Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 15:43 24. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: summoni
PostPosted: 15:17 24. Jul 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 19:01 06. Mar 2009
Posts: 426
Vím, že se to tu už několikrát řešilo, ale zkusím to vzít z jiné strany:

Síla summonů oproti NPC po úpravách je opravdu na nic. Celý systém summonů (který se mi líbí, je kreativní a zábavný) je teď naprosto zbytečný. Nejlepší summony zabije kde co (lední medvěd). Můj návrh:
1) výrazné zlepšení summonů (hlavně těch koncových - AC, redukce, AB)
2) zároveň snížení expů, když ten summon něco zabije (aby dal kouzelník vždy přednost družince před summonem)

Podle mě by byly zachovány družiny, které se po úpravách tvoří jedna báseň (ehm..) a jedna z krás hraní kouzelníka by byla zachována.

_________________
Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: summoni
PostPosted: 16:09 24. Jul 2010 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Tak k tem Summonum jen to ze pokad s nim nekde expis tak mas tolik expu jako kdyby si expil v tříčlenné družine (nebo čtyřčlenné, myslím že tří) kucik to nekde rikal. :)

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: summoni
PostPosted: 16:22 24. Jul 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 19:01 06. Mar 2009
Posts: 426
-darkvision- wrote:
Tak k tem Summonum jen to ze pokad s nim nekde expis tak mas tolik expu jako kdyby si expil v tříčlenné družine (nebo čtyřčlenné, myslím že tří) kucik to nekde rikal. :)

Tím tuplem by mohli být summoni (hlavně ti vyšší) konkurence schopní NPC a tvoření družin by to neuškodilo (vždy by družina měla přednost). (jinak, se summony expit ani snad nejde, takže ne, neexpím s nimi)

_________________
Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: summoni
PostPosted: 17:03 24. Jul 2010 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Plánuju kompletní předělání summonu a rozdělení původního ,,summon monster" na povolej nemrtvé, povolej zvíře, povolej elementála, atd. Jen mi pak musí Kucik dodat skripty... :o

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: summoni
PostPosted: 17:20 24. Jul 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 19:01 06. Mar 2009
Posts: 426
Rejty wrote:
Plánuju kompletní předělání summonu a rozdělení původního ,,summon monster" na povolej nemrtvé, povolej zvíře, povolej elementála, atd. Jen mi pak musí Kucik dodat skripty... :o

parááááda :) jak taková drobnost může vytvořit desítky hodin zábavy :) Už se na to těším. Bude se to srovnávat i se staty u NPC? (stylem "tak vyvolaný summon bude silný jako obr, ale zase nemůže mít tak velké AC, srovnatelnou DMG, bude používat drtivý útok" atd.) Snad to bude hezky sladěné a bude na summony spoleh i v tom boji. Chápu, že vyvážit to, bude asi těžké. Tak hodně štěstí a trpělivosti.

_________________
Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: summoni
PostPosted: 18:45 24. Jul 2010 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Budu se to snažit udělat pestrý a použitelný...

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: summoni
PostPosted: 18:51 24. Jul 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 08:27 12. Apr 2009
Posts: 717
Location: Praga
Plánuje se i rozumnej multi-summoning?

Představuju si možnost sesílat tolik potvor, jejichž součet CR se odvíjí od magičova levelu. Navíc i nějaký maximální počet summonů (1/4 levelu = max 10), aby nevznikaly armády jezevců, které by moc zatěžovaly server. :)

Je to jen návrh. :)

_________________
Říkejte mi Sob
Gorok Kovadlina - Trpasličí bojovník z rodu Kovadlinů, stavbař a truhlář. Manžel Agrily.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: summoni
PostPosted: 18:53 24. Jul 2010 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Sobik wrote:
Plánuje se i rozumnej multi-summoning?


Ne. Už takhle má server co dělat a nevidím žádné pozitivum v armádách summonů.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: summoni
PostPosted: 20:50 24. Jul 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
..a budou se upravovat i přítelíčci (druidi/hrandy/mágové) na sílu NPC?

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits