Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 18:47 23. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 167 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Next
Author Message
 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 23:15 30. Jul 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
OneIceOne wrote:
Jachym wrote:
Můj názor: Nebude to fungovat - bohužel , už tu něco podobneho jednou bylo a neosvědčilo se .
Thalie na to jen doplatí.
Je tam několik zadrhelů . (uvedu jen jediný skutečně mnou prožitý malý příklad - qest ,zahajení ve 20:00 . 19:40 - ve hře - 3 hráči . 19:50 login 10 qestobijců. )
Těch uskalí je víc , ale přeji Vám aby jste jimi uspěšně propluli.


login 10 questobijců, tento komentář vůbec nechápu...prosím o přesnější formulaci problému...


Že vznikne nová forma creepu... creepování questů :mrgreen: Myslím, že tak jak to psal Jachym je to celkem jasné ne?

EDIT: nauč se Quotit, nebo aspoň barevně značit svůj text, ty citace KaTa a RoFa jsou peklo

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 23:45 30. Jul 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 12:49 30. May 2007
Posts: 500
Quote:
Že vznikne nová forma creepu... creepování questů :mrgreen: Myslím, že tak jak to psal Jachym je to celkem jasné ne?

EDIT: nauč se Quotit, nebo aspoň barevně značit svůj text, ty citace KaTa a RoFa jsou peklo


Jak může vzniknout creepování questů? Vůbec tomu nerozumím, v určitém topicu vyhlásím Quest session třeba pro skupinu 5-15 lvl, uvedu, kdy se bude hrát. Uvedu i další podrobnosti. Jako třeba místo začátku. Nechám na hráčích, zde se někdo přihlásí - guilda / skupina kamarádů / whatever. 3 - 6 hráčů se tam vejde, více ne. Buď se sejdeme a odehrajeme quest a nebo Quest session propadne a já si půjdu dát pivko do hospůdky.

Quotit se učit nebudu. Kdo není blbej, tak to pochopí...

_________________
Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 23:50 30. Jul 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 12:49 30. May 2007
Posts: 500
zachy wrote:
Zajímavý nápad to ano, jen si myslím, že je zaměřen hlavně na dobré a neutrální postavy.


Proč? Questy jsou pro všechny. Pokud se najde banda zlounů, není problém. QS se dá přizpůsobit na míru fungující skupiny. Nelezu do podtemna, to je pravda, neznám to tam a nebudu se učit tu jejich hatlamatla řeč.

_________________
Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 23:55 30. Jul 2011 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 16:59 15. Mar 2009
Posts: 1551
Jen mě tak napadlo, když ověřuješ skill bereš 1 jako absolutní neúspěch a 20 jako absolutní úspěch s tim, že u některejch léčení to prostě nejde (jed TO 24 vůči léčení 1 + 20= 21 úspěch nemožný)?

_________________
Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?"
Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine."
Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!"
Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!"
Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim."
Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 07:45 31. Jul 2011 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 19:01 06. Mar 2009
Posts: 426
OneIceOne wrote:
černý vlk wrote:
pravidla o rozdávání expů a o DC po smrti jsou zbytečné. Sám DM přece ví, jakou smrtí postava zemřela a podle toho spoluhráčům dovolí mrtvolu "oživit" nějakým healem. A rozdělení expů odhadne podle počtu odehraných hodin, náročnosti questu a způsobu splnění daného úkolu


Průhlednost a pravidla dělají pořádek. O rozdělení zkušeností nakonec intuitivně rozhoduje DM, ale je dobré rámcově vědět, zda mohly ony zkušenosti být. Hráče to může přivést ke zlepšení hry. Proto určité rozmezí.

já to beru, asi není špatné ten rámec určit předem, ale pro mě to nejdůležitější, co očekávám od hry ze strany DM, je zábava, individuální přístup, spravedlnost a motivace. Pokud tam není jen jedna z těch složek, může být rámec pravidel ze začátku perfektní a stejně nebudu mít chuť se něčeho zúčastnit.. Ono totiž na každou situaci se dá pohlížet jinak, dám příklad přístupů:
zlá postava prochází lesem a vidí, jak někdo bojuje.

1) Může z invisu seslat ochromení a pak pomocí přítelička nemohoucí postavu zabít. Je to pro zlou postavu logické, je to ospravedlnitelné (nemá v noci co chodit po lese). Nedá se nic vytknout zlé postavě, že? A přitom to je (nejen pro mě) chyba. Takové jednání působí frustraci...a lidi hrají hru aby se co? Bavili (prožívaných rizik i bez takového jednání má na Thalii habaděj)

2) I když je zlá postava třeba slabší, přepadený by to nevěděl, proto se to dá sehrát krásně, aby se bavily obě strany. Pocit bázně, strachu, úzkosti...ale bez frustrace.

Individuální přístup a spravedlnost při questech. Je spravedlivé přistupovat k postavám individuálně? Ano, vždycky. Příklad: DM se rozhodne strhnout XP postavám, za nelogické chování. Když by zvolil paušál třeba 1000 XP je to nespravedlivé, protože postavy na různých levlech tu ztrátu vnímají jinak (trvá různou dobu než taková postava xp nabere). (To samé tady platí s relevelem postavy. Všichni mají stejnou možnost...polovinu levlu, max 10. je to spravedlivé? ne, jen se to tak tváří). A takových otázek v přístupu je celá řada. Proč to píšuM Protože při questech se to všechno projeví. Být autoritou (ať už v životě nebo na Thalii jako DM) je VELMI těžká úloha, protože čím větší atoritativní pozice, tím větší povinnosti člověk má..a odpovědnost.

Takže ano, questy? Huráááá, to je super, že se tu někdo ze svého volného času rozhodl věnovat se druhým..jen, má to svá ALE

_________________
Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 12:35 31. Jul 2011 
Offline
Měšťan
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 04:34 21. Mar 2010
Posts: 163
Location: Psychedelict
Tyvoe to je keců kvůli tomu že pro vás někdo dělá zábavu :wall: Vzpamatujte se a buďte rádi že pro vás DM něco dělají. Zlatá Alhambrie, tam se tohle nikdy neřešilo a Q byly úžasný, protože si hráči vážili svého DM a respektovali jeho autoritu (i když chyboval). Že Rejty? Ty si to taky pamatuješ :D

_________________
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
PSYTRANCE POWER

Laelaan Caana


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 12:45 31. Jul 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
Ikstremist wrote:
Tyvoe to je keců kvůli tomu že pro vás někdo dělá zábavu :wall: Vzpamatujte se a buďte rádi že pro vás DM něco dělají. Zlatá Alhambrie, tam se tohle nikdy neřešilo a Q byly úžasný, protože si hráči vážili svého DM a respektovali jeho autoritu (i když chyboval).


Přesně tak! Taky nechápu těch keců kolem...

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 13:12 31. Jul 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 12:49 30. May 2007
Posts: 500
černý vlk wrote:

já to beru, asi není špatné ten rámec určit předem, ale pro mě to nejdůležitější, co očekávám od hry ze strany DM, je zábava, individuální přístup, spravedlnost a motivace. Pokud tam není jen jedna z těch složek, může být rámec pravidel ze začátku perfektní a stejně nebudu mít chuť se něčeho zúčastnit.. Ono totiž na každou situaci se dá pohlížet jinak, dám příklad přístupů:
zlá postava prochází lesem a vidí, jak někdo bojuje.

1) Může z invisu seslat ochromení a pak pomocí přítelička nemohoucí postavu zabít. Je to pro zlou postavu logické, je to ospravedlnitelné (nemá v noci co chodit po lese). Nedá se nic vytknout zlé postavě, že? A přitom to je (nejen pro mě) chyba. Takové jednání působí frustraci...a lidi hrají hru aby se co? Bavili (prožívaných rizik i bez takového jednání má na Thalii habaděj)

2) I když je zlá postava třeba slabší, přepadený by to nevěděl, proto se to dá sehrát krásně, aby se bavily obě strany. Pocit bázně, strachu, úzkosti...ale bez frustrace.

Individuální přístup a spravedlnost při questech. Je spravedlivé přistupovat k postavám individuálně? Ano, vždycky. Příklad: DM se rozhodne strhnout XP postavám, za nelogické chování. Když by zvolil paušál třeba 1000 XP je to nespravedlivé, protože postavy na různých levlech tu ztrátu vnímají jinak (trvá různou dobu než taková postava xp nabere). (To samé tady platí s relevelem postavy. Všichni mají stejnou možnost...polovinu levlu, max 10. je to spravedlivé? ne, jen se to tak tváří). A takových otázek v přístupu je celá řada. Proč to píšuM Protože při questech se to všechno projeví. Být autoritou (ať už v životě nebo na Thalii jako DM) je VELMI těžká úloha, protože čím větší atoritativní pozice, tím větší povinnosti člověk má..a odpovědnost.

Takže ano, questy? Huráááá, to je super, že se tu někdo ze svého volného času rozhodl věnovat se druhým..jen, má to svá ALE


Že nebudeš mít chuť se něčeho účastnit, tak to mi vůbec nevadí, zbude více místa na ostatní a nebo se projekt zruší, nic horšího se nestane.

_________________
Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 15:06 31. Jul 2011 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 13:50 30. Apr 2010
Posts: 229
Jen jsem se chtela zeptat, bude mozne se prihlasit i jednotlive, nebo jen jako skupina?

_________________
Elverin z rodu Darwolf - Všechno ví, všechno zná, všude byla dvakrát, za moře vidí a klíče má i od lesa


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 15:12 31. Jul 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 12:49 30. May 2007
Posts: 500
Koukal jsem ještě na rozmezí těch skupin, v základu chci zachovat nějaké maximální rozmezí levelů v questu, ale také udělat jednoduché tvoření party.

- Nově proto bude možnost vytvořit skupinu z lidí, kteří od sebe budou maximálně deset levelů. Pak budu tuto informaci potřebovat den přes termínem questu, abych upravil npc.

- Nově bude možnost sebou vzít nižší lvl postavy, než bude domluvené rozmezí, ale pouze na vlastní nebezpeční oné postavy, nebezpečnost bude však v rámci domluveného rozmezí. 30tka tak bude moci vzít svého 9. lvl kamaráda, ale nesmí se divit, když ho něco sejme s AB 40. Na takovouto smrt bude platit pravidlo o smrti normálně.

_________________
Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 15:16 31. Jul 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:02 12. Mar 2010
Posts: 4748
Location: Kahzet, město smlouvy
POKUD NEPLÁNUJEŠ PRO PODTEMNO, tak prosím o skrytí toho druhého topicu pro podtemňany nebo si to dejte někam do IC, kam nemáme přístup. Nechci pak poslouchat nějaký flamy, že jsme si na někoho někde počkali, protože z fora víme, že zhruba někde tam má Q...

_________________
Tvůrce a ničitel
-------
Neaktivní
-------
.: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 15:21 31. Jul 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 12:49 30. May 2007
Posts: 500
Elverin wrote:
Jen jsem se chtela zeptat, bude mozne se prihlasit i jednotlive, nebo jen jako skupina?


Jednotlivec se hlásit nemůže, může se přijít podívat na sraz a zjistit, zda ho přihlášená grupa třeba nevezme sebou. Nejlepší je, když si jednotlivec domluví pár lidi ve hře, může buď ooc a nebo ic na základě informace, která je uvedená u vyhlášené session. Projekt je dělán pro podporu guild a skupiny. 3 hráči minimálně, 6 hráčů maximálně.

_________________
Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 15:26 31. Jul 2011 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 13:55 05. Oct 2008
Posts: 1491
OneIceOne wrote:
Elverin wrote:
Jen jsem se chtela zeptat, bude mozne se prihlasit i jednotlive, nebo jen jako skupina?


Jednotlivec se hlásit nemůže, může se přijít podívat na sraz a zjistit, zda ho přihlášená grupa třeba nevezme sebou. Nejlepší je, když si jednotlivec domluví pár lidi ve hře, může buď ooc a nebo ic na základě informace, která je uvedená u vyhlášené session. Projekt je dělán pro podporu guild a skupiny. 3 hráči minimálně, 6 hráčů maximálně.


Plánuješ něco i pro vyloženě zlé postavy (drowové, tieflingové, duergaři atd.), které se do povrchnanské party (dobro, neutrál a minimum evilů) nedostanou?

_________________
Jake Buchar, Kybernautický detektiv
A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!

Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha
Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 15:34 31. Jul 2011 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 12:49 30. May 2007
Posts: 500
Derken- wrote:
POKUD NEPLÁNUJEŠ PRO PODTEMNO, tak prosím o skrytí toho druhého topicu pro podtemňany nebo si to dejte někam do IC, kam nemáme přístup. Nechci pak poslouchat nějaký flamy, že jsme si na někoho někde počkali, protože z fora víme, že zhruba někde tam má Q...


Zatím to neplánuji směřovat, ale to se může brzo změnit, skrývat se to nebude, protože potřebuji podněty od hráčů, aby se koncept mohl zlepšovat. Z popisu stejně není přesně jasné, kde postavy budou v jaký čas. Vzhledem k tomu, že budu po dobu questu ve hře, tak když skupinu na questu potkáte, rozhodnu podle situace, maximálně vás vyženu, aby jste skupinu nechali na pokoji, ale také vás to můžu nechat odehrát. Drowové jsou normální součástí a nebezpečím světa...

_________________
Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Quest sessions
PostPosted: 15:38 31. Jul 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:02 12. Mar 2010
Posts: 4748
Location: Kahzet, město smlouvy
A přesně proto to chci skrýt. A odehnat? To jako že na nás přijde zase garda pouštních psů? Taková situace, že by jsi nás odháněl se mi už příčí uplně.

Edit: Já když povedu výpravu drowů nahoru, tak prostě nechci vědět, ani nechápu, proč bych měl vědět, že se támhle zhruba něco děje. A taky, jak si psal.. Pro podtemno to neni, takže naše podněty potřebovat nebudeš ne?

_________________
Tvůrce a ničitel
-------
Neaktivní
-------
.: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.


Last edited by Derken- on 15:50 31. Jul 2011, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 167 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits