Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 20:45 23. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 10:43 10. May 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Přál bych si, aby IC čas a reálný čas byly nějak pevně synchronizovány, pokud je to technicky možné. Jde mi především o to, abych alespoň reálný měsíc dopředu věděl, zda bude v určitém okamžiku ve hře den či noc. Bez této znalosti je velmi problematické domlouvání termínu jakýchkoliv akcí. Málokterou akci lze konat ve dne i v noci bez rozdílu.

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 23:12 10. May 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 12:14 27. Oct 2010
Posts: 528
Mno na druhou stranu takhle je to ferovější.. Kdyby prostě pokaždý od 19:00 do já nevim 21:00? myslim byla noc tak by to zase sralo dost lidí napovrchu a naopak.. když se to posouvá tak je to podle mě lepší no.

_________________
Theureg syn Theureguv, syna Grumova z rodu Darwolf: Cestu životem si razí mečem, ale občas překvapí rozumem či duší. V tom jenž vypadá jakoby mu v žilách kolovala krev samotných obrů se možná skrývá víc než jen hrubá síla svalů. Možná.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 06:29 11. May 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Může se to posouvat, ale ať se to posouvá pravidelně a vzorec toho posouvání je znám, aby se to dalo dopředu spočítat.

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 06:43 11. May 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 23:19 23. May 2009
Posts: 524
Location: Kladno/Praha
vždyť se to dá propočítat :D jedna IC hodina 10 minut real, jeden IC den 4 hodiny real tzn. jeden real den 6 dnů IC :D
já si myslim že je to dobrý...někdy prostě nějaká akce nevyjde ale zas kůli tomu vymýšlet složitý systém mi přijde zbytečné a hlavně předpokládám že by se musel změnit poměr časovej což by uplně rozházelo kouzla a kdyby se neměnil poměr tak by jen šlo oto aby někdo dopředu vypočítal rozvrh jak to bude což...si může nakonec udělat každej sám...

_________________
Pokrok je jako stádo sviní v humně. Z takého stáda, to sa mosí uznat, je užitek. Je uzený špek, je ovar, je prejt, sú klobásky, sú nožky v rosolu. Tož sa nesmí ohrnovat nos, že je všecko posrané.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 06:50 11. May 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 13:43 05. Apr 2011
Posts: 389
Ja jsem ten navrh pochopil tak, ze cas by plynul porad stejne a byl by dan vzorec napriklad na foru na vypocet data a casu na dany den. Tzn najel by sis do kalendare klikl na pondeli, dal 19:00 a vyhodilo by ti to 4. mesic 5ty den 21 hodin vecer roku XXX :)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 06:54 11. May 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
mandos wrote:
vždyť se to dá propočítat :D jedna IC hodina 10 minut real, jeden IC den 4 hodiny real tzn. jeden real den 6 dnů IC :D
já si myslim že je to dobrý...někdy prostě nějaká akce nevyjde ale zas kůli tomu vymýšlet složitý systém mi přijde zbytečné a hlavně předpokládám že by se musel změnit poměr časovej což by uplně rozházelo kouzla a kdyby se neměnil poměr tak by jen šlo oto aby někdo dopředu vypočítal rozvrh jak to bude což...si může nakonec udělat každej sám...
Kdyby jeden reálný den (24 hodin) představoval přesně 6 IC dní, nebyl by problém, protože by se to neposouvalo. Ale ono je to při restartech přinejmenším někdy posouvá. Když se podívám do svých záznamů, v reálných 20.00 vidím ve hře hodin: 7, 1, 2, 22, 23, 15, 14, 13, 11, 0, 11, 10, 8, 7, 6, 22, 21. Prostě, měsíc dopředu se to podle toho spočítat nedá.

Mě by docela stačilo, kdyby mi to řeklo "21 hodin", protože datum mohu při hře úspěšně ignorovat, ale drowy v noci ignorovat nemohu a ono to působí i divně dělat večírek dopoledne, dopolední procházku přírodou o půlnoci nebo exkurzi na radnici v době, kdy je radnice zavřená.

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 08:46 11. May 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 23:19 23. May 2009
Posts: 524
Location: Kladno/Praha
Nevim jak je to s restarty ale nikdy mi nepřišlo že se po restartu změní čas nicméně dle výpočtů je jeden den opravdu 6 IC dní, prostě vezmi reálný čas, vynásob 6-ti a dostaneš IC čas

a nevím jako třeba pěkné by byly hodiny co by na stránkách ukazovaly třeba čas vehře ale kalendář...nevím to se asi špatně vychytává i kdyby se to naprogramovalo aby to počítalo stím vzorcem tak to stejně nebude vycházet protože se ti třeba přestane posouvat čas, nebo když server spadne tak (a teď si ale nejsem jistej) se taky posune třeba někam a tak

_________________
Pokrok je jako stádo sviní v humně. Z takého stáda, to sa mosí uznat, je užitek. Je uzený špek, je ovar, je prejt, sú klobásky, sú nožky v rosolu. Tož sa nesmí ohrnovat nos, že je všecko posrané.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 09:39 11. May 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
mandos wrote:
vezmi reálný čas, vynásob 6-ti a dostaneš IC čas

Reálný čas podle http://www.aktualnicas.cz/: 9.36:00
9 + (36 / 60) = 9,6
9,6 * 6 = 57,6
57,6 mod 24 = 9,6
Podle daného vzorce by mělo být ve hře 9 hodin, ale ve skutečnosti je ve hře 13 hodin, takže uvedený postup nefunguje. Fungoval by s posunem +4, ale jsem přesvědčen, že ten posun se během několika dní (natož týdnů) změní.

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 09:56 11. May 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 23:19 23. May 2009
Posts: 524
Location: Kladno/Praha
:D aha netušil jsem že tě napadne tahle blbost měl jsem to lépe sformulovat...to nebylo myšleno že máš vzít kolik je hodin a vynásobit šesti nebo co jsi to tam počítal ale když chceš zjistit jaká doba uplyne třeba během 24 hodin vezmeš 24 hodin a vynásobíš 6 a máš 144 hodin což je šest dní...nebo 10 minut šesti a máš tu hodinu a tak dále, rok real je šest let ve hře...prostě takhle ne že je 9:36 a to vynásobit šesti a dostaneš čas vehře :D

_________________
Pokrok je jako stádo sviní v humně. Z takého stáda, to sa mosí uznat, je užitek. Je uzený špek, je ovar, je prejt, sú klobásky, sú nožky v rosolu. Tož sa nesmí ohrnovat nos, že je všecko posrané.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 09:57 11. May 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
davidsoft wrote:
mandos wrote:
vezmi reálný čas, vynásob 6-ti a dostaneš IC čas

Reálný čas podle http://www.aktualnicas.cz/: 9.36:00
9 + (36 / 60) = 9,6
9,6 * 6 = 57,6
57,6 mod 24 = 9,6
Podle daného vzorce by mělo být ve hře 9 hodin, ale ve skutečnosti je ve hře 13 hodin, takže uvedený postup nefunguje. Fungoval by s posunem +4, ale jsem přesvědčen, že ten posun se během několika dní (natož týdnů) změní.


Jééé on to myslel mandos jinak.

Mandos počítá s tím že 10 minut reál je 1 hodina ve hře IC. To znamená že 24 hodin IC ve hře je v reálu 240 minut, což jsou 4 hodiny. Z toho je jasné že celý den reál je v IC 6 dní. Porot psal to násobení 6.

A jo sám mandos byl rychlejší :D

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 10:10 11. May 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Sám autor ale ví, že real den je IC6 dní .. tak nějak nechápu proč mu to říkáte. To je vidět, že snad nečtete celé vlákno? Dalo by se to tak chápat.
Jinak to co psal Mandos - příště lépe formulovat. Taky jsem pochopil vem real čas, vynásob šesti a dostaneš IC čas. A nějak mi to neštimulovalo.

K tématu: Myslím že tím že nejsou časy pevně nastavený je to dobře. Přeci jen pak by někteří lidi logovali jen v danou hodinu a tak. Což asi není taky 2x ideální.
A není problém aby organizátor akce logl v pátek večer. Přepočítal si v kolik v sobotu večer bude v jakou hodinu - a dle toho upravil oznámení Na forum (nebo kde ho máte) že se akce přesouvá na XY hodinu - vetsinu to bude zmena jen kolem hodky hodky a půl - nic strasneho.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 10:32 11. May 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Ano, od začátku vím, že čas ve hře ubíhá šestkrát rychleji než v realitě.

Netuším, co je špatného na tom lognout se pokaždé v určitou hodinu. Ráno také vstávám v určitou hodinu a i postava by snad měla mít pravidelný denní režim. Takto to končí tak, že se často v 16.00 lognu, a zjistiv, že je noc, spočítám si, kdy bude den, odlognu a jdu si hledat jinou činnost.

Když tu žádná synchronizace nebude, nějak se s tím vypořádám, ale myslím, že to bude nepohodlné pro mě i pro účastníky. Proto jsem to označil jen jako své přání, ne návrh.

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 10:46 11. May 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
To samozřejmě chápu.
Ráno vstaneš a rád bys aby vždy ráno byl ve hře den. Aby až přijdeš v 16.00 dom aby ve hře začal den atd. To je zcela pochopitelné.
Ale na serveru nejsi jen ty, ale XY dalších lidí a každýmu by v realitě vyhovovala jinačí hodina třebas. Někdo by chtěl aby den začal v 16.00 někdo až v 16.30 či 17.00 atd atd. Pak třeba ale drowové by zas v 16.00 chtěli mít noc a už to hapruje.
Proto si myslím že když to je takhle pohyblivé, tak to dává tu možnost všem.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 11:49 11. May 2011 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Tak si spočítejte, o kolik se to kažej den posouvá a hotovo, ne?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Synchronizace IC a reálného času
PostPosted: 12:14 11. May 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:12 06. Oct 2008
Posts: 3269
Location: Petrovice u Rakovníka
Odhadem tak o hodinu a něco když sou dva restarty pokud čas běží dál.Stejně to je fuk kolik je hodin,aspoň se může stát něco s čím při plánování nepočítáte.

_________________
Zara´thea Zau'ndar oddaná služebnice Xi´an


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits