 |
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Author |
Message |
černý vlk
|
Post subject: summoni Posted: 15:17 24. Jul 2010 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 19:01 06. Mar 2009 Posts: 426
|
Vím, že se to tu už několikrát řešilo, ale zkusím to vzít z jiné strany:
Síla summonů oproti NPC po úpravách je opravdu na nic. Celý systém summonů (který se mi líbí, je kreativní a zábavný) je teď naprosto zbytečný. Nejlepší summony zabije kde co (lední medvěd). Můj návrh: 1) výrazné zlepšení summonů (hlavně těch koncových - AC, redukce, AB) 2) zároveň snížení expů, když ten summon něco zabije (aby dal kouzelník vždy přednost družince před summonem)
Podle mě by byly zachovány družiny, které se po úpravách tvoří jedna báseň (ehm..) a jedna z krás hraní kouzelníka by byla zachována.
_________________ Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: summoni Posted: 16:09 24. Jul 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Tak k tem Summonum jen to ze pokad s nim nekde expis tak mas tolik expu jako kdyby si expil v tříčlenné družine (nebo čtyřčlenné, myslím že tří) kucik to nekde rikal. 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
černý vlk
|
Post subject: Re: summoni Posted: 16:22 24. Jul 2010 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 19:01 06. Mar 2009 Posts: 426
|
-darkvision- wrote: Tak k tem Summonum jen to ze pokad s nim nekde expis tak mas tolik expu jako kdyby si expil v tříčlenné družine (nebo čtyřčlenné, myslím že tří) kucik to nekde rikal.  Tím tuplem by mohli být summoni (hlavně ti vyšší) konkurence schopní NPC a tvoření družin by to neuškodilo (vždy by družina měla přednost). (jinak, se summony expit ani snad nejde, takže ne, neexpím s nimi)
_________________ Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: summoni Posted: 17:03 24. Jul 2010 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Plánuju kompletní předělání summonu a rozdělení původního ,,summon monster" na povolej nemrtvé, povolej zvíře, povolej elementála, atd. Jen mi pak musí Kucik dodat skripty... 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
černý vlk
|
Post subject: Re: summoni Posted: 17:20 24. Jul 2010 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 19:01 06. Mar 2009 Posts: 426
|
Rejty wrote: Plánuju kompletní předělání summonu a rozdělení původního ,,summon monster" na povolej nemrtvé, povolej zvíře, povolej elementála, atd. Jen mi pak musí Kucik dodat skripty...  parááááda  jak taková drobnost může vytvořit desítky hodin zábavy  Už se na to těším. Bude se to srovnávat i se staty u NPC? (stylem "tak vyvolaný summon bude silný jako obr, ale zase nemůže mít tak velké AC, srovnatelnou DMG, bude používat drtivý útok" atd.) Snad to bude hezky sladěné a bude na summony spoleh i v tom boji. Chápu, že vyvážit to, bude asi těžké. Tak hodně štěstí a trpělivosti.
_________________ Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: summoni Posted: 18:45 24. Jul 2010 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Budu se to snažit udělat pestrý a použitelný...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Sobik
|
Post subject: Re: summoni Posted: 18:51 24. Jul 2010 |
|
Joined: 08:27 12. Apr 2009 Posts: 717 Location: Praga
|
Plánuje se i rozumnej multi-summoning? Představuju si možnost sesílat tolik potvor, jejichž součet CR se odvíjí od magičova levelu. Navíc i nějaký maximální počet summonů (1/4 levelu = max 10), aby nevznikaly armády jezevců, které by moc zatěžovaly server. Je to jen návrh. 
_________________ Říkejte mi Sob Gorok Kovadlina - Trpasličí bojovník z rodu Kovadlinů, stavbař a truhlář. Manžel Agrily.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: summoni Posted: 18:53 24. Jul 2010 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Sobik wrote: Plánuje se i rozumnej multi-summoning? Ne. Už takhle má server co dělat a nevidím žádné pozitivum v armádách summonů.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: summoni Posted: 20:50 24. Jul 2010 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
..a budou se upravovat i přítelíčci (druidi/hrandy/mágové) na sílu NPC?
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |