Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 18:56 23. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 16:44 12. Sep 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:02 12. Mar 2010
Posts: 4748
Location: Kahzet, město smlouvy
Škoda, že nejsou NPC i dobrého přesvědčení :( To by se mi líbilo :)

_________________
Tvůrce a ničitel
-------
Neaktivní
-------
.: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 16:45 12. Sep 2011 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Proč by nebyli NPC dobrého přesvědčení? Ve městech jich valná část je.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 16:47 12. Sep 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
Teda, v některých městech, aby nevznikly nějaký pochybnosti.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 16:51 12. Sep 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:02 12. Mar 2010
Posts: 4748
Location: Kahzet, město smlouvy
Chtěl jsem napsat spíše monstra :) V Karathě expit nebudu :D Čili, pokud by jsme dole čistě teoreticky postavili smitera, nevyužijeme ho nikde jinde než do CvC, takže to se nevyplatí :)

_________________
Tvůrce a ničitel
-------
Neaktivní
-------
.: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 16:54 12. Sep 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
No, takovej dung například pohraniční vesničky pro eviláky, co by se dala vyvražďovat, by vůbec nebyl špatnej... (A nějaká dobrá strana by jí mohla i bránit, což by byla jistě milá setkání...).

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 17:09 12. Sep 2011 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Ten napad uz tu, myslim, parkrat byl. Otazka je, jak by to vlastne fungovalo? Byla by to normalne pouzitelna vesnice s obchody atp? Jaky level by museli ti NPC mit, aby to vubec melo smysl?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 17:20 12. Sep 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
Jo, dal bych tam nějaký základní obchody. Povrchňani by tam mohli nomálně chodit a fungovat, drowové, zlouni (i povrchňanští, ale tam je třeba počítat s rizikovým faktorem větších následků) by to měli jako normální dungeon. Mohly by být takový dungy řekněme tři, vesnička (chabá domobrana s kosama a vidlema), větší vesnice (hradby, průlom a měťanská domobrana, kuše, halapartny...) a zemanská tvrz (boss zeman a jeho družina šlechtic a jeho kopí), kde by NPC byly podle obtížnosti, pro levely dejme tomu 10, 15 a epiky.
Asi by to mělo mít nějaký IC pozadí, proč by se do vesničky stále někdo stěhoval... takže mě napadla třeba jakási "zlatá horečka", ale vymyslet se určitě dají lepší věci.
Holt by to bylo "neklidné pohraničí" se vším všudy. Pokud je zájem, promyslím koncept a v rámci svojí pomocné WB aktivity pošlu návrhy lokací i IC pozadí a návrh spawnu.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 17:36 12. Sep 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
J.F.Payne wrote:
Jo, dal bych tam nějaký základní obchody. Povrchňani by tam mohli nomálně chodit a fungovat, drowové, zlouni (i povrchňanští, ale tam je třeba počítat s rizikovým faktorem větších následků) by to měli jako normální dungeon. Mohly by být takový dungy řekněme tři, vesnička (chabá domobrana s kosama a vidlema), větší vesnice (hradby, průlom a měťanská domobrana, kuše, halapartny...) a zemanská tvrz (boss zeman a jeho družina šlechtic a jeho kopí), kde by NPC byly podle obtížnosti, pro levely dejme tomu 10, 15 a epiky.
Asi by to mělo mít nějaký IC pozadí, proč by se do vesničky stále někdo stěhoval... takže mě napadla třeba jakási "zlatá horečka", ale vymyslet se určitě dají lepší věci.
Holt by to bylo "neklidné pohraničí" se vším všudy. Pokud je zájem, promyslím koncept a v rámci svojí pomocné WB aktivity pošlu návrhy lokací i IC pozadí a návrh spawnu.
Proč by to mělo mít IC pozadí? Jaké IC pozadí má to, že v jeskyních dorůstá stále nové uhlí a rudy kovů, většina potvor se respawnuje minimálně jednou za restart (tzn. IC každé 3 dny)?

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 17:38 12. Sep 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Teoreticky rudy atd. jsou velká ložiska a ty objekty, ze kterých těžíš, jsou prostě systémová berlička.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 17:42 12. Sep 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
davidsoft wrote:
Proč by to mělo mít IC pozadí? Jaké IC pozadí má to, že v jeskyních dorůstá stále nové uhlí a rudy kovů, většina potvor se respawnuje minimálně jednou za restart (tzn. IC každé 3 dny)?


Protože mám ve věcech rád alespoň jistou základní logiku. A je rozdíl dělat vesnici zlatokopů nebo vesnici pasáků ovcí nebo vesnici lovců kůží. Kromě toho, ke vzniku takové vesnice (a jejímu zpřístupnění v modulu) je nějaký příběh určitě vhodný. A teď mě napadla prostá kolonizace...

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 18:18 12. Sep 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Nieco take je urcite v plane do buducnosti v ramci rozsirenia a prerabky lokacii. Samozrejme ziadnym dalsim napadom a navrhom sa nebranime.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 12:11 13. Sep 2011 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Tyo, dobrej nápad! Jsem nadšen (pro mě) novým nápadem a konceptem! A proto nabízím scripty, kdyby byl zájem.

(IC pozadí by bodlo. Už jen proto, že si pak ve hře nemusí ti, kdo mají o IC vysvětlení zájem, vymýšlet různé na sebe nenavazující, odporující si smyšlenky a berličky. Kdo IC pozadí nechce, ať ho klidně ignoruje.)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 12:14 13. Sep 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
*zprávy z Charaxxsu*

Dnes bylo udatnými bojovníky klanu F´nuka´l posedmdesáté sedmé dobyto povrchňanské hradiště Masakrov. Dalšími na řadě jsou bojovníci klanu Houk´all, kteří se už nemohou dočkat, až Povrchňané opět navezou zásoby, poklady a otroky.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 12:20 13. Sep 2011 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
No na mém nadšení to nic nemění. Kdejakej statickej bandití tábor vybíjím taky stokrát, vesnice jiných stvoření, troglodytů, atd zrovna tak a taky mi to není ani po stopadesáté blbé. Baví mě to. Tohle by mě taky bavilo. Za obě strany. Jak bránit, tak vybíjet.

Nejvíc by mě asi bavilo vybíjet tam drowí reportéry.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 12:24 13. Sep 2011 
Offline
DM Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:49 21. Jan 2010
Posts: 2779
Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
Jenže orčí skřetí atp dungy nemůže bránit hráčská postava, čímž by to nabralo nový rozměr takže mi tohle srovnání s obyčejnými dungy nepřipadá nejšťastnější :)

EDIT: Chtěl bych tě vidět jak by ses tvářil, kdyby na tebe kupříkladu u skřetího bose čekali taky čtyři dvacetilevloví hráčští skřeti :D

_________________
Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"

QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.

"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith

DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA


Last edited by Bruciacullo on 12:28 13. Sep 2011, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits