 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
jiromir
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 02:03 07. Feb 2008 |
|
Joined: 11:39 04. Jan 2008 Posts: 199
|
human_wreck wrote: ... bože vy ste to s tim hlasování vzali fakt vážně? 
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 02:24 07. Feb 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
2Jiromir: zase zavádět větší postihy za smrt... odnesou to zas jen hráči co je nebaví bojovat. Šel jsem se asi 2x projít a 2x sem chcípnul, protože prostě někdo nalákal, byť neúmyslně, potvory hned za přechod. Jdu si poklidně ve dne po cestě, vlezu do lokace a poslední co vidim je Skřet útočí na ... *kritický zásah* a podsvětí. Tohle se stává hodně často, a vždycky tu smrt dožene rychlejc creeper. Fakt jedině počítat zvlášť xp za čas (RP) a xp za boj, který by se ukládali někam neviditelně zvlášť do nějaký proměnný třeba na duši bytosti. Celkový xp by byl součet. No a za smrt by se ztráceli jen % z těch bojových. Takže ten kdo by nic nezabil tak by nic neztratil. Ale asi je to složitý udělat, pokud to vůbec jde.
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
jiromir
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 02:30 07. Feb 2008 |
|
Joined: 11:39 04. Jan 2008 Posts: 199
|
Seth-Plzen wrote: Jiromire Jiromire, s tebou je to tezky  . Thalie pred wipem fungovala jako dobry mix. Kazdy si tam nasel to svoje. Ty jsi prisel a asi jsi cekal neco jineho. Ale me se naopak tohle souziti libi. Kazdy si muze najit to svoje. Vsechny upravy, co navhujes smeruji k omezeni bojove casti hry. A musim ti rict jedno, jsem asi posahanej, ale me opravdu bavi jit se svoji postavickou neco vymlatit. Fakt bavi. A taky mi bavi obcas si jen tak sednou a pokecat s nekym jinym. Ale uprimne, kdyz zrusime bojovou cast hry, tak to rozhodne hrat nebudu. A asi nejsem sam. Doufam  Takze neber si to osobne, ale podle me je tu vetsina hracu, ktera hrala na Thalii i predtim a s pomerem nastaveni RP-Boj byla spokojena. Takze asi moc sanci na to to zmenit nebude. Ale iniciative se meze nekladou. jejda já se dneska uflejmuju... To co navrhuju nesmeruje k omezení bojové části hry. Nechápu, odkud porád máte, že RP="sedíme v ajvory na prdeli a *smějeme se* na sebe". Já nemam nic proti zabíjení potvor (za to mam leccos proti debilnimu prehravani postav presne tim *usmivanim se* a *zdrvenim* kazdy postavy, coz mozna nekteri povazuji za RP), kdyť bez toho nemá NWN smysl...já taky zabíjim potvory, jak jinak bych asi sehnal prachy a co jinyho bych asi delal? (znam snad jedinou osobu, ktera dobrovolne nechodila mlatit potvory a ten clovek je imho uchyl) Me jde o to JAK a PROC se chodej ty potvory mlatit a vubec o tu kulturu hrani, kdyz uz jsme jednou na RP serveru... Je proste rozdil, kdyz se sejde v Ivory parta "dobrodruhu" a zacne se bez nejakyho srani (odpuste mi ten vyraz, ale uz je pul druhy v noci  domlouvat, kterej dung se pujde vymlatit a mezi tim, kdyz nekdo vymysli nejakou iniciativu na jejimz konci je to, ze se neco proste vymlati.. Já nevim no. Proc jsem delal nekam do Doubkova na zdi nejaky obrazy predwipovejch postav? Aby tam pribehla banda splasenejch trpasliku se nazrat a doplnit HP a zase zmizeli, nebo aby si tam sel nekdo sednout na pivko? btw. hral jsem tu i docela dlouho pred wipem, akorat s jinym accountem...
|
|
Top |
|
jiromir
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 02:49 07. Feb 2008 |
|
Joined: 11:39 04. Jan 2008 Posts: 199
|
igor wrote: 2Jiromir: zase zavádět větší postihy za smrt... odnesou to zas jen hráči co je nebaví bojovat. Šel jsem se asi 2x projít a 2x sem chcípnul, protože prostě někdo nalákal, byť neúmyslně, potvory hned za přechod. Jdu si poklidně ve dne po cestě, vlezu do lokace a poslední co vidim je Skřet útočí na ... *kritický zásah* a podsvětí. Tohle se stává hodně často, a vždycky tu smrt dožene rychlejc creeper. Fakt jedině počítat zvlášť xp za čas (RP) a xp za boj, který by se ukládali někam neviditelně zvlášť do nějaký proměnný třeba na duši bytosti. Celkový xp by byl součet. No a za smrt by se ztráceli jen % z těch bojových. Takže ten kdo by nic nezabil tak by nic neztratil. Ale asi je to složitý udělat, pokud to vůbec jde. S tema xp to myslim takhle je uz ted, ne? Za smrt se odecita z bojovejch xp, ne z casovejch... To ze smrt je svine a nevybira si je holt kruta pravda, ale o tom to taky je. A ze creeperi na tom budou vzdycky lip je holt taky kruta pravda, ale cim min jich bude, tim lip bude. A co jsem zazil, tak mam jedine dobry zkusenosti s velkou porcí sebranejch xp za smrt. (vemte si treba kucika, ten na EQ chcipal v jednom kuse a byl by pro to samy  On si vazne pak i ten creeper rozmysli, jestli pujde expit do dungu, kde má hafo xp za potvory a na konci velkej poklad, nebo jestli se spokoji treba s polovickou od obojiho, ale aspon bude zivej. Ja si tohle nevymejslim kvuli sobe a kvuli tomu ze ostatnim zavidim, ze chodej bojovat a maj z toho spoustu xp. Naopak s mojí prudící postavou už se nebojim jenom červenejch potvor, ale pomalu i poloviny "hodnejch" PC... (ktery zacinaj bejt cim dal tim castejc taky cerveny) edit: vsechny baví bojovat.. (jeste jednou-rp neni hraní bez boje. rp se s bojem nevylucuje)
|
|
Top |
|
Darien
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 03:13 07. Feb 2008 |
|
Joined: 03:04 03. Feb 2008 Posts: 510 Location: Praha
|
Human_wreck: Elisime, ty jsi ale ZLY ZLY:) A to jsem myslel, že jsi na DP2 hrál paladina:))) 
_________________
Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu
|
|
Top |
|
jiromir
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 03:26 07. Feb 2008 |
|
Joined: 11:39 04. Jan 2008 Posts: 199
|
a tak jasne ze prosazuju kua veci ktery se mi libej a neprosazuju veci, ktery se mi nelibej a libej se ostatnim. Od toho je kua diskuze a flames obzvlast ne? Zrovna to co popsal human_wreck mi ale prijde uplne stejne nevhod jako ostatnim ale libi se mi to. Nesouhlasim s tim, ze bych tu flamoval za neco, co se mi hodí do buildu (parry prilezitostne pouzivam a taky jsem byl klidne i pro bonus do znalosti aby to bylo logicky). Smrt me postihne stejne jako kohokoliv jinyho (a to ja si to nenahuntim nazpatek tak rychle jako ostatni). Takze jdete do me za to, ze se vam to nelibi, ale ne ze tu prosazuju jenom vychyty ktery se hodej moji postave... dobrou
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 08:03 07. Feb 2008 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
Taakže: Chcete aby kněz léčil za málo, nepozná lvl a tak, je to realističtější a tak. Oživování mrtvol je relistcké? mě to ani nepřijde  .. RP je to tu vysvětleno a nebudu to zbytečně opakovat, nechla bych to tak jak to je ted, na nízkých lvl je dobře že se ubírá (pro někoho) tak málo, na vižších levlech už vidim další flamě kde i budete zas stěžovat na hrozná číslách které smrtí padaj. Připadá mi že chcete udělat RP svět pro sebe, kde jste zažili něco na jinym světě a chcete to i tady, tohle se děje s každym příchozím že se tady o něčem háda.. ale když se o to dokážete přít na osm stránek ze kterejch mě ted začala bolet hlava mi nepřipadá jako že vyjadřujete svůj názor.. Jak to vidim jiromíre tak ty nás skoro všechny máš za creepry co běhaj a rychle se ženou nabírat expi, nebo to aspon z tvého vyprávění vypadá  , pravda je že před wipem se mi to hraní taky nelíbilo páč tady fakt každej běhal a když se řekl dung tak na RP nbyl čas ale každej se hnal sám za sebe mezi potvory.. nevim jak to je na povrchu ted ale podle hráčů co hrajou a které trochu znám pochybuju že nehrajou dobře.. ale jesli chceš RP, přid se podivat do podtemna, budu ti držet místo na obětnim stole a jesli budeš hodnej, vemem tě mezi naši nejvišší třidu, otrockou samozřejmě 
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
human_wreck
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 10:17 07. Feb 2008 |
|
Joined: 14:19 05. Jan 2008 Posts: 198
|
Osobně jsem pro ztrojnásobení expů a zrušení postihů za smrt. 2Darien: No paladina rozhodně ne. To měl na starosti Istvan. A ten teď taky nehází na všechny strany květy růží. Jen ty jsi pořád kuchařka viď? 2jiromir: Nojo tak jsme pokecali zas. 
_________________ Shadiyah ... Bardka do nepohody :]
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 10:28 07. Feb 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Jen pro poradek. Zmeny, ktere tu prosazuji nejsou zadnou novinkou, ale povetsinou puvodni stav z dob, kdy jsem tu hral drive. Soucasne s wipem byly snizeny postihy za smrt. Po pohledu na soucasny stav mi to prijde jako krok spatnym smerem. Byla rozruznena cena za oziveni. Opet mi to s odstupem moc nesedi. Doplnim jen, ze shodou nahod jsem obe zmeny psal ja. V te dobe jsem se proti tomu tolik nebouril. Kdyz se ohlednu zpet, asi jsem mel.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Darien
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 10:37 07. Feb 2008 |
|
Joined: 03:04 03. Feb 2008 Posts: 510 Location: Praha
|
Krata wrote: Připadá mi že chcete udělat RP svět pro sebe, kde jste zažili něco na jinym světě a chcete to i tady, tohle se děje s každym příchozím že se tady o něčem háda.. ale když se o to dokážete přít na osm stránek ze kterejch mě ted začala bolet hlava mi nepřipadá jako že vyjadřujete svůj názor..
Tak to zase prrr, nikdo tady nechtěl zavádět něco odjinud. Systém, který jsem v prvním postu navrhl byl můj originální nápad, protoe mi prostě přišlo uhozený, a zvlášt na RP serveru se s někým tellem domlouvat, jestli mám 800 zlatých a dám mu je, když mně nechá oživit, což navíc byl můj zisk peněz za 4 dny. Já si pořád myslím, že je to moc v současném systému bez craftu, a že to není nejšťastnější řešení a že by si to zasloužilo do toho zakomponovat nějak ten vliv náboženství, přinejmenším tak, jak to navrhoval LDamian, čímž by také víra ve svého boha získala na větším smyslu a důrazu. kucik wrote: Jen pro poradek. Zmeny, ktere tu prosazuji nejsou zadnou novinkou, ale povetsinou puvodni stav z dob, kdy jsem tu hral drive. Soucasne s wipem byly snizeny postihy za smrt. Po pohledu na soucasny stav mi to prijde jako krok spatnym smerem. Byla rozruznena cena za oziveni. Opet mi to s odstupem moc nesedi. Doplnim jen, ze shodou nahod jsem obe zmeny psal ja. V te dobe jsem se proti tomu tolik nebouril. Kdyz se ohlednu zpet, asi jsem mel. A proč ti to oboje připadá jako krok špatným směrem? Dám ti příklad. Včera jsme šli skupinka asi čtyř postav a tří divokých zvířat lesem, a za hodinu jsme nezabili téměř nic, protože jsme měli strach jít pomalu na cokoliv, co v okolí lesa je, do každé jeskyně jsme se koukli na okraj a pak radši utekli. Skutečně mi to nepřišlo, že by se tu někdo nebál smrti nebo by mu přišla levná, rozhodně ne našim postavám, co jsou druidi a hraničáři. Možná je ten problém taky v tom, že oplechovaný bojovník to spíš ustojí, ale nechápu, jak bychom si v RP prostředí lesa sháněli plechovky dopředu. Takže jsme ve finále zabili asi dva pavouky a jednoho etercapa a to jsme měli levely od od šestky do jedničky. Většina z nás má minimum peněz a postupuje stylem jeden level za tři až čtyři dny. Takže by mne zajímalo, co bys jako zpřísnil. 
_________________
Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu
|
|
Top |
|
human_wreck
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 11:01 07. Feb 2008 |
|
Joined: 14:19 05. Jan 2008 Posts: 198
|
kucik wrote: Jen pro poradek. Zmeny, ktere tu prosazuji nejsou zadnou novinkou, ale povetsinou puvodni stav z dob, kdy jsem tu hral drive. Soucasne s wipem byly snizeny postihy za smrt. Po pohledu na soucasny stav mi to prijde jako krok spatnym smerem. Byla rozruznena cena za oziveni. Opet mi to s odstupem moc nesedi. Doplnim jen, ze shodou nahod jsem obe zmeny psal ja. V te dobe jsem se proti tomu tolik nebouril. Kdyz se ohlednu zpet, asi jsem mel. Mohl bys nějak blíže upřesnit ten pohled na současný stav?
_________________ Shadiyah ... Bardka do nepohody :]
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 11:28 07. Feb 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Darien: Pokud nedokazete odhadnout co pro vas je a co neni prijatelny souper, neni to chyba expiciho systemu. Abych citoval: Prave to jsou ty zkusenosti, ktere postava ziskava. Prave to je ta Experince. Nebudu tu vunec rozebirat, jestli je takove, ci takove povolani v boji lepsi nebo horsi. To je na uplne jinou diskuzi. human_wreck wrote: Mohl bys nějak blíže upřesnit ten pohled na současný stav? Ano. V soucasnosti je pro me vyhodne chodit na vypravu i s velkym rizikem smrti, protoze mozny zisk xp z ni podstatne prevysuje ztratu pri smrti. Pokud se budu jako spravny metagamer rozhodovat podle xp, jestli na vypravu, kde je velke riziko ze zemru, jit, nebo nejit, neni pro me temer rozdil, jestli na vypravu pujdu a v puli zemru, nebo jestli na vypravu nepujdu. Smrt by podle mela byt necim, ceho je treba se skutecne bat.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Lord_Berserk
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 11:32 07. Feb 2008 |
|
Joined: 11:23 28. Apr 2007 Posts: 1056 Location: Plzeň
|
Me to nepride ze sou postihy maly za smrt ...nechal bych je - na malejch lvl se smrti nebojim ale ted uz zacinam takze podle me to je udelany dobre  si nekdy vyzkousel na 18 lvl zhebnout 2x u kyklopu  to pak uvidis jak se budes bat smrti 
_________________ ...VIKINGS are back...your agony begins !!!  No...You'll never make a Berserk... Berserker's Party Erik The Viking
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 11:36 07. Feb 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Lord_Berserk wrote: ... si nekdy vyzkousel na 18 lvl zhebnout 2x u kyklopu  to pak uvidis jak se budes bat smrti  Vyzkousel a ne jen dvakrat. Vsak take kyklopove byli jedinym nalezistem ****. Jeste jednou pripominam, ze od te doby se ty postihy snizovaly.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
human_wreck
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 11:38 07. Feb 2008 |
|
Joined: 14:19 05. Jan 2008 Posts: 198
|
kucik wrote: Ano. V soucasnosti je pro me vyhodne chodit na vypravu i s velkym rizikem smrti, protoze mozny zisk xp z ni podstatne prevysuje ztratu pri smrti. Pokud se budu jako spravny metagamer rozhodovat podle xp, jestli na vypravu, kde je velke riziko ze zemru, jit, nebo nejit, neni pro me temer rozdil, jestli na vypravu pujdu a v puli zemru, nebo jestli na vypravu nepujdu.
Smrt by podle mela byt necim, ceho je treba se skutecne bat. Asi máš pravdu, ale zase by to bylo dost přísné na ty, jenž prostě chcípnou na zanechaném mobu u východu z lokace nebo špatný lajně. Respektive, jak velké zvýšení ztráty by sis představoval?
_________________ Shadiyah ... Bardka do nepohody :]
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 33 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |