 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 20:52 31. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Konec spamu, kdo se nebude odteď konstruktivně dotýkat tématu, zařídím mu útlum na fóru...
Založte si na to jinej topic...
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 21:00 31. Jul 2011 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Obecně k jakýmkoli questům. Pokud DM usoudí, že k přepadu by na questu nemohlo, či nemělo dojít, tak prostě nedojde.
Klidně to může být tak, že RP se hráčská skupina přenese někam, kde bude bloudit a podobně, bude na pustém ostrově, bude se tam sehrávat zamrzání ve sněhu v ohromné bouři nebo cokoli takového, mohou být právě v úplně cizích krajích, mohou být rp uprostřed tábořícího vojska... jenže prostě se to bude hrát v běžných, jen třeba méně využívaných lokacích, protože jiné lokace zkrátka moc nejsou a zastavit vchod do lokace pokaždé i východ a podobně je obvykle moc náročné (a když to pak třeba DM padne, tak se tam pěkně dlouho nikdo nedostane) a stejně tak naházet někam 300 npc není moc rozumné a vystavět komplet vojenský tábor kvůli jednomu questu... Prostě něco se občas nechá i na fantazii dotyčných a popisu DM.
Takže pokud pak do takové situace přiběhne postava, která o ničem neví, na reálie nastíněné DM nehraje (ani o nich netuší) a rp by se tam třeba ani neměla jak dostat... tak nejrozumnější reakce DM, pokud se mu tam ta postava nehodí a nechce ji do questu zapojit, je portnout ji pryč a hráči napsat, že se tam právě odehrává quest do kterého se nejde zapojit a že přeje pěknou hru. A je úplně jedno, zda se jedná o drowa, povrchňana nebo kohokoli. Není to prostě nic osobního.
EDIT: debata o questech tohoto typu obecně tu určitě nevadí, naopak. Vyhlašování konkrétních questů pro povrch by IMHO opravdu mělo být spíše například v IC sekci povrch a questů pro podtemno zase v IC sekci podtemna. Když už se to fórum takto rozdělovalo, ať to využijeme.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
Last edited by LDamian on 21:21 31. Jul 2011, edited 4 times in total.
|
|
Top |
|
Jachym
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 21:02 31. Jul 2011 |
|
Joined: 09:15 21. Jun 2007 Posts: 508 Location: Morava
|
-RoF- Předmět příspěvku: Re: Quest sessions Napsal: 16:56 31. Črc 2011 Mě se vcelku líbí ten nápad těch questů, ono je to takový skoro výzkum hráčů, jestli vůbec mají zájem o questy a zapojení do světa. A může se z toho vyvinout něco hodně zajimavé. Třeba to dospěje do té fáze, že hráči budou už sami od sebe víc reagovat na dění ve světě a zapojovat se i sami. ROFe - proti qestům které posouvají příběhy či světopříběh (dějiny Thalie) nebo prostě jenom se baví Dm s hráči - nemám ani píp. To co ale tu bylo výše navrženo je něco jiného, to si myslím že k uspěchu nepovede : 1 - qestobijci jak už jsem psal výše 2 - z qestu zmizí zábava - dle zásady - kde je moc v sázce tam končí legrace. 3 - Jak připomínal francouzký admirál z druhé poloviny 18 stol . DM nemají čas , ale budou asi muset na foru vysvětlovat hráčům proč umřeli i když neudělali chybu a ztratili 15 000 a ostatní jsou 5000 expy v plusu. Nebo proč ta minulá parta to měla snadnější a oni všichni exnuli a pod a pod. 4 - bude to právě ustup od RP a příklon k Power serweru , uspěšný bude ten kdo neumre pri qestu - ne ten kdo se bude snažit hezky hrát a pak tam lehne. 5 - PB a qestobijci velmi zrychlí svůj postup vstříc 40 lvlu (nedávno tu odpovídal Rejty někomu na dotaz je-li tu někdo už na 40 lvlu - ano jsou ) 6 - Ano jsou tu postavy na vysokých levlech protože to co navrhujete tu v nějaképodobě už bylo a já myslel že to bylo zavrhnuto a nějaký čas tu byli qesty DM tak za 250-400 exp. Já pamatuji že něco podobneho tu bylo a neosvědčilo se. Dále : KaTo Předmět příspěvku: Re: Quest sessions Odpovědět s citací Btw - vzpomínám si na rok (?) starou aférku, kdy bylo hráčům drowům po sérii jejich "vyhlazovacích" nájezdů týmem DŮRAZNĚ doporučeno, aby na povrch lezli vybíjet jen z opravdu vážných (IC) důvodů a ne protože se parta hráčů s postavami nudí....a vybíjení lowíků každý večer...je prostě baví  . Na to se několik hráčů "smrtelně" urazilo a na protest přestali drowy hrát (možná v tom bylo ještě něco) No KaTo je pamětník a já jeho slova potvrdím - bylo to přesně tak a admín Kandelábrie opožděně děkuje za zaslané hráče - protože asi 6-7 hráčů z povrchu přeběhlo na Kandošku. To ještě něco co v tom bylo - byla výzbroj podtemňáků která měla zakázané imky a vůbec byla násobně silnější než-li povrchnanská. Než se na mne vrhnete že to není pravda - řešil to Danri a byl hodně naštvaný , jistě to najdete ve starých forách , je to min 3 roky i víc.
_________________ Menhiri Dierta
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 22:06 31. Jul 2011 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
LDamian wrote: Klidně to může být tak, že RP se hráčská skupina přenese někam, kde bude bloudit a podobně, bude na pustém ostrově, bude se tam sehrávat zamrzání ve sněhu v ohromné bouři nebo cokoli takového, mohou být právě v úplně cizích krajích, mohou být rp uprostřed tábořícího vojska... jenže prostě se to bude hrát v běžných, jen třeba méně využívaných lokacích, protože jiné lokace zkrátka moc nejsou a zastavit vchod do lokace pokaždé i východ a podobně je obvykle moc náročné (a když to pak třeba DM padne, tak se tam pěkně dlouho nikdo nedostane) a stejně tak naházet někam 300 npc není moc rozumné a vystavět komplet vojenský tábor kvůli jednomu questu... Prostě něco se občas nechá i na fantazii dotyčných a popisu DM. Ok, díky za vysvětlení, takhle jsem se na to nedíval a beru to úplně v pohodě.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Hafen
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 22:38 31. Jul 2011 |
|
Joined: 13:43 05. Apr 2011 Posts: 389
|
Jachym wrote: -RoF- Předmět příspěvku: Re: Quest sessions Napsal: 16:56 31. Črc 2011 Mě se vcelku líbí ten nápad těch questů, ono je to takový skoro výzkum hráčů, jestli vůbec mají zájem o questy a zapojení do světa. A může se z toho vyvinout něco hodně zajimavé. Třeba to dospěje do té fáze, že hráči budou už sami od sebe víc reagovat na dění ve světě a zapojovat se i sami. ROFe - proti qestům které posouvají příběhy či světopříběh (dějiny Thalie) nebo prostě jenom se baví Dm s hráči - nemám ani píp. To co ale tu bylo výše navrženo je něco jiného, to si myslím že k uspěchu nepovede : 1 - qestobijci jak už jsem psal výše 2 - z qestu zmizí zábava - dle zásady - kde je moc v sázce tam končí legrace. 3 - Jak připomínal francouzký admirál z druhé poloviny 18 stol . DM nemají čas , ale budou asi muset na foru vysvětlovat hráčům proč umřeli i když neudělali chybu a ztratili 15 000 a ostatní jsou 5000 expy v plusu. Nebo proč ta minulá parta to měla snadnější a oni všichni exnuli a pod a pod. 4 - bude to právě ustup od RP a příklon k Power serweru , uspěšný bude ten kdo neumre pri qestu - ne ten kdo se bude snažit hezky hrát a pak tam lehne. Dále : KaTo . To je preci jednoduche reseni. Co dmku brani zmacnout cudlik a tomu kdo hral pekne a podle postavy (paladin co zakali protoze mu kodex nedovoli jinak) pridat tech - 15 000 a neco navrch, zatimco tem co prezili a vysrali se na sveho kamosa (toho paladina) a aligment by jim to nedovolil (napr. lawful good) tak jim naopak tech 15 000 ubrat.
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 22:53 31. Jul 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Totální degradace smrti...
smrt, chrám, smrt, chrám, smrt, chrám...to úplně není to, co chci ve questech vidět... Myslím, že ani většina paladinů není takových bláznů, aby se nechali roztrhat na kusy, když to OPRAVDU nepůjde jinak, tohle je právě myšlenka "hodného dm", které nás jistě pak vytáhne ven. V Quest sessionu chci dosáhnout toho, aby se postavy chovaly tak, jak by jim na svém životě opravdu záleželo.
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
Hafen
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 23:00 31. Jul 2011 |
|
Joined: 13:43 05. Apr 2011 Posts: 389
|
No jde o to ze jsou postavy co se radeji obetuji za jine. Nepocitam drowa co radsi strci kolegu do rany mecem jen aby on prezil. Ale proste jsou postavy co reknou vy vypadnete a ja tu budu stat a bojovat abyste mohli utect. A ze to neni realny? Ale kdepak, takovych obeti je a jeste bude. Jenom se na ne vetsinou zapomene  (kdo vi ze nejakej amik skosil kulometem rotu tongu zatimco jeho ceta se stahla, nez ho tongove dostali z boku? Ze se nejakej nemeckej paragan obetoval aby jeho kamaradi mohli prezit? Nebo otec co se obetuje pro dite. Je to naprosto logicka reakce...).
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 02:21 01. Aug 2011 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
OneIceOne wrote: Myslím, že ani většina paladinů není takových bláznů, aby se nechali roztrhat na kusy, když to OPRAVDU nepůjde jinak, tohle je právě myšlenka "hodného dm", které nás jistě pak vytáhne ven. V Quest sessionu chci dosáhnout toho, aby se postavy chovaly tak, jak by jim na svém životě opravdu záleželo. Souhlas. Paladin se nerovná sebevrahovi; hodně ale záleží na charakteru paladina a na jeho inteligenci. Paladin například vědomě nepůjde do předem ztraceného boje - raději bude shánět spojence, dobře se připraví, svoje šance se vynasnaží maximalizovat. Jsou ale situace, kdy to nejde, a tehdy je skutečně schopen se obětovat. Například pokud vidí, že je boj ztracen, a že má šanci se vystavit nepřátelům sám, aby ostatní mohli přežít, udělá to. I paladin ale může utéct se ctí, pokud čelí veliké přesile (v DnD je psána dvojnásobná přesila rovnocenných soupeřů, případně trojnásobná, je li paladin členem prestižního řádu). Obecně řečeno, paladin je kdykoliv ochoten padnout za své ideály, což je podle mého názoru to, co z nich v očích jiných dělá fanatiky. A jejich čest a víra v dobrou věc, nebo její specifické pojetí v tom nejlepším slova smyslu, zase to, co z nich dělá paladiny. Osobně bych podobnou, pěkně zahranou a smysluplnou smrt asi zahrál jako permanentní, pokud by vznikl pěkný příběh, o kterém se bude mluvit a na který budou lidi (alespoň chvíli) vzpomínat. V NWN settingu, který ale defaultně na permanentní smrt nehraje, se z podobných skutků bohužel (Thalužel) stávají hrozné frašky.
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 02:36 01. Aug 2011 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
Z mého pohledu k otázce XP odměn za questy: zrelativizoval bych to na té úrovni, jako je v DnD: za málo náročný quest low level party malé XP odměny (typ "Pomožte hostinskému od krysího přemnožení..."). Za náročný quest, kde je obtížnost vyšší, a je určen pro vyšší levely, navíc s rizikem (třeba i permanentní) smrti budou odměny přirozeně a úměrně riziku vyšší. Tak to vždycky fungovalo dobře. Vzpomeňte na Baldur´s Gate a podobně, kde na prvním levelu byly XP odměny v rámci 50-100 XP, kdežto kolem 20. levelu se pohybovaly v desetitisících. Nechci tím říct, aby se na Thalii rozdávaly desetitisíce, to vůbec ne; myslím, že OneIceOneova odměna 1000-5000 XP za quest session je plně adekvátní. Jinými slovy, na menších levelech méně expů, na větších více. Od DM se očekává, že bude znát jakousi míru, a já věřím, že Thalie má dosti kvalitní DM tým s DM, kteří jsou schopni odměnit hráče podle zásluh. Nějakých narušení rovnováhy bych se určitě nebál, a bude li podpořena RP hra, tím lépe. Podle OneIceOneova popisu quest sessions předpokládám, že bude třeba i trochu přemýšlet a znát reálie, než mít co nejvyšší AC/AB/savy, nejlepší equip a boostnuté atributy. Držím palce a jen tak dále!
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 02:39 01. Aug 2011 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
LDamian wrote: EDIT: debata o questech tohoto typu obecně tu určitě nevadí, naopak. Vyhlašování konkrétních questů pro povrch by IMHO opravdu mělo být spíše například v IC sekci povrch a questů pro podtemno zase v IC sekci podtemna. Když už se to fórum takto rozdělovalo, ať to využijeme. Naprosto souhlasím; předejde se tím rozličným budoucím nedorozuměním a případným hádkám.
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 09:28 02. Aug 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Rozhodl jsem se změnit systém přihlašování do questů. Nebudou rozmezí levelů - skupiny, ale pouze maximální level, přes který nepustím postavy do questu. Od teď se přihlašování nebude dít přes PM/forum, ale čistě IC cestou, kdy na forum umístím místo konání začátku questu a vaše postavy na něj mohou dorazit a získat informace. Pokud se nesejdou alespoň 3 postavy, quest se konat nebude, pokud dorazí více jak 6 postav, pak se domluví hráči a nebo rozhodnu podle situace.
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
Alvarion
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 08:42 04. Aug 2011 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 22:47 15. Nov 2010 Posts: 325
|
Včera jsem se zůčastnil pilotního projektu, tady je feedback z mého pohledu. 1. Zažil jsem po letech klasické přešlapování z DND, kdyz sezačíná s novejma postavama. Pokud se sejdou postavy, které se před tím ani neznají, je to takovej nezvyk dat se ve prospěch hry dohromady. Ale myslim, že všichni se dohodnout chtěli a dohodli, to bylo dobře. 2. Zjistil jsem, že nejsem ten správný RPer, Marvin má být prostáček se smyslem pro rozlišování věcí zlých a dobrých, klasický mnich po výuce. Ve chvílích, kdy se hra sekala, z důvodů RP seancí v divočině, kdekoliv jinde na jednom místě při meditacích o zřejmém, Martvin často na chvíli musel utéci z role, zejmena při pohledu na hodiny a musel honit ostatní správným směrem (jeho loutkař ve 23:00 už o hodinu překročil čas dany slečnou a ke konci hral s vise za ucho metr nad zemí.) 3. Mám maličko odlišné představy od standardů ohledně některých věcí: - Stopování - běžné postupy jsou dle načtených kowboyek, že stopař po spatření místa činu k němu hned nedojde, ale od chvíle kdy spatří místo činu začne sledovat stopy a přibližuje se k místu tak, aby žádné nepoškodil, následuje hledání v kruzích pro zjištění nejen hlavních stop, pro případ oddělení se klíčových osob. Některé činnosti jde vehře vykonat, ne je jen nahradit postavenim se doprostřed a emote *hleda stopy* To nemluvím o tom, že lovec občas čeká na skutečnou kořist a místo činnu je návnada, lapali jsme po žižalach jako kapři v chovném rybníce. - Zabezpečení mista činu - nazval bych to hledání dostatečně úzkého kruhu na to aby imploze trefila celou partu. Snažil jsem se držet dál, ale bal jsem se, abych neměl kratší RP  . Zase jsem zkažený čtením rodokapsů, pokud někam jdu předpokládám zabezpečení prostoru - pokud mám 4 lidi - nejprve projdu prostor a vytvořím systém krytí vyjednavače. Rozhodně by strategické rozmístění nemělo nahradit emote *rozhlizi se* *dává pozor* 4. Problematika přesvědčení - byla tam vyhraněná situace, kdy se dva rozhodli zabít zajatce, (čtvrtý už musel do pelíšku) a najednou byl Marvin sám proti dvěma dalším lapkům, kteří bojovali za prachy proti jiným lapkům (Chaotic evil, chaotic neutral, neutral evil - najděte si v tom povinně lawful mnicha, kterým byl jeden z lapků - spolubojovníků, nějak jsem na to OOC spoléhal, že přesvědčení lawful bude dominovat ve spolčnoti tří mnichů). Ale abych přešel k věci - Marvin už nemůže jít na další quest session v rámci konzistence své postavy s dvěmi lidmi, ví že ho okradli (stihl si projít kořist před tím, než ji dva spolulapkové schvátili), ví že jim je ukradenej a když na to přijde hodí ho přes palubu jako kus pytle. Ic vyhodnotil, že peníze mu nestojí za spor slovo proti slovu, život bandity mu nestojí za více než pár plamenných slov na předání spravedlnosti s argumenty, které nebyly respektovány. Rozhodně mu nestál za riskování vlastního života. Zde je vidět jasná demonstrace proč se neutrál kloní k dobrým postavám - ta mne záda bude krejt, ne si prohlížet záda, aby našla játra pro vpich. 5. party chat - neuvěřitelně mne obtěžovala //afk //wc - občas byla každá třetí věc za lomítkem, na tyto veci ma narok GM v připadě technických zalezitosti, preferoval bych tell jdu na wc - dělám to tak vzdy, jo někdy to píšu 3x ruce mi neupadnou a lomítko jsem pouzil jen na záver při prání na dobrou noc. Další je i trvalé psaní do party chatu - jine gm dělající quest paralelene jinde by nám určitě přálo rychlou a bolestivou smrt. Myslim, že do chatu se má psát jen v případě, kdy je vyžadována interakce GM, interakce mezi nami je talk. taky když jsme dve lokace od sebe nemáme vědět o čem se ten "průzkumník" baví. 6. nepatří to ke questu uplně ale i zde se to projevilo - mrzí mne, že nejsou hrány ani classem vynucené vlastnosti postavy - lawful u monka, víra u kněze atd.... 7. RP na úkror příběhu a dynamiky děje - asi nejlíp to charakterizuje oznámení jedné postavy, když ve 23:40 skutečného času oznámila, že počkáme až na ráno a pak teprv vyrazíme. Koukal jsem na čas přepočetl jsem, že se jedná o dalších 20-25 minut, tedy, že se vše posune do času po půlnoci. Opravdu jsem se vyděsil. Visel jsem za ucho už od 23. Lidi chce to trochu emapathie. Je třeba quest zkusit dotahnout v předpokládaném čase, ostatní mohou mít povinnosti. To že vy máte spoustu času a prázdniny neznamená, že to maj i ostatní. Obecné závěry: Model může fungovat opravdu jen pro neutrální + dobré postavy v parte, nebo neutrálně evilní až evilní postavy, jinak v případě vyhraněné postavy jako je class pladin, může dojít k více bojům v partě než hraní questu. Po vytvoření se vazeb, není další interakce možná a snižje se počet potencionálních hráčů pro Q. Tedy se stal přesný opak, než jsem čekal při představení konceptu  . Vazba byla vytvořena, ale negativní z hlediska IC. Ovšem došlo k interakci. Chápu proč vloučil GM na začátku Q paladinku. ještěže hráč paladinky přišel pozdě (jen se náhodou přimotal) a tak mi ho nebylo líto, že přišel o Q. Při vyhlášení quest sessions by měly být poslány pm GM se jménem postavy, historii, motivacemi a dalším pozadim na cca 1/2 A4. GM by si pa vybíral skupinku na základě právě motivací, aby to fungovalo. - náročné co? Zase by tak mohly vzniknout nové guildy, staré by měly být motivovány k náboru a nehamounily. Asi vše, hezký den. PS: nic není myšleno útočně.
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 08:57 04. Aug 2011 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Pár komentářů ke Quest session I.
- Pokud je někde napsáno, že quest začíná na radnici, tak nezačíná před radnicí. Telly říkající "my na tebe čekáme milostivě před radnicí - to mě moc nebere", 3 postavy normálně dorazily na radnici, zjistily, proč Kann potřebuje jejich služby a IC dění logicky zapadlo. Zbytek byl odmítnut, kapacita questu byla naplněná z mé potřeby DM. Příště.
- Pokud hodláte jít na quest, rozmyslete si, zda na něj máte čas. Uváděný čas je 2-4 hodiny, ale bude to asi k těm 4 hodinám, tenhle jsme hráli asi 4,5 hodiny.
- Nespěchejte jako parta, honem honem není styl, který mám rád.
- Netrhejte partu, držte se po hromadě a pokud jde jednotlivec něco zkoumat, tak vždy jeden. Ne ten styl, že jeden odbíhá na jednu stranu ke stráži a druhá na opačnou stranu hledat stopy. Prostě nejdřív dojde jeden ke strážím, parta počká, až se vrátí, druhý půjde zkoumat stopy.
- Když něco zkoumáte a píšete to do party, tak počkejte na vyhodnocení DM a neodbíhejte pryč, může to trvat i několik minut, ale může vám to zachránit kejhák a nebo posunout quest, protože tu informaci potřebujete k jeho dořešení.
- Obecně snižuji počet postav, které se questu budou moci účastnit na 2-4. U prověřených part vezmu max o 2 více. Prověřená parta jsou lidi, které už znám a vím jak hrají. Vím, že tuhle partu nebudu muset krotit, že se mi nerozběhnou do různých směrů, nespěchají a podobně.
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
Thuereg
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 09:13 04. Aug 2011 |
|
Joined: 12:14 27. Oct 2010 Posts: 528
|
Alvarion wrote: ... Celkově k tomuhle asi neni moc co dodat. Já osobně taky vstával ráno v pět a taky sem z toho času nebyl zrovna nadšenej, ale bylo mi líto prchat. Bylo by fajn držet to bu´d v rámci víkendů a nebo v dřívějšim čase aby se předešlo přehnanému ponocování, ale je pravda, že tady byli prostoje ze strany hráčů a ne DM. Některý situace se dali řešit podstatně rychlejc a lépe. Co se přesvědčení týče. Zásadne hraju neutrály. Je jedno esli neutral Evil nebo chaotic neutral. Sám si sem vědom, že bych nebyl schopen zahrát zákoné přesvědčení tak aby vypadalo jak vypadat má. Proto mi nezbývá než oželet monka a jemu podobné, ale pro ty co ho hrát chtějí, když už se hraje na rp servru tak by se měli snažit to zahrát opravdu správně. Omlouvám se to bylo odbočení. Ještě zkusim trochu konstruktivní kritiky k tomuhle q. Bylo to pěkné, ale chvílema sem měl pocit, že až příliš jednoduché. Nenarážim na boj. Spíš šlo o to, že postavy měli až moc stop jasně směřující k jedinému cíly. Chtělo by to provést obtížněji, donutit postavy k většímu zamyšlení a vlastně jim dát i šanci to prostě pomrvit a najít prdlajs a vrátit se s nepořízenou. To je asi tak muj pohled na věc. Každopádně díky za quest, hra byla fajn a jsem rád že se to tu takhle hejbá:)
_________________ Theureg syn Theureguv, syna Grumova z rodu Darwolf: Cestu životem si razí mečem, ale občas překvapí rozumem či duší. V tom jenž vypadá jakoby mu v žilách kolovala krev samotných obrů se možná skrývá víc než jen hrubá síla svalů. Možná.
|
|
Top |
|
Ikstremist
|
Post subject: Re: Quest sessions Posted: 10:16 04. Aug 2011 |
|
Joined: 04:34 21. Mar 2010 Posts: 163 Location: Psychedelict
|
Thuereg wrote: Proto mi nezbývá než oželet monka a jemu podobné, ale pro ty co ho hrát chtějí, když už se hraje na rp servru tak by se měli snažit to zahrát opravdu správně. Omlouvám se to bylo odbočení.
Ještě zkusim trochu konstruktivní kritiky k tomuhle q. Bylo to pěkné, ale chvílema sem měl pocit, že až příliš jednoduché. Nenarážim na boj. Spíš šlo o to, že postavy měli až moc stop jasně směřující k jedinému cíly. Chtělo by to provést obtížněji, donutit postavy k většímu zamyšlení a vlastně jim dát i šanci to prostě pomrvit a najít prdlajs a vrátit se s nepořízenou. To je asi tak muj pohled na věc.
Nu lawfull evil nemusi být vždy tak jak ho vidíš ty  . S jednoduchostí souhlasím. Chtělo by to více log. hádanek apod. Díky ale za q, byl super. P.S.: Měl bych jen jedinou výtku ICE - a to, že sutana je velká, vleze se do ní hodně věcí, zvlášt když je v tom člověk zběhlý. A kdyby někdo měl zpozorovat co zpozoroval Dorgen, byl by to určitě Elf a ne on, protože člověk v té tmě musel doopravdy pi.. vidět.  (no offence)
_________________ Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli. PSYTRANCE POWER
Laelaan Caana
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |