Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 14:32 28. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Banditi
PostPosted: 01:19 12. Mar 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Jen mě tak napadalo, jestli by šlo udělat to, že např. u banditů před Karathou by byla možnost usmlouvat/koupit si průchod lokací. Tím myslim že by postava využila např. svojí charismu či přesvědčování k tomu aby ve zdraví prošla.

"Jseš ve špatnej čas na špatnym místě hlupáku! Chlapi postarejte se o něj!"
"Nechte mě prosím naživu, dam vám všechno co mám." *následuje hod na přesvědčování*
(pokud úspěch): *Bandita tě obral o (random(10-50zl))* "Zmiz odtaď než si to rozmyslim."
(neúspěch): "Oberte ho a mrtvolu hoďte do propasti!" *následuje klasický boj*

Třeba by to bylo takový zpestření u inteligentnějších potvor a silově slabší, zato charizmatičtější postavy by se mohli vykecat či vykoupit ve zdraví.

PS: Nehraju a ani si nestěžuju na silnej spawn či omezení projít někudy nejkratší cestou.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 01:34 12. Mar 2008 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 10:40 20. May 2007
Posts: 83
igor wrote:
...



To zní velmi zajímavě. 8)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 15:31 13. Mar 2008 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
Jo dobrej nápad, šlo by to udělat i u jinecjh lokací :)

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 15:39 13. Mar 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:26 05. Dec 2007
Posts: 287
Location: KutnaHora/Praha
Taky bych rekl ze je to dobry, ale od charizmaticke postavy s bodama v presvedcovani to asi nema tu spravnou vahu ;)

_________________
Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 16:54 13. Mar 2008 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:23 30. Apr 2007
Posts: 4709
Location: Gremliní nora pod sněhem
me se to hódně libi

_________________
Nieninquë - legenda
Lilien - magie, magie, magie

Keep talking I'm analyzing you.

,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord



Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 17:17 13. Mar 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Hezky to je... Jen co je pravda. Tak kdo to napise?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 17:37 13. Mar 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:11 27. Apr 2007
Posts: 1274
Location: Praga
Zní to výbroně - já těch pár uslintanejch hlášek klidně napíšu, ale nezařídím skripty, který by zařizovaly útok zrovne té které skupiny lupičů. Resp.: Nezařídím žádné systémové věci.

_________________
Slovotepec Žorž = Písmák Matlafousek

Částečně mimo thalijský provoz, ovšem v psaní neustávající: http://kibucim.blogspot.cz/


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 21:12 13. Mar 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Krata wrote:
Jo dobrej nápad, šlo by to udělat i u jinecjh lokací :)

No proto jsem psal např. ;) Pěkný by to bylo u většiny chytrých NPC, mít nějakou jinou šanci na přežití než silnější sekáček nebo fireball :)

Shifter wrote:
Taky bych rekl ze je to dobry, ale od charizmaticke postavy s bodama v presvedcovani to asi nema tu spravnou vahu ;)

Tak to jsem moc nepochopil... jako že by se výrečná postava co umí klamat a přesvědčovat lidi neměla mít šanci se z toho vykroutit?

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 00:06 14. Mar 2008 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
igor wrote:
Shifter wrote:
Taky bych rekl ze je to dobry, ale od charizmaticke postavy s bodama v presvedcovani to asi nema tu spravnou vahu ;)

Tak to jsem moc nepochopil... jako že by se výrečná postava co umí klamat a přesvědčovat lidi neměla mít šanci se z toho vykroutit?

překlad: shifter s nápadem souhlasí, ale protože hraje postavu která toho bude moci maximálně využívat, bojí se, že nemá právo se k tomu vyjadřovat...

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 01:32 14. Mar 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Ha, už mi to dává smysl :lol:

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 07:48 17. Mar 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:26 05. Dec 2007
Posts: 287
Location: KutnaHora/Praha
presne tak to bylo myslene

_________________
Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 11:46 17. Mar 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:43 18. May 2007
Posts: 168
Location: Plzeň / Železná Ruda
Předpokládam, že by to byl skript na OnPerception u jednoho z banditů(šéf) vedoucí k přiblížení se k postavě + započatí rozhovoru. Pak asi nastavit frakce banditů na neutral, který se změní při útoku / při nepovedeném přesvědčování / při vyskočení z rozhovoru na nepřátelské.

Pokud je to takhle, tak bych se o něco moh pokusit, ale zhledem, že nevim jak je to s frakcema na Thalii + závislosti skriptů tak se do toho nebudu hrabat.

Ty AI skripty co používaj NPC sou Jasperre's AI nebo vlastní tvorba?

_________________
Venori'elginn N'Abarn
_______________
Image
_______________


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 12:24 17. Mar 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
AI je defaultni. Jen nektery eventy jsou poupraveny, ale ty se tohohle netykaj.
Problem je, ze to nemuzes vazat na rozhovor. Je to multiplayer a zatimco bude jedna postava mluvit se sefem banditu, druha prijde mezi ne, naboostuje se, pripravi se co mozna nejlepe k utoku a rozmydli to tam. Pripadne bude jedna postava zdrzovat, pet dalsich mezitim projde, ta prvni pak stornuje rozhovor a utece pred nepratelskymi bandity. Samozrejmosti je predelat HB scripty banditu, aby se potom prestavili zas do puvodni polohy a osetrit take, aby sef banditu videl postavu jako prvni, at uz prijde odkudkoliv.

Cele by se to muselo obsancovat trigerama, coz jde udelat pro jeden pripad, ale pokud to ma fungovat universalne, je to uz docela problem. Musely by se promyslet vsechny eventuality, osetrit chovani summonu etc..

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 12:28 17. Mar 2008 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
kucik wrote:
...


Par slovy receno vice prace nez uzitku. :mrgreen:

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Banditi
PostPosted: 15:43 17. Mar 2008 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
[quote="igor"]Jen mě tak napadalo, jestli by šlo udělat to, že např. u banditů před Karathou by byla možnost usmlouvat/ ve zdraví.

S bandity a s teroristy se nesmlouvá, ty je třeba eliminovat všemi prostředky ! Mrtvej bandita - dobrej bandita ( ostatně se týká i všech zlodějů )

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits