 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
-darkvision-
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 15:44 31. Jul 2011 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
OneIceOne wrote: Quote: Za problematické vidím, co psal Ištván - pro lvl 29+ je 1000 xp poklad, kterej jen tak nenajede - opravdu monoho hodin hraní. pro lvl 15 je to zalezitost 30 minut. Proč je to podle tebe problematické, to mě zajímá, neurčité komentáře mi moc nepomohou. K tomuto tématu jsem napsal komentář nahoře v příspěvku. Zkusím to trochu rozepsat, jak to vidím. Questy budou 2-4hodiny jsi psal. Uděláme průměr na 3hodiny tedy. 3hodiny real, jak můžeš získat expy z tohodle, či z něčeho jiného. (levlově to rozdělím, časovky sám/s někým) 10LVL.. časovky (1080xp/1440xp), 15LVL.. časovky (900xp/1260xp), 20LVL.. časovky (720xp/1080xp), creep (zase, po restartu více xp, pak to rapidně jde down, dá se udělat cca 6000a více xp) 25LVL.. časovky (540xp/900xp), creep (celkem složitejší, jednou za restart, dalo by se udělat cca 2000xp) 30LVL.. časovky (360xp/720xp), creep (myslím, že tady se už moc creepit nedá, každopádně to bude pod 1000xp) 35LVL.. časovky (180xp/540xp), creep (to samé co předešlé) Za Quest sessions zisk 1000 - 5000xp .. řekněme že daný člověk by se dostal na pomezí 3000-4000xp za Q.. Myslím že u lvl 25-30-35-40 to je celkem rozdíl. Můj názor je takový, že je třeba si uvědomit, že expení (creep, erpé xp atd) jsou nějak nastaveny na tento rozdíl. Pokad ale se hráčům umožní za 3hodiny získat místo (např 30lvl časovky) 720xp až 5000xp, tak se všechno začne postupně přesouvat úplně jinam. Nevidím pak důvod, proč se dělaly úpravy na pomalejší expení, když pak člověk za takový Q dostane mnohokráte více xp. Můj názor jen  EDIT: OneIceOne wrote: tak když skupinu na questu potkáte, rozhodnu podle situace, maximálně vás vyženu, aby jste skupinu nechali na pokoji Tohle se mi trošku příčí, po dlouhé době někoho potkám v noci venku, zaraduju se a přijde mi tell od Dm at je nechám být, že prostě na ně nesmím šáhnout? At si jdu dál a dělám že se nic nedeje? Prijde mi to neco ve stylu ze, jako normal by ven v noci nesli, protoze vedi ze jsou loglí drowove a mohou tam nekde byt, ale jelikoz vedi ze tam je Dm (ty) tak ven pujdou, nebot z casti nejakeho procenta jim vlastne nic nehrozi. Asi nejvice si myslim, ze kdzy to bude parta 10lvl a ja jsem epic, tak uz tuplem reknes at na ne nesaham a oni si smele v noci budou behat po lesich atd. To se mi moc nelibi tedy. Proste kdyz potkam v noci venku nekoho osamotneleho, nebo i skupinu a pujdu do nich, tak mohu ne? Žádný ne že ne. 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 15:52 31. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Derken- wrote: A přesně proto to chci skrýt. A odehnat? To jako že na nás přijde zase garda pouštních psů? Taková situace, že by jsi nás odháněl se mi už příčí uplně.
Edit: Já když povedu výpravu drowů nahoru, tak prostě nechci vědět, ani nechápu, proč bych měl vědět, že se támhle zhruba něco děje. A taky, jak si psal.. Pro podtemno to neni, takže naše podněty podtřebovat nebudeš ne? - A co přesně chceš skrýt? Topic na fóru? - Odehnat znamená, že ti jako DM řeknu, že nesmíte jako skupina drowu nyní zasahovat proti skupině, která hraje quest. - Garda pouštních psů vás bude pronásledovat pouze ve chvíli, kdy k tomu dostane důvod, třeba ji přítomnost drowů prozradí hráčská postava, a když v souboji s drowy přišla už o několik silných válečníků, pak na vás má extra pifku... - Zatím to není pro podtemno, protože nejsem DM, který se podtemnu věnuje, protože podtemno je specifický a složitě uchopitelným rp celek s vlastní mocenskou hierarchii, jazykem a já se tam zatím neorientuji. - Jestli to nechceš vědět, tak se na topic prostě nedívej, ale koncept Quest sessions komentovat můžeš a měl bys, pokud máš nějaké zajímavé připomínky, které ho mohou vylepšit. Zapojení drowů je jedním z nich, zvláště pokud máte dole akceschopnou družinu.
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 15:57 31. Jul 2011 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
OneIceOne wrote: - Odehnat znamená, že ti jako DM řeknu, že nesmíte jako skupina drowu nyní zasahovat proti skupině, která hraje quest. - Garda pouštních psů vás bude pronásledovat pouze ve chvíli, kdy k tomu dostane důvod, třeba ji přítomnost drowů prozradí hráčská postava, a když v souboji s drowy přišla už o několik silných válečníků, pak na vás má extra pifku... Ten první bod je naprosto nesmyslný. Ten druhý bod (trošku OffTopic) mi připomíná jistý dung, kde mě a Derkena nikdo neviděl a pak před dungem (A to téměř u přechodu) MINIMALNE 30 pejsků a asi 10 pastí (které mimochodem byly na sobě, což je navíc na Thalii zakázané).
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 15:59 31. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
zachy wrote: Plánuješ něco i pro vyloženě zlé postavy (drowové, tieflingové, duergaři atd.), které se do povrchnanské party (dobro, neutrál a minimum evilů) nedostanou? Není v tom problém, když budete mít použitelnou partu podle pravidel, tohle se musí vyřešit po pm, protože evil postavy hrají tajně, koncept questů se tady musí doladit.
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
Derken-
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 16:06 31. Jul 2011 |
|
Joined: 22:02 12. Mar 2010 Posts: 4748 Location: Kahzet, město smlouvy
|
Quote: - A co přesně chceš skrýt? Topic na fóru? Ano, stejně jako nemáme přsítup k povrchnanským IC novinkám Quote: - Odehnat znamená, že ti jako DM řeknu, že nesmíte jako skupina drowu nyní zasahovat proti skupině, která hraje quest. Nechápu ten zákaz. Todle mi přijde hodně přestřelený. Quote: - Garda pouštních psů vás bude pronásledovat pouze ve chvíli, kdy k tomu dostane důvod, třeba ji přítomnost drowů prozradí hráčská postava, a když v souboji s drowy přišla už o několik silných válečníků, pak na vás má extra pifku... [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jul 24 16:56:09] Alyffyn Zau'ndar zranil Tomas Tane: 16 (16 Zvuk) [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jul 24 17:58:28] [Server] Jste nyní v oblasti Plné HxH. [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jul 24 17:58:29] infrus se odpojil jako hráč.. [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jul 24 17:58:30] Někdo zranil Azhael Morten: 20 (20 Zvuk) [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jul 24 17:58:31] Zvuková past, Smrtící zranil Azhael Morten: 23 (23 Zvuk) [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jul 24 17:58:38] Alyffyn Zau'ndar : Záchranný hod (Reflexy) proti Elektřina : *neúspěch* : (7 + x = x proti TO: x) [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jul 24 17:58:38] Někdo zranil Alyffyn Zau'ndar: 115 (115 Elektřina) [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jul 24 17:58:38] Zvěd Pouštních psů útočí na Alyffyn Zau'ndar : *minul* : (9 + 39 = 48) Jestli to je narážka na todle, tak obdivuju stopování pouštních psů, kteří nás vystopovali za hodinu 50 lokací jinde Quote: - Zatím to není pro podtemno, protože nejsem DM, který se podtemnu věnuje, protože podtemno je specifický a složitě uchopitelným rp celek s vlastní mocenskou hierarchii, jazykem a já se tam zatím neorientuji. Chápu, respektuji Quote: - Jestli to nechceš vědět, tak se na topic prostě nedívej, ale koncept Quest sessions komentovat můžeš a měl bys, pokud máš nějaké zajímavé připomínky, které ho mohou vylepšit. Zapojení drowů je jedním z nich, zvláště pokud máte dole akceschopnou družinu.
Však tendle topic nám tu klidně nech. MĚ JDE O TEN DRUHEJ, kde si vypsal první Q
_________________ Tvůrce a ničitel ------- Neaktivní ------- .: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.
|
|
Top |
|
Derken-
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 16:16 31. Jul 2011 |
|
Joined: 22:02 12. Mar 2010 Posts: 4748 Location: Kahzet, město smlouvy
|
A už to nechci řešit, dost mě to naštvalo, ale nechám to. Ta akce mi přišla nehorázně přestřelená. Víc už to řešit nemusíme, když NPC v tvým podání umí stopovat xx lokací, tak ať, budu s tím příště počítat. Budu počítat i s třema epic wizardama a 15 čoklama na přechodu včetně pastí 
_________________ Tvůrce a ničitel ------- Neaktivní ------- .: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 16:24 31. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Okomentuji tady postup při přepadu v chrámu. Pokud tohle téma chcete pak řešit dále, založte zvláštní topic.
- incident vznikl na základě ohlášení dvou hráčských postav. - předtím již za mé asistence, drowové porazili a zabili několik pouštních psů, také poté, co jim byla nahlášená jejich přítomnost hráčskou postavou, odsud se bere nenávist psů, jako skupiny a chtějí oplatit drowům jejich činy. - přeběhli jste v haste a neviditelnosti x lokací a skočili jste si na poklad. - vyhodnotil jsem to a vydala se za vámi hlídka psů, které měla stopaře, mágy, haste a jízdního velitele. - položili pasti před vchod a čekali, až vylezete - počet byl 15 - 20, minule jste vyřídili hlídku 4, máte jejich respekt... - pasti vás nezabily, mohly... - boj jste přežili a šikovně jste uprchli, odměnou vám byla zkušenost a život
- Ano, setkání mohlo skončit Vaší smrtí, kdy si na Vás počíhala hlídka psů, silná hlídka psů. - Ano, vystavil jsem Vaše postavy vědomě možnosti úmrtí. - Ano, některé pasti se mohly překrývat, vzhledem k nerovnosti terénu a umisťování myší.
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 16:32 31. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Derken- wrote: A už to nechci řešit, dost mě to naštvalo, ale nechám to. Ta akce mi přišla nehorázně přestřelená. Víc už to řešit nemusíme, když NPC v tvým podání umí stopovat xx lokací, tak ať, budu s tím příště počítat. Budu počítat i s třema epic wizardama a 15 čoklama na přechodu včetně pastí  Určitě s tím počítej, když se budeš pohybovat po povrchu, zvláště když to ještě nahlásí hráčská postava. Pouštní válečníci teď po drowech půjdou dvojnásob, už jim totiž dvakráte proklouzli...
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
Radim
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 16:32 31. Jul 2011 |
|
Joined: 16:12 06. Oct 2008 Posts: 3269 Location: Petrovice u Rakovníka
|
Dle mě by toto téma mělo být diskutováno hlavně v týmu a zajímal by mě názor vedení a ne hráčů samotných.Systém přidělování xp se mi zdá totálně mimo co se týče výše zisku.Quest je zábava,odměna od DM pro dobré hráče atd. atd. a ne vývařovna xp!!! Jak mám chápat to,že na ně nemůžu ani šáhnout?Není snad DM v té hře také od toho aby s tímto počítal a měl nějakou variantu pro tento případ?Nic přeci není nalajnované do detailu a průběh Q se mění podle aktuální situace.A s prominutím,aby mi DM napsalo...na tuhle skupinu nešáhneš nebo přijde nějaký trest...jako kde to jsme?
_________________ Zara´thea Zau'ndar oddaná služebnice Xi´an
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 16:54 31. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Obecný komentář: Skupina na mém questu potká drowy X evil charaktery...
1) Pokud usoudím, že se mi hodí do příběhu přepad drowů, evil postav, říkejme tomu náhodné setkání, pak vás to nechám odehrát.
2) Pokud usoudím, že se mi do příběhu nehodí, pak skupině drowů, eviláku pošlu tell, aby si této skupiny nevšímali po dobu questu nebo blíže specifikovanou dobu.
- o žádném trestu nikdo nemluvil...
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 16:56 31. Jul 2011 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Mě se vcelku líbí ten nápad těch questů, ono je to takový skoro výzkum hráčů, jestli vůbec mají zájem o questy a zapojení do světa. A může se z toho vyvinout něco hodně zajimavé. Třeba to dospěje do té fáze, že hráči budou už sami od sebe víc reagovat na dění ve světě a zapojovat se i sami. Uvidíme 
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 16:58 31. Jul 2011 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Napíšu to ještě jinak OneIceOne wrote: tak když skupinu na questu potkáte, rozhodnu podle situace, maximálně vás vyženu, aby jste skupinu nechali na pokoji OneIceOne wrote: VI. Smrt v Quest sessions je velký problém a často znamená jednak normální ztrátu zkušeností, ale také nemožnost pokračovat v rozehraném questu, proto jednejte opatrně a s rozmyslem. Následující pravidla jsem stanovil, protože Quest sessions jsou zamýšlené jako plně rp, kde je smrtelné zranění nebo smrt vyřazujícím faktorem a navíc přinutí hráče přemýšlet a bát se o svou postavu. Vše rozhoduje kostka, podle předem stanovených pravidel, takže si nemáte na co stěžovat. Pokud někdo zemře poprvé v questu, přesune se do lokace Podsvětí, vyčká na instrukce DM. Prostě bud se maj bat a pak tam muze být i střet s drowama, žadný, že nesmíme, nebo že nám zakážeš. A nebo prostě to, že říkáš, že se maj bát o postavu, pak je vyhodíš v noci ven a řekneš drowům že nemohou jít do střetu? Nějak se mi to dost příčí .. A BÁT SE NEBUDOU UŽ TOLIK (třeba) Dost postav ven v noci nechodí, protože se bojej drowů? Takhle? Takhle se bát nebudou ... .. Pokad to špatně chápu, tak mi to prosím vysvětli. Jinak Ti držím palce při tvoření Q a oživení světa 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 17:05 31. Jul 2011 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
OneIceOne wrote: - přeběhli jste v haste a neviditelnosti x lokací a skočili jste si na poklad. - vyhodnotil jsem to a vydala se za vámi hlídka psů, které měla stopaře, mágy, haste a jízdního velitele. To promiň ale vyhodnocení toho, že jsme v Krynu někoho napadli, pak jsme běželi přes prúchod, cesty, louky, dokonce i bažiny. Celkem minimálně 20 lokací a vyrazili jsme dřív než to ti hráči mohli nahlásit. Asi superstopaři s detektorem pohybu  Ale už to neřešme... Stalo se, stalo..
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 17:11 31. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
-darkvision- wrote: Zkusím to trochu rozepsat, jak to vidím. Questy budou 2-4hodiny jsi psal. Uděláme průměr na 3hodiny tedy. 3hodiny real, jak můžeš získat expy z tohodle, či z něčeho jiného. (levlově to rozdělím, časovky sám/s někým)
10LVL.. časovky (1080xp/1440xp),
15LVL.. časovky (900xp/1260xp),
20LVL.. časovky (720xp/1080xp), creep (zase, po restartu více xp, pak to rapidně jde down, dá se udělat cca 6000a více xp)
25LVL.. časovky (540xp/900xp), creep (celkem složitejší, jednou za restart, dalo by se udělat cca 2000xp)
30LVL.. časovky (360xp/720xp), creep (myslím, že tady se už moc creepit nedá, každopádně to bude pod 1000xp)
35LVL.. časovky (180xp/540xp), creep (to samé co předešlé)
Za Quest sessions zisk 1000 - 5000xp .. řekněme že daný člověk by se dostal na pomezí 3000-4000xp za Q.. Myslím že u lvl 25-30-35-40 to je celkem rozdíl. Můj názor je takový, že je třeba si uvědomit, že expení (creep, erpé xp atd) jsou nějak nastaveny na tento rozdíl. Pokad ale se hráčům umožní za 3hodiny získat místo (např 30lvl časovky) 720xp až 5000xp, tak se všechno začne postupně přesouvat úplně jinam. Nevidím pak důvod, proč se dělaly úpravy na pomalejší expení, když pak člověk za takový Q dostane mnohokráte více xp.
Příspěvek je hodnotný. Započítej ale, jak často se postava do takového questu dostane, jaká je pravděpodobnost, že zkušenosti dostane, průměr zisku je 3000 bodů, také je riziko ztráty. Ano, cílem je zvýšit odměny za rp. Ano, rád bych zažil situaci, kdy creeper vyleze upocený z dungeonu, má vymlácených svých Xk zkušeností a potká rp hráče, ten se jen usměje a sdělí mu, že za stejnou dobu dostal podobně zkušeností, zahrál si rp a pobavil se. 30-40 je stažený zisku u creepu, ale za rp není, osobně jsem zastáncem myšlenky, že za dobré rp by měl být odměněn dostatečně i výsoky lvl. Odpovězte mi na otázku, proč by tomu tak být nemohlo, jen to zatím nikdo moc nedělal...
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 17:20 31. Jul 2011 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
OneIceOne wrote: 30-40 je stažený zisku u creepu, ale za rp není, osobně jsem zastáncem myšlenky, že za dobré rp by měl být odměněn dostatečně i výsoky lvl. Odpovězte mi na otázku, proč by tomu tak být nemohlo, jen to zatím nikdo moc nedělal...
Myslím si, že i díky těmhle dodatečným Q se tu postavy budou rychleji dostávat na ten vysněný 40tý lvl. Jednou za měsíc takový Q. Když budeme počítat ten průměr 3kxp, tak za deset měsíců máš 30k xp což je skoro jeden lvl. Ano je tam riziko i toho, že mohou umřít, ale přeci jen si myslím, že lidé kteří maj psotavičku vyhnanou tak vysoko, už ví co a jak, jak se v jaké situaci nejlépe zachovat, aby minimazovali ztrátu xp smrtí. Každej Quest se dělá za nějakým účelem, ziskem něčeho. A teď se nebavím o xp, goldech .. a při každém takovým Q se lidi baví .. na konci jsou ohodnoceni třeba pár stovkami xp. Samozřejmě když za krásně zahranej Q dostanu 5k xp budu se úplně rozplývát. Ale v Q nejde přece o zisk těch xp na konci ne? A každej Q je tvořenej že bud se povede (zisk něčeho) nebo se nepovede (ztráta něčeho).
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |