Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 19:09 27. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Opravy
PostPosted: 01:36 03. Jan 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 08:27 12. Apr 2009
Posts: 717
Location: Praga
Nešly by, prosím, při opravách různách zařízení na craft eliminovat ty výbuchy? Ono je to trochu jako pěst na oko, když bouchne kovadlina bez zřejmého důvodu a spíš to kazí hru. :)

_________________
Říkejte mi Sob
Gorok Kovadlina - Trpasličí bojovník z rodu Kovadlinů, stavbař a truhlář. Manžel Agrily.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Opravy
PostPosted: 09:35 04. Jan 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
hm, no a opravi se to zarizeni ?

Vono to dost blbnulo, a nedaval sem tam zadne prodleni, kvuli kopirovani veci z jednoho, na druhej objekt.

Proto je taky ta pauza u hrace, kdy ho to na chvilicku "znehybni", aby kvuli lagu nemohl vybrat inv, a veci se nezdvojily.

Jak casto zarizeni vymenujes? pokud 1x/tyden, tak to zas tak nevadi, ne ? Bral sem to jako efekt, kdy to stare jiz doslouzi.. ale zranuje to ? nebo je to jen graficky efekt ?
(zrejmy duvod : zarizeni se porouchalo )

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Opravy
PostPosted: 20:37 04. Jan 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 08:27 12. Apr 2009
Posts: 717
Location: Praga
Zařízení se opraví, jde mi jen o efekt, btw včera, nebo předvčírem se mi povedlo opravovat 3 zařízení.
Je to jen grafický efekt, ale ruší to při hraní (mohly by ty efekty být alespoň menší, než fireball, třeba jenom nějaký plamínek? :) ).

_________________
Říkejte mi Sob
Gorok Kovadlina - Trpasličí bojovník z rodu Kovadlinů, stavbař a truhlář. Manžel Agrily.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Opravy
PostPosted: 22:06 04. Jan 2010 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 12:24 17. Sep 2009
Posts: 273
Sobik chce rici aby to nebylo tak velikansky pojato.
Opravis neco a velky efekt.

Stacilo by jak pise maly plaminek, lehka mlha jen z toho daneho craftoveho zarizeni. Nebo tak neco. Maly efekt. I ten potesi.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Opravy
PostPosted: 09:02 05. Jan 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
dobre, pisu si do ukolnicku.

co treba ta mlha, ktera je pri chytani dusi? to nebudu dlouho hledat .

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Opravy
PostPosted: 10:18 05. Jan 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 08:27 12. Apr 2009
Posts: 717
Location: Praga
To je asi furt moc velký, myslím, že by stačilo VFX_IMP_DISPEL, nebo VFX_FNF_SUMMON_MONSTER_1. :)

_________________
Říkejte mi Sob
Gorok Kovadlina - Trpasličí bojovník z rodu Kovadlinů, stavbař a truhlář. Manžel Agrily.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Opravy
PostPosted: 12:25 05. Jan 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 13:38 03. May 2009
Posts: 205
Mě se jednou v noci opravila kovadlina a málem jsem se z toho leknutím podělal. Ale jinak je to docela sranda věc.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits