 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Nalkanar
|
Post subject: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 12:40 02. Nov 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Prosil bych o nějakou logickou diskuzi, takže jisté výlevy, si nechte do spamu. Jako základ užiju, co jsem psal do spamu a třeba se doberem k tomu, jak bychom viděli úpravu: 1) ani po změnách nechodím častějc do dungů, přibylo příležitostí (to ano), ale zároveň nechci snižovat RP (jsme na RP serveru! uvědomte si to), a proto neodpovídám kladně na telly od postav, které moje postava nezná. Může jít o hráče, kterého znám, ale pokud se naše postavy neznají, tak odmítám jakoukoliv spolupráci. Stejně tak mám stále zásadu, že pokud se děje něco RP zajímavého, tak se neseberu a nejdu jen tak do dungu (tímto se omlouvám Theuregovi, který přesně tyhle momenty dokázal trefit). 2) Ubuffovat se dají ideálně tak 3 lidi (hrubým odhadem). Problém je, že abych to uživil od meditace k meditaci, tak musím dát jednu sadu prodloužených kouzel a pak nějaká neprodloužená. Takže ideál pro mě je dělat menší pauzy mezi buffami, abych buffoval jen prodlouženými a pak v boji v mezičase měl víc zbylých seslání na spěchy, plamenky, atd. Teoreticky není problém nabuffovat 6 lidí, problém je, že využiju vícero druhů metamagie a na buffy prvních 4 kruhů si vyžeru prakticky osm kruhů (teoreticky dle dungu atd. třeba jen 1-4 + 7 a  , čímž se pak už v boji dále neprojevím (jinak běžně likviduje nepřátelské castery apod.). 3) Chybí mi hole a hůlky s útočnými "konvenčními" spelly - IGMS, cejch, řetězový blesk apod. - zůstaly jen hůlky slabších spellů, které jsem ovšem k smíchu (fireball etc.). Dále mi chybí hůlky summonů I. - IX. . Tyto hůlky prakticky užívali jen casteři (s drobnými výjimkami u vyvolávání, ale musím říct, že to by přišlo UMDčkáře na hooooodně snahy, peněz atd., si vylvlit vyvolávání). Celkově je úprava fajn, jen toho vzala o maličko více, než bych sám považoval za ideální.  Co z toho vyplývá? Vrátit některé hůlky a hole (vyvolávání V.+) - samozřejmě s rozumnou úpravou nábojů a cenou dobití (např. 20 užití max - uvažuju o tom, že sám mám na různých kruzích 7-9 polí na rest, tzn. aby hůlka byla využitelná "asi jako dva resty", tzn. při intenzivním užívání na dvě akce - možná lehce naivní nápad) Čas mezi meditacemi upravit na 2xlvl castera minut - aby nebyly složité prodlevy v boji, dávat menší čas by dle mě narušilo rovnováhu, protože by caster mohl celkem snadno restit a nemusel by promýšlet užití krátších kouzel (= plamenky, spěchy) a útočných spellů (packy na mágy apod.), ale metal by je bez rozmyslu a pak si prostě celkem brzo restnul a jel dál. Celkový smysl úprav považuji za smysluplný
_________________ .
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 12:44 02. Nov 2011 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Quote: Vrátit některé hůlky a hole (vyvolávání V.+) - samozřejmě s rozumnou úpravou nábojů a cenou dobití (např. 20 užití max - uvažuju o tom, že sám mám na různých kruzích 7-9 polí na rest, tzn. aby hůlka byla využitelná "asi jako dva resty", tzn. při intenzivním užívání na dvě akce - možná lehce naivní nápad) To se rozhodně dělat nebude. Quote: Čas mezi meditacemi upravit na 2xlvl castera minut - aby nebyly složité prodlevy v boji, dávat menší čas by dle mě narušilo rovnováhu, protože by caster mohl celkem snadno restit a nemusel by promýšlet užití krátších kouzel (= plamenky, spěchy) a útočných spellů (packy na mágy apod.), ale metal by je bez rozmyslu a pak si prostě celkem brzo restnul a jel dál. Upravit meditaci tak, aby mohl mág metat kouzla bez rozmyslu jedno za druhým považuji za hloupý vtip.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 12:46 02. Nov 2011 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Rejty, přečti si Nalkuv příspěvek, prosímtě, ještě jednou, konkrétně poslední odstavec. Píšeš mimo jeho smysl.
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:00 02. Nov 2011 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Nepíšu mimo jeho smysl. Snižování doby meditace se rovná zmiňovanému efektu.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Narsith
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:09 02. Nov 2011 |
|
Joined: 13:05 30. Jul 2009 Posts: 418
|
Tak teď to nechapu ? Když socka,o magu už ani nemluvě ma trošku problem ubostovat partu a hulky nebudou,byť i jen osekane...na co teda ten mag v ty partě je? Ja myslel že socka nebo mag ma byt primarni bostovaci char do party ? Je hezky že na začatku dungu da všem bosty ale když v pulce dungu všem bosty spadnou a mag ma nejakych 7-10 min do meditace tak to važně si všichni mužou jit udělat kafe,večeři a potom se sejt a pokračovat dal. Jako opravdu je nejsem nijak hardcore hrač...nevyznam se v těch vašich bulidech..x a podobnych věcech,ale tohle jaksi postrada logiku.Nehlede na to že jak trofeje tak i vydelek z pokladu neni zde na Thali nijak zavratny takže pokavad jde větši parta tak těch dungeonu musi oběhnout povicero.
_________________ ACC Bziik Awken Nord-Nabručeny zaklinač,druh překrasne bardky Sally a hrdy otec Robert Ness-Kněz na baterky Dermond Meynolds-Chladně arogantni synek Kory a Falliona -------------------------------------------------------------------------------------------------- Všechno v životě se dá přežít,kromě smrti
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:20 02. Nov 2011 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Rejty wrote: Nepíšu mimo jeho smysl. Snižování doby meditace se rovná zmiňovanému efektu. Ano, za podmínky, že se to nepromyslí. Někdo tu zminoval na 30.lvl že čas mezi meditacemi je 72minut - na 30.lvl sorcka nemá žádné nové sloty, ale čas vzrůstá, proč? Boosty vydržej řekněme 40minut to tak nějak vychází? Když udáme příklad. (raději vemu klerika, at je videt jak to jeho odstreli) On a tříčlenná parta. Rozdá buffy, něco málo mu zbyde třeba do boje i. Jdou dung, po 40ti minutách buffy vyprchaj a oni musejí čekat dalších 32minut než si klerik může meditnout. Říkám si, v čem je tady ta hratelnost? Nutit ty hráče na 32minut odlognout? Hrát eRPé, nebo co přesně mají dělat? Nebavíme se tu teď o dungeonech jako je kryn, hvozd, ale o epických. Pravda, tam nepůjde skupina ve 4, ale v šesti třeba .. Někdo ty dungy tvořil, tudíž předpokládám, že chtěl aby i jeho dung byl nějak pokořen/využit. Neříkám aby to bylo easy, bavíme se tu o hratelnosti. A čekat 32minut, prostě jen proto, že systém. Na hratelnosti moc nepřidá. Proto by bylo dobré, jak kucik psal, to zvážit. Místo to ty Rejty to rovnou smeteš ze stolu. Jediné co bych rád, aby jste to vy, jako tým, prodiskutovali. Jde tu přeci o hratelnost.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:21 02. Nov 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Rejty wrote: Nepíšu mimo jeho smysl. Snižování doby meditace se rovná zmiňovanému efektu. Snížení, které navrhuji říká, že mág ideálně boostne postavy prodlouženými kouzly a pak už se může věnovat taktickému občasnému castu krátkých nebo okamžitých kouzel (dohazování kamenek, k tomu navíc spěch, plamenka, bigby, drž bestii, igms, fireball, cejch) - taktické znamená ve vhodných okamžicích, nehází jeden spell za druhým neustále. Není to, že bude metat bez rozmyslu, jen se tam zmenší ona díra mezi resty, kdy na vyšších lvlech prostě postavy nečinně čekají i třeba uprostřed dungeonu deset a více minut. Nechci hůlky brány, chci jen nějaké, byť ne třeba IX. ale nějaké vyšší vyvolání. Narsith: pokud kritika, tak s drž v mezích, nebo jdi do spamu.
_________________ .
|
|
Top |
|
Woxa
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:23 02. Nov 2011 |
|
Joined: 15:15 04. Nov 2010 Posts: 225 Location: Praha
|
ehm a co brání tomu, aby šli dva klerici, první pokryl začátek dungu, druhý konec dungu? pak by se to zvládlo bez čekání, nebo se pletu?
_________________ Xunnavin - věrný (zatím) ochránce paní Trissdril bratr Ignacius - mnich, který následuje Thala (momentálně zavřen kdesi v klášterní cele)
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:24 02. Nov 2011 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Skor ako skracovat dobu medzi meditaciami mi pride rozumnejsie na lvl 20+ pridat viac slotov pre kuzla. Je naozaj divne aby epicky carodej na 35lvl mal rovnaky pocet kuziel ako carodej na 20lvl.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:27 02. Nov 2011 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Quote: Ano, za podmínky, že se to nepromyslí. Někdo tu zminoval na 30.lvl že čas mezi meditacemi je 72minut - na 30.lvl sorcka nemá žádné nové sloty, ale čas vzrůstá, proč? V budoucnu to bude řešeno tak, že bude dostávat nové sloty. Quote: Říkám si, v čem je tady ta hratelnost? Nutit ty hráče na 32minut odlognout? Hrát eRPé, nebo co přesně mají dělat? V praxi to funguje tak, že mág nemedituje před vstupem do dungeonu, meditoval třeba ve městě, dříve. Takže má zpravidla v dungeonu jednu volnou meditaci, na kterou nemusí čekat zmiňovaný čas. To nemuvím o tom, že je tu možnost nameditovat před odlogem a postava se logne třeba druhý den, za dvě hodiny atd. už nameditovaná (sice bez bonusových kouzel za předměty, ale stejně), takže může meditovat klidně okamžitě, čímž se obejde čekání na meditaci. Jinak tu ještě máme prodloužené kouzlo. Nebráním se drobnému snížení doby meditaci, pokud se pro to najde rozumný důvod. Ale rozhodně ne stylem, aby každý sesilatel mohl metat bez rozmyslu jedno kouzlo za druhým.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:29 02. Nov 2011 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Byl by nekdo ochotny dat si s tim tu praci a spocitat toto?
Kolik kouzel tah/level udrzi mag od meditace do meditace na 10. levelu? Kolik kouzel tah/level udrzi mag od meditace do meditace na 20. levelu? Kolik kouzel tah/level udrzi mag od meditace do meditace na 40. levelu?
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Braenn
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:29 02. Nov 2011 |
|
Joined: 13:37 02. Feb 2008 Posts: 2654 Location: Praha
|
Pokud jsou fakta tak, jak je uvedl Nalk a Darkvision pravdivá, pak snížení zvyšování prodlevy na vysokých levelech by nebylo od věci. Nebo jak píše Daanri, přidat sloty. Já tak vysoko nikdy nebyla, takže nemohu soudit... fakt už pak zaklínač nic nedostává krom počtu kouzel? Nebo ani ty ne? Nemáte nějakou tabulku s tím růstem, potažmo další s tím, jak by jste si to představovali? Jen pro zajímavost?
Woxa: To by zajisté řešení bylo, ovšem zkus si sám představit, kolik tak kleriků po dvou tak obvykle seženeš, aby to vyřešilo problém "globálnějšího" charakteru?
_________________ Ryudern Tann - 29 level fňukna, 1 level "muž". Píšu přesně to, co mám na mysli. Nemohu za to, že někteří čtou to, co mají na mysli oni. Vrchní prohledávač cizích trezorů, zabavovatel dóz, nejvyšší šátrač ve stolcích a pověřený prohmatávač koberců.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:34 02. Nov 2011 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Magicke povolanie ako carodej, zaklinac, klerik, druid, bard a hraniciar ci paladin, nedostavaju od urciteho lvl (od 20 vyssie) ziadne kuzla na viac. Cely system dalsieho zvysovania slotov na kuzla je rozpracovany a riesi sa v tyme.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 13:38 02. Nov 2011 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Rejty wrote: Quote: Říkám si, v čem je tady ta hratelnost? Nutit ty hráče na 32minut odlognout? Hrát eRPé, nebo co přesně mají dělat? V praxi to funguje tak, že mág nemedituje před vstupem do dungeonu, meditoval třeba ve městě, dříve. Takže má zpravidla v dungeonu jednu volnou meditaci, na kterou nemusí čekat zmiňovaný čas. Ano, to je mi zcela jasné, ale ne vždy tomu tak je, tohle dost záleží na hráčích, jak vycházejí s časem.To nemuvím o tom, že je tu možnost nameditovat před odlogem a postava se logne třeba druhý den, za dvě hodiny atd. už nameditovaná (sice bez bonusových kouzel za předměty, ale stejně), takže může meditovat klidně okamžitě, čímž se obejde čekání na meditaci. Jinak tu ještě máme prodloužené kouzlo. Pravda, tohle jsem pominul, bral jsem v potaz, že to je jak u alchymie - což je 20minut real, tudíž prodloužený 40minut. Moje chyba. Moje nevědomost. I tak nám to ale vychází na 25lvl mág dá prodloužený kouzlo na 50minut? Stále tam máme distanc, ne zrovna malý.Nebráním se drobnému snížení doby meditaci, pokud se pro to najde rozumný důvod. Ale rozhodně ne stylem, aby každý sesilatel mohl metat bez rozmyslu jedno kouzlo za druhým. Nechci aby to bylo stylem, kouzlo za kouzlem, metat si jak člověka napadne. Nalkanar to již zmiňoval, nějaké nápady. Je na Vás zda se vám páčí/nepáčí, zda chcete ještě další, nebo přímo tohle si pořešíte sami jak by změna vypadalaPokad s tím plánujete ale změny, jak jste zmínili a hodláte se o tom bavit, jsem jen rád.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Boostění v partě mágem (wizna/sorcka) Posted: 14:10 02. Nov 2011 |
|
 |
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Daanri wrote: Magicke povolanie ako carodej, zaklinac, klerik, druid, bard a hraniciar ci paladin, nedostavaju od urciteho lvl (od 20 vyssie) ziadne kuzla na viac. Cely system dalsieho zvysovania slotov na kuzla je rozpracovany a riesi sa v tyme. NWN se v tomto ohledu ridi pravidly D&D, vize viz http://www.d20srd.org/srd/classes/sorcererWizard.htm#sorcerer. Jeste upresnim ze od 20. urovne lze zvysovat pocty kouzelnych slotu, ale pouze pres zvyseni INT (wizard) nebo CHA (sorc), popripade itemu co zvysuji pocty slotu (vetsina takovychto itemu co jsem v nwn videl vsak zvysuje sloty pouze pro prvni prvni 3 az 4 urovne kouzel). Pozn.: Za kouzlici povolani lze pouzivat i jine nez jen prodlouzene kouzla (metamagii). Kdyz si clovek pohral, tak ruznou kombinaci tichych/zrychlenych kouzel mohl sesilat casto vyzadovana kouzla vicekrat... Ale pak uz opravdu nedelal nic jineho a stejne tak to neresi situaci s nizkym poctem slotu kouzel.
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 25 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |