 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
LDamian
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 21:13 14. Sep 2011 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Bahnak wrote: Hmmm, vhodné prostory pro to jsou i na současné Thalii. Orčí pevnost v Krynu. Muhehe, co kdo na to?  Klidně to může být ta pevnost, ale ideální je místo, kam mají podtemňáci, stejně jako povrchňani přístup ve dne i v noci. Jde totiž o to, že protistrana může ono místo bránit a pokud to bude místo, kam se podtemno ve dne nedostane, tak má dost omezené možnosti kdy útočit i kdy bránit. Takže by se pro podtemno musel tudy udělat další vstup přes tu loďku a tím by mělo podtemno zase určitou výhodu, protože by se nemuselo probíjet přes palisády, ale útočilo by zevnitř pevnosti. Proto jsem navrhoval spíš tu cestu pro meteor, kam se dá dostat z podtemna i z povrchu. Ale třeba se najdou ještě jiná místa. Jinak ta orčí pevnost v Krynu by se tak jako tak musela předělat. V současnosti je to totiž nastavené tak, aby to šlo snadno dobýt. Stačí ti jen level a je to vhodné místo na sólo. Tohle místo pro CvC by mělo být potvorama a hlavně prostředím stavěné tak, aby to bylo při dobývání vhodnější pro družinu. Tím nemyslím, že to mají být ultra husté npc, ale prostě spíš mix npc různých povolání vhodně se doplňujících, které sólo přeci jen půjde oddělat obtížněji (spíš jen s o dost vyšším levelem). A aby to také družina mohla pomoct bránit a měla při obraně určitou výhodu (minimálně npc na své straně, ale i třeba možnost spustit určité obranné mechanismy) a zároveň to nebylo tak, že pravděpodobný boj bude hned za přechodem - lokace by měla být ideálně přístupná přes několik možných přechodů, aby nešlo čekat tak snadno hned za ním a aby se boje soustředily spíš do IC vhodnějšího místa, jako je třeba vchod do pevnosti nebo místnosti s bossem. Pro tohle, a také pro mnoho dalšího píšu, že budou dost velké nároky na toho, kdo to bude dělat. Ono stavět lokace, kde se přímo počítá s častým, skupinovým, IC podmíněným CvC je trochu jiné, než postavit další dung.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 21:15 14. Sep 2011 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Že každý restart umřou bossové oba. Je to zatím nedomyšlené, ale z čistě ooc důvodů tohle prostě nejde ohlídat. Kamarádi brzo ráno popraví zlého bosse, druzí kamarádi zase pozdě večer hodného a může to být rovnou plichta napořád. Jen příklad. Pokud se strana držení bude odvíjet od toho který boss zemře první, tak zas budou po ránu honičky.
Ideální z hráčského hlediska by byl pevný spawn nového bosse protistrany nějaký, pevně stanovený, čas po smrti prvního a změna državy automaticky, nejen s restartem.
Odspawn v případě spuštění triggeru (smrt bosse) stejně jako nový spawn (protisrana) by mohl jít udělat i bez restartu. Ale netuším jaký by to mělo vliv na lagy.
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 21:38 14. Sep 2011 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Hm, je fakt že dostupnost pro obě strany by měla být rovnocená. Tak teda orčí pevnost ne a přikláním se k té lokaci od LD. Aneb trpaslíci kopali hluboko a chamtivě... Prasokrálíku, když povrch ráno nakopá ráno zlýmu bossovi zadek a večer s přátelskými NPCčky na své straně nakope prdel drowům co to budou chtít dobýt zpět tak to plichta nebude a myslím že především o tuto interakci by mělo jít. Za předpokladu že chceme zvýhodnit bránící stranu NPCčky, terénem, přístupností, spouštěcími mechanismy či pastmi tak bude třeba nějaký odvážný WB co se do toho pustí. Vzhledem k tomu že půjde o lokaci kde se bude bojovat "ve velkým" doporučuju méně placeblů. Každopádně bych to nechal na tom restartu a nekutil přímej spawn. Jednak by byly asi lagy a zadruhý proč taky? Jedna strana vychcípla, druhý straně bude chvíli trvat než se rozmístí a dostaví rozflákaný palisády a tarasy. K těm mechanismům se přikláním ke klikacím katapultům či balistám, něco na co by se kliklo a někde by to udělalo velký bum (třeba na jediné přístupové cestě apod.) Taky by tam mohly být pasti červené pro jednu stranu a zelené pro druhou. Jediný čeho se fakt bojím je dojeb s frakcema, už teď nejsou zrovna "pohodové", stačí se občas jen škaredě kouknout na modrý NPC a už vás mlátí jak o život. Netuším co by se stalo kdyby nějaký modrý NPC obdrželo nechtěně nějaký DMG z plošnýho kouzla. Tedy vlastně tuším a vím že hráčům by se reakce NPCčka asi moc nelíbila. EDIT: a nebo můžou bejt pevnosti dvě a můžem hrát Capture The Flag 
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 21:57 14. Sep 2011 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Nechci vam branit v rozletu, ale opravdu nedokazu posoudit, co to udela s frakcema. Tedy jestli to jde se soucasnymi frakcemi zaridit.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 22:28 14. Sep 2011 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Bahnak wrote: Prasokrálíku, když povrch ráno nakopá ráno zlýmu bossovi zadek a večer s přátelskými NPCčky na své straně nakope prdel drowům co to budou chtít dobýt zpět tak to plichta nebude a myslím že především o tuto interakci by mělo jít.
To sice jo, ale ne všichni budou ve hře pořád. Nikdy to tam nemůžeš hlídat nonstop i když postava by to třeba dělala a jak ošetříš že to někdo vybije, když nikdo jiný na seerveru nebude? Ale jo, řeším asi extrém 
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
sendys
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 03:25 18. Sep 2011 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 19:04 08. Jul 2009 Posts: 644
|
Dalo by se vyuzit stare bojiste u mocalu ne ??
_________________ Život je svině, a teď vypadni mám práci.
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 09:00 18. Sep 2011 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
Prasokralik wrote: To sice jo, ale ne všichni budou ve hře pořád. Nikdy to tam nemůžeš hlídat nonstop i když postava by to třeba dělala a jak ošetříš že to někdo vybije, když nikdo jiný na seerveru nebude? Ale jo, řeším asi extrém  Já původní koncept chápal tak, že to bude víceméně klasický dung s možností (ne nutností) účasti PC při obraně.
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 12:47 18. Sep 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
G-ladiator wrote: Prasokralik wrote: To sice jo, ale ne všichni budou ve hře pořád. Nikdy to tam nemůžeš hlídat nonstop i když postava by to třeba dělala a jak ošetříš že to někdo vybije, když nikdo jiný na seerveru nebude? Ale jo, řeším asi extrém  Já původní koncept chápal tak, že to bude víceméně klasický dung s možností (ne nutností) účasti PC při obraně. Ale LDamianův koncept z toho dělá jakési permanentní bojiště o nadvládu. Trošku mi to připomíná WoW, kde se v jistém (možná jistých, nikdy jsem to až tak nežral) teritoriu byli nějaké tři věže a kdo je měl dobyté, ten z toho měl nějaký zisk.
_________________ .
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 13:38 18. Sep 2011 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
Tím původním jsem myslel ten LDamianův - pokud dobře chápu, bude jedna pevnost obsazená NPC dostatečnými k obraně, PC mohou, ale nemusí pomáhat. Strany by se vždycyk vyměnili po zabití bosse. Pořád tam nějak nevidím potřebu PC být tam nonstop.
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 14:10 18. Sep 2011 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
Něco jako Thalijská obdoba Jeruzalému? 
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
Alvarion
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 14:21 18. Sep 2011 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 22:47 15. Nov 2010 Posts: 325
|
Původní verze LDamiana je zcela komplexní a vůbec bych na tom nic neměnil. Bojišt by mělo být více, vůbec by nevadilo, aby některá byla mín a jiná více výhodná pro tu kterou stranu. Bojište 1. neutrální - Tunely pod trpasličí pevností Bojiště 2. výhodé pro povrchnany - Super by bylo zvýšit význam Guberiku - byl by to zajímavý třecí bod Bojiště 3. výhodné pro drowy - byl bych pro, aby se jednalo o obsazení cesty do murgondu, odříznutí by motivovalo k znovudobytí......
Držení pozice by mělo generovat určitou strategickou výhodu. Například by bylo možné si při udržení déle než 14 dní v kuse vybrat nějaký finanční obnos pro rovoj guildy jako dan.... atd....
Jinak Damiáne naprosto skvělý nápad!
|
|
Top |
|
Glumišek
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 07:57 20. Sep 2011 |
|
Joined: 16:22 01. Jun 2009 Posts: 300
|
Ještě se vrátím k počátkům topiku. Dle vlastní teorie, že absolutní zlo je zákoně dobrý "paladin" by bylo možno vytvořit dungeon něco jako "paladinský" hrad plný mnichů, kleriků a paladinů chránících např.: ostatky a klid umrlých vysokých hodnostářů, pramen věčného mládí, svatý grál či jinou pro ně cennou svátost. Za dobu služby už tak zdegenerovali, že se jedná vlastně o izolovanou sektu která zabíjí všechny, kteří by mohli svou přítomností znesvětit posvátnost jimi hlídaného místa. Pak by charakter obránců mohl být dobrý a dovedu si představit, že boje by tam měli jiný náboj, průběh a své kouzlo. Dokonce mám v hlavě i jakýsi scénář dungeonu, na vyžádání sepíšu a pošlu do příslušných rukou.
_________________ Durman Zlomocný - Helgaronův válečný kněz
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 08:24 20. Sep 2011 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Glumišek wrote: Ještě se vrátím k počátkům topiku. Dle vlastní teorie, že absolutní zlo je zákoně dobrý "paladin" by bylo možno vytvořit dungeon něco jako "paladinský" hrad plný mnichů, kleriků a paladinů chránících např.: ostatky a klid umrlých vysokých hodnostářů, pramen věčného mládí, svatý grál či jinou pro ně cennou svátost. Za dobu služby už tak zdegenerovali, že se jedná vlastně o izolovanou sektu která zabíjí všechny, kteří by mohli svou přítomností znesvětit posvátnost jimi hlídaného místa. Pak by charakter obránců mohl být dobrý a dovedu si představit, že boje by tam měli jiný náboj, průběh a své kouzlo. Dokonce mám v hlavě i jakýsi scénář dungeonu, na vyžádání sepíšu a pošlu do příslušných rukou. Scenar je peknej, ale tych mame vskutku dost - co takto skor taky dungeon urobit v toolsete a poslat do prislusnych ruk. To by bolo skor vacsie prekvapenie. 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Glumišek
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 09:29 20. Sep 2011 |
|
Joined: 16:22 01. Jun 2009 Posts: 300
|
Daanri wrote: Glumišek wrote: Ještě se vrátím k počátkům topiku. Dle vlastní teorie, že absolutní zlo je zákoně dobrý "paladin" by bylo možno vytvořit dungeon něco jako "paladinský" hrad plný mnichů, kleriků a paladinů chránících např.: ostatky a klid umrlých vysokých hodnostářů, pramen věčného mládí, svatý grál či jinou pro ně cennou svátost. Za dobu služby už tak zdegenerovali, že se jedná vlastně o izolovanou sektu která zabíjí všechny, kteří by mohli svou přítomností znesvětit posvátnost jimi hlídaného místa. Pak by charakter obránců mohl být dobrý a dovedu si představit, že boje by tam měli jiný náboj, průběh a své kouzlo. Dokonce mám v hlavě i jakýsi scénář dungeonu, na vyžádání sepíšu a pošlu do příslušných rukou. Scenar je peknej, ale tych mame vskutku dost - co takto skor taky dungeon urobit v toolsete a poslat do prislusnych ruk. To by bolo skor vacsie prekvapenie.  Zkoušíme to kdykoli máme více jak 2 hodinky času (což je zřídka), bohužel v tom pořád plaveme a nedaří se udělat to co od toho očekáváme, nevím jak to ošetřit, ale budu (budeme) se snažit dál.
_________________ Durman Zlomocný - Helgaronův válečný kněz
|
|
Top |
|
Thuereg
|
Post subject: Re: Dungeon s "dobrými" NPC Posted: 02:16 21. Sep 2011 |
|
Joined: 12:14 27. Oct 2010 Posts: 528
|
Glumišek wrote: Ještě se vrátím k počátkům topiku. Dle vlastní teorie, že absolutní zlo je zákoně dobrý "paladin" by bylo možno vytvořit dungeon něco jako "paladinský" hrad plný mnichů, kleriků a paladinů chránících např.: ostatky a klid umrlých vysokých hodnostářů, pramen věčného mládí, svatý grál či jinou pro ně cennou svátost. Za dobu služby už tak zdegenerovali, že se jedná vlastně o izolovanou sektu která zabíjí všechny, kteří by mohli svou přítomností znesvětit posvátnost jimi hlídaného místa. Pak by charakter obránců mohl být dobrý a dovedu si představit, že boje by tam měli jiný náboj, průběh a své kouzlo. Dokonce mám v hlavě i jakýsi scénář dungeonu, na vyžádání sepíšu a pošlu do příslušných rukou. Shodou okolností na něčem takymhle pracuju... moc mě to nejde:/ hlavně se mi to te´d nějak pokonila a jedna už hotová(sice menší, ale beztak) lokace smazala z důvodu mě neznámého. Trochu sem se zadr páč sem byl naprdnutej, ale ještě sem to nevzdal. 
_________________ Theureg syn Theureguv, syna Grumova z rodu Darwolf: Cestu životem si razí mečem, ale občas překvapí rozumem či duší. V tom jenž vypadá jakoby mu v žilách kolovala krev samotných obrů se možná skrývá víc než jen hrubá síla svalů. Možná.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Bing [Bot], Shantee and 8 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |