Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 11:58 17. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 158 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

Co si myslíte o systému smrti
Ten co je teď je v pořádku, žádné změny 78%  78%  [ 18 ]
Líbí se mi Darienův návrh 4%  4%  [ 1 ]
Nelíbí se mi současný systém, ale ani Darienův návrh 9%  9%  [ 2 ]
Jen bych částečně upravil současný stav (dávám návrh) 9%  9%  [ 2 ]
Darienův nápad bych částečně upravil (dávám návrh) 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 23
Author Message
 Post subject: Systém smrti
PostPosted: 12:56 06. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Úvodem chci říct, že to píšu s plným vědomím toho, že jsem tu krátce a nedostal jsem se tu s postavou dál než na 4 level, na druhou stranu mám bohaté zkušenosti odjinud i jako GM a také uvažuji v intencích roleplayingu a reálného chování postav.

Nejprve zkouším vytahat to, co jsem tu našel o smrti (podotýkám, že informací je tu hafo, ale s jak je to přesně s umíráním je pro mne docela náročné zjistit:

citace:

System smrti:30.12.2007

Pokud se dostanou zivoty Vasi postavy pod 0, postava padne do bezvedomi a zacne krvacet. V tomto okamziku ji nekdo muze pomoci kouzlem a nebo lekarnou. Pokud klesnou zivoty postavy pod -10, postava zemre. Po smrti putuje jeji duse do podsveti, kde je vydana na milost Astarothovi - straslivemu panovi podsveti. Pokud ji nikdo nepomuze, musi Astarothovi darovat cast svoji duse - 6% ziskanych zkusenosti a 25% zlata, aby se mohla vratit zpet mezi zive. Mrtvola muze byt ozivena klerickymi kouzly ( oziv mrtveho - prijde o 3% xp, vzkriseni - prijde o 1% xp). Nebo muze byt odnesena do chramu (mrtvoly jsou prenositelne), kde ji knez pomuze za cenu 8000 zlatych (prijde o 1% xp).

Po urcite dobe je mrtvola sezrana bestiemi a nadobro ztracena. Coz take nemoznuje zneuziti hry a volani pomoci po tellu.


28. ledna

Není už to fixní suma 8000 zl, ale počítá se jako 50*lvl^2.
Tedy:
Kód:
Úroveň Cena (zl)
1 50
2 200
3 450
4 800
5 1250
6 1800
7 2450
8 3200
9 4050
10 5000
11 6050
12 7200
13 8450
14 9800
15 11250
16 12800
17 14450
18 16200
19 18050
20 20000
----------------------------------------------------------------------------------------------------


Víc jsem toho zrovna v tuhle chvíli nenašel, i když mám pocit, že se někde psalo, že při průchodu přímo člověk do 1- 5 levelu neztrácí zlato a pak pro změnu všechno nebo podle svého boha? Nemohu to najít, ačkoliv tu jsou jinak informace super, ta smrt tu není nikým popsána jednoznačně na jasném místě.


Nicméně - nyní se dostávám k meritu věci. Včera jsem umřel celkem třikrát, takže už vím, jak to chodí na 4 levelu. Byl jsem svědkem RP situace, kdy skupinka vynáší tělo padlé spolubojovnice ven a nese ho ke knězi, který následně chce OD NICH 800 zlatých za mé oživení a asi 1500 za někoho o pár levelů výš.

Z hlediska roleplayingu je to celé podle mne nesmysl. Každý non evil kněz by při pohledu na mrtvého přeci neřekl - buď mi dáte tisícovku nebo ho nechám ležet. A nepočítal by rozdíl v nějakých levelech. Nechcete to od hráčů, aby brali v úvahu nějaké levely při jednání s postavami, proč to chcete od NPC kněze?

Nechápu na RP serveru princip ztrácení peněz při znovuzrození. Opravdu nechápu. Hrál jsem na Kandelábrii a tam dle logiky věci kněz či poustevník oživili tělo zdarma, stejně jako zdarma léčili. Tady děláte z knězů vypočítavé šmejdy, kteří vám prostě nepomohou, pokud u sebe nemáte zlato. Což naprosto nakopává RP situace, kdy buď parta nese své padlé k oživení nebo někdo najde třeba moje tělo ležet v lese a neumí oživovat. To za mne má ten člověk zaplatit 800 (nyní) či třeba taky pět tisíc? A pak to po mně vymáhat a vysvětlovat mé postavě, která ztratila pamět, že mu mám dát x tisíc za to, že mně oživil?

To postrádá logiku a opravdu je to proti roleplayingu. Včera mně moje společnice nosila ke dvěma knězům, zkusila i toho kněze, v jehož boha věřím, a prostě všichni chtěli 800 a tak jsme se naprosto NON RP pak domluvili tellem, že se oživím průchodem a vy jde to levnějc. Tohle je paradoxně proti duchu RP.

Dokáži si představit, že po oživení po mně bude chtít kněz nějaký "dárek" pro jeho chrám a boha a pokud to neudělám, že mi to zhorší karmu. Ovšem žádné násobky stovek a tisíců.

Postava by svou smrtí měla ztratit jen a pouze své zkušenosti - vzpomínky. Nechápu, jaký ekonomický efekt vás vedl k tomu, aby začala ztrácet takové objemy peněz. Za své první oživení jsem zaplatil výsledek svého intenzivního sběru ovoce za tři dny - osm stovek - všechno co jsem měl. POkud mi na to někdo řekne - měl jsi radši projít přes démona, tak tím opět popírá RP uvažování postavy, která by takovéhle poměřování neměla dělat a neměla by si říkat - do pátýho levlu je lepší projít, protože těch cca 400 expů dostanu za chvíli, zatímco 800 sbírám tři dny jako blbec.

Samotný fakt, že mně někdo sebere a nese třeba osm lokací ke knězi je už omezování a dobrá vůle oné osoby. Aby pak následně zjsitila, že má zaplatit balík zlatých které ani nemá?? A co pak má RP udělat, nechat tu mrtvolu ležet u kněze a říct - sorry, nemám cash, uhnij tady?? A ten kněz se bude vesele dívat na mrtvolu ležící v jeho chrámu a přitom nehne prstem?

Navrhuji jinou alternativu - vytvořte systém questů pro víru. MOdlení, úkoly zadané knězem, obětiny a podobně. Čím víc se hráč bude modlit, čím víc bude v kontaktu se svým bohem, čím víc mu bude obětovat (i jinému, lidé často obětovali různým bohům za různé účely), tím víc bude mít v nebi "předplacíno". V chrámu se pak daný kněz jakoby mentálně spojí s bohy a dozví se, jestli ta mrtvola před ním je hodna boží milosti a jak moc.

Od toho se bude odvíjet ztráta zkušeností a případné poplatky, ale ne takové nadnesené šílené sumy. Navíc peníze nebo nějakou obětinu bude chtít kněz od oživeného a ne od toho, kdo ho přinese a až NÁSLEDNĚ - poběží mu timer a zapíše se mu to jako quest.

Pokud hráč quest odmítne rovnou, nakopne mu to karmu, daný kněz ho už nikdy neoživí a u ostatních mu to zhorší pozici (u evil to může být naopak obráceně).

Za tyto questy nebudou žádný experience ani odměny, je to splátka na svůj život. Ale má to RP logiku a ne tenhle naroubovaný systém peněz za "náročný obřad".


No a ted máte prostor na flame, souhlas, nesouhlas, pozměňovací návrhy

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 13:14 06. Feb 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Kdyby bylo oživení zadarmo tak nemá smysl procházet přes podsvětí, protože u kněze ztratíš míň xp. Nebo se to zadarmo udělá, ale xp se ztratí všude stejně, jak u pána podsvětí tak u kněze. Svitek oživení taky něco stojí tak by zas byli znevýhodněný ty co si ho koupí. A to odstupňování ceny je dobrá věc, protože na nižšim levelu chcípneš mnohem snáž, protože tam je to akorát o tom, kdo hodí víc kostkou a kdo má větší štěstí (a že ty nwn kostky hází "náhodně" všichni víme)

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 13:14 06. Feb 2008 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 19:34 12. May 2007
Posts: 350
Location: Praha
Ty prachy ber treba jako naklady toho kneze. PC knez a dost vysokym levelu te muze ozivit zadarmo, ale neni to tak kvalitni (sezere to vic xp), knez v chramu na to spotrebuje cenny komponenty (svecena voda, diamantovej prach drahy masti a byliny, atd..) Thalijsky chramy holt nejsou sponzorovany vladou tak si na svoji zivnost musej nak vydelat. A ze by hodny ozivovali zadarmo a zli chteli prachy to de zas do kopru rovnovaha mezi dobrem a zlem.

_________________
Crasz´ar - sermir rodu N´Abarn


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 13:18 06. Feb 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Zatím hlasovat nebudu, nerad bych něco uspěchal jak minule, ale v každém případě je potřeba na to kouknout i z druhé strany, poplatek tu byl a je počítám jako nástroj na odčerpávání hotovosti z modulu a tím oddálení devalvace Thalijské zlatky. Dovedu si představit jak při své píli a spuštěném kraftu by těch 1250zl. za oživení bráchy na 5 lvl by byla sice obtíž, ale ne neřešitelná, v tuto chvíli je to ale pro naše postavy neúměrná finanční zátěž (nemůžeme si ji dovolit, už i koupi lékárny naši škudliví a zlatochtiví/milující trpaslíci vždy obrečí) - možnosti přijmu postav jsou takříkajíc mizivé, zda je to dobře či není nechť ukáže čas, já myslím že ano, ale to je na každém jak si to přebere. Vím, že se tento způsob někomu v rámci RP může zdát podivný, ale pokud by se za léčení/uzdravování/oživení v chrámech neplatilo domnívám se že těch jež by nabíhali takříkajíc na smrt by bylo zase více ... pak by si propočítávali riziko zisku exp. ze zabitých potvot x riziku že na tom prodělají při smrti. No rozmyslím to a pak asi k tomu napíšu víc.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Last edited by Theogil I on 13:19 06. Feb 2008, edited 1 time in total.

Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 13:18 06. Feb 2008 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Presne tak, neco chce knez za pripravu ritualu, neni charitativni organizace a materialy plati zakaznik. Ozivovani zadarmo se mi taky nelibi, ted se mi ty ceny zdaji adekvatni.

*edit: O zlevneni oziveni v chramu by se jeste dalo uvazovat.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 13:39 06. Feb 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 12:29 08. Jan 2008
Posts: 287
souhlasim take s tim ze u kneze by se melo platit, plati se prave za komponenty ritual atd. jiz vyse zmineny.
Vemte si situaci ze by pak knez toto vse delal zadarmo, mohli by za nim chodit vidlaci ,ze tu jim umrela krava, tu jim umrel dedecek tu jim umrelo buhvi co.Prec jenom i chram si na sebe musi vydelat ac je dobry nebo ne.
V stoupenci urciteho boha mohou mit u onoho chramu jistou slevu coz by bylo i zajimave.

_________________
Obuki - ten vod Škopku


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 13:41 06. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Naprosto souhlasim, aby se za oziveni a leceni v chramu platilo.
Nelibi se mi odstupnovani podle levelu.
V soucasnosti mi ceny prijdou dost vysoke.
Zauvazoval bych nad upravou cen, podle rozdilu nabozenstvi.
Prave probirame jine mozne reseni...

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 14:06 06. Feb 2008 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 14:27 03. Feb 2008
Posts: 98
za kneze by se platit melo, ale naklady na oziveni by mely bejt stejny u u vsech levelu stejny. vdyt knez pouzije stejne skouzlo, stoji ho to stenou silu, a komponenty sou taky stejny.
s tim nabozestvim bych tam rozdil delal, aby si knezi pritahli vice ovecek. ale ne nijak velky


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 14:11 06. Feb 2008 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
Jo ta stejná cena by špatná nebyla, z hlediska RP.. ale na druhou stranu, nízký lvl si to nejspíš nebude moci dovolit a high lvl si to zas bude moct dovolit nejspíš pořád.. proto se mi zdá vhodnější různé ceny za lvl, i když to není přímo RP

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 14:15 06. Feb 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
mozna jako RP cenu stejnou... ale proc furt cumet a brat vohled na RP :wink: ...ten rozdil se udelal spravne mozna este na nase financni pomery bych to snizil 8)

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 14:24 06. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
ztráta peněz je jediná věc, která udržuje strach ze smrti
mně to taky sere, když blbě zdechnu a přijdu vo prachy ale jinak se určitý typy hráčů nedaj odradit od hraní sebevražednejch komand
ztráta expů zabolí taky ale dá se snadno kalkulovat - riziko smrti vs. získaný expy vs. případně ztacený expy
a i když mě to taky nasere, když se to dotkne mě ale smrt má bolet

rozdíl ceny podle lvlu je sice PR nesmysl ale malá cena nebolí velký lvly a velká cena zase malý lvly likviduje

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 14:28 06. Feb 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 21:14 28. Dec 2007
Posts: 173
podle mého názoru, z toho co jsem řešil jako DM na Alhabrii a z toho co řeším už spoustu let jako DM v paírovém DnD.
Kněz a potažmo žádný řád není charita..i ty skutečně dobré( hloupost, žádný náboženský spolek není dobrý) musí z něčeho platit výdaje. Oživení stojí určité komponenty a pokud by je měla platit církev, brzo by přišla na büben..a chudá církev..no to by něpřipustili!!!
Myslím si, že by se platit mělo, ale cena by měla být jednotná a adekvátně odpovídající cenám ostatních komodit a služeb. Rozdíl by však byl v tom, jestli je dotyčný mrtvolák věřícím dotyčného boha, potažmo dokonce knězem. Pokud by byl věřícím, cena by byla 50% a pokud knězem, byla by cena pouze 30%. Postavy by si musely rozmyslet, jestli poputují s tělem do vzdálenějšího chrámu kde sídlí dotyčný bůh a nebo požádají o pomoc kněze v blízkosti...

_________________
Zabijte je všechny, Xi´An už si je dole přebere!

Cress del Ssivah N´Abarn

Sibaris de Cifris

Merlin


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 14:38 06. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Photter: Uplne stejne si to ale muzes spocitat, kdyz do rovnice misto xp dosadis gp. V tom proste neni rozdil.
Viz nase vcerejsi akce. Vylozene jsem si o tu smrt rikal, protoze pro me (jako ztrata xp) a pro moji postavu (jako vidina mozna konecne smrti) to proste bylo prijatelnejsi reseni.
Osobne bych byl pro vetsi ztraty xp u vsech druhu oziveni, aby tam ten strasak smrti byl. Pro me tam v tuhle chvili proste neni. To, co ztratim smrti je imho smesny.
Zrovna v nasem pripade je hratelny, ze se ostatni na nejaky ozivovani mrtvoly vykaslou, ale na povrchu mezi dobrakama to proste nesedi.

Souhlasim Teeshou.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 14:42 06. Feb 2008 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
Jo, na prvnim lvl to je směšný.. ale až budem na 20 lvl tak u každý smrti bude vysoká šance nervového kolapsu :)

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 14:52 06. Feb 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
kucik wrote:
Photter: Uplne stejne si to ale muzes spocitat, kdyz do rovnice misto xp dosadis gp. V tom proste neni rozdil.
Viz nase vcerejsi akce. Vylozene jsem si o tu smrt rikal, protoze pro me (jako ztrata xp) a pro moji postavu (jako vidina mozna konecne smrti) to proste bylo prijatelnejsi reseni.
Osobne bych byl pro vetsi ztraty xp u vsech druhu oziveni, aby tam ten strasak smrti byl. Pro me tam v tuhle chvili proste neni. To, co ztratim smrti je imho smesny.
Zrovna v nasem pripade je hratelny, ze se ostatni na nejaky ozivovani mrtvoly vykaslou, ale na povrchu mezi dobrakama to proste nesedi.

Souhlasim Teeshou.


Tak ze zvedavosti? Jaky mas level u postavy? :)

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 158 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits