Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 16:42 23. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 46 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 12:27 13. Sep 2011 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Hlavně se budou muset překopat frakce, takže je to spíš dlouhodobější plán.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 12:42 13. Sep 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
* zprávy z Charaxxsu *

včera proběhl pohřeb posledního drowího reportéra

* ... nástěnka se zdá být osiřelá ... *

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Paladin
PostPosted: 12:50 13. Sep 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
DenGrasse wrote:
...včera proběhl pohřeb posledního drowího reportéra..
Takže neúspěšný nájezd na Povrch = permka pro chycené a odpravené nájezdníky nebo si vybraní povrchňanští PB budou dělat sbírku ve stylu:
"Lásko, pojď ke mě do domečku, ukážu ti mojí sbírku patnácti hlav tý nablblý drowky An´a´kin Sskyw´alker!"

V rámci objektivity to platí i opačně - mezi drowy se budou hromadit odchycení (low lvl) obránci aka otroci? :surprised: :lol: :lol:

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 20:57 13. Sep 2011 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Co tak nějaké místo, řekněme strážní hlídku na rozmezí zájmových ploch nějaké neutrální síly podtemna a neutrální síly povrchu povrchu?

Řekněme bojiště mezi mozkomory/beholdery/koboldy/hlubinnými půlčíky/čímkoli podtemňáckým a rytíři světla/žoldáky/seveřany/vílami/pygmeji/čímkoli povrchňanským?

Byl by to komplex řekněme nějakého toho okolí - NPC CR 10-15 a pevnosti dobře hlídané a bráněné s CR 15-25 se slušným bossem. V pevnosti by byl i nějaký obchodník prodávající pár vzácných kousků (třeba další dobrodruh/démon krámek nebo něco jiného zajímavého).

S tím, že IC by o to území probíhaly boje a byl by tam buď spawn přátelský frakcím povrchu a nebo frakcím podtemna.

Fungovalo by to takto:

Spawnul by se povchňanský spawn - takže stráže, žoldáci, boss, obchodník přátelští pro povrch a nepřátelští pro podtemno. Spawn by byl jen jednou za restart.

Pokud by podtemňáci (nebo v podstatě kdokoli) místo vyvraždili a porazili bosse (zabili ho), tak příští spawn (až po nejbližším restartu) by byl podtemňácký. Tedy přátelský podtemnu a nepřátelský povrchu. A zase poku by povrchňané (nebo kdokoli) zabili zlého bosse z podtemna, tak po příštím restartu by se spawn přepl na povrch verzi.

IC by prostě pomohli té "své" to místo obsadit.

Po řekněme reál půl roce - roce by se mohlo vyhodnotit statisticky čí boss byl zabitý víckrát a podle toho by ono místo dostala natrvalo jedna strana a druhá by měla smůlu.

A boje by se mohly přesunout na nějaké další místo. Samozřejmě by to podporovalo CvC, ale zejména CvC mezi lidmi, co by o něj měli zájem, místo chytání newbíků.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 21:12 13. Sep 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Tenhle nápad se mi osobně zamlouvá, rozhodně bych zvedl palec nahoru.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 22:03 13. Sep 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
To zní jako první použitelný koncept.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 00:48 14. Sep 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Napadlo mě, před usnutím (jestli to je moc blbý nebo překombinovaný, jakobych nic neřekl :oops: )...když to má být bojiště...dlouhá lokačka (aka údolí - viz příspěvek výše) mohla by to být tří (?) lokačková "lokace" (aka údolí), kde jedna strana by byla "Podtemno friendly", druhá "Povrch friendly". Tj. na jedné straně (obléhaná) pevnůstka, na druhé malý tábor (dobyvatelů). Prostřední lokace by byla "neutrální/malá/prázdná" (třeba až na pasti nebo vojáky právě vítězící strany stojící bud na straně pevnůstky nebo na straně tábora....nebo..tak něco :twisted: ).

No a obléhaný/obléhající by se tedy střídali podle toho výše uvedeného spawn klíče? (*zív*)

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 11:04 14. Sep 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:02 12. Mar 2010
Posts: 4748
Location: Kahzet, město smlouvy
Ha, nasel jsem v tunisu wifi :D A koukam, ze jsem tu v nepritomnosti zalozil i topic a asi zalozim toho smitera az se vratim.. Zvedam palec pro damianuv napad :)

_________________
Tvůrce a ničitel
-------
Neaktivní
-------
.: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 11:35 14. Sep 2011 
Offline
Měšťan
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 04:34 21. Mar 2010
Posts: 163
Location: Psychedelict
Quote:
Pokud by podtemňáci (nebo v podstatě kdokoli) místo vyvraždili a porazili bosse (zabili ho), tak příští spawn (až po nejbližším restartu) by byl podtemňácký. Tedy přátelský podtemnu a nepřátelský povrchu. A zase poku by povrchňané (nebo kdokoli) zabili zlého bosse z podtemna, tak po příštím restartu by se spawn přepl na povrch verzi.


Co by se stalo, kdyby byli zabiti oba bossové ortodoxně neutrálními druidy, kterým by už lezlo krkem to neustálé rachocení za lesem? (Pokus o vtip, ale doopravdy, jak by se řešil souběžný kill bossů?)

_________________
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
PSYTRANCE POWER

Laelaan Caana


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 11:47 14. Sep 2011 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Prostě plichta ;)

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 14:08 14. Sep 2011 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 16:59 15. Mar 2009
Posts: 1551
Když by to bylo na povrchu v otevřené lokaci, jak by se řešila slepota drowských NPC za dne? Nebo by se do venkovních lokací dali potvory světlem nepostižené přes den?

_________________
Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?"
Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine."
Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!"
Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!"
Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim."
Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 14:20 14. Sep 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Drowí NPC denní slepotou netrpí :mrgreen: . Vyzkoušeno na drowí hlídce, která byla "pozdržena" na rozcestí do rozednění. Viděla pořád sakra dobře :lol: :lol: :lol: .

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 14:22 14. Sep 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 11:53 27. Sep 2009
Posts: 2551
Tak by se hold místo pohraniční pevnůstky bojovalo v trpasličích slujích. Aspoň by si trpové zase trochu užili a možná bychom se konečně dočkali i nějakých PC duergarů.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 20:00 14. Sep 2011 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Ikstremist wrote:
Quote:
Pokud by podtemňáci (nebo v podstatě kdokoli) místo vyvraždili a porazili bosse (zabili ho), tak příští spawn (až po nejbližším restartu) by byl podtemňácký. Tedy přátelský podtemnu a nepřátelský povrchu. A zase poku by povrchňané (nebo kdokoli) zabili zlého bosse z podtemna, tak po příštím restartu by se spawn přepl na povrch verzi.


Co by se stalo, kdyby byli zabiti oba bossové ortodoxně neutrálními druidy, kterým by už lezlo krkem to neustálé rachocení za lesem? (Pokus o vtip, ale doopravdy, jak by se řešil souběžný kill bossů?)


Vždyť z toho co cituješ jasně vyplývá, že souběžný kill bossů není možný. Je tam buď jeden a nebo druhý a nebo žádný.

Edit: rozvinutí myšlenky:

Ideální místo je momentálně imho na cestě pro meteor, kde IC vedou zákopovou válku síly trpaslíků a duergarů. IMHO stačí přidělat jednu odbočkovou lokali s pevností a obchodem, vyřešit přepínání spawnu, vychytávky aktivované pouze nepřátelskou frakcí (a dořešit co se stane v případě útoku ze strany přátelské frakce) a další věci potřebné pro funkčnost a v podstatě se to může spustit. Jen to někdo musí udělat a ten někdo se zřejmě musí celkem vyznat a pohrát si s tím.

Osobně se mi to zamlouvá natolik, že pokud by to dostalo podporu a měl jsem pomoc někoho, kdo se vyzná v potřebných scriptech a hračičkách, tak bych do toho i celkem šel nebo aspoň spolupracoval na tom. Potíž je, že s časem co nyní mám by to bylo nejprve za pár měsíců. Budu rád, když se toho ujme někdo jiný.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC
PostPosted: 20:51 14. Sep 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Líbí se mi první dále nerozpitvávaný návrh LD.
Jedna lokace, nějaká palisádová pevnost nebo něco na ten styl. Okolo pevnosti nějaké ty stráže, uvnitř tuhej boj s bossem.

Trochu nacházím akorát kámen úrazu ve scriptu, podle mě to bude hustý nascriptovat, ale třeba na to Kucik kejvne.
Když umře "ZLEJ" boss, příští spawn bude "HODNEJ"
Když umře "HODNEJ" boss, příští spawn bude "ZLEJ"
Možná by pomohlo nějaký zjednodušení, třeba že v místnosti s bossem by za zavřenejma dveřma byla "páka" která by příští spawn "přepínala"
Více ale než koukat kdo kolikrát zmlátil bossa by bylo vhodný sledovat kolik dní byla pevnost v držení které strany, protože když zauvažujete tak kydlení bossů bude ať chcete nebo ne 50:50.

Hmmm, vhodné prostory pro to jsou i na současné Thalii. Orčí pevnost v Krynu.
Nemusela by se složitě dělat nová lokace a vychytávat placebly. Palisády a vše kolem toho už v lokaci jsou.
Stačilo by jen odstranit spawn a nahradit tím scripterským počinem.
(v lokaci je vlez do jeskyně kde je přístaviště ((kdo uhodne kam potůček teče?)) takže přítomnost podtemnanů by nemela být až tak nelogická, mohlo by jít o dlouhodobou válku mezi dwarfy a duergary, koneckonců trpoši z Khar Durnu to maj z města co by kamenem dohodil a durgaři by se mohli chtít pomstít za ty předsunuté pevnosti odminula)
Taky by se tam mohl spawnovat NPC kovář (koneckonců kdo jsou nejlepší zbrojíři? Trpaslíci!!!!) a prodávat nějaké vyjmečné kousky, třeba nějaké vyjmečné cepové zbraně/zbroje.
A aby měli důvod se o CvC starat i netrpasličí rasy, tak se může o obou bossích povídat, že maj po kapsách vždy jeden prut meteoru nebo vzácnýho šutru či legendární kůže. To už by mohlo zahejbat i crafterama k činům.
Kdyby se pro to nadchl team, scripter a šel vidět zájem hráčů, nevidím celou věc vůbec nereálně.
Celý by to mohlo koneckonců sloužit jako betatest zajímavýho konceptu a podle vytížení a oblíbenosti by jsme mohli dále pracovat na podobném, klidně i větším konceptu.

Muhehe, co kdo na to? :surprised:

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 46 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits