 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Derken-
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 16:44 12. Sep 2011 |
|
Joined: 22:02 12. Mar 2010 Posts: 4748 Location: Kahzet, město smlouvy
|
Škoda, že nejsou NPC i dobrého přesvědčení  To by se mi líbilo 
_________________ Tvůrce a ničitel ------- Neaktivní ------- .: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 16:45 12. Sep 2011 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Proč by nebyli NPC dobrého přesvědčení? Ve městech jich valná část je.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 16:47 12. Sep 2011 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Teda, v některých městech, aby nevznikly nějaký pochybnosti.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Derken-
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 16:51 12. Sep 2011 |
|
Joined: 22:02 12. Mar 2010 Posts: 4748 Location: Kahzet, město smlouvy
|
Chtěl jsem napsat spíše monstra  V Karathě expit nebudu  Čili, pokud by jsme dole čistě teoreticky postavili smitera, nevyužijeme ho nikde jinde než do CvC, takže to se nevyplatí 
_________________ Tvůrce a ničitel ------- Neaktivní ------- .: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 16:54 12. Sep 2011 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
No, takovej dung například pohraniční vesničky pro eviláky, co by se dala vyvražďovat, by vůbec nebyl špatnej... (A nějaká dobrá strana by jí mohla i bránit, což by byla jistě milá setkání...).
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 17:09 12. Sep 2011 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ten napad uz tu, myslim, parkrat byl. Otazka je, jak by to vlastne fungovalo? Byla by to normalne pouzitelna vesnice s obchody atp? Jaky level by museli ti NPC mit, aby to vubec melo smysl?
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 17:20 12. Sep 2011 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
Jo, dal bych tam nějaký základní obchody. Povrchňani by tam mohli nomálně chodit a fungovat, drowové, zlouni (i povrchňanští, ale tam je třeba počítat s rizikovým faktorem větších následků) by to měli jako normální dungeon. Mohly by být takový dungy řekněme tři, vesnička (chabá domobrana s kosama a vidlema), větší vesnice (hradby, průlom a měťanská domobrana, kuše, halapartny...) a zemanská tvrz (boss zeman a jeho družina šlechtic a jeho kopí), kde by NPC byly podle obtížnosti, pro levely dejme tomu 10, 15 a epiky. Asi by to mělo mít nějaký IC pozadí, proč by se do vesničky stále někdo stěhoval... takže mě napadla třeba jakási "zlatá horečka", ale vymyslet se určitě dají lepší věci. Holt by to bylo "neklidné pohraničí" se vším všudy. Pokud je zájem, promyslím koncept a v rámci svojí pomocné WB aktivity pošlu návrhy lokací i IC pozadí a návrh spawnu.
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 17:36 12. Sep 2011 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
J.F.Payne wrote: Jo, dal bych tam nějaký základní obchody. Povrchňani by tam mohli nomálně chodit a fungovat, drowové, zlouni (i povrchňanští, ale tam je třeba počítat s rizikovým faktorem větších následků) by to měli jako normální dungeon. Mohly by být takový dungy řekněme tři, vesnička (chabá domobrana s kosama a vidlema), větší vesnice (hradby, průlom a měťanská domobrana, kuše, halapartny...) a zemanská tvrz (boss zeman a jeho družina šlechtic a jeho kopí), kde by NPC byly podle obtížnosti, pro levely dejme tomu 10, 15 a epiky. Asi by to mělo mít nějaký IC pozadí, proč by se do vesničky stále někdo stěhoval... takže mě napadla třeba jakási "zlatá horečka", ale vymyslet se určitě dají lepší věci. Holt by to bylo "neklidné pohraničí" se vším všudy. Pokud je zájem, promyslím koncept a v rámci svojí pomocné WB aktivity pošlu návrhy lokací i IC pozadí a návrh spawnu. Proč by to mělo mít IC pozadí? Jaké IC pozadí má to, že v jeskyních dorůstá stále nové uhlí a rudy kovů, většina potvor se respawnuje minimálně jednou za restart (tzn. IC každé 3 dny)?
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 17:38 12. Sep 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Teoreticky rudy atd. jsou velká ložiska a ty objekty, ze kterých těžíš, jsou prostě systémová berlička.
_________________ .
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 17:42 12. Sep 2011 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
davidsoft wrote: Proč by to mělo mít IC pozadí? Jaké IC pozadí má to, že v jeskyních dorůstá stále nové uhlí a rudy kovů, většina potvor se respawnuje minimálně jednou za restart (tzn. IC každé 3 dny)? Protože mám ve věcech rád alespoň jistou základní logiku. A je rozdíl dělat vesnici zlatokopů nebo vesnici pasáků ovcí nebo vesnici lovců kůží. Kromě toho, ke vzniku takové vesnice (a jejímu zpřístupnění v modulu) je nějaký příběh určitě vhodný. A teď mě napadla prostá kolonizace...
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 18:18 12. Sep 2011 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Nieco take je urcite v plane do buducnosti v ramci rozsirenia a prerabky lokacii. Samozrejme ziadnym dalsim napadom a navrhom sa nebranime.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 12:11 13. Sep 2011 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Tyo, dobrej nápad! Jsem nadšen (pro mě) novým nápadem a konceptem! A proto nabízím scripty, kdyby byl zájem.
(IC pozadí by bodlo. Už jen proto, že si pak ve hře nemusí ti, kdo mají o IC vysvětlení zájem, vymýšlet různé na sebe nenavazující, odporující si smyšlenky a berličky. Kdo IC pozadí nechce, ať ho klidně ignoruje.)
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 12:14 13. Sep 2011 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
*zprávy z Charaxxsu*
Dnes bylo udatnými bojovníky klanu F´nuka´l posedmdesáté sedmé dobyto povrchňanské hradiště Masakrov. Dalšími na řadě jsou bojovníci klanu Houk´all, kteří se už nemohou dočkat, až Povrchňané opět navezou zásoby, poklady a otroky.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 12:20 13. Sep 2011 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
No na mém nadšení to nic nemění. Kdejakej statickej bandití tábor vybíjím taky stokrát, vesnice jiných stvoření, troglodytů, atd zrovna tak a taky mi to není ani po stopadesáté blbé. Baví mě to. Tohle by mě taky bavilo. Za obě strany. Jak bránit, tak vybíjet.
Nejvíc by mě asi bavilo vybíjet tam drowí reportéry.
|
|
Top |
|
Bruciacullo
|
Post subject: Re: Paladin Posted: 12:24 13. Sep 2011 |
|
Joined: 20:49 21. Jan 2010 Posts: 2779 Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
|
Jenže orčí skřetí atp dungy nemůže bránit hráčská postava, čímž by to nabralo nový rozměr takže mi tohle srovnání s obyčejnými dungy nepřipadá nejšťastnější  EDIT: Chtěl bych tě vidět jak by ses tvářil, kdyby na tebe kupříkladu u skřetího bose čekali taky čtyři dvacetilevloví hráčští skřeti 
_________________ Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"
QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.
"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith
DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA
Last edited by Bruciacullo on 12:28 13. Sep 2011, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 29 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |