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 16:54 13. Mar 2008 |
|
Joined: 13:23 30. Apr 2007 Posts: 4709 Location: Gremliní nora pod sněhem
|
me se to hódně libi
_________________ Nieninquë - legenda Lilien - magie, magie, magie
Keep talking I'm analyzing you.
,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord
Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 17:17 13. Mar 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Hezky to je... Jen co je pravda. Tak kdo to napise?
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Žorž
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 17:37 13. Mar 2008 |
|
Joined: 18:11 27. Apr 2007 Posts: 1274 Location: Praga
|
Zní to výbroně - já těch pár uslintanejch hlášek klidně napíšu, ale nezařídím skripty, který by zařizovaly útok zrovne té které skupiny lupičů. Resp.: Nezařídím žádné systémové věci.
_________________ Slovotepec Žorž = Písmák Matlafousek
Částečně mimo thalijský provoz, ovšem v psaní neustávající: http://kibucim.blogspot.cz/
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 21:12 13. Mar 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
Krata wrote: Jo dobrej nápad, šlo by to udělat i u jinecjh lokací  No proto jsem psal např.  Pěkný by to bylo u většiny chytrých NPC, mít nějakou jinou šanci na přežití než silnější sekáček nebo fireball  Shifter wrote: Taky bych rekl ze je to dobry, ale od charizmaticke postavy s bodama v presvedcovani to asi nema tu spravnou vahu  Tak to jsem moc nepochopil... jako že by se výrečná postava co umí klamat a přesvědčovat lidi neměla mít šanci se z toho vykroutit?
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 00:06 14. Mar 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
igor wrote: Shifter wrote: Taky bych rekl ze je to dobry, ale od charizmaticke postavy s bodama v presvedcovani to asi nema tu spravnou vahu  Tak to jsem moc nepochopil... jako že by se výrečná postava co umí klamat a přesvědčovat lidi neměla mít šanci se z toho vykroutit? překlad: shifter s nápadem souhlasí, ale protože hraje postavu která toho bude moci maximálně využívat, bojí se, že nemá právo se k tomu vyjadřovat...
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 01:32 14. Mar 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
Ha, už mi to dává smysl 
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
Shifter
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 07:48 17. Mar 2008 |
|
Joined: 20:26 05. Dec 2007 Posts: 287 Location: KutnaHora/Praha
|
presne tak to bylo myslene
_________________ Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"
|
|
Top |
|
steel_martin
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 11:46 17. Mar 2008 |
|
Joined: 17:43 18. May 2007 Posts: 168 Location: Plzeň / Železná Ruda
|
Předpokládam, že by to byl skript na OnPerception u jednoho z banditů(šéf) vedoucí k přiblížení se k postavě + započatí rozhovoru. Pak asi nastavit frakce banditů na neutral, který se změní při útoku / při nepovedeném přesvědčování / při vyskočení z rozhovoru na nepřátelské.
Pokud je to takhle, tak bych se o něco moh pokusit, ale zhledem, že nevim jak je to s frakcema na Thalii + závislosti skriptů tak se do toho nebudu hrabat.
Ty AI skripty co používaj NPC sou Jasperre's AI nebo vlastní tvorba?
_________________ Venori'elginn N'Abarn _______________
 _______________
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 12:24 17. Mar 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
AI je defaultni. Jen nektery eventy jsou poupraveny, ale ty se tohohle netykaj. Problem je, ze to nemuzes vazat na rozhovor. Je to multiplayer a zatimco bude jedna postava mluvit se sefem banditu, druha prijde mezi ne, naboostuje se, pripravi se co mozna nejlepe k utoku a rozmydli to tam. Pripadne bude jedna postava zdrzovat, pet dalsich mezitim projde, ta prvni pak stornuje rozhovor a utece pred nepratelskymi bandity. Samozrejmosti je predelat HB scripty banditu, aby se potom prestavili zas do puvodni polohy a osetrit take, aby sef banditu videl postavu jako prvni, at uz prijde odkudkoliv.
Cele by se to muselo obsancovat trigerama, coz jde udelat pro jeden pripad, ale pokud to ma fungovat universalne, je to uz docela problem. Musely by se promyslet vsechny eventuality, osetrit chovani summonu etc..
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 12:28 17. Mar 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
kucik wrote: ... Par slovy receno vice prace nez uzitku. 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Banditi Posted: 15:43 17. Mar 2008 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
[quote="igor"]Jen mě tak napadalo, jestli by šlo udělat to, že např. u banditů před Karathou by byla možnost usmlouvat/ ve zdraví.
S bandity a s teroristy se nesmlouvá, ty je třeba eliminovat všemi prostředky ! Mrtvej bandita - dobrej bandita ( ostatně se týká i všech zlodějů )
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |